skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Auto bylo rozebrané do posledního šroubku.Většina dílu je nových nebo zrenovovaných.Pracovalo se na ní přes 2 roky a i nadále se vylepšuje
Karoserie:
-Barva ze vzorníku škoda,červená rallye 8180 od Standoxu.
-B sloupek a rámy dveří matný lak.
-Spodek práhů a hrany zadní lemů stříknuto schutzem
-kompletně vyvařená a opískovaná
-Vyvýšené úchyty předních tlumičů o 50mm z jeklu 100x60x50
-v zadní části u tlumičů jsou udělány patky na výztuhu z 3 plechu
-vyztuženy úchyty přední nápravy z 2 plechu
-vyztuženy úchyty podélných ramen z 2 plechu
-nový most kompletně ovařený,vyztužený a pobouchaný pro stabilizátor
-předělány úchyty na sedačky z jeklu 30x20mm
-Uchycení pásů z 3mm plechu
-spodek auta nalakován Epoxidovou barvou EPS 620 a 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015
Přední náprava:
-vyztužená dle L/A
-pružiny 220mm tuhost 80 kN by Tunera#2 v červeném komaxitu
-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (22 poloh) v držáku z 3mm nerezového plechu.nastavena 11 poloha
-odklon -2°05'' sbíhavost 0mm
-nové 4 pístkové brzdiče natřené Galvinolem a červeným Alkytonem
-strmé řízení od pana Kalouska
-štefty 68mm
-nápravnice a ramena jsou ve žlutém komaxitu,ostatní díly v černém komaxitu
-ovařená nápravnice
-tvrdé silentbloky uložení horních i spodních ramen a stabilizátoru od Pemita
-Tvredé silentbloky svislých čepů
-10mm Alu podložka pod stabilizátorem
-20 mm stabilizátor v červeném komaxitu
-vzpěra mezi tlumiči
Zadní náprava:
-příčka,podélná a šikmá ramena ve žlutém komaxitu
-štíty bubnů a náboje v černém komaxitu
-štefty 68mm
-upravené zadní náboje se středícím kroužkem
-podélná ramena vyztužená dle L/A
-šikmá ramena vyztužená dle L/A
-příčka převodovky,ovařené úchyty šikmých ramen
-tvrdý silentblok převodovky, podélných ramen a šikmých ramen
-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (40 poloh) nastavena 18 poloha
-kyvkové pružiny v červeném komaxitu a Kyvkové domky
-vzpěra mezi tlumiči
Interier:
-Palubní deska z rapida a tunel z felicie
-štít na kulaté přístroje,plech na přepínače vše z hliníku a přeleštěno
-hliníkový plech na budík tlaku oleje polepen carbonovou folii
-Budík tlaku oleje 52mm značky KMGY
-Budík Teploty oleje a vody JFperformance
-Budík Lambda sondy
-Páka sytiče slouží pro odpojovač baterie
-centrál, el.stahování předních oken renault 19
-Sportovní sedačky Jom Sport Style 1 a 3bodové pásy Jom
-Sportovní volant, semiš odsazeni 70mm a posazen níž o cca 6cm
-pedály sparco
-zkrácená ruční brzda - Madlo z duralu
-řadící páka vyhnutá dozadu - hlavice řadící páky z duralu s čísly
-Černá kožená manžeta červeně prošívaná ruční brzdy a řadičky
-stropnice a kryty C sloupků z bílé koženky
-černý koberec
-Plato udělané z 3mm hlinkového plechu potažené bílou koženkou,červeně prošívané
-Místo sedaček je 3mm hliníkový plech potažen černou koženkou,červeně prošívané.
