skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Auto bylo rozebrané do posledního šroubku.Většina dílu je nových nebo zrenovovaných.Pracovalo se na ní přes 2 roky a i nadále se vylepšuje
Karoserie:
-Barva ze vzorníku škoda,červená rallye 8180 od Standoxu.
-B sloupek a rámy dveří matný lak.
-Spodek práhů a hrany zadní lemů stříknuto schutzem
-kompletně vyvařená a opískovaná
-Vyvýšené úchyty předních tlumičů o 50mm z jeklu 100x60x50
-v zadní části u tlumičů jsou udělány patky na výztuhu z 3 plechu
-vyztuženy úchyty přední nápravy z 2 plechu
-vyztuženy úchyty podélných ramen z 2 plechu
-nový most kompletně ovařený,vyztužený a pobouchaný pro stabilizátor
-předělány úchyty na sedačky z jeklu 30x20mm
-Uchycení pásů z 3mm plechu
-spodek auta nalakován Epoxidovou barvou EPS 620 a 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015
Přední náprava:
-vyztužená dle L/A
-pružiny 220mm tuhost 80 kN by Tunera#2 v červeném komaxitu
-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (22 poloh) v držáku z 3mm nerezového plechu.nastavena 11 poloha
-odklon -2°05'' sbíhavost 0mm
-nové 4 pístkové brzdiče natřené Galvinolem a červeným Alkytonem
-strmé řízení od pana Kalouska
-štefty 68mm
-nápravnice a ramena jsou ve žlutém komaxitu,ostatní díly v černém komaxitu
-ovařená nápravnice
-tvrdé silentbloky uložení horních i spodních ramen a stabilizátoru od Pemita
-Tvredé silentbloky svislých čepů
-10mm Alu podložka pod stabilizátorem
-20 mm stabilizátor v červeném komaxitu
-vzpěra mezi tlumiči
Zadní náprava:
-příčka,podélná a šikmá ramena ve žlutém komaxitu
-štíty bubnů a náboje v černém komaxitu
-štefty 68mm
-upravené zadní náboje se středícím kroužkem
-podélná ramena vyztužená dle L/A
-šikmá ramena vyztužená dle L/A
-příčka převodovky,ovařené úchyty šikmých ramen
-tvrdý silentblok převodovky, podélných ramen a šikmých ramen
-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (40 poloh) nastavena 18 poloha
-kyvkové pružiny v červeném komaxitu a Kyvkové domky
-vzpěra mezi tlumiči
Interier:
-Palubní deska z rapida a tunel z felicie
-štít na kulaté přístroje,plech na přepínače vše z hliníku a přeleštěno
-hliníkový plech na budík tlaku oleje polepen carbonovou folii
-Budík tlaku oleje 52mm značky KMGY
-Budík Teploty oleje a vody JFperformance
-Budík Lambda sondy
-Páka sytiče slouží pro odpojovač baterie
-centrál, el.stahování předních oken renault 19
-Sportovní sedačky Jom Sport Style 1 a 3bodové pásy Jom
-Sportovní volant, semiš odsazeni 70mm a posazen níž o cca 6cm
-pedály sparco
-zkrácená ruční brzda - Madlo z duralu
-řadící páka vyhnutá dozadu - hlavice řadící páky z duralu s čísly
-Černá kožená manžeta červeně prošívaná ruční brzdy a řadičky
-stropnice a kryty C sloupků z bílé koženky
-černý koberec
-Plato udělané z 3mm hlinkového plechu potažené bílou koženkou,červeně prošívané
-Místo sedaček je 3mm hliníkový plech potažen černou koženkou,červeně prošívané.
