Mates/Š136 1.4 Mates/Š136 1.4

komentáře | popis | fotky | Mates | 26.02.24 12:37 | 527x v oblíbených
Auto bylo rozebrané do posledního šroubku.Většina dílu je nových nebo zrenovovaných.Pracovalo se na ní přes 2 roky a i nadále se vylepšuje



Karoserie:



-Barva ze vzorníku škoda,červená rallye 8180 od Standoxu.

-B sloupek a rámy dveří matný lak.

-Spodek práhů a hrany zadní lemů stříknuto schutzem



-kompletně vyvařená a opískovaná

-Vyvýšené úchyty předních tlumičů o 50mm z jeklu 100x60x50

-v zadní části u tlumičů jsou udělány patky na výztuhu z 3 plechu

-vyztuženy úchyty přední nápravy z 2 plechu

-vyztuženy úchyty podélných ramen z 2 plechu

-nový most kompletně ovařený,vyztužený a pobouchaný pro stabilizátor

-předělány úchyty na sedačky z jeklu 30x20mm

-Uchycení pásů z 3mm plechu

-spodek auta nalakován Epoxidovou barvou EPS 620 a 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015



Přední náprava:



-vyztužená dle L/A

-pružiny 220mm tuhost 80 kN by Tunera#2 v červeném komaxitu

-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (22 poloh) v držáku z 3mm nerezového plechu.nastavena 11 poloha

-odklon -2°05'' sbíhavost 0mm

-nové 4 pístkové brzdiče natřené Galvinolem a červeným Alkytonem

-strmé řízení od pana Kalouska

-štefty 68mm

-nápravnice a ramena jsou ve žlutém komaxitu,ostatní díly v černém komaxitu

-ovařená nápravnice

-tvrdé silentbloky uložení horních i spodních ramen a stabilizátoru od Pemita

-Tvredé silentbloky svislých čepů

-10mm Alu podložka pod stabilizátorem

-20 mm stabilizátor v červeném komaxitu

-vzpěra mezi tlumiči



Zadní náprava:



-příčka,podélná a šikmá ramena ve žlutém komaxitu

-štíty bubnů a náboje v černém komaxitu

-štefty 68mm

-upravené zadní náboje se středícím kroužkem

-podélná ramena vyztužená dle L/A

-šikmá ramena vyztužená dle L/A

-příčka převodovky,ovařené úchyty šikmých ramen

-tvrdý silentblok převodovky, podélných ramen a šikmých ramen

-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (40 poloh) nastavena 18 poloha

-kyvkové pružiny v červeném komaxitu a Kyvkové domky

-vzpěra mezi tlumiči



Interier:



-Palubní deska z rapida a tunel z felicie

-štít na kulaté přístroje,plech na přepínače vše z hliníku a přeleštěno

-hliníkový plech na budík tlaku oleje polepen carbonovou folii

-Budík tlaku oleje 52mm značky KMGY

-Budík Teploty oleje a vody JFperformance

-Budík Lambda sondy

-Páka sytiče slouží pro odpojovač baterie

-centrál, el.stahování předních oken renault 19

-Sportovní sedačky Jom Sport Style 1 a 3bodové pásy Jom

-Sportovní volant, semiš odsazeni 70mm a posazen níž o cca 6cm

-pedály sparco

-zkrácená ruční brzda - Madlo z duralu

-řadící páka vyhnutá dozadu - hlavice řadící páky z duralu s čísly

-Černá kožená manžeta červeně prošívaná ruční brzdy a řadičky

-stropnice a kryty C sloupků z bílé koženky

-černý koberec

-Plato udělané z 3mm hlinkového plechu potažené bílou koženkou,červeně prošívané

-Místo sedaček je 3mm hliníkový plech potažen černou koženkou,červeně prošívané.