-V kufru udělané dno z 3mm hlinkového plechu potažené koženkou s řemínky na výbavu
Exterier:
-Zrcátka Beskydy v barvě auta + vypodložené držáky na lepší štelování + Vypouklé skla
-Nové plastové nárazníky
-Nové zadní kryty světel,vnitřek vylepen chromovou lepenkou
-Boční blinkry z felicie
-Dvoudílná maska
-Tonovaná okna zn. LLUMAR s atestem
Kola:
-7'' Dělítka, barva Reflexní oranžová RS3200
-Pneu Nankang NS2R 185/60 R13
Přední brzdy:
Kotouče ATE 11mm, destičky Ferodo DS2500
Zadní brzdy:
- Beral obložení
-brzdova kapalina ATE 200
Převodovka:
-5q se stálým převodem 4,22
-jedno kloub na řadící tyči
-olej Millers oils CRX 75w90NT+
Motor:
Fabia 1.4 8v by Saky:
-Programovatelné zapalování Ignitech TCIP 4 a zapalovací lišta MPi
-Blok 742.136 v barvě 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015
-Hlava z fabie s kompresí 11,8 a zvětšené kanály a upravené spalováky
-ventilové vůle za tepla 0,40 - 0,45
-Klika,ojnice a písty z Fabie 1.4 8v
-nové kroužky NForm Geotze
-Vačka od Petra U. 280/280 zdvihy 7,05mm
-Svody 4v1 na podélný výfuk od Bohouše, svody našopované a natřené kov. alkytonem
-Odlehčeny setrvačník cca 1kg
-Nízkotlaké palivové čerpadlo Facet
-Tvrdé silentbloky
-Odvětrání ventilů vyvedené do CATCH TANKU
-Nádobka na vodu z fiat
-Olej Millers oils 10w60
-Lambda sonda Bosch
-palivo 100oktan
-nerezový výfuk burgess
-Chladič oleje
-Výkon: 67Kw při 6000ot, 123Nm při 4500ot. se starou vačkou
-Váha vozidla s půlkou nádrže, výbavou 935kg
Poděkování: Patří mému tátovi, že měl trpělivost se stavbou i když to bylo někdy o nervy. Velké dík panu Čáchovi, který byl vrchní mechanik (vášniví škodovák a motorista), škoda že už není mezi námi. Milanovi P. který už je taky nahoře. Pepovi (Peda 17) a Readymu.
Karoserie:
-Barva ze vzorníku škoda,červená rallye 8180 od Standoxu.
-B sloupek a rámy dveří matný lak.
-Spodek práhů a hrany zadní lemů stříknuto schutzem
-kompletně vyvařená a opískovaná
-Vyvýšené úchyty předních tlumičů o 50mm z jeklu 100x60x50
-v zadní části u tlumičů jsou udělány patky na výztuhu z 3 plechu
-vyztuženy úchyty přední nápravy z 2 plechu
-vyztuženy úchyty podélných ramen z 2 plechu
-nový most kompletně ovařený,vyztužený a pobouchaný pro stabilizátor
-předělány úchyty na sedačky z jeklu 30x20mm
-Uchycení pásů z 3mm plechu
-spodek auta nalakován Epoxidovou barvou EPS 620 a 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015
Přední náprava:
-vyztužená dle L/A
-pružiny 220mm tuhost 80 kN by Tunera#2 v červeném komaxitu
-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (22 poloh) v držáku z 3mm nerezového plechu.nastavena 11 poloha
-odklon -2°05'' sbíhavost 0mm
-nové 4 pístkové brzdiče natřené Galvinolem a červeným Alkytonem
-strmé řízení od pana Kalouska
-štefty 68mm
-nápravnice a ramena jsou ve žlutém komaxitu,ostatní díly v černém komaxitu
-ovařená nápravnice
-tvrdé silentbloky uložení horních i spodních ramen a stabilizátoru od Pemita
-Tvredé silentbloky svislých čepů
-10mm Alu podložka pod stabilizátorem
-20 mm stabilizátor v červeném komaxitu
-vzpěra mezi tlumiči
Zadní náprava:
-příčka,podélná a šikmá ramena ve žlutém komaxitu
-štíty bubnů a náboje v černém komaxitu
-štefty 68mm
-upravené zadní náboje se středícím kroužkem
-podélná ramena vyztužená dle L/A
-šikmá ramena vyztužená dle L/A
-příčka převodovky,ovařené úchyty šikmých ramen
-tvrdý silentblok převodovky, podélných ramen a šikmých ramen
-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (40 poloh) nastavena 18 poloha
-kyvkové pružiny v červeném komaxitu a Kyvkové domky
-vzpěra mezi tlumiči
Interier:
-Palubní deska z rapida a tunel z felicie
-štít na kulaté přístroje,plech na přepínače vše z hliníku a přeleštěno
-hliníkový plech na budík tlaku oleje polepen carbonovou folii
-Budík tlaku oleje 52mm značky KMGY
-Budík Teploty oleje a vody JFperformance
-Budík Lambda sondy
-Páka sytiče slouží pro odpojovač baterie
-centrál, el.stahování předních oken renault 19
-Sportovní sedačky Jom Sport Style 1 a 3bodové pásy Jom
-Sportovní volant, semiš odsazeni 70mm a posazen níž o cca 6cm
-pedály sparco
-zkrácená ruční brzda - Madlo z duralu
-řadící páka vyhnutá dozadu - hlavice řadící páky z duralu s čísly
-Černá kožená manžeta červeně prošívaná ruční brzdy a řadičky
-stropnice a kryty C sloupků z bílé koženky
-černý koberec
-Plato udělané z 3mm hlinkového plechu potažené bílou koženkou,červeně prošívané
-Místo sedaček je 3mm hliníkový plech potažen černou koženkou,červeně prošívané.