-V kufru udělané dno z 3mm hlinkového plechu potažené koženkou s řemínky na výbavu
Exterier:
-Zrcátka Beskydy v barvě auta + vypodložené držáky na lepší štelování + Vypouklé skla
-Nové plastové nárazníky
-Nové zadní kryty světel,vnitřek vylepen chromovou lepenkou
-Boční blinkry z felicie
-Dvoudílná maska
-Tonovaná okna zn. LLUMAR s atestem
Kola:
-7'' Dělítka, barva Reflexní oranžová RS3200
-Pneu Nankang NS2R 185/60 R13
Přední brzdy:
Kotouče ATE 11mm, destičky Ferodo DS2500
Zadní brzdy:
- Beral obložení
-brzdova kapalina ATE 200
Převodovka:
-5q se stálým převodem 4,22
-jedno kloub na řadící tyči
-olej Millers oils CRX 75w90NT+
Motor:
Fabia 1.4 8v by Saky:
-Programovatelné zapalování Ignitech TCIP 4 a zapalovací lišta MPi
-Blok 742.136 v barvě 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015
-Hlava z fabie s kompresí 11,8 a zvětšené kanály a upravené spalováky
-ventilové vůle za tepla 0,40 - 0,45
-Klika,ojnice a písty z Fabie 1.4 8v
-nové kroužky NForm Geotze
-Vačka od Petra U. 280/280 zdvihy 7,05mm
-Svody 4v1 na podélný výfuk od Bohouše, svody našopované a natřené kov. alkytonem
-Odlehčeny setrvačník cca 1kg
-Nízkotlaké palivové čerpadlo Facet
-Tvrdé silentbloky
-Odvětrání ventilů vyvedené do CATCH TANKU
-Nádobka na vodu z fiat
-Olej Millers oils 10w60
-Lambda sonda Bosch
-palivo 100oktan
-nerezový výfuk burgess
-Chladič oleje
-Výkon: 67Kw při 6000ot, 123Nm při 4500ot. se starou vačkou
-Váha vozidla s půlkou nádrže, výbavou 935kg
Poděkování: Patří mému tátovi, že měl trpělivost se stavbou i když to bylo někdy o nervy. Velké dík panu Čáchovi, který byl vrchní mechanik (vášniví škodovák a motorista), škoda že už není mezi námi. Milanovi P. který už je taky nahoře. Pepovi (Peda 17) a Readymu.
Karoserie:
-Barva ze vzorníku škoda,červená rallye 8180 od Standoxu.
-B sloupek a rámy dveří matný lak.
-Spodek práhů a hrany zadní lemů stříknuto schutzem
-kompletně vyvařená a opískovaná
-Vyvýšené úchyty předních tlumičů o 50mm z jeklu 100x60x50
-v zadní části u tlumičů jsou udělány patky na výztuhu z 3 plechu
-vyztuženy úchyty přední nápravy z 2 plechu
-vyztuženy úchyty podélných ramen z 2 plechu
-nový most kompletně ovařený,vyztužený a pobouchaný pro stabilizátor
-předělány úchyty na sedačky z jeklu 30x20mm
-Uchycení pásů z 3mm plechu
-spodek auta nalakován Epoxidovou barvou EPS 620 a 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015
Přední náprava:
-vyztužená dle L/A
-pružiny 220mm tuhost 80 kN by Tunera#2 v červeném komaxitu
-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (22 poloh) v držáku z 3mm nerezového plechu.nastavena 11 poloha
-odklon -2°05'' sbíhavost 0mm
-nové 4 pístkové brzdiče natřené Galvinolem a červeným Alkytonem
-strmé řízení od pana Kalouska
-štefty 68mm
-nápravnice a ramena jsou ve žlutém komaxitu,ostatní díly v černém komaxitu
-ovařená nápravnice
-tvrdé silentbloky uložení horních i spodních ramen a stabilizátoru od Pemita
-Tvredé silentbloky svislých čepů
-10mm Alu podložka pod stabilizátorem
-20 mm stabilizátor v červeném komaxitu
-vzpěra mezi tlumiči
Zadní náprava:
-příčka,podélná a šikmá ramena ve žlutém komaxitu
-štíty bubnů a náboje v černém komaxitu
-štefty 68mm
-upravené zadní náboje se středícím kroužkem
-podélná ramena vyztužená dle L/A
-šikmá ramena vyztužená dle L/A
-příčka převodovky,ovařené úchyty šikmých ramen
-tvrdý silentblok převodovky, podélných ramen a šikmých ramen
-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (40 poloh) nastavena 18 poloha
-kyvkové pružiny v červeném komaxitu a Kyvkové domky
-vzpěra mezi tlumiči
Interier:
-Palubní deska z rapida a tunel z felicie
-štít na kulaté přístroje,plech na přepínače vše z hliníku a přeleštěno
-hliníkový plech na budík tlaku oleje polepen carbonovou folii
-Budík tlaku oleje 52mm značky KMGY
-Budík Teploty oleje a vody JFperformance
-Budík Lambda sondy
-Páka sytiče slouží pro odpojovač baterie
-centrál, el.stahování předních oken renault 19
-Sportovní sedačky Jom Sport Style 1 a 3bodové pásy Jom
-Sportovní volant, semiš odsazeni 70mm a posazen níž o cca 6cm
-pedály sparco
-zkrácená ruční brzda - Madlo z duralu
-řadící páka vyhnutá dozadu - hlavice řadící páky z duralu s čísly
-Černá kožená manžeta červeně prošívaná ruční brzdy a řadičky
-stropnice a kryty C sloupků z bílé koženky
-černý koberec
-Plato udělané z 3mm hlinkového plechu potažené bílou koženkou,červeně prošívané
-Místo sedaček je 3mm hliníkový plech potažen černou koženkou,červeně prošívané.
