skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Typ auta: Škoda 105l
Rok výroby: 1984
O autě vím skoro všechno,je to totiž dědictví po Dědovi,prostě Srdcovka!
Karoserie:
současný stav:
Komplet vyvařeno,zavařený sloupky,prolisy nárazníků
Alu nádrž v kufru
Okna Makrolon
Zavíráky kapot
Interiér:
současný stav:
Odstraněny odhlučňovací hmoty
Sportovní volant
Skořepinová sedačka Omp big + 4bod. pás Omp
Ochr. rám Amd Dlouhý
Budíky na tlak a teplotu oleje,točkoměr z eRka
Podvozek:
Předek:Komplet po G.O.,vyztuženo,tlumiče Protlum ,dorazy zadní Peu205.dural.podložky 20mm,stabilizátor pr.20mm
Zadek: tlumiče Protlum,dural.podložky se změnou rozteče,40mm,Svařenec
Kola:
Atiwe 7jx13,pneu slick 190/535r13
Kříže 6jx13,et 19,pneu 175/50
Kříže 6jx13,et 32,pneu slick 16/53r13
Ementály 6jx13 na mokro
Brzdy:
současný stav:
Předek:chlazený kotouče,brzdiče Peu 205 Gti,panceřovky,desky Gold Fren
Zadek:kotouče,brzdiče Peu 306,panceřovky
Motor:
Polomotor Citroen Saxo+ax sport(205 rally)
Hlava Peu 205 1,3 Rally,sací ventil pr.39,5,výfuk32,5
Karbce Solex Addhe 40,filtrbox Alfa-Romeo
nebo Dellorto 40 dhla,trumpety
Svody Raceland,trubka nebo absorbční tlumič
Mělo by to mít cca 70-75kw(žádnej divoch,ale co chcete za ty prachy)
Olej Valvoline Vr1 Racing 10W60
Převodovka:
1.-suchý 5q se stálým převodem 3,9
2.-suchý 5q se stálým převodem 4,22
3.-suchý 5q se stálým převodem 4,44
Lamela z dvanácettrosky
VIDEO
Brno 8.5.2016
Šímasprint Břevenec
Fejsbůůk
www.facebook.com/pages/.. ./211695278868394?sk=wall
Rok výroby: 1984
O autě vím skoro všechno,je to totiž dědictví po Dědovi,prostě Srdcovka!
Karoserie:
současný stav:
Komplet vyvařeno,zavařený sloupky,prolisy nárazníků
Alu nádrž v kufru
Okna Makrolon
Zavíráky kapot
Interiér:
současný stav:
Odstraněny odhlučňovací hmoty
Sportovní volant
Skořepinová sedačka Omp big + 4bod. pás Omp
Ochr. rám Amd Dlouhý
Budíky na tlak a teplotu oleje,točkoměr z eRka
Podvozek:
Předek:Komplet po G.O.,vyztuženo,tlumiče Protlum ,dorazy zadní Peu205.dural.podložky 20mm,stabilizátor pr.20mm
Zadek: tlumiče Protlum,dural.podložky se změnou rozteče,40mm,Svařenec
Kola:
Atiwe 7jx13,pneu slick 190/535r13
Kříže 6jx13,et 19,pneu 175/50
Kříže 6jx13,et 32,pneu slick 16/53r13
Ementály 6jx13 na mokro
Brzdy:
současný stav:
Předek:chlazený kotouče,brzdiče Peu 205 Gti,panceřovky,desky Gold Fren
Zadek:kotouče,brzdiče Peu 306,panceřovky
Motor:
Polomotor Citroen Saxo+ax sport(205 rally)
Hlava Peu 205 1,3 Rally,sací ventil pr.39,5,výfuk32,5
Karbce Solex Addhe 40,filtrbox Alfa-Romeo
nebo Dellorto 40 dhla,trumpety
Svody Raceland,trubka nebo absorbční tlumič
Mělo by to mít cca 70-75kw(žádnej divoch,ale co chcete za ty prachy)
Olej Valvoline Vr1 Racing 10W60
Převodovka:
1.-suchý 5q se stálým převodem 3,9
2.-suchý 5q se stálým převodem 4,22
3.-suchý 5q se stálým převodem 4,44
Lamela z dvanácettrosky
VIDEO
Brno 8.5.2016
Šímasprint Břevenec
Fejsbůůk
www.facebook.com/pages/.. ./211695278868394?sk=wall
Petr DNX./Škoda 105l - komentáře:
21:02:33
26.07.2012
26.07.2012
PetrDNX
-> Tuner#2: Pružiny mám pořád stejný,dal jsem dopředu stab.20,dozadu pr.18 od p.Mourala.Hlavně se to chová jinak při výjezdech z otoček.Mnohem míň hrabe vnitřní kolo a krásně to jede mírně bokem dopředu.Hodně je znát jak se to míň kolíbe v retardérech
21:42:15
25.07.2012
25.07.2012
vhml
-> PetrDNX: povídej zážitky. Já z něj mam taky nějaký pocity, ale dělal jsem jako vždy víc změn tak si z toho potřebuju vyfiltrovat co z toho byl zadní stabík navíc. Ale obecně taky nadšení.
