skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Typ auta: Škoda 105l
Rok výroby: 1984
O autě vím skoro všechno,je to totiž dědictví po Dědovi,prostě Srdcovka!
Karoserie:
současný stav:
Komplet vyvařeno,zavařený sloupky,prolisy nárazníků
Alu nádrž v kufru
Okna Makrolon
Zavíráky kapot
Interiér:
současný stav:
Odstraněny odhlučňovací hmoty
Sportovní volant
Skořepinová sedačka Omp big + 4bod. pás Omp
Ochr. rám Amd Dlouhý
Budíky na tlak a teplotu oleje,točkoměr z eRka
Podvozek:
Předek:Komplet po G.O.,vyztuženo,tlumiče Protlum ,dorazy zadní Peu205.dural.podložky 20mm,stabilizátor pr.20mm
Zadek: tlumiče Protlum,dural.podložky se změnou rozteče,40mm,Svařenec
Kola:
Atiwe 7jx13,pneu slick 190/535r13
Kříže 6jx13,et 19,pneu 175/50
Kříže 6jx13,et 32,pneu slick 16/53r13
Ementály 6jx13 na mokro
Brzdy:
současný stav:
Předek:chlazený kotouče,brzdiče Peu 205 Gti,panceřovky,desky Gold Fren
Zadek:kotouče,brzdiče Peu 306,panceřovky
Motor:
Polomotor Citroen Saxo+ax sport(205 rally)
Hlava Peu 205 1,3 Rally,sací ventil pr.39,5,výfuk32,5
Karbce Solex Addhe 40,filtrbox Alfa-Romeo
nebo Dellorto 40 dhla,trumpety
Svody Raceland,trubka nebo absorbční tlumič
Mělo by to mít cca 70-75kw(žádnej divoch,ale co chcete za ty prachy)
Olej Valvoline Vr1 Racing 10W60
Převodovka:
1.-suchý 5q se stálým převodem 3,9
2.-suchý 5q se stálým převodem 4,22
3.-suchý 5q se stálým převodem 4,44
Lamela z dvanácettrosky
VIDEO
Brno 8.5.2016
Šímasprint Břevenec
Fejsbůůk
www.facebook.com/pages/.. ./211695278868394?sk=wall
Rok výroby: 1984
O autě vím skoro všechno,je to totiž dědictví po Dědovi,prostě Srdcovka!
Karoserie:
současný stav:
Komplet vyvařeno,zavařený sloupky,prolisy nárazníků
Alu nádrž v kufru
Okna Makrolon
Zavíráky kapot
Interiér:
současný stav:
Odstraněny odhlučňovací hmoty
Sportovní volant
Skořepinová sedačka Omp big + 4bod. pás Omp
Ochr. rám Amd Dlouhý
Budíky na tlak a teplotu oleje,točkoměr z eRka
Podvozek:
Předek:Komplet po G.O.,vyztuženo,tlumiče Protlum ,dorazy zadní Peu205.dural.podložky 20mm,stabilizátor pr.20mm
Zadek: tlumiče Protlum,dural.podložky se změnou rozteče,40mm,Svařenec
Kola:
Atiwe 7jx13,pneu slick 190/535r13
Kříže 6jx13,et 19,pneu 175/50
Kříže 6jx13,et 32,pneu slick 16/53r13
Ementály 6jx13 na mokro
Brzdy:
současný stav:
Předek:chlazený kotouče,brzdiče Peu 205 Gti,panceřovky,desky Gold Fren
Zadek:kotouče,brzdiče Peu 306,panceřovky
Motor:
Polomotor Citroen Saxo+ax sport(205 rally)
Hlava Peu 205 1,3 Rally,sací ventil pr.39,5,výfuk32,5
Karbce Solex Addhe 40,filtrbox Alfa-Romeo
nebo Dellorto 40 dhla,trumpety
Svody Raceland,trubka nebo absorbční tlumič
Mělo by to mít cca 70-75kw(žádnej divoch,ale co chcete za ty prachy)
Olej Valvoline Vr1 Racing 10W60
Převodovka:
1.-suchý 5q se stálým převodem 3,9
2.-suchý 5q se stálým převodem 4,22
3.-suchý 5q se stálým převodem 4,44
Lamela z dvanácettrosky
VIDEO
Brno 8.5.2016
Šímasprint Břevenec
Fejsbůůk
www.facebook.com/pages/.. ./211695278868394?sk=wall
Petr DNX./Škoda 105l - komentáře:
20:09:41
27.03.2008
27.03.2008
PetrDNX
-> Řízek: -> David V6: Je to občas boj,ale de to.
