skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Typ auta: Škoda 105l
Rok výroby: 1984
O autě vím skoro všechno,je to totiž dědictví po Dědovi,prostě Srdcovka!
Karoserie:
současný stav:
Komplet vyvařeno,zavařený sloupky,prolisy nárazníků
Alu nádrž v kufru
Okna Makrolon
Zavíráky kapot
Interiér:
současný stav:
Odstraněny odhlučňovací hmoty
Sportovní volant
Skořepinová sedačka Omp big + 4bod. pás Omp
Ochr. rám Amd Dlouhý
Budíky na tlak a teplotu oleje,točkoměr z eRka
Podvozek:
Předek:Komplet po G.O.,vyztuženo,tlumiče Protlum ,dorazy zadní Peu205.dural.podložky 20mm,stabilizátor pr.20mm
Zadek: tlumiče Protlum,dural.podložky se změnou rozteče,40mm,Svařenec
Kola:
Atiwe 7jx13,pneu slick 190/535r13
Kříže 6jx13,et 19,pneu 175/50
Kříže 6jx13,et 32,pneu slick 16/53r13
Ementály 6jx13 na mokro
Brzdy:
současný stav:
Předek:chlazený kotouče,brzdiče Peu 205 Gti,panceřovky,desky Gold Fren
Zadek:kotouče,brzdiče Peu 306,panceřovky
Motor:
Polomotor Citroen Saxo+ax sport(205 rally)
Hlava Peu 205 1,3 Rally,sací ventil pr.39,5,výfuk32,5
Karbce Solex Addhe 40,filtrbox Alfa-Romeo
nebo Dellorto 40 dhla,trumpety
Svody Raceland,trubka nebo absorbční tlumič
Mělo by to mít cca 70-75kw(žádnej divoch,ale co chcete za ty prachy)
Olej Valvoline Vr1 Racing 10W60
Převodovka:
1.-suchý 5q se stálým převodem 3,9
2.-suchý 5q se stálým převodem 4,22
3.-suchý 5q se stálým převodem 4,44
Lamela z dvanácettrosky
VIDEO
Brno 8.5.2016
Šímasprint Břevenec
Fejsbůůk
www.facebook.com/pages/.. ./211695278868394?sk=wall
Rok výroby: 1984
O autě vím skoro všechno,je to totiž dědictví po Dědovi,prostě Srdcovka!
Karoserie:
současný stav:
Komplet vyvařeno,zavařený sloupky,prolisy nárazníků
Alu nádrž v kufru
Okna Makrolon
Zavíráky kapot
Interiér:
současný stav:
Odstraněny odhlučňovací hmoty
Sportovní volant
Skořepinová sedačka Omp big + 4bod. pás Omp
Ochr. rám Amd Dlouhý
Budíky na tlak a teplotu oleje,točkoměr z eRka
Podvozek:
Předek:Komplet po G.O.,vyztuženo,tlumiče Protlum ,dorazy zadní Peu205.dural.podložky 20mm,stabilizátor pr.20mm
Zadek: tlumiče Protlum,dural.podložky se změnou rozteče,40mm,Svařenec
Kola:
Atiwe 7jx13,pneu slick 190/535r13
Kříže 6jx13,et 19,pneu 175/50
Kříže 6jx13,et 32,pneu slick 16/53r13
Ementály 6jx13 na mokro
Brzdy:
současný stav:
Předek:chlazený kotouče,brzdiče Peu 205 Gti,panceřovky,desky Gold Fren
Zadek:kotouče,brzdiče Peu 306,panceřovky
Motor:
Polomotor Citroen Saxo+ax sport(205 rally)
Hlava Peu 205 1,3 Rally,sací ventil pr.39,5,výfuk32,5
Karbce Solex Addhe 40,filtrbox Alfa-Romeo
nebo Dellorto 40 dhla,trumpety
Svody Raceland,trubka nebo absorbční tlumič
Mělo by to mít cca 70-75kw(žádnej divoch,ale co chcete za ty prachy)
Olej Valvoline Vr1 Racing 10W60
Převodovka:
1.-suchý 5q se stálým převodem 3,9
2.-suchý 5q se stálým převodem 4,22
3.-suchý 5q se stálým převodem 4,44
Lamela z dvanácettrosky
VIDEO
Brno 8.5.2016
Šímasprint Břevenec
Fejsbůůk
www.facebook.com/pages/.. ./211695278868394?sk=wall
Petr DNX./Škoda 105l - komentáře:
22:03:28
09.04.2015
09.04.2015
PetrDNX
-> Tuner#2: JJ,jezdí.Podvozek dobrý,ale jezdil jsem zatím málo na nějaký závěry.Rozhodně je auto tužší a řekl bych že líp "brzdí" a poslouchá předek.V neděli jedu do Brna,tak uvidíme
19:25:36
09.04.2015
09.04.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
-> PetrDNX: Viděl jsem dobře na FB, že to už jezdí? Jaká je spokojenost s podvozkem?