21:03:55
25.07.2012
25.07.2012
Tuner#2 - zrušená registrace
-> PetrDNX 25.07.12 21:00:59: Svozil? Můžeš se trochu rozepsat co a jak se změnilo? V předu máš pořád moje pružiny a vzadu kyvkové?
21:00:59
25.07.2012
25.07.2012
PetrDNX
Tak o víkendu proběhl test zadního stabíku a jsem z toho unešenej.Fakt je to super.
20:36:23
18.07.2012
18.07.2012
PetrDNX
-> Pavel P@nkáč: Párkrát už mě stavěli,ale zatim to vždycky dopadlo docela rozumě.Rohy neřeším,až zhnijou,budou alu dveře
20:35:19
15.07.2012
15.07.2012
Pavel P@nkáč
Taky jsem koukal ze na tom zacinaji ruzky na dverich, skoda...
20:33:59
15.07.2012
15.07.2012
Pavel P@nkáč
-> PetrDNX: uz te s tim nekdy staveli prislusnici? celkem odvaha stim jezdit
21:51:11
09.07.2012
09.07.2012
PetrDNX
-> Tuner#2: Ještě uvidím
10:42:50
09.07.2012
09.07.2012
Tuner#2 - zrušená registrace
-> PetrDNX: Pruh bude ještě v předu dolepený? Je to teď takový divně zakončený/nezakončený.
15:19:00
16.06.2012
16.06.2012
Luky
-> Péďa17: pálící se spojka?
12:00:49
12.06.2012
12.06.2012
Péďa17
08:47:26
12.06.2012
12.06.2012
T
-> PetrDNX: : to byl můj tajný typ
23:37:40
11.06.2012
11.06.2012
PetrDNX
-> T: Dík,v krabičce jsou špunty do uší
21:17:51
11.06.2012
11.06.2012
T
-> PetrDNX: : gratulace ke článku jen ze zajímavosti...co se ukrývá na tunelu v tý krabičce od bonbónů?
21:21:35
10.06.2012
10.06.2012
PetrDNX
-> jok3r: Paráda,skoro 2hod. ježdění.jen jsem toho moc neviděl,protože jsem vždycky s někym zůstal viset za hubu v depu
20:41:46
10.06.2012
10.06.2012
jok3r
-> PetrDNX: tak co rally show? potkal sem vas cestou z hk, na tom podvalu to auto vypada docela nasrane
16:55:42
10.06.2012
10.06.2012
PetrDNX
-> Tuner#2: Našel jsem jen nesmyslnou hádku,ale dík.Článek docela dobrej,na to že focení probíhalo na závodech mezi jízdama a fotil to z ruky
20:44:22
08.06.2012
08.06.2012
Tuner#2 - zrušená registrace
21:17:30
28.05.2012
28.05.2012
PetrDNX
-> radekp: Neboj,taky sem s ní jezdil a vešel jsem se