Petr DNX./Škoda 105l Petr DNX./Škoda 105l

komentáře | popis | fotky | PetrDNX | 04.08.20 22:56 | 470x v oblíbených
Typ auta: Škoda 105l

Rok výroby: 1984

O autě vím skoro všechno,je to totiž dědictví po Dědovi,prostě Srdcovka!



Karoserie:



současný stav:

Komplet vyvařeno,zavařený sloupky,prolisy nárazníků

Alu nádrž v kufru

Okna Makrolon

Zavíráky kapot



Interiér:



současný stav:

Odstraněny odhlučňovací hmoty

Sportovní volant

Skořepinová sedačka Omp big + 4bod. pás Omp

Ochr. rám Amd Dlouhý

Budíky na tlak a teplotu oleje,točkoměr z eRka



Podvozek:



Předek:Komplet po G.O.,vyztuženo,tlumiče Protlum ,dorazy zadní Peu205.dural.podložky 20mm,stabilizátor pr.20mm

Zadek: tlumiče Protlum,dural.podložky se změnou rozteče,40mm,Svařenec



Kola:

Atiwe 7jx13,pneu slick 190/535r13

Kříže 6jx13,et 19,pneu 175/50

Kříže 6jx13,et 32,pneu slick 16/53r13

Ementály 6jx13 na mokro

Brzdy:



současný stav:

Předek:chlazený kotouče,brzdiče Peu 205 Gti,panceřovky,desky Gold Fren

Zadek:kotouče,brzdiče Peu 306,panceřovky





Motor:



Polomotor Citroen Saxo+ax sport(205 rally)

Hlava Peu 205 1,3 Rally,sací ventil pr.39,5,výfuk32,5

Karbce Solex Addhe 40,filtrbox Alfa-Romeo

nebo Dellorto 40 dhla,trumpety

Svody Raceland,trubka nebo absorbční tlumič

Mělo by to mít cca 70-75kw(žádnej divoch,ale co chcete za ty prachy)

Olej Valvoline Vr1 Racing 10W60

Převodovka:



1.-suchý 5q se stálým převodem 3,9

2.-suchý 5q se stálým převodem 4,22

3.-suchý 5q se stálým převodem 4,44

Lamela z dvanácettrosky



VIDEO





Brno 8.5.2016
AMD Brno best laps


Šímasprint Břevenec
Šíma sprint Břevenec 4.9.2016 Petr Vorlík ml. Škoda 105l




Fejsbůůk

www.facebook.com/pages/.. ./211695278868394?sk=wall

Petr DNX./Škoda 105l - komentáře:

21:51:47
04.06.2014
-> PetrDNX: : 1,6 16V VTS ? 5
21:36:48
04.06.2014
havlik
-> PetrDNX: 1.4 16V nebo něco "většího"
20:10:16
17.03.2014
sikula
-> radekp: důchod své uŽofky3 si zabil3
14:10:24
17.03.2014
Bery
ty sváry má Dlouhý stejně nej:-)

já mám třeba rám vařený do auta,ale je to o tom co si domluvíš..
07:28:42
17.03.2014
KKSkoda
krásný rám a celkově celé auto 6 v Rapidovi mám rám od NC a těch míst kde se nevleze ani papír je celkem dost 2 máš někde ten rám svařený s kastlí (něco jak na předním podběhu)
18:38:04
16.03.2014
m8rinek
AMD je dobrým výrobcem, ale přesně kvůli ,,fukám,, okolo sloupků a střechy jsem nakonec zvolil VND... Ani jeden výrobce není špatný, Němec má určitě taky mnoho spokojených zákazníků, což je tedy taky trochu dáno tím, že má na Moravě skoro monopol :D...
18:22:05
16.03.2014
radekp
-> Tuner#2: hm, nevěděl jsem.

Molčán mi jednou ukazoval rám od Němce (na Němce vzhledem k mému výfuku nadával, tak to možná nebyl on:-), tomuto to kopírovalo tvar rám čelního skla a to takovým způsobem, že bys někde neprostrčil papír.
14:56:22
16.03.2014
vhml
-> PetrDNX 16.03.14 14:47:50: že tam není dlouhej pozvolnej oblouk , ale jsou tam dva ohyby a rovina
14:55:26
16.03.2014
Antony - zrušená registrace
-> PetrDNX: nelíbí se mu, že nemáš hlavní oblouk ohnutý do rádiusu střechy 4
14:47:50
16.03.2014
PetrDNX
-> gyuri33: V pohodě,jen pořád nějak nevím co konkrétně řešíte
14:29:46
16.03.2014
exwrcteam
velmi pekne
14:25:59
16.03.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
-> radekp 16.03.14 11:20:48: Jasne ze to tak byva, ale taky ne vzdy. Garde MTX 160RS to ma oddelene a prosroubovane.



-> gyuri33 16.03.14 12:41:01: Nicemu sem nedal, je to tak jak pisu viz. Antony...



-> PetrDNX 16.03.14 12:47:37: Pekny, moc pekny.
upraveno 1x, naposled 16.03.2014 14:26:25
14:16:48
16.03.2014
Antony - zrušená registrace
-> gyuri33 16.03.14 12:41:01: přesně jak píše T#2, větší odolnost při ráně z boku. Aby mohl být hlavní oblouk ohnutý, musely by být vzpěry přes úhlopříčku 2. Aneb co vydrží víc na vzpěr, rovná nebo ohnutá?

-> Petr DNX: krásná práce 4
13:22:26
16.03.2014
Pavel P@nkáč
-> PetrDNX: jo na virtu je ladka hodne vysoko a zveda se kazdým dnem tlachaním hubou3 porad koukam na to stresni okno ted jsem si vsiml ze je jen zanejtovane to takhle zustane? no necham se prekvapit1
13:05:22
16.03.2014
gyuri33
-> PetrDNX: A prave ty maš tu latku vysoko, preto som sa odvazil na tento koment. Som to myslel v dobrom.
13:00:00
16.03.2014
gyuri33
-> PetrDNX 16.03.14 12:45:51: odkaz som tam dal len ako chuťovku kde je vydno ako najlepsi kludne formuju ten hlavny obluk. Pre naše použitie je ten rám plne postačujuci, mne sa len ta estetika toho oblúku nevelmi pači, ale to je len moj nazor. Inak pekné!
upraveno 1x, naposled 16.03.2014 13:00:50
12:47:37
16.03.2014
PetrDNX
-> Tuner#2: Jak píše Radek je to v kuse
zvětšit Petr DNX./Škoda 105l - obrázek od PetrDNX vložen 16.03.2014 12:47:37
12:45:51
16.03.2014
PetrDNX
-> gyuri33: Tak nějak nevím,co se ti nezdá? Jinak to co jsi sem dal bych asi neuvezl a ani nezaplatil. Navíc si nemyslím,že by AMD byli nejaký amatéři,ale chápu že tady na virtu je laťka hodně vysoko...
upraveno 1x, naposled 16.03.2014 12:51:41
12:41:01
16.03.2014
gyuri33
-> Tuner#2: teraz si tomu dal, väčša pevnost pri naraze z boku6 pozri si profikov www.customcages.co.uk/Rol lcage/LoadRollCage.castle? manufactur... inak priecna vyztuha mu dava pevnost... ale viem zbytočne sa tu rozpisujem....
upraveno 1x, naposled 16.03.2014 12:42:20
11:20:48
16.03.2014
radekp
-> Tuner#2: bývá to v kuse. Pokud by to v kuse nebylo, postrádalo by to smysl.
Extreme Tyres