skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Typ auta: Škoda 105l
Rok výroby: 1984
O autě vím skoro všechno,je to totiž dědictví po Dědovi,prostě Srdcovka!
Karoserie:
současný stav:
Komplet vyvařeno,zavařený sloupky,prolisy nárazníků
Alu nádrž v kufru
Okna Makrolon
Zavíráky kapot
Interiér:
současný stav:
Odstraněny odhlučňovací hmoty
Sportovní volant
Skořepinová sedačka Omp big + 4bod. pás Omp
Ochr. rám Amd Dlouhý
Budíky na tlak a teplotu oleje,točkoměr z eRka
Podvozek:
Předek:Komplet po G.O.,vyztuženo,tlumiče Protlum ,dorazy zadní Peu205.dural.podložky 20mm,stabilizátor pr.20mm
Zadek: tlumiče Protlum,dural.podložky se změnou rozteče,40mm,Svařenec
Kola:
Atiwe 7jx13,pneu slick 190/535r13
Kříže 6jx13,et 19,pneu 175/50
Kříže 6jx13,et 32,pneu slick 16/53r13
Ementály 6jx13 na mokro
Brzdy:
současný stav:
Předek:chlazený kotouče,brzdiče Peu 205 Gti,panceřovky,desky Gold Fren
Zadek:kotouče,brzdiče Peu 306,panceřovky
Motor:
Polomotor Citroen Saxo+ax sport(205 rally)
Hlava Peu 205 1,3 Rally,sací ventil pr.39,5,výfuk32,5
Karbce Solex Addhe 40,filtrbox Alfa-Romeo
nebo Dellorto 40 dhla,trumpety
Svody Raceland,trubka nebo absorbční tlumič
Mělo by to mít cca 70-75kw(žádnej divoch,ale co chcete za ty prachy)
Olej Valvoline Vr1 Racing 10W60
Převodovka:
1.-suchý 5q se stálým převodem 3,9
2.-suchý 5q se stálým převodem 4,22
3.-suchý 5q se stálým převodem 4,44
Lamela z dvanácettrosky
VIDEO
Brno 8.5.2016
Šímasprint Břevenec
Fejsbůůk
www.facebook.com/pages/.. ./211695278868394?sk=wall
Rok výroby: 1984
O autě vím skoro všechno,je to totiž dědictví po Dědovi,prostě Srdcovka!
Karoserie:
současný stav:
Komplet vyvařeno,zavařený sloupky,prolisy nárazníků
Alu nádrž v kufru
Okna Makrolon
Zavíráky kapot
Interiér:
současný stav:
Odstraněny odhlučňovací hmoty
Sportovní volant
Skořepinová sedačka Omp big + 4bod. pás Omp
Ochr. rám Amd Dlouhý
Budíky na tlak a teplotu oleje,točkoměr z eRka
Podvozek:
Předek:Komplet po G.O.,vyztuženo,tlumiče Protlum ,dorazy zadní Peu205.dural.podložky 20mm,stabilizátor pr.20mm
Zadek: tlumiče Protlum,dural.podložky se změnou rozteče,40mm,Svařenec
Kola:
Atiwe 7jx13,pneu slick 190/535r13
Kříže 6jx13,et 19,pneu 175/50
Kříže 6jx13,et 32,pneu slick 16/53r13
Ementály 6jx13 na mokro
Brzdy:
současný stav:
Předek:chlazený kotouče,brzdiče Peu 205 Gti,panceřovky,desky Gold Fren
Zadek:kotouče,brzdiče Peu 306,panceřovky
Motor:
Polomotor Citroen Saxo+ax sport(205 rally)
Hlava Peu 205 1,3 Rally,sací ventil pr.39,5,výfuk32,5
Karbce Solex Addhe 40,filtrbox Alfa-Romeo
nebo Dellorto 40 dhla,trumpety
Svody Raceland,trubka nebo absorbční tlumič
Mělo by to mít cca 70-75kw(žádnej divoch,ale co chcete za ty prachy)
Olej Valvoline Vr1 Racing 10W60
Převodovka:
1.-suchý 5q se stálým převodem 3,9
2.-suchý 5q se stálým převodem 4,22
3.-suchý 5q se stálým převodem 4,44
Lamela z dvanácettrosky
VIDEO
Brno 8.5.2016
Šímasprint Břevenec
Fejsbůůk
www.facebook.com/pages/.. ./211695278868394?sk=wall
Petr DNX./Škoda 105l - komentáře:
09:12:25
27.02.2011
27.02.2011
PetrDNX
-> havlik: JJ,to už nějakej pátek bude To byla 2. tuning párty,myslím
17:49:26
26.02.2011
26.02.2011
havlik
img.skoda-virt.cz/gallery
_upload/.../96_2002_1.jpg DNX v plenkách?