-V kufru udělané dno z 3mm hlinkového plechu potažené koženkou s řemínky na výbavu
Exterier:
-Zrcátka Beskydy v barvě auta + vypodložené držáky na lepší štelování + Vypouklé skla
-Nové plastové nárazníky
-Nové zadní kryty světel,vnitřek vylepen chromovou lepenkou
-Boční blinkry z felicie
-Dvoudílná maska
-Tonovaná okna zn. LLUMAR s atestem
Kola:
-7'' Dělítka, barva Reflexní oranžová RS3200
-Pneu Nankang NS2R 185/60 R13
Přední brzdy:
Kotouče ATE 11mm, destičky Ferodo DS2500
Zadní brzdy:
- Beral obložení
-brzdova kapalina ATE 200
Převodovka:
-5q se stálým převodem 4,22
-jedno kloub na řadící tyči
-olej Millers oils CRX 75w90NT+
Motor:
Fabia 1.4 8v by Saky:
-Programovatelné zapalování Ignitech TCIP 4 a zapalovací lišta MPi
-Blok 742.136 v barvě 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015
-Hlava z fabie s kompresí 11,8 a zvětšené kanály a upravené spalováky
-ventilové vůle za tepla 0,40 - 0,45
-Klika,ojnice a písty z Fabie 1.4 8v
-nové kroužky NForm Geotze
-Vačka od Petra U. 280/280 zdvihy 7,05mm
-Svody 4v1 na podélný výfuk od Bohouše, svody našopované a natřené kov. alkytonem
-Odlehčeny setrvačník cca 1kg
-Nízkotlaké palivové čerpadlo Facet
-Tvrdé silentbloky
-Odvětrání ventilů vyvedené do CATCH TANKU
-Nádobka na vodu z fiat
-Olej Millers oils 10w60
-Lambda sonda Bosch
-palivo 100oktan
-nerezový výfuk burgess
-Chladič oleje
-Výkon: 67Kw při 6000ot, 123Nm při 4500ot. se starou vačkou
-Váha vozidla s půlkou nádrže, výbavou 935kg
Poděkování: Patří mému tátovi, že měl trpělivost se stavbou i když to bylo někdy o nervy. Velké dík panu Čáchovi, který byl vrchní mechanik (vášniví škodovák a motorista), škoda že už není mezi námi. Milanovi P. který už je taky nahoře. Pepovi (Peda 17) a Readymu.
Mates/Š136 1.4 - komentáře:
14:22:28
29.04.2020
29.04.2020
vhml
-> Mates 29.04.20 14:20:25: 1000 je tak na lak, to si zeleza nevsimne.
14:20:25
29.04.2020
29.04.2020
Mates
-> Eidy: asi je už jsem to bral 1000 smirkem a zatím nic, zkusím znovu.
14:13:54
29.04.2020
29.04.2020
Eidy
-> Mates: Není ten čep někde uhozenej? Mě to šlo blbě dolů po nazinkování. Musel jsem to sundat jemný smirkem. Tak to zkus taky. To ložisko tam musí jít.
13:50:07
29.04.2020
29.04.2020
Mates
-> minno: Jedno bylo to na š100 a to šlo hezky sundat. Druhé bylo správné, ale nešlo sundat z těhlice, tak se muselo rozříznout, kdyby na to byl stahovák co je v andrtovi. Teď jsem to skládal a jedna šla hezky, trochu jsem na náboj poklepal. Druhá strana nejde, je tam trochu špatná těhlice, proto nešlo to předchozí. Nechce se mi teď měnit těhlice pokud ji vůbec máme, nějakou novou jsme měli, jen nevím stranu. Zkusím ho tam nějak dostat a pokud bude vadný kotouč a půjde chladák, tak se to celé rozebere. Do teď to fungovalo, jen byl křiví kotouč.
