Pěkná, hlavně ty kolečka.
Co je to přesně zač? Vím jen že sou to Ronaly...
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Takže, toto je tátův stroj a pro mne meta co se týče chování auta a motoru. Je to téměř originální 135 GL, která prošla lehkou tuningovou úpravou v tehdejším západním Německu (úpravy jsou pravděpodobně shodné s rapidem 136G - v tu dobu tam nabízeným). V úpravách byly zahrnuty tyto komponenty: podvozek SACHS (dnes už bohužel bez SACHS tlumičů), výfuk sebring (je napsaný pouze v techničáku, nikdy se nám do ruky nedostal), kola Ronal a pravděpodobně i ošetření podvozku čímsi pro nás neznámým....
Postupem času se dostalo na úpravy a opravy:
Motor
- přestavba na 136
- vačka 280/280(malé zdvihy) Škoda Motorsport - Favorit sk. A
- podložené pružiny ventilů
- snížená hlava+leštěné a zvětšené kanály
- zvětšené kanály sacího potrubí
- úprava karburátoru(odstranění podtlaku), přetryskování
- čidla tlaku a teploty oleje
- tranzistorové zapalování
- příčný výfuk (ve vývoji jsou svody 4do1 vedené nad příčkou motoru)
Podvozek
- ponechány pružiny SACHS
- upravené(výrazně přitvrzené) orig tlumiče
- přidána rozpěra mezi přední tlumiče
- v předu chlazené kotouče dle LR/H
- vzadu kotouče - soukromá malosériová výroba
- pneu Yokohama A539 185/60x13
- v plánu je výměna zadní nápravy za vyztuženou podle L/A
Interier
- upraven středový panel přístrojové desky (zapínače přesunuty na místo popelníku, na vzniklém místě tři budíky z Lady 2107 - teplota+tlak oleje a voltmetr)
- sedačky rapid
- na předních dveřích madla rapid
- kruhové přístroje s chomovými obroučkami
- upravené ručky přístojů (kolorizace)
- úprava kontrolek+kontrolka ruční brzdy
Exterier
- spoiler zadní kapoty je "originální" tuningový díl Plzeňského díla
- zadní kapota s odvětráváním - prototyp AZNP Vrchlabí - takže žádné vevařené mřížky z Karosy atp.
- zrcátka Engelmann
- nerez lišty z modelu L(užovky) na hranách dveří, střešní a prahové
- bílé bliknkry vzadu, přední a boční kouřové
- zadní čelo podobné Š130LR
- lakované rámy dveří a viditelná část B sloupku černou matnou barvou
Postupem času se dostalo na úpravy a opravy:
Motor
- přestavba na 136
- vačka 280/280(malé zdvihy) Škoda Motorsport - Favorit sk. A
- podložené pružiny ventilů
- snížená hlava+leštěné a zvětšené kanály
- zvětšené kanály sacího potrubí
- úprava karburátoru(odstranění podtlaku), přetryskování
- čidla tlaku a teploty oleje
- tranzistorové zapalování
- příčný výfuk (ve vývoji jsou svody 4do1 vedené nad příčkou motoru)
Podvozek
- ponechány pružiny SACHS
- upravené(výrazně přitvrzené) orig tlumiče
- přidána rozpěra mezi přední tlumiče
- v předu chlazené kotouče dle LR/H
- vzadu kotouče - soukromá malosériová výroba
- pneu Yokohama A539 185/60x13
- v plánu je výměna zadní nápravy za vyztuženou podle L/A
Interier
- upraven středový panel přístrojové desky (zapínače přesunuty na místo popelníku, na vzniklém místě tři budíky z Lady 2107 - teplota+tlak oleje a voltmetr)
- sedačky rapid
- na předních dveřích madla rapid
- kruhové přístroje s chomovými obroučkami
- upravené ručky přístojů (kolorizace)
- úprava kontrolek+kontrolka ruční brzdy
Exterier
- spoiler zadní kapoty je "originální" tuningový díl Plzeňského díla
- zadní kapota s odvětráváním - prototyp AZNP Vrchlabí - takže žádné vevařené mřížky z Karosy atp.
