skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Typ vozu : Škoda 135 Bendix
Popis : Jedná se o 400 kusovou malosérii sedanů vyrobenou na základě objednávky v zámoří, tak aby byla schopna splňovat americké exhalační předpisy EPA 75 (US 83). Motor je opatřen řízeným třícestným katalyzátorem S2 s lamda sondou, v hlavě válců byla nalisována tvrzená sedla ventilů umožňující spalování předepsaného, výhradně bezolovnatého benzínu BB 91 (nebo vyšší).
Vyroba : 1988-1989
Motor : 746.135 (Bendix), benzín
Řadový 4-válec, 1 289 ccm
8-ventil, komprese 8.8 : 1
Vrtání x zdvih: 75.5 mm x 72 mm
Výkon motoru: 41 kW (56 PS) při 5000 ot./min.
Točivý moment: 92 Nm při 3500 ot./min.
Svíčky : Bosch F7DC, KLG FC52LS, Champion C281YC
Filtr paliva: Alco SP-2109, BOSCH BO 0450905985
Tlak paliva: Walbro NO.5611 / MAGNETI MARELLI 313011300058
Lambda sonda: NTK 23502 + úprava ECU
Řídící jednotka: S100817101A Bendix/Renix
Zapalovací cívka: 7700749146
Snímač teploty nasávané směsi: Renault 7700737572
Snímač otáček motoru: S100540015, Lucas SEB1038
Snímač teploty motoru: Renault 7700737571
Krokový motor klapky volnoběhu: Jeep 83502375
Zásuvky diagnostiky: Molex 03-09-1064 / 03-09-1062 a Molex 03-09-2151
Vůle sacích ventilů: 0,25 mm
Vůle výfukových ventilů: 0,20 mm
Tlak paliva: 0,75 barů (tlak regulátoru na vstrikovači seřídit na 0,75 baru při 2000 otáčkách (zahřátý motor), v případě alternativního čerpadla i přemostit předřadný odpor)
Předstih: 14 +/- 5
Hodnoty pro emise :
otáčky motoru......Volnoběžné (900~950)...Zvýšené (2700~2900)
obsah CO (%)......0.5............. ..................0.3
lambda (1).......... -........................ ..........0.97~1,03
obsah HC (ppm)...100.............. .................-
Barva vozu : Apollo red (8302)
Koupena tady na Virtu : skoda-virt.cz/cz/.../7796 9-dotaz-na-origo-13o-strik acka
Pro zájemce, pokusy s výfukem : skoda-virt.cz/cz/.../1236 02-for-robi135gli-hu
Víc fotek zde: www.facebook.com/media/se t?set=a.5159...
Letáky k Bendix Škodovkám: www.facebook.com/media/se t?set=a.5640...
Z tisku:
www.autoforum.cz/fascinac e/cech-renovuje-vzacnou-sk odu-135-gli-je-fantasticky -peclivy
T613-3: www.facebook.com/media/se t?set=a.1400...
Dne 21.2.2011 nás opustil člověk, kterého jsem tu (ač jsem jej neznal osobně) měl fakt rád. Dovolte tedy, abych toto auto věnoval pamáce pana Petra S.
Popis : Jedná se o 400 kusovou malosérii sedanů vyrobenou na základě objednávky v zámoří, tak aby byla schopna splňovat americké exhalační předpisy EPA 75 (US 83). Motor je opatřen řízeným třícestným katalyzátorem S2 s lamda sondou, v hlavě válců byla nalisována tvrzená sedla ventilů umožňující spalování předepsaného, výhradně bezolovnatého benzínu BB 91 (nebo vyšší).
Vyroba : 1988-1989
Motor : 746.135 (Bendix), benzín
Řadový 4-válec, 1 289 ccm
8-ventil, komprese 8.8 : 1
Vrtání x zdvih: 75.5 mm x 72 mm
Výkon motoru: 41 kW (56 PS) při 5000 ot./min.
Točivý moment: 92 Nm při 3500 ot./min.
