skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Typ auta: Škoda 105l
Rok výroby: 1984
O autě vím skoro všechno,je to totiž dědictví po Dědovi,prostě Srdcovka!
Karoserie:
současný stav:
Komplet vyvařeno,zavařený sloupky,prolisy nárazníků
Alu nádrž v kufru
Okna Makrolon
Zavíráky kapot
Interiér:
současný stav:
Odstraněny odhlučňovací hmoty
Sportovní volant
Skořepinová sedačka Omp big + 4bod. pás Omp
Ochr. rám Amd Dlouhý
Budíky na tlak a teplotu oleje,točkoměr z eRka
Podvozek:
Předek:Komplet po G.O.,vyztuženo,tlumiče Protlum ,dorazy zadní Peu205.dural.podložky 20mm,stabilizátor pr.20mm
Zadek: tlumiče Protlum,dural.podložky se změnou rozteče,40mm,Svařenec
Kola:
Atiwe 7jx13,pneu slick 190/535r13
Kříže 6jx13,et 19,pneu 175/50
Kříže 6jx13,et 32,pneu slick 16/53r13
Ementály 6jx13 na mokro
Brzdy:
současný stav:
Předek:chlazený kotouče,brzdiče Peu 205 Gti,panceřovky,desky Gold Fren
Zadek:kotouče,brzdiče Peu 306,panceřovky
Motor:
Polomotor Citroen Saxo+ax sport(205 rally)
Hlava Peu 205 1,3 Rally,sací ventil pr.39,5,výfuk32,5
Karbce Solex Addhe 40,filtrbox Alfa-Romeo
nebo Dellorto 40 dhla,trumpety
Svody Raceland,trubka nebo absorbční tlumič
Mělo by to mít cca 70-75kw(žádnej divoch,ale co chcete za ty prachy)
Olej Valvoline Vr1 Racing 10W60
Převodovka:
1.-suchý 5q se stálým převodem 3,9
2.-suchý 5q se stálým převodem 4,22
3.-suchý 5q se stálým převodem 4,44
Lamela z dvanácettrosky
VIDEO
Brno 8.5.2016
Šímasprint Břevenec
Fejsbůůk
www.facebook.com/pages/.. ./211695278868394?sk=wall
Rok výroby: 1984
O autě vím skoro všechno,je to totiž dědictví po Dědovi,prostě Srdcovka!
Karoserie:
současný stav:
Komplet vyvařeno,zavařený sloupky,prolisy nárazníků
Alu nádrž v kufru
Okna Makrolon
Zavíráky kapot
Interiér:
současný stav:
Odstraněny odhlučňovací hmoty
Sportovní volant
Skořepinová sedačka Omp big + 4bod. pás Omp
Ochr. rám Amd Dlouhý
Budíky na tlak a teplotu oleje,točkoměr z eRka
Podvozek:
Předek:Komplet po G.O.,vyztuženo,tlumiče Protlum ,dorazy zadní Peu205.dural.podložky 20mm,stabilizátor pr.20mm
Zadek: tlumiče Protlum,dural.podložky se změnou rozteče,40mm,Svařenec
Kola:
Atiwe 7jx13,pneu slick 190/535r13
Kříže 6jx13,et 19,pneu 175/50
Kříže 6jx13,et 32,pneu slick 16/53r13
Ementály 6jx13 na mokro
Brzdy:
současný stav:
Předek:chlazený kotouče,brzdiče Peu 205 Gti,panceřovky,desky Gold Fren
Zadek:kotouče,brzdiče Peu 306,panceřovky
Motor:
Polomotor Citroen Saxo+ax sport(205 rally)
Hlava Peu 205 1,3 Rally,sací ventil pr.39,5,výfuk32,5
Karbce Solex Addhe 40,filtrbox Alfa-Romeo
nebo Dellorto 40 dhla,trumpety
Svody Raceland,trubka nebo absorbční tlumič
Mělo by to mít cca 70-75kw(žádnej divoch,ale co chcete za ty prachy)
Olej Valvoline Vr1 Racing 10W60
Převodovka:
1.-suchý 5q se stálým převodem 3,9
2.-suchý 5q se stálým převodem 4,22
3.-suchý 5q se stálým převodem 4,44
Lamela z dvanácettrosky
VIDEO
Brno 8.5.2016
Šímasprint Břevenec
Fejsbůůk
www.facebook.com/pages/.. ./211695278868394?sk=wall
Petr DNX./Škoda 105l - komentáře:
19:54:21
20.12.2007
20.12.2007
gabo000000 - zrušená registrace
-> PetrDNX: no ...takto som si to predstavoval...mne sa to zdalo cudne ze by si to tahal len v 1ke... ..si môj clovek uz som si ta dal do oblubenych
19:51:45
20.12.2007
20.12.2007
PetrDNX
-> gabo00000: Doprava a na vodě joo.