- zrcátka Engelmann
- nerez lišty z modelu L(užovky) na hranách dveří, střešní a prahové
- bílé bliknkry vzadu, přední a boční kouřové
- zadní čelo podobné Š130LR
- lakované rámy dveří a viditelná část B sloupku černou matnou barvou
Mirek / 135 GL - komentáře:
20:40:19
21.11.2007
21.11.2007
dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
18:27:52
27.10.2007
27.10.2007
Maxx
-> Jakub M.: sory je fakt moc pekna ten smajlik neber vazne mel tam patrit tenhle
19:31:57
19.10.2007
19.10.2007
Jakub M.
-> Maxx:
moc pěkná ?? nerozumím humoru
moc pěkná ?? nerozumím humoru
09:22:48
23.09.2007
23.09.2007
Maxx
moc pekna
11:43:11
18.07.2007
18.07.2007
Jakub M.
-> myl@s: makám na nových fotkách a novým popisu... už to chtělo změnu
17:15:44
15.07.2007
15.07.2007
myl@s
-> Jakub M.: kam zmizel popis?
22:44:47
26.04.2007
26.04.2007
myl@s
-> Jakub M.: zlutou nemam,ale proc ne
22:22:08
26.04.2007
26.04.2007
Jakub M.
--> myl@s
jo a ronaly vezmeme žlutou aby to vypadalo trochu jako ty eletronový loukoťe
jo a ronaly vezmeme žlutou aby to vypadalo trochu jako ty eletronový loukoťe
19:38:42
26.04.2007
26.04.2007
myl@s
-> Jakub M.: tak já tady taky vodovky ze základky mám,třeba červený mám hodně,tak ti přijedu pomoct
19:35:52
26.04.2007
26.04.2007
Jakub M.
-->myl@š
nojo
vezmu štětku a vodofky a můžem začít
nojo
vezmu štětku a vodofky a můžem začít
19:26:56
26.04.2007
26.04.2007
myl@s
-> Jakub M.: už aby se začalo lakovat
19:25:05
24.03.2007
24.03.2007
DuriQ
peknucke... ja sa snazim skovat vsetko iligal ako sa len da a ty tak trochu e-e s tou zadnou kotucovkou
15:52:10
20.03.2007
20.03.2007
Jakub M.
-->myl@s
si nech a polaď to fa co máš.. ale šáde by aspoň ten náhon na zadek měla mít...
si nech a polaď to fa co máš.. ale šáde by aspoň ten náhon na zadek měla mít...
13:41:41
19.03.2007
19.03.2007
myl@s
-> Jakub M.: ted mě spíš láká ten motor vepředu
10:02:06
19.03.2007
19.03.2007
Jakub M.
-->favo110lrs
tohle ale nikdo nestavěl, tedy nějaká tuningová firma v tehdejším záp. Německu. takhle nám to přišlo do ruky
-->myl@s
ty jeden!!! koukej začít stavět tu LR!!
tohle ale nikdo nestavěl, tedy nějaká tuningová firma v tehdejším záp. Německu. takhle nám to přišlo do ruky
-->myl@s
ty jeden!!! koukej začít stavět tu LR!!
08:45:42
08.03.2007
08.03.2007
havlik
-> favo110lrs: ale nějak se nezadařilo
19:59:14
07.03.2007
07.03.2007
myl@s
-> Jakub M.: a co vůbec budete dělat s tímhle?prodáte to mně
18:45:00
07.03.2007
07.03.2007
favo110lrs
SLUSNÝ NECO TAKOVÝ JSEM STAVEL JÁ...
22:45:15
05.03.2007
05.03.2007
Jakub M.
Zbyl.. ale půjde na Pokračovatele (rapid 136 GL )