08:05:09
29.04.2020
29.04.2020
minno
-> Mates: a čo bolo starým (zánovným) ložiskám?
07:40:59
29.04.2020
29.04.2020
Mates
-> Eidy: nejlepší je když je koupíš a na faktuře je PLC 64-4-2 a ložisko je jiný. Raději jsem je koupil v Klatovech u pána co má škodovky.
Jinak díky všem za postřehy
Jinak díky všem za postřehy
07:02:01
29.04.2020
29.04.2020
Bukaj
-> Mates 28.04.20 18:16:46: Na vnějším kroužku jsou stejná čísla - ten kroužek je shodný pro oba typy ložisek, ale u 742 zesílili náběh čepu kola a původní ložisko 30206 upravili (nové označení PLC...), aby na ten zesílený náběh pasovalo
21:38:44
28.04.2020
28.04.2020
Eidy
-> Mates: B je správně, je to na pozdější těhlice, které mají čep zesílený radiusem. A ano, často to prodávají jako stejné, ale je to kurva rozdíl. Náboj pak nedosedne, kam má.
19:27:01
28.04.2020
28.04.2020
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Mates: tak mám také s rádiusem velkým.
18:16:46
28.04.2020
28.04.2020
Mates
-> peter13789: ano právě, že na obou jsou ty samá čísla.
15:01:05
28.04.2020
28.04.2020
peter13789
-> Mates: To naľavo je 30206 ako píše Suri na stovku, to vpravo je plc 64-4-2. Je na ňom však tuším vyrazene 30206 a daktore e-shopy predávajú staré prevedenie ako náhradu
13:07:58
28.04.2020
28.04.2020
Tuner#2 - zrušená registrace
-> suri 28.04.20 11:43:44: fakt pravé? Tak to musím zkouknout co mám nachystané...
12:58:34
28.04.2020
28.04.2020
Mates
-> suri: aha, ale to levé má taky PLC 64-4-2. To pravé mi právě nešlo sundat a museli jsme ho riznout a to levé šlo zklepnout. Tak tam dám ty s větsim radiusem.
Doufám, že nebudu dávat znovu nové, až budu měnit kotouče. Teď jsem je nechal stocit, jeden hází, soustuznik říkal, že se to může zkrivit ve stejným miste, ale že to spíš dělá chladak. Pokud budou znovu špatný dám chladaky.
Doufám, že nebudu dávat znovu nové, až budu měnit kotouče. Teď jsem je nechal stocit, jeden hází, soustuznik říkal, že se to může zkrivit ve stejným miste, ale že to spíš dělá chladak. Pokud budou znovu špatný dám chladaky.
11:43:44
28.04.2020
28.04.2020
suri
-> Mates: pravé je správne , ľavé je škoda 100 a nie je to PLC ale klasika
11:26:00
28.04.2020
28.04.2020
Mates
Ahoj měním přední ložiska PLC 64-4-2 a všiml jsem si, že mám dvě ložiska stejneho označení, ale každé má jinou dosedaci plochu(radius). Není náhodou špatně to s větším radiusem, protože předchozí bylo taky takové a nešlo sundat z tehlice.
10:38:50
22.03.2020
22.03.2020
Vojťas
-> Mates 29.01.20 03:06:10: diky nejak sem na to zapomněl, to je dobrý nápad jen budu muset prohrabat sklad jestli nějakou z kila mám
05:25:13
15.03.2020
15.03.2020
Mates
Včera jsem si udělal první vyjížďku, volant nízko je paráda, jen nevidím na boční budiky.
03:06:10
29.01.2020
29.01.2020
Mates
-> Milan 136: Dík. Nádobka je z nějakého fordu
-> Vojťas: packu mám místo sytice a sytic je druhá páčka. Mám tam dvoj páčku ze 100vky.
-> Vojťas: packu mám místo sytice a sytic je druhá páčka. Mám tam dvoj páčku ze 100vky.
19:27:08
28.01.2020
28.01.2020
Vojťas
-> Mates: kdepak máš prosímtě páčku na odpojovač baterie? že to nikde není vidět
19:01:51
28.01.2020
28.01.2020
Milan 136
Ipur paráda. Co ta nádobka? To je snad nějakej Fiat?