skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Typ auta: Škoda 105l
Rok výroby: 1984
O autě vím skoro všechno,je to totiž dědictví po Dědovi,prostě Srdcovka!
Karoserie:
současný stav:
Komplet vyvařeno,zavařený sloupky,prolisy nárazníků
Alu nádrž v kufru
Okna Makrolon
Zavíráky kapot
Interiér:
současný stav:
Odstraněny odhlučňovací hmoty
Sportovní volant
Skořepinová sedačka Omp big + 4bod. pás Omp
Ochr. rám Amd Dlouhý
Budíky na tlak a teplotu oleje,točkoměr z eRka
Podvozek:
Předek:Komplet po G.O.,vyztuženo,tlumiče Protlum ,dorazy zadní Peu205.dural.podložky 20mm,stabilizátor pr.20mm
Zadek: tlumiče Protlum,dural.podložky se změnou rozteče,40mm,Svařenec
Kola:
Atiwe 7jx13,pneu slick 190/535r13
Kříže 6jx13,et 19,pneu 175/50
Kříže 6jx13,et 32,pneu slick 16/53r13
Ementály 6jx13 na mokro
Brzdy:
současný stav:
Předek:chlazený kotouče,brzdiče Peu 205 Gti,panceřovky,desky Gold Fren
Zadek:kotouče,brzdiče Peu 306,panceřovky
Motor:
Polomotor Citroen Saxo+ax sport(205 rally)
Hlava Peu 205 1,3 Rally,sací ventil pr.39,5,výfuk32,5
Karbce Solex Addhe 40,filtrbox Alfa-Romeo
nebo Dellorto 40 dhla,trumpety
Svody Raceland,trubka nebo absorbční tlumič
Mělo by to mít cca 70-75kw(žádnej divoch,ale co chcete za ty prachy)
Olej Valvoline Vr1 Racing 10W60
Převodovka:
1.-suchý 5q se stálým převodem 3,9
2.-suchý 5q se stálým převodem 4,22
3.-suchý 5q se stálým převodem 4,44
Lamela z dvanácettrosky
VIDEO
Brno 8.5.2016
Šímasprint Břevenec
Fejsbůůk
www.facebook.com/pages/.. ./211695278868394?sk=wall
Rok výroby: 1984
O autě vím skoro všechno,je to totiž dědictví po Dědovi,prostě Srdcovka!
Karoserie:
současný stav:
Komplet vyvařeno,zavařený sloupky,prolisy nárazníků
Alu nádrž v kufru
Okna Makrolon
Zavíráky kapot
Interiér:
současný stav:
Odstraněny odhlučňovací hmoty
Sportovní volant
Skořepinová sedačka Omp big + 4bod. pás Omp
Ochr. rám Amd Dlouhý
Budíky na tlak a teplotu oleje,točkoměr z eRka
Podvozek:
Předek:Komplet po G.O.,vyztuženo,tlumiče Protlum ,dorazy zadní Peu205.dural.podložky 20mm,stabilizátor pr.20mm
Zadek: tlumiče Protlum,dural.podložky se změnou rozteče,40mm,Svařenec
Kola:
Atiwe 7jx13,pneu slick 190/535r13
Kříže 6jx13,et 19,pneu 175/50
Kříže 6jx13,et 32,pneu slick 16/53r13
Ementály 6jx13 na mokro
Brzdy:
současný stav:
Předek:chlazený kotouče,brzdiče Peu 205 Gti,panceřovky,desky Gold Fren
Zadek:kotouče,brzdiče Peu 306,panceřovky
Motor:
Polomotor Citroen Saxo+ax sport(205 rally)
Hlava Peu 205 1,3 Rally,sací ventil pr.39,5,výfuk32,5
Karbce Solex Addhe 40,filtrbox Alfa-Romeo
nebo Dellorto 40 dhla,trumpety
Svody Raceland,trubka nebo absorbční tlumič
Mělo by to mít cca 70-75kw(žádnej divoch,ale co chcete za ty prachy)
Olej Valvoline Vr1 Racing 10W60
Převodovka:
1.-suchý 5q se stálým převodem 3,9
2.-suchý 5q se stálým převodem 4,22
3.-suchý 5q se stálým převodem 4,44
Lamela z dvanácettrosky
VIDEO
Brno 8.5.2016
Šímasprint Břevenec
Fejsbůůk
www.facebook.com/pages/.. ./211695278868394?sk=wall
Petr DNX./Škoda 105l - komentáře:
13:03:08
20.11.2010
20.11.2010
PetrDNX
-> Tuner#2: Něco mezi expedicí a trialem
01:09:38
18.11.2010
18.11.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> PetrDNX: Truck trial RC?
14:49:26
14.10.2010
14.10.2010
yaris
jo mě se taky líbí.....super
16:14:54
16.08.2010
16.08.2010
PetrDNX
-> Tuner#2: Dík,taky se mi líbí.
11:47:49
13.08.2010
13.08.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> PetrDNX: Ta poslední fotka je pecka. Moc hezký.
10:45:45
13.08.2010
13.08.2010
PetrDNX
-> Klubko_: zatim to kamarád dává do kupy,ale máme spíš videa
22:20:49
12.08.2010
12.08.2010
Klubko_
-> PetrDNX: mas nejaky fotky z nedele ze sternberka?
19:50:59
19.06.2010
19.06.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> PetrDNX: Aha pokud tam byla nerovnost, tak je to jasné a že bys jezdil méně než já tomu nevěřím
22:11:23
18.06.2010
18.06.2010
PetrDNX
-> Tuner#2: Že by to bylo nestabilní se mi nezdá,je to spíš o stopě.Zrovna v tý levý ,jak to uteklo byly hrby a netrefil sem se tam.Mimohodem Černý si na to taky ztěžoval.Jinak zadek už je níž, áčka taky zvětšený a na těhlech pneu sem nic moc rozdíl nepoznal.Holt asi nejsem takovej odborník na geometri a nebo nejezdím takovou kládu
11:35:31
18.06.2010
18.06.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> PetrDNX: Pěkný, jen mám pocit, že zadek chce níž, bude to pak stabinější.
22:01:24
17.06.2010
17.06.2010
PetrDNX
07:10:17
01.06.2010
01.06.2010
deathcat
-> Eidy: Už jede, ono ho youtube chroustalo po uploadu déle než jsem čekal :-)
23:37:22
31.05.2010
31.05.2010
Eidy
-> deathcat: nemaká
21:18:22
31.05.2010
31.05.2010
deathcat
13:24:26
31.05.2010
31.05.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> deathcat: Koukám, že Černý má taky víc posazený zadek jako já a na dvou Feldách jsou stejný kola :-)
13:14:10
31.05.2010
31.05.2010
deathcat
Udělal jsem galerii na rajčeti ze soboty dnxmotorsport.rajce.idnes
.cz/Zaskali_29.05.2010
10:51:04
23.05.2010
23.05.2010
stevotuner
iba si to cele podlozil nic viac? a ako je to ked ju mas podlozenu ide to lepsie?
06:52:07
23.05.2010
23.05.2010
PetrDNX
-> stevotuner: Díky,tvoje auto se mi taky moc líbí,závidím převodovku.To řazení je jenom podložený celý cca o 4cm.
22:58:13
22.05.2010
22.05.2010
stevotuner
krasa krasa pochvalujem klobuk dolu. ako si spravil to radenie o kolko si dvuhol kulisu a o kolko si prevaril tu gulocku na tycke radenia??
00:25:20
04.05.2010
04.05.2010
stika87 - Maschinenführer
-> PetrDNX: na sprintech ;-)