skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Typ vozu : Škoda 135 Bendix
Popis : Jedná se o 400 kusovou malosérii sedanů vyrobenou na základě objednávky v zámoří, tak aby byla schopna splňovat americké exhalační předpisy EPA 75 (US 83). Motor je opatřen řízeným třícestným katalyzátorem S2 s lamda sondou, v hlavě válců byla nalisována tvrzená sedla ventilů umožňující spalování předepsaného, výhradně bezolovnatého benzínu BB 91 (nebo vyšší).
Vyroba : 1988-1989
Motor : 746.135 (Bendix), benzín
Řadový 4-válec, 1 289 ccm
8-ventil, komprese 8.8 : 1
Vrtání x zdvih: 75.5 mm x 72 mm
Výkon motoru: 41 kW (56 PS) při 5000 ot./min.
Točivý moment: 92 Nm při 3500 ot./min.
Svíčky : Bosch F7DC, KLG FC52LS, Champion C281YC
Filtr paliva: Alco SP-2109, BOSCH BO 0450905985
Tlak paliva: Walbro NO.5611 / MAGNETI MARELLI 313011300058
Lambda sonda: NTK 23502 + úprava ECU
Řídící jednotka: S100817101A Bendix/Renix
Zapalovací cívka: 7700749146
Snímač teploty nasávané směsi: Renault 7700737572
Snímač otáček motoru: S100540015, Lucas SEB1038
Snímač teploty motoru: Renault 7700737571
Krokový motor klapky volnoběhu: Jeep 83502375
Zásuvky diagnostiky: Molex 03-09-1064 / 03-09-1062 a Molex 03-09-2151
Vůle sacích ventilů: 0,25 mm
Vůle výfukových ventilů: 0,20 mm
Tlak paliva: 0,75 barů (tlak regulátoru na vstrikovači seřídit na 0,75 baru při 2000 otáčkách (zahřátý motor), v případě alternativního čerpadla i přemostit předřadný odpor)
Předstih: 14 +/- 5
Hodnoty pro emise :
otáčky motoru......Volnoběžné (900~950)...Zvýšené (2700~2900)
obsah CO (%)......0.5............. ..................0.3
lambda (1).......... -........................ ..........0.97~1,03
obsah HC (ppm)...100.............. .................-
Barva vozu : Apollo red (8302)
Koupena tady na Virtu : skoda-virt.cz/cz/.../7796 9-dotaz-na-origo-13o-strik acka
Pro zájemce, pokusy s výfukem : skoda-virt.cz/cz/.../1236 02-for-robi135gli-hu
Víc fotek zde: www.facebook.com/media/se t?set=a.5159...
Letáky k Bendix Škodovkám: www.facebook.com/media/se t?set=a.5640...
Z tisku:
www.autoforum.cz/fascinac e/cech-renovuje-vzacnou-sk odu-135-gli-je-fantasticky -peclivy
T613-3: www.facebook.com/media/se t?set=a.1400...
Dne 21.2.2011 nás opustil člověk, kterého jsem tu (ač jsem jej neznal osobně) měl fakt rád. Dovolte tedy, abych toto auto věnoval pamáce pana Petra S.
Popis : Jedná se o 400 kusovou malosérii sedanů vyrobenou na základě objednávky v zámoří, tak aby byla schopna splňovat americké exhalační předpisy EPA 75 (US 83). Motor je opatřen řízeným třícestným katalyzátorem S2 s lamda sondou, v hlavě válců byla nalisována tvrzená sedla ventilů umožňující spalování předepsaného, výhradně bezolovnatého benzínu BB 91 (nebo vyšší).
Vyroba : 1988-1989
Motor : 746.135 (Bendix), benzín
Řadový 4-válec, 1 289 ccm
8-ventil, komprese 8.8 : 1
Vrtání x zdvih: 75.5 mm x 72 mm
Výkon motoru: 41 kW (56 PS) při 5000 ot./min.
Točivý moment: 92 Nm při 3500 ot./min.
Svíčky : Bosch F7DC, KLG FC52LS, Champion C281YC
Filtr paliva: Alco SP-2109, BOSCH BO 0450905985
Tlak paliva: Walbro NO.5611 / MAGNETI MARELLI 313011300058
Lambda sonda: NTK 23502 + úprava ECU
Řídící jednotka: S100817101A Bendix/Renix
Zapalovací cívka: 7700749146
Snímač teploty nasávané směsi: Renault 7700737572
Snímač otáček motoru: S100540015, Lucas SEB1038
Snímač teploty motoru: Renault 7700737571
Krokový motor klapky volnoběhu: Jeep 83502375
Zásuvky diagnostiky: Molex 03-09-1064 / 03-09-1062 a Molex 03-09-2151
Vůle sacích ventilů: 0,25 mm
Vůle výfukových ventilů: 0,20 mm
Tlak paliva: 0,75 barů (tlak regulátoru na vstrikovači seřídit na 0,75 baru při 2000 otáčkách (zahřátý motor), v případě alternativního čerpadla i přemostit předřadný odpor)
Předstih: 14 +/- 5
Hodnoty pro emise :
otáčky motoru......Volnoběžné (900~950)...Zvýšené (2700~2900)
obsah CO (%)......0.5............. ..................0.3
lambda (1).......... -........................ ..........0.97~1,03
obsah HC (ppm)...100.............. .................-
Barva vozu : Apollo red (8302)
Koupena tady na Virtu : skoda-virt.cz/cz/.../7796 9-dotaz-na-origo-13o-strik acka
Pro zájemce, pokusy s výfukem : skoda-virt.cz/cz/.../1236 02-for-robi135gli-hu
Víc fotek zde: www.facebook.com/media/se t?set=a.5159...