15:03:05
27.03.2008
27.03.2008
Řízek
-> David V6: No ja taky nechapu jak s tim muze jezdit...ja jezdim jak posranej abych nic neorval ale to nejde ja drbu napravou nebo mostem fůůrt o zem...uz me to sere..
09:29:17
27.03.2008
27.03.2008
David V6
-> PetrDNX: s těma třináctkama trušku škrtáš ne?
22:38:05
26.03.2008
26.03.2008
PetrDNX
-> Psilocibin: Díky za pochvalu,snažime se.
13:24:48
26.03.2008
26.03.2008
Psilocibin
tak to je luxus shade jedna z mejch oblíbenejch
08:18:47
25.03.2008
25.03.2008
MATTESS
-> PetrDNX: to je dobře
07:21:35
25.03.2008
25.03.2008
PetrDNX
-> jarin: To mně taky
07:21:00
25.03.2008
25.03.2008
PetrDNX
-> Tuner#2: Neboj se nic ,ty 15ky to byl jen pokus,kvůli jízdním vlastnostem,mimochodem zlatý 13ky.Já a velký kola to nejde do hromady. Ta tuzingová maska už mně nějak přestala bavit,asi už sem na to starej
01:45:03
25.03.2008
25.03.2008
jarin
-> PetrDNX: Také se mi líbí víc na tech předchozích.
00:57:36
25.03.2008
25.03.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> PetrDNX: Co ta maska? Že by návrat k originalitě? a kola doufám necháš ty co loni, tyhle mě na tvoje auto nějak nesedí.
19:07:32
06.03.2008
06.03.2008
favo110lrs
hihi best engine for france:)
13:46:51
25.02.2008
25.02.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> PetrDNX: JJ to je tak na sprinty. Já když jel sprint s Lutecem, tak jsem dával dvojku a on už za tři
21:59:36
24.02.2008
24.02.2008
PetrDNX
Tak sem se dneska ujistil že 4q se stálým převodem 4,44 a 4kou z 5tikvaltu je fakt hodně krátká.Ale než dojdou kvalty tak je to mazec.
16:32:54
20.02.2008
20.02.2008
Dave - ten pátý
16:31:34
20.02.2008
20.02.2008
Dave - ten pátý
Ahoj, mohl bys mi prosím poradit s jednou věcí, koukal jsem že máš pěkně složené auto k zemi...
skoda-virt.cz/cz/.../podv ozek-a-prevodovk a/77254-snizeni-8/#p13082 43
skoda-virt.cz/cz/.../podv ozek-a-prevodovk a/77254-snizeni-8/#p13082 43
17:25:17
19.02.2008
19.02.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> deathcat: Jo na hlavu jsem zapoměl best of France je super
17:22:56
19.02.2008
19.02.2008
deathcat
-> favo110lrs: No teď je to spíš takový kříženeček. Spodek saxo 1.4 VTS a vršek 205 rally. Takže takové best of France
16:01:34
19.02.2008
19.02.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> favo110lrs: Citroen 1,4, ale popis by neuškodil to je fakt
15:47:20
19.02.2008
19.02.2008
favo110lrs
-> PetrDNX: cáu mas to pekný pořát ale ted newim co to je za motor? dik