-V kufru udělané dno z 3mm hlinkového plechu potažené koženkou s řemínky na výbavu



Exterier:



-Zrcátka Beskydy v barvě auta + vypodložené držáky na lepší štelování + Vypouklé skla

-Nové plastové nárazníky

-Nové zadní kryty světel,vnitřek vylepen chromovou lepenkou

-Boční blinkry z felicie

-Dvoudílná maska

-Tonovaná okna zn. LLUMAR s atestem



Kola:

-7'' Dělítka, barva Reflexní oranžová RS3200

-Pneu Nankang NS2R 185/60 R13



Přední brzdy:

Kotouče ATE 11mm, destičky Ferodo DS2500



Zadní brzdy:

- Beral obložení



-brzdova kapalina ATE 200



Převodovka:

-5q se stálým převodem 4,22

-jedno kloub na řadící tyči

-olej Millers oils CRX 75w90NT+



Motor:



Fabia 1.4 8v by Saky:

-Programovatelné zapalování Ignitech TCIP 4 a zapalovací lišta MPi

-Blok 742.136 v barvě 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015

-Hlava z fabie s kompresí 11,8 a zvětšené kanály a upravené spalováky

-ventilové vůle za tepla 0,40 - 0,45

-Klika,ojnice a písty z Fabie 1.4 8v

-nové kroužky NForm Geotze

-Vačka od Petra U. 280/280 zdvihy 7,05mm

-Svody 4v1 na podélný výfuk od Bohouše, svody našopované a natřené kov. alkytonem

-Odlehčeny setrvačník cca 1kg

-Nízkotlaké palivové čerpadlo Facet

-Tvrdé silentbloky

-Odvětrání ventilů vyvedené do CATCH TANKU

-Nádobka na vodu z fiat

-Olej Millers oils 10w60

-Lambda sonda Bosch

-palivo 100oktan

-nerezový výfuk burgess

-Chladič oleje



-Výkon: 67Kw při 6000ot, 123Nm při 4500ot. se starou vačkou



-Váha vozidla s půlkou nádrže, výbavou 935kg



Poděkování: Patří mému tátovi, že měl trpělivost se stavbou i když to bylo někdy o nervy. Velké dík panu Čáchovi, který byl vrchní mechanik (vášniví škodovák a motorista), škoda že už není mezi námi. Milanovi P. který už je taky nahoře. Pepovi (Peda 17) a Readymu.

Mates/Š136 1.4 - komentáře:

18:53:36
30.12.2016
Mates
Vánoční nákup železa, díky sepovi za synchrony.



Ještě jsem sehnal další nové přední blatníky a čelo. Mám otázku, dá se sehnat díl na blatník, který se šroubuje ke kapse u dveří? Jsou k sobě připertlované.



Ještě PZ dveře a mám na dvě auta 1. Za chvíli není kam to dávat a to máme ještě domluvené plechy na škodu 100/110r.
zvětšit Mates/Š136 1.4 - obrázek od Mates vložen 30.12.2016 18:53:36
12:58:48
10.11.2016
minno
-> Mates: Ono to chce aj tak dopasovať, vybrať najvhodnejší pár koleso / synchrón. Ani nové na nové nemusí pasovať ideálne.
12:54:01
10.11.2016
Mates
-> minno: Možná budu mít od jednoho pána za 2500,- což ještě beru 4. Musím dát i nové kola nebo nechat staré a nové synchrony, aby to nebylo horší. Ten pán co mi ji bude dělat má i kola.
upraveno 1x, naposled 10.11.2016 12:55:50
12:24:32
10.11.2016
minno
-> Mates: priprav si 10000 a možno ti ich niekto predá :))
18:43:55
08.11.2016
Mates
Nemáte náhodou někdo navíc nové synchrony, potřebuji je do nové převodovky. Nebo kde je sehnat kromě burzy potřebuji je ted v zimě.
upraveno 2x, naposled 09.11.2016 10:21:31
18:10:34
27.09.2016
Mates
-> Tuner#2: Záleží s jakou motokárou jedeš. První jízdu se 6. a čas 51,740, pak 7. ta nebrzdila čas kolem 51,8 , s 3. ten rekord a s 5. při umělém osvětlení 51,220. Všichni jsme dali čas pod 51 s tou trojkou a byl tam pán a ten dal 49,7 , říkal jsem mu, že jel pěkně a on mi povídá, že s trojkou jezdí pořád, že se mu s ní jezdí nejlíp. Byla hodně znát a taky jsme už na cílovce nebrzdili.



