skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Typ auta: Škoda 105l
Rok výroby: 1984
O autě vím skoro všechno,je to totiž dědictví po Dědovi,prostě Srdcovka!
Karoserie:
současný stav:
Komplet vyvařeno,zavařený sloupky,prolisy nárazníků
Alu nádrž v kufru
Okna Makrolon
Zavíráky kapot
Interiér:
současný stav:
Odstraněny odhlučňovací hmoty
Sportovní volant
Skořepinová sedačka Omp big + 4bod. pás Omp
Ochr. rám Amd Dlouhý
Budíky na tlak a teplotu oleje,točkoměr z eRka
Podvozek:
Předek:Komplet po G.O.,vyztuženo,tlumiče Protlum ,dorazy zadní Peu205.dural.podložky 20mm,stabilizátor pr.20mm
Zadek: tlumiče Protlum,dural.podložky se změnou rozteče,40mm,Svařenec
Kola:
Atiwe 7jx13,pneu slick 190/535r13
Kříže 6jx13,et 19,pneu 175/50
Kříže 6jx13,et 32,pneu slick 16/53r13
Ementály 6jx13 na mokro
Brzdy:
současný stav:
Předek:chlazený kotouče,brzdiče Peu 205 Gti,panceřovky,desky Gold Fren
Zadek:kotouče,brzdiče Peu 306,panceřovky
Motor:
Polomotor Citroen Saxo+ax sport(205 rally)
Hlava Peu 205 1,3 Rally,sací ventil pr.39,5,výfuk32,5
Karbce Solex Addhe 40,filtrbox Alfa-Romeo
nebo Dellorto 40 dhla,trumpety
Svody Raceland,trubka nebo absorbční tlumič
Mělo by to mít cca 70-75kw(žádnej divoch,ale co chcete za ty prachy)
Olej Valvoline Vr1 Racing 10W60
Převodovka:
1.-suchý 5q se stálým převodem 3,9
2.-suchý 5q se stálým převodem 4,22
3.-suchý 5q se stálým převodem 4,44
Lamela z dvanácettrosky
VIDEO
Brno 8.5.2016
Šímasprint Břevenec
Fejsbůůk
www.facebook.com/pages/.. ./211695278868394?sk=wall
Rok výroby: 1984
O autě vím skoro všechno,je to totiž dědictví po Dědovi,prostě Srdcovka!
Karoserie:
současný stav:
Komplet vyvařeno,zavařený sloupky,prolisy nárazníků
Alu nádrž v kufru
Okna Makrolon
Zavíráky kapot
Interiér:
současný stav:
Odstraněny odhlučňovací hmoty
Sportovní volant
Skořepinová sedačka Omp big + 4bod. pás Omp
Ochr. rám Amd Dlouhý
Budíky na tlak a teplotu oleje,točkoměr z eRka
Podvozek:
Předek:Komplet po G.O.,vyztuženo,tlumiče Protlum ,dorazy zadní Peu205.dural.podložky 20mm,stabilizátor pr.20mm
Zadek: tlumiče Protlum,dural.podložky se změnou rozteče,40mm,Svařenec
Kola:
Atiwe 7jx13,pneu slick 190/535r13
Kříže 6jx13,et 19,pneu 175/50
Kříže 6jx13,et 32,pneu slick 16/53r13
Ementály 6jx13 na mokro
Brzdy:
současný stav:
Předek:chlazený kotouče,brzdiče Peu 205 Gti,panceřovky,desky Gold Fren
Zadek:kotouče,brzdiče Peu 306,panceřovky
Motor:
Polomotor Citroen Saxo+ax sport(205 rally)
Hlava Peu 205 1,3 Rally,sací ventil pr.39,5,výfuk32,5
Karbce Solex Addhe 40,filtrbox Alfa-Romeo
nebo Dellorto 40 dhla,trumpety
Svody Raceland,trubka nebo absorbční tlumič
Mělo by to mít cca 70-75kw(žádnej divoch,ale co chcete za ty prachy)
Olej Valvoline Vr1 Racing 10W60
Převodovka:
1.-suchý 5q se stálým převodem 3,9
2.-suchý 5q se stálým převodem 4,22
3.-suchý 5q se stálým převodem 4,44
Lamela z dvanácettrosky
VIDEO
Brno 8.5.2016
Šímasprint Břevenec
Fejsbůůk
www.facebook.com/pages/.. ./211695278868394?sk=wall
Petr DNX./Škoda 105l - komentáře:
20:10:10
28.05.2012
28.05.2012
radekp
-> PetrDNX: Tak jestli bude po tátovi tak se do pětistovky neposkládá. Ale je fajn že ho to bere...