19:43:41
20.12.2007
20.12.2007
gabo000000 - zrušená registrace
-> PetrDNX: to uz sa pohynas na 2ku?
19:38:47
20.12.2007
20.12.2007
PetrDNX
Nechci vám do toho nějak kecat,ale většina toho videa je na dvojku,do leva to vypadá že to nemůže,protože se ulejvaj karbce a navíc to bylo dost rozhádaný,tím nechci tvrdit že je to nějaká extra raketa,ale na to moje pocukávání to zatim stačí.Jinak poslední srint v Mimoni 16,6 a nějaký drobný.(Hradec s jednim karbcem 17,6)
14:23:53
20.12.2007
20.12.2007
deathcat
-> Tuner#2: Já to napsal proto, aby někdo nevzal čas z Hrocháče a motor co je na fotkách
14:09:05
20.12.2007
20.12.2007
gabo000000 - zrušená registrace
-> Tuner#2: vdaka za vysvetlenie
14:07:38
20.12.2007
20.12.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> deathcat: Však jo, bavil jsem se s Petrem v cíli a ukazoval mě i motor. Karbce koupil až pak.
14:06:15
20.12.2007
20.12.2007
deathcat
-> Tuner#2: Jen pro upřesnění v Hrocháči se jelo s jedním karbcem a jinou hlavou. Teď to jede jinak
14:01:54
20.12.2007
20.12.2007
gabo000000 - zrušená registrace
-> Tuner#2:
14:00:01
20.12.2007
20.12.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> gabo00000: Tak se podívej na časy z Hrocháče letos a porovnej Petrovo čas a Vojtíkovo. Na to že má Vojtík delší SP a větší obvod kol, tak se ty časy liší tuším 0,2s. A co se týče driftování, tak ty výkony nejsou z mý hlavy, ale od člověka co už o tom něco ví a jezdí ME v driftech. Ono i se sériovou M3 to není úplně nejsnažší a to má 286HP. Bavím se o suchu a driftu opravdu jen plynem.
13:34:22
20.12.2007
20.12.2007
gabo000000 - zrušená registrace
-> deathcat: ja to chapem ale ja nevravim len o tebe
13:33:49
20.12.2007
20.12.2007
deathcat
-> gabo00000: Já Petra neobhajuji, ja vím jak to jede
13:30:40
20.12.2007
20.12.2007
gabo000000 - zrušená registrace
ach jaj uz som aj olutoval ze som sa pytal..t.ak tu beriete vsetko dramaticky ale cchel by som vidiet kto by takto obhajoval mna...asi nikto
13:24:37
20.12.2007
20.12.2007
deathcat
-> gabo00000: No Petr i já se rádi podíváme jak takhle budeš driftovat. Jo a není to 16V. Na tom parkovišti je hrubý asfalt takže je docela přilnavý i na mokru. Navíc je vidět, že se to na jednu stranu vždycky uleje a pak už se tomu nechce. Ale nemám důvod obhajovat výkon tohodle auta. Protože jsem v tom jel a kdybych někdy z feldy dostal podobný výkon byl bych nad míru spokojený.
13:13:29
20.12.2007
20.12.2007
gabo000000 - zrušená registrace
len aby nevzniklo nedorozumenie...ja tu nechcem nikoho urazat...neviem treco -> Tuner#2: reaguje na moje prispevky vecsinou tak ako by som niekoho chcel urazit ... je mi to kusa luto
13:12:11
20.12.2007
20.12.2007
gabo000000 - zrušená registrace
-> havlik: no neviem ake tam ma pnou ale myslim ze na apola velmi siroke pleu neda...a na obrazkosch su dost nizke...
13:10:42
20.12.2007
20.12.2007
havlik
-> gabo00000: Mam takovej pocit že v tej době tam solexy eště neměl nechci kecat Petr ti to jistě řekne přesně jinak ten motor má v serii asi 55kW. A je trosku rozdíl "driftovat" se slítanejma slupkama na mokru a s dobrejma sirokejma pneu
13:08:57
20.12.2007
20.12.2007
gabo000000 - zrušená registrace
-> Tuner#2: divim sa tomu ze na mokrom asfalte som uz videl skodocku s favom driftovat v 2ke..preco by na to trebalo 300hp... no samozrejme ze ked chces to awto mat plne kontrolovane tak nejake tie koniky ti treba...ale vsak 1600vka zigul nema 200hp a tiez sa s nou da ist bokem v 2ke...podla mna 1.4 na SOLEXoch a 13kach musi nieco ist...akoze nadherne auticko....mozno sa mylim ja ...len je to premna cudne