11:02:33
20.02.2011
20.02.2011
Norton
-> PetrDNX: moc moc pekne... vo vela veciach si ma inspiroval.... sledujem ta uz peknu dobu... krasna je :oD
00:03:51
20.02.2011
20.02.2011
Sp4rc0
Krássná fotka.. A moc pěkná škodovka..
19:57:55
17.02.2011
17.02.2011
PetrDNX
-> Kurier Grobar: protože ten začátek mám za volantem
23:51:08
16.02.2011
16.02.2011
Kurier Grobar
čauko môžem sa opýtať to prečo máš ten otáčkomer tak šikmo?
22:32:53
15.02.2011
15.02.2011
Lery69
Ahoj,chtěl bych se zeptat jestli jsi dával nějáký mezikus mezi převodovku a motor .Díky ... a jinak mooc povedené dílo :-)
20:13:53
06.02.2011
06.02.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> PetrDNX: Jasný chápu, mě se taky Martin K. ozval a já neodmítnul. Třeba se ozvou na další Škoda speciál, myslím, že bys tam právěm patřil
20:06:55
06.02.2011
06.02.2011
PetrDNX
-> Tuner#2: Ne,ne,v tomhle čísle by měla být jedna fotka společná.Oslovil jen tátu a já se nikam moc necpu,není to můj stylUvidíme,jestli se někdo ozve sám,tak by to potěšilo,ale není to pro mě priorita.Moje auto se totiž líbí jen úzkému okruhu lidí,pro většinu je to pořád jen Škodovka
17:32:11
06.02.2011
06.02.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> PetrDNX: A co Ty? příští číslo? :-DD
17:23:14
06.02.2011
06.02.2011
PetrDNX
-> Tuner#2: JJ,bude,docela sem zvědavej jak to bude vypadat na papíře,na monitoru jsou ty fotky dost povedený,tak uvidíme
14:12:38
03.02.2011
03.02.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> PetrDNX: Koukal jsem dobře, že bude taťka v Autosport a tuningu v příštím čísle?
22:33:46
09.01.2011
09.01.2011
PetrDNX
-> Eidy: Dík za vyčerpávající odpověd
22:33:10
09.01.2011
09.01.2011
PetrDNX
-> jok3r: Jak píše Eidy,Crawler podvozek jako základ,hromada práce,smutný děti co přišli o auto na písek,atd...,jinak víc fotek tady www.rc4x4.cz/modules.php?
name=Forum...
12:51:22
06.01.2011
06.01.2011
jok3r
-> Eidy: dik
12:46:53
06.01.2011
06.01.2011
Eidy
12:22:09
06.01.2011
06.01.2011
jok3r
-> Eidy: a ten podvozek?:D vubec se v tom neorientuju a tohle me zaujalo
12:19:14
06.01.2011
06.01.2011
Eidy
-> jok3r: je to nějakej trialovej podvozek a dáš si na to kisnu jakou chceš.
10:50:47
06.01.2011
06.01.2011
jok3r
-> PetrDNX: kdepak se da poridit takovej hezkej truck?
16:27:28
25.11.2010
25.11.2010
TheronBB_130LR
-> PetrDNX: skor expedícia :D ale fajný tak ako všetko čo spod tvojích ruk vzišlo