Petr DNX./Škoda 105l Petr DNX./Škoda 105l

komentáře | popis | fotky | PetrDNX | 04.08.20 22:56 | 470x v oblíbených
Typ auta: Škoda 105l

Rok výroby: 1984

O autě vím skoro všechno,je to totiž dědictví po Dědovi,prostě Srdcovka!



Karoserie:



současný stav:

Komplet vyvařeno,zavařený sloupky,prolisy nárazníků

Alu nádrž v kufru

Okna Makrolon

Zavíráky kapot



Interiér:



současný stav:

Odstraněny odhlučňovací hmoty

Sportovní volant

Skořepinová sedačka Omp big + 4bod. pás Omp

Ochr. rám Amd Dlouhý

Budíky na tlak a teplotu oleje,točkoměr z eRka



Podvozek:



Předek:Komplet po G.O.,vyztuženo,tlumiče Protlum ,dorazy zadní Peu205.dural.podložky 20mm,stabilizátor pr.20mm

Zadek: tlumiče Protlum,dural.podložky se změnou rozteče,40mm,Svařenec



Kola:

Atiwe 7jx13,pneu slick 190/535r13

Kříže 6jx13,et 19,pneu 175/50

Kříže 6jx13,et 32,pneu slick 16/53r13

Ementály 6jx13 na mokro

Brzdy:



současný stav:

Předek:chlazený kotouče,brzdiče Peu 205 Gti,panceřovky,desky Gold Fren

Zadek:kotouče,brzdiče Peu 306,panceřovky





Motor:



Polomotor Citroen Saxo+ax sport(205 rally)

Hlava Peu 205 1,3 Rally,sací ventil pr.39,5,výfuk32,5

Karbce Solex Addhe 40,filtrbox Alfa-Romeo

nebo Dellorto 40 dhla,trumpety

Svody Raceland,trubka nebo absorbční tlumič

Mělo by to mít cca 70-75kw(žádnej divoch,ale co chcete za ty prachy)

Olej Valvoline Vr1 Racing 10W60

Převodovka:



1.-suchý 5q se stálým převodem 3,9

2.-suchý 5q se stálým převodem 4,22

3.-suchý 5q se stálým převodem 4,44

Lamela z dvanácettrosky



VIDEO





Brno 8.5.2016
AMD Brno best laps


Šímasprint Břevenec
Šíma sprint Břevenec 4.9.2016 Petr Vorlík ml. Škoda 105l




Fejsbůůk

www.facebook.com/pages/.. ./211695278868394?sk=wall

Petr DNX./Škoda 105l - komentáře:

05:20:48
05.08.2014
Čokin
-> PetrDNX: Pěkně.......
21:52:32
23.07.2014
WMA - navigátor :)
parada, uz se to dostava do barvy jak jsi mi minule rikal :)
11:13:59
21.07.2014
PetrDNX
-> Flanel: díky,snažíme se4
07:59:35
21.07.2014
Flanel
Tak tohle bude parádní práce 5
21:13:43
14.07.2014
PetrDNX
-> Qwak: Zas taková divočina není4
21:13:09
14.07.2014
PetrDNX
-> Eidy: No uvidíme co z toho vznikne1
13:12:20
13.07.2014
Qwak
171
01:52:43
13.07.2014
Eidy
To bude libový auto.5
22:34:20
09.06.2014
PetrDNX
-> vhml: Jak píše Havlík,bude to 1,4 16v...asi.
20:28:49
09.06.2014
havlik
-> vhml: spíš z toho bude 1.4 s 16V hlavou
20:27:05
09.06.2014
vhml
-> PetrDNX 07.06.14 12:44:22: jako že z toho bude 1,6 v bloku 1,4? nebo jak to křížení u takovýho motoru vůbec probíhá a co z toho vznikne?
12:44:22
07.06.2014
PetrDNX
-> radekp: hlavně to chci zkusit.další věc je váha a tak vůbec
06:46:26
07.06.2014
radekp
-> PetrDNX: a proc nepouzijes cely blok 1,6? chces zustat ve tride 1400?
21:35:41
06.06.2014
PetrDNX
-> havlik: Je pravda,že rozvrtaný jsem to měl už kolikrát,ale neměl jsem to srdce mu tam dát třeba 1,5d1
21:32:35
06.06.2014
PetrDNX
-> T: Dík,kdy co bude si netroufnu odhadovat,ale chtěl bych s ještě letos sklouznout4
13:49:32
06.06.2014
havlik
-> PetrDNX: jinak tos vymontoval Deathcatovi?:))
10:12:29
06.06.2014
-> PetrDNX: : tak držim palce 40 kdy bude lak ? 4
22:15:24
05.06.2014
PetrDNX
-> T: Nemám to takhle určený.Tady jde hlavně o to zkoušení a vymejšlení.Prostě to chci zkusit1
10:55:59
05.06.2014
-> PetrDNX: : základ je myslím kolem 120 koníků , kolik by jsi z toho rád ? 40
23:28:39
04.06.2014
PetrDNX
-> havlik: -> T: 1,6Vts,ale zkusim to zkřížit se spodkem 1,4.Tak uvidíme,co z toho vyleze1
Extreme Tyres