22:37:42
27.05.2012
27.05.2012
PetrDNX
-> radekp: Neboj se nic,strojů v záloze je dost,jedna 500vka od Fiatů už se těší až zase ožije
17:34:01
27.05.2012
27.05.2012
radekp
-> PetrDNX: To ti to pěkně roste! Za chvíli se budete přetahovat o volant
23:17:12
09.04.2012
09.04.2012
Kurier Grobar
-> PetrDNX: jak pro rohliky?
23:38:54
24.02.2012
24.02.2012
PetrDNX
-> Pilnajs: Dík
23:37:28
24.02.2012
24.02.2012
PetrDNX
-> Tuner#2: S mým autem je jen tahle
21:43:03
04.02.2012
04.02.2012
Pilnajs
Posledni foto je opravdu dokonala :))
00:21:15
16.01.2012
16.01.2012
Tuner#2 - zrušená registrace
-> PetrDNX: Konečně došlo na časopisovou? sem s dalšíma
19:34:00
15.01.2012
15.01.2012
4FELDA4 - zrušená registrace
-> PetrDNX: pekné posledné foto
19:32:59
15.01.2012
15.01.2012
radekp
-> PetrDNX: nadhera,jak dlouho ta fotka vznikala?
16:20:45
08.01.2012
08.01.2012
PetrDNX
-> radekp: Trochu silná slova,ale dík
11:32:10
02.01.2012
02.01.2012
radekp
-> PetrDNX: fotograf to vystihl, ale krásu dělá Tvoje auto
23:59:01
30.12.2011
30.12.2011
PetrDNX
-> radekp: Pochvala patří fotografovi,ja sem se mu tam jen namotal
23:12:34
30.12.2011
30.12.2011
radekp
-> PetrDNX: Dlouho jsem neviděl hezčí fotku než je ta poslední!!!
22:48:38
30.12.2011
30.12.2011
Bobesh
-> PetrDNX: Stačí bohatě,díky.
22:46:59
30.12.2011
30.12.2011
PetrDNX
-> Bobesh: V pondělí to pořeším s ředitelem a ozvu se. Ok?
22:43:28
30.12.2011
30.12.2011
Bobesh
-> PetrDNX: Dobrá: na Xantu X1 2,1TD12V,P lanovod přervanej v očku na výstupu ke kolu,měli byste někdy termínek? Popř. jestli aspoň odhad součtu díl+práce. Dík.
22:27:41
30.12.2011
30.12.2011
PetrDNX
-> Bobesh: sem s tím dotazem
22:24:49
30.12.2011
30.12.2011
Bobesh
-> havlik 30.12.11 21:10:46: I mě
-> PetrDNX 30.12.11 21:37:33: Máme nový pozadí,ta celková nálada se povedla Jo,můžu mít dotaz mimo? SZ
-> PetrDNX 30.12.11 21:37:33: Máme nový pozadí,ta celková nálada se povedla Jo,můžu mít dotaz mimo? SZ
22:23:15
30.12.2011
30.12.2011
PetrDNX
-> Tuner#2: S oběma Zdendama.Ten spartak má stejnýho majitele jako modrá R5.Jen nechápu,že na všech fotkách mám kola zatočený na druhou stranu než je zatáčka,asi dělám něco špatně