Svíčky : Bosch F7DC, KLG FC52LS, Champion C281YC
Filtr paliva: Alco SP-2109, BOSCH BO 0450905985
Tlak paliva: Walbro NO.5611 / MAGNETI MARELLI 313011300058
Lambda sonda: NTK 23502 + úprava ECU
Řídící jednotka: S100817101A Bendix/Renix
Zapalovací cívka: 7700749146
Snímač teploty nasávané směsi: Renault 7700737572
Snímač otáček motoru: S100540015, Lucas SEB1038
Snímač teploty motoru: Renault 7700737571
Krokový motor klapky volnoběhu: Jeep 83502375
Zásuvky diagnostiky: Molex 03-09-1064 / 03-09-1062 a Molex 03-09-2151
Vůle sacích ventilů: 0,25 mm
Vůle výfukových ventilů: 0,20 mm
Tlak paliva: 0,75 barů (tlak regulátoru na vstrikovači seřídit na 0,75 baru při 2000 otáčkách (zahřátý motor), v případě alternativního čerpadla i přemostit předřadný odpor)
Předstih: 14 +/- 5
Hodnoty pro emise :
otáčky motoru......Volnoběžné (900~950)...Zvýšené (2700~2900)
obsah CO (%)......0.5............. ..................0.3
lambda (1).......... -........................ ..........0.97~1,03
obsah HC (ppm)...100.............. .................-
Barva vozu : Apollo red (8302)
Koupena tady na Virtu : skoda-virt.cz/cz/.../7796 9-dotaz-na-origo-13o-strik acka
Pro zájemce, pokusy s výfukem : skoda-virt.cz/cz/.../1236 02-for-robi135gli-hu
Víc fotek zde: www.facebook.com/media/se t?set=a.5159...
Letáky k Bendix Škodovkám: www.facebook.com/media/se t?set=a.5640...
Z tisku:
www.autoforum.cz/fascinac e/cech-renovuje-vzacnou-sk odu-135-gli-je-fantasticky -peclivy
T613-3: www.facebook.com/media/se t?set=a.1400...
Dne 21.2.2011 nás opustil člověk, kterého jsem tu (ač jsem jej neznal osobně) měl fakt rád. Dovolte tedy, abych toto auto věnoval pamáce pana Petra S.
Richard / 135GLi - komentáře:
06:48:35
06.04.2011
06.04.2011
DEKODOVAC
daj aj nejake nove fotky pls.
20:53:02
04.04.2011
04.04.2011
rsvancara
-> Pro všechny : auto jsem samozřejmě neprodal, byl to Apríl
19:39:42
04.04.2011
04.04.2011
Pavel P..
-> rsvancara: však o nic nejde.
19:36:58
04.04.2011
04.04.2011
rsvancara
-> Pavel P..: přeci si tady nebudeme trhat občanky kvůli troubítku :-D
12:16:47
04.04.2011
04.04.2011
Pavel P..
-> rsvancara: já z několika škodovek mám právě polskej Belma s mřížkou... tohle asi byla nějaká náhrada.
06:07:21
04.04.2011
04.04.2011
rsvancara
-> Pavel P..: tohle jsem našel cca na 3 Škodovkách z 10ti. Je to made in Poland :-D a popravdě možná že je vytaženej z GLi.
Jeden z mřížkou jsem měl, ale vypadal, že bych ho nerozebral (ulámal mu ty šroubky okolo).
Jeden z mřížkou jsem měl, ale vypadal, že bych ho nerozebral (ulámal mu ty šroubky okolo).
21:55:03
03.04.2011
03.04.2011
Dušan
vask toto je treti vyroba z poska
20:43:28
03.04.2011
03.04.2011
Pavel P..
-> rsvancara: na škudku má být s mřížkou
12:55:06
03.04.2011
03.04.2011
rsvancara
-> Pavel P..: Já ho ze škodovky sundal :-D ještě mám myslím takovou plastovýho šneka s trumpetkou na konci.
11:21:51
03.04.2011
03.04.2011
Pavel P..
na škodovku stejně nepatří tak ho vyhoď
00:55:36
03.04.2011
03.04.2011
rsvancara
Tak klakson netroubil, ale přeskládal jsem ho a už to něco jako troubení dělá :-D
21:23:05
01.04.2011
01.04.2011
Mantrabeach
-> rsvancara: jj přesně tak,budu stavět jednoho sedana a jedno kupé
13:48:38
01.04.2011
01.04.2011
rsvancara
-> Mantrabeach: to už má teda mantra celkem 3 motory, 3 převodovky atd ...
13:46:10
01.04.2011
01.04.2011
Pavel P..
Nenene všechno špatně... koupil jsem to já
13:37:51
01.04.2011
01.04.2011
Toni
ale houby ja ho koupil
13:29:59
01.04.2011
01.04.2011
Mantrabeach
není to džouk,dal to všechno mantrovi aby měl díly na rice
09:57:04
01.04.2011
01.04.2011
rsvancara
09:25:39
01.04.2011
01.04.2011
Apple STS Chvojkovice-Brod
-> havlik: ajo ty woe