Letáky k Bendix Škodovkám: www.facebook.com/media/se t?set=a.5640...
Z tisku:
www.autoforum.cz/fascinac e/cech-renovuje-vzacnou-sk odu-135-gli-je-fantasticky -peclivy
T613-3: www.facebook.com/media/se t?set=a.1400...
Dne 21.2.2011 nás opustil člověk, kterého jsem tu (ač jsem jej neznal osobně) měl fakt rád. Dovolte tedy, abych toto auto věnoval pamáce pana Petra S.
Richard / 135GLi - komentáře:
21:10:39
16.01.2011
16.01.2011
rsvancara
-> Mantrabeach: taky to byl problém. Ono teď je ledacos problém :-)
21:03:45
16.01.2011
16.01.2011
Mantrabeach
-> rsvancara: no jo ale u tebe se dá sehnat kastle na sedana v pohodě ale sežeň nějakou na kupé aby stála za něco
20:59:08
16.01.2011
16.01.2011
rsvancara
-> Mantrabeach: já to takhle stavím už pomalu čtvrtej rok ... rok trvalo jež jsem vzdal původní kastli, skoro rok jsem se rozhoupával koupit jinou, rok jsem se rozhoupával jestli vrazím prachy do svářečky nebo do vyvaření a rok na tom makám :-D
Ale mám jen tohle auto. Nechal bych se ještě ukecat na T613-4 Mi-Long, ale muselo by být hotové tohle auto a být za dobrou cenu, abych na ni měl.
Ale mám jen tohle auto. Nechal bych se ještě ukecat na T613-4 Mi-Long, ale muselo by být hotové tohle auto a být za dobrou cenu, abych na ni měl.
20:43:34
16.01.2011
16.01.2011
Mantrabeach
-> rsvancara: dobře,to je fajn.já se snad do toho jednou taky pustím ale pořád rozumná kastle nikde není.alenechám si ho.
20:26:33
16.01.2011
16.01.2011
rsvancara
-> Mantrabeach 16.01.11 20:21:32: jeden je pro tebe, ještě pro tebe mám jeden zadní na výfuk. Tyhle na cívku nechám ještě nazinkovat a pak se nějak dohodneme a stavil bych se.
Jo a taky čekají na svářečku, včera došel drát a ty šrouby potřebují pár bodů aby držely (proto ty matky navíc).
Jo a taky čekají na svářečku, včera došel drát a ty šrouby potřebují pár bodů aby držely (proto ty matky navíc).
20:21:32
16.01.2011
16.01.2011
Mantrabeach
-> rsvancara: mám tvůj originál držák cívky připravenej,tyhle vypadaj výborně.mohla by bejt jedna pro mě?za nějakou tvojí cenu?ric mi nejspíš zůstane
18:16:16
14.01.2011
14.01.2011
rsvancara
-> Tomáššš: to je "nová" kastle na GLičko :-D
17:35:15
14.01.2011
14.01.2011
Tomáššš
-> rsvancara: nemas co robit tak si vyvaras jeden skelet ?
14:57:29
14.01.2011
14.01.2011
rsvancara
-> URU: tady je to cenově plus mínus stejný. Na laku nešetřit. Ten dělá auto ;-). Ušetřil jsem už dost tím, žesi to vyvařuju sám. Jsem zvědavej jestli to bude opadávat (viz. video v popisu auta)
14:15:15
14.01.2011
14.01.2011
URU
-> rsvancara: no jo, ale sežeň nějakýho na Táborsku... a taky by nemusel chtít přes 30k...
02:04:16
14.01.2011
14.01.2011
rsvancara
-> URU: co zkusit pana lakýrníka ?
21:22:46
13.01.2011
13.01.2011
URU
taky gratuluju :) já už nějakou dobu schánim někoho kdo by mi z různobarevný kastle udělal šedivou :)
20:49:01
13.01.2011
13.01.2011
su.tech – nezodpovědný hajzlík
-> rsvancara: Gratujuji!
19:33:24
09.01.2011
09.01.2011
rsvancara
Dnes vyřezána úplně poslední koroze. Jdu otevřít šampáňo.
Teď už bude plechařina jen přibývat :-D
Teď už bude plechařina jen přibývat :-D
19:11:54
30.12.2010
30.12.2010
rsvancara
-> DEKODOVAC: kdepak, žádná známost - všechno platím za standardní cenu (cca 37 kč / 1 kg vč DPH) :-)
19:06:36
30.12.2010
30.12.2010
DEKODOVAC
ti panecku co robis v galvanizovni ci co alebo tam mas znameho nebodaj paradicka cest poklona