Ve tmě bych ji neviděl, když jsem měl co dělat, vidět na silnici 3.



upraveno 3x, naposled 29.09.2016 18:29:06
13:37:02
27.09.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Mates 27.09.16 09:44:06: Jo tak to jo, ja myslel vecer kdyz jsi psal za tmy. Pekny cas.
09:44:06
27.09.2016
Mates
-> Tuner#2: Čas jsme měl 50,810 a ready 50,770. Jeli jsme kolem v 15:40 a měl jsi otevřené dveře do garáže.
13:19:39
26.09.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Mates 26.09.16 11:17:14: Super, jaky cas? Kdy jsi videl auto? Cestou dom bylo urcite schovany.
11:18:04
26.09.2016
Mates
11:17:14
26.09.2016
Mates
Včera po práci k narozeninám jsme jeli s kámoši na motokáry do Hořovic. Dali jsme 4 jízdy s osobními rekordy. Cesta zpět v noci byla docela masakr, dálkové vůbec nesvítí, víc svítí potkávačky. Zahlédl jsem v garáži žlutku.
zvětšit Mates/Š136 1.4 - obrázek od Mates vložen 26.09.2016 11:17:14
10:56:00
12.07.2016
Mates
-> Tuner#2: Ahoj, vytáčel jsem ji do kopců do 5500ot. na rovinkách zvolna. Jezdila auta a taky nechci přijít o papíry, protože mě živý a o svátku jsem cestou dolu potkal neoznačenou octavii, naštěstí jsem dřív předjel auta. Olej stejný jako ty Q8.



Kolik je ta první čárka na budíku, myslím 2 bary normálně to, tak ukazuje na volnoběh? Jen mi je divné, že se nerozsvítila hned nahoře, ale až po cca 30km, kde už byl olej o 10°C chladnější. Nejspíš policajt nebo v horším případě načatý motor 8.



-> Eidy: Vyměním a možná i filtr



Jinak dík za reakce, snad to bude prkotina a odjede ještě letošní sezónu.
22:33:23
11.07.2016
vhml
-> Tuner#2 - zrušená registrace 11.07.16 22:28:59: však se na něj dívám 3



Ani jeden mi ani s vypnutým motorem neukazuje přesně nulu



www.forum.mx-5.biz/downlo ad/file.php?id=13898&a...
upraveno 1x, naposled 11.07.2016 22:36:08
22:28:59
11.07.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> vhml 11.07.16 22:27:26: Ale prd, tak se na něj podívej. Neříkám, že do 6ti by nebyl lepší, ale mám pocit, že snad ani tehdy nebyl ve velkém průměru.
22:27:26
11.07.2016
vhml
-> Tuner#2 - zrušená registrace 11.07.16 22:14:37: protože u takovýho budíku je rozdíl mezi 0,5barem a 1 barem špatně na šířku rafičky.
22:14:37
11.07.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> vhml 11.07.16 21:51:02: Proč ne? Ukazuje to dost přesně, měřeno na porovnání s našroubovaným mechanickým tlakoměrem... Jak jsem psal, čidlo je kolem 0,4 - 0,5 (je to na něm i napsaný) takže pokud svítí, je vadný a nebo už dost zásadní problém na motoru.
22:10:57
11.07.2016
Čokin
-> vhml: To máš recht Václave, ale při jednom baru by svítit neměl a 1 bar je odpovídajcí hodnota na volnoběh při zahřátem motoru.
Extreme Tyres