-V kufru udělané dno z 3mm hlinkového plechu potažené koženkou s řemínky na výbavu
Exterier:
-Zrcátka Beskydy v barvě auta + vypodložené držáky na lepší štelování + Vypouklé skla
-Nové plastové nárazníky
-Nové zadní kryty světel,vnitřek vylepen chromovou lepenkou
-Boční blinkry z felicie
-Dvoudílná maska
-Tonovaná okna zn. LLUMAR s atestem
Kola:
-7'' Dělítka, barva Reflexní oranžová RS3200
-Pneu Nankang NS2R 185/60 R13
Přední brzdy:
Kotouče ATE 11mm, destičky Ferodo DS2500
Zadní brzdy:
- Beral obložení
-brzdova kapalina ATE 200
Převodovka:
-5q se stálým převodem 4,22
-jedno kloub na řadící tyči
-olej Millers oils CRX 75w90NT+
Motor:
Fabia 1.4 8v by Saky:
-Programovatelné zapalování Ignitech TCIP 4 a zapalovací lišta MPi
-Blok 742.136 v barvě 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015
-Hlava z fabie s kompresí 11,8 a zvětšené kanály a upravené spalováky
-ventilové vůle za tepla 0,40 - 0,45
-Klika,ojnice a písty z Fabie 1.4 8v
-nové kroužky NForm Geotze
-Vačka od Petra U. 280/280 zdvihy 7,05mm
-Svody 4v1 na podélný výfuk od Bohouše, svody našopované a natřené kov. alkytonem
-Odlehčeny setrvačník cca 1kg
-Nízkotlaké palivové čerpadlo Facet
-Tvrdé silentbloky
-Odvětrání ventilů vyvedené do CATCH TANKU
-Nádobka na vodu z fiat
-Olej Millers oils 10w60
-Lambda sonda Bosch
-palivo 100oktan
-nerezový výfuk burgess
-Chladič oleje
-Výkon: 67Kw při 6000ot, 123Nm při 4500ot. se starou vačkou
-Váha vozidla s půlkou nádrže, výbavou 935kg
Poděkování: Patří mému tátovi, že měl trpělivost se stavbou i když to bylo někdy o nervy. Velké dík panu Čáchovi, který byl vrchní mechanik (vášniví škodovák a motorista), škoda že už není mezi námi. Milanovi P. který už je taky nahoře. Pepovi (Peda 17) a Readymu.
Mates/Š136 1.4 - komentáře:
13:21:38
15.02.2021
15.02.2021
Mates
-> gogino1987: díky
13:04:07
09.02.2021
09.02.2021
gogino1987
-> Mates: Pekná kráska
14:51:49
06.02.2021
06.02.2021
Mates
-> Pavell: Elektriku bych chtěl jednou trochu předělat, ale až bude v nové garáži, ale dík za radu
06:16:45
05.02.2021
05.02.2021
Pavell
Taky mi to jeden čas dělalo. Nakonec jsem myslím měnil drát co vede ze spínačky.
18:09:43
04.02.2021
04.02.2021
Mates
-> T: Zatím jsem to měl jen na volnoběh, ale bude tišší než předchozí. Výpalky mi dělal kamarád, podle mých výkresů. trubku vyvrtal soustružník a svařil mi to tátovo známý, uvnitř jsou nerezové špony, měl pěkně pořezané ruce .
-> Jackie 04.02.21 09:59:46: Nevím kde vidíš měděný pásek, ale jinak je u alternátoru jako origo .
-> Eidy 03.02.21 20:02:11: Tohle mi nikdy nedělalo, až teď, potřebuji to odstranit, abych nezůstal třeba na benzínce atd.
Díky všem za postřeh, zkusím to všechno projít, ale asi to bude ta kostra, ta mi pořád blbne
-> Jackie 04.02.21 09:59:46: Nevím kde vidíš měděný pásek, ale jinak je u alternátoru jako origo .