22:41:11
01.04.2015
01.04.2015
Školník
-> PetrDNX: na geometrii to vyzerá peckovo , ako keby coupe to bolo
21:01:11
16.02.2015
16.02.2015
PetrDNX
-> Qwak: Díky.jojo příčka bude,jen co jí někdo udělá
15:27:11
16.02.2015
16.02.2015
Qwak
-> PetrDNX: je to prostě parádní.. , nějaká hlíníková příčka mezi motorem a vnitřkem bude?
11:24:44
14.02.2015
14.02.2015
PetrDNX
-> T: Dík,mám to v plánu.Snad v dubnu v Brně,tak uvidíme
10:30:52
14.02.2015
14.02.2015
T
-> PetrDNX:
jinak parádní práce, letos předpokládám, že budeš už někde vidět na trati ?
jinak parádní práce, letos předpokládám, že budeš už někde vidět na trati ?
10:29:44
14.02.2015
14.02.2015
PetrDNX
-> havlik: Dokud se bude točit,tak tam bude.Hrdinove umírají v boji a ne pod ponkem
10:12:58
14.02.2015
14.02.2015
havlik
-> PetrDNX: nedal si tam špatnej motor?
14:27:26
12.02.2015
12.02.2015
m8rinek
-> Jirik_Tuňák1983: Tak to vezmu a nechám převážit ;).
14:25:44
12.02.2015
12.02.2015
Jirik_Tuňák1983
-> m8rinek 12.02.15 13:30:49: Nemohou tak vzniknout nevývažky klikomechanismu?
14:18:25
12.02.2015
12.02.2015
minno
-> Kocvin 12.02.15 14:14:50: alebo tak.... -> m8rinek: viď. odpoveď Kocvinovi.
14:16:00
12.02.2015
12.02.2015
Luky
-> m8rinek: a jo vlastně, jako kdybych nic neřekl
14:14:50
12.02.2015
12.02.2015
Kocvin
-> minno: A nebo dát škodovácký setrvák na iný motor
14:14:32
12.02.2015
12.02.2015
m8rinek
-> minno: A to proč?
14:13:08
12.02.2015
12.02.2015
m8rinek
-> Luky: Startér máš na špajzu, ne? Takže když o sílu mezikusu podložíš setrvák, tak vyřešíš obé, ne?
14:13:08
12.02.2015
12.02.2015
minno
-> Luky: štartér musíš k inému motoru na škodovácku prevodovku tak či tak dopasovať.
14:09:11
12.02.2015
12.02.2015
Luky
-> m8rinek: a startér?
13:30:49
12.02.2015
12.02.2015
m8rinek
-> Jirik_Tuňák1983: Podložíš setrvák...
13:27:33
12.02.2015
12.02.2015
Jirik_Tuňák1983
Já jsem do dneška nepochopil jak fungují ty redukce na přírubu převodovky. Když se tam dá takhle mezikus, tak musí být krátká mrkva?