-> Eidy 03.02.21 20:02:11: Tohle mi nikdy nedělalo, až teď, potřebuji to odstranit, abych nezůstal třeba na benzínce atd.
Díky všem za postřeh, zkusím to všechno projít, ale asi to bude ta kostra, ta mi pořád blbne
16:21:41
04.02.2021
04.02.2021
hany
-> Mates: mě to dělal bateriový vypínač...od té doby co ho nemám je klid
14:08:32
04.02.2021
04.02.2021
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 04.02.21 12:48:18: Aha, tak to je divné, ale taky mě ty jen cvaklo a nic. Teď s vybavuji, že s dvojitým kostrenim byl asi startér u strejda a něco v něm proletoval. Byl jinak zcela nový (určitě nic neměnil), dělalo mě to hned asi druhý rok po složení.
12:48:18
04.02.2021
04.02.2021
Eidy
-> Tuner#2: 2 kostry na motor mám už roky a stejně mi to blblo.
12:18:59
04.02.2021
04.02.2021
vhml
No já mám provrtanej kastlík u mínus polu a tam to mam někudy jen natažený.
12:04:53
04.02.2021
04.02.2021
Tuner#2 - zrušená registrace
-> vhml 04.02.21 11:59:10: To bych tahal dva kabely vedle sebe a v tunelu pod plechem už je plno. Zrovna včera jsme s tím zápasil.
11:59:10
04.02.2021
04.02.2021
vhml
-> Tuner#2 - zrušená registrace 04.02.21 11:27:41: já to mám z baterky rovnou na startér. Ať se eliminuje i přechod mezi kastlí a příčkou.
11:27:41
04.02.2021
04.02.2021
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Jackie 04.02.21 09:59:46: Taky tak, od té doby mám dva pásky na každé straně jeden.
09:59:46
04.02.2021
04.02.2021
Jackie
-> Mates: Mně tohle dělala špatná kostra. Co je ten měděný pásek na příčce motoru.
20:02:11
03.02.2021
03.02.2021
Eidy
-> Mates: Tohle už začínám brát jako vlastnost. Dělalo mi to i s relátkem u startéru i po výměně několika cívek. Rozborka, vyčištění, zborka a stejně to po čase udělá zase. I s úplně jiným startérem mi to zlobí. A když to proklemuju z pod auta přímo na startéru tak taky nic. Asi mají nějaký vestavěný kurvítko.
19:38:28
03.02.2021
03.02.2021
T
Zvuk nového výfuku? A od koho máš?
18:44:59
03.02.2021
03.02.2021
Mates
-> Bukaj 03.02.21 18:40:13: Táta si taky myslí, že by mohl být vypálený kontakt ve spínačce. Startér mi držel 10 let a bůh ví jak dlouho byl ve felicii, nedával jsem novou cívku, nebyl s ním vůbec problém. Zkusíme vyměnit cívku i spínačku a raději i do druhého startéru jako záložní.
18:40:13
03.02.2021
03.02.2021
Bukaj
-> Mates: Buď může být vypálený kontakt ve spínačce (to by vyřešilo relátko) nebo u Fel startérů ve 130L mi takto několikrát blbnul zánovní startér kvůli cívce (nebo nepřišel jsem na jiný důvod, vždy jsem vyměnil startér jako celek a ty dva, kde to haprovalo, mám zatím odložené - dával jsem je jako nové Magnetony, jen jsem vyměnil pastorek a přírubu a každý z nich vydržel jen cca rok/cca 40 tisíc km a pak začal blbnout - na 90% počítám cívka, protože relátko nepomohlo)...
18:08:04
03.02.2021
03.02.2021
Mates
-> radekra: JJ zapomnel jsem to napsat
18:05:26
03.02.2021
03.02.2021
radekra
-> Mates: Máš startér z feldy?
17:49:29
03.02.2021
03.02.2021
Mates
Mám dotaz, co může způsobovat, že mi občas nechce nastartovat, jen cvaká startér. S tátou jsme dali jinou cívku a chvilku dobré, ale zase občas nevysunul, na ponku funguje i předchozí cívka. Dneska to zase chodilo,ale v sobotu když sněžilo, tak mě vypekla a nemohl jsem ji skoro dostat do garáže. Nemůže tam být třeba studenák nebo něco ve spínačce a nebo jsou obě cívky vadný a občas jde a pak zase ne.