skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Auto bylo rozebrané do posledního šroubku.Většina dílu je nových nebo zrenovovaných.Pracovalo se na ní přes 2 roky a i nadále se vylepšuje
Karoserie:
-Barva ze vzorníku škoda,červená rallye 8180 od Standoxu.
-B sloupek a rámy dveří matný lak.
-Spodek práhů a hrany zadní lemů stříknuto schutzem
-kompletně vyvařená a opískovaná
-Vyvýšené úchyty předních tlumičů o 50mm z jeklu 100x60x50
-v zadní části u tlumičů jsou udělány patky na výztuhu z 3 plechu
-vyztuženy úchyty přední nápravy z 2 plechu
-vyztuženy úchyty podélných ramen z 2 plechu
-nový most kompletně ovařený,vyztužený a pobouchaný pro stabilizátor
-předělány úchyty na sedačky z jeklu 30x20mm
-Uchycení pásů z 3mm plechu
-spodek auta nalakován Epoxidovou barvou EPS 620 a 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015
Přední náprava:
-vyztužená dle L/A
-pružiny 220mm tuhost 80 kN by Tunera#2 v červeném komaxitu
-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (22 poloh) v držáku z 3mm nerezového plechu.nastavena 11 poloha
-odklon -2°05'' sbíhavost 0mm
-nové 4 pístkové brzdiče natřené Galvinolem a červeným Alkytonem
-strmé řízení od pana Kalouska
-štefty 68mm
-nápravnice a ramena jsou ve žlutém komaxitu,ostatní díly v černém komaxitu
-ovařená nápravnice
-tvrdé silentbloky uložení horních i spodních ramen a stabilizátoru od Pemita
-Tvredé silentbloky svislých čepů
-10mm Alu podložka pod stabilizátorem
-20 mm stabilizátor v červeném komaxitu
-vzpěra mezi tlumiči
Zadní náprava:
-příčka,podélná a šikmá ramena ve žlutém komaxitu
-štíty bubnů a náboje v černém komaxitu
-štefty 68mm
-upravené zadní náboje se středícím kroužkem
-podélná ramena vyztužená dle L/A
-šikmá ramena vyztužená dle L/A
-příčka převodovky,ovařené úchyty šikmých ramen
-tvrdý silentblok převodovky, podélných ramen a šikmých ramen
-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (40 poloh) nastavena 18 poloha
-kyvkové pružiny v červeném komaxitu a Kyvkové domky
-vzpěra mezi tlumiči
Interier:
-Palubní deska z rapida a tunel z felicie
-štít na kulaté přístroje,plech na přepínače vše z hliníku a přeleštěno
-hliníkový plech na budík tlaku oleje polepen carbonovou folii
-Budík tlaku oleje 52mm značky KMGY
-Budík Teploty oleje a vody JFperformance
-Budík Lambda sondy
-Páka sytiče slouží pro odpojovač baterie
-centrál, el.stahování předních oken renault 19
-Sportovní sedačky Jom Sport Style 1 a 3bodové pásy Jom
-Sportovní volant, semiš odsazeni 70mm a posazen níž o cca 6cm
-pedály sparco
-zkrácená ruční brzda - Madlo z duralu
-řadící páka vyhnutá dozadu - hlavice řadící páky z duralu s čísly
-Černá kožená manžeta červeně prošívaná ruční brzdy a řadičky
-stropnice a kryty C sloupků z bílé koženky
-černý koberec
-Plato udělané z 3mm hlinkového plechu potažené bílou koženkou,červeně prošívané
-Místo sedaček je 3mm hliníkový plech potažen černou koženkou,červeně prošívané.
-V kufru udělané dno z 3mm hlinkového plechu potažené koženkou s řemínky na výbavu
Exterier:
-Zrcátka Beskydy v barvě auta + vypodložené držáky na lepší štelování + Vypouklé skla
-Nové plastové nárazníky
-Nové zadní kryty světel,vnitřek vylepen chromovou lepenkou
-Boční blinkry z felicie
-Dvoudílná maska
-Tonovaná okna zn. LLUMAR s atestem
Kola:
-7'' Dělítka, barva Reflexní oranžová RS3200
-Pneu Nankang NS2R 185/60 R13
Přední brzdy:
Kotouče ATE 11mm, destičky Ferodo DS2500
Zadní brzdy:
- Beral obložení
-brzdova kapalina ATE 200
Převodovka:
-5q se stálým převodem 4,22
-jedno kloub na řadící tyči
-olej Millers oils CRX 75w90NT+
Motor:
Fabia 1.4 8v by Saky:
-Programovatelné zapalování Ignitech TCIP 4 a zapalovací lišta MPi
-Blok 742.136 v barvě 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015
-Hlava z fabie s kompresí 11,8 a zvětšené kanály a upravené spalováky
-ventilové vůle za tepla 0,40 - 0,45
-Klika,ojnice a písty z Fabie 1.4 8v
-nové kroužky NForm Geotze
-Vačka od Petra U. 280/280 zdvihy 7,05mm
-Svody 4v1 na podélný výfuk od Bohouše, svody našopované a natřené kov. alkytonem
-Odlehčeny setrvačník cca 1kg
-Nízkotlaké palivové čerpadlo Facet
-Tvrdé silentbloky
-Odvětrání ventilů vyvedené do CATCH TANKU
-Nádobka na vodu z fiat
-Olej Millers oils 10w60
-Lambda sonda Bosch
-palivo 100oktan
-nerezový výfuk burgess
-Chladič oleje
-Výkon: 67Kw při 6000ot, 123Nm při 4500ot. se starou vačkou
-Váha vozidla s půlkou nádrže, výbavou 935kg
Poděkování: Patří mému tátovi, že měl trpělivost se stavbou i když to bylo někdy o nervy. Velké dík panu Čáchovi, který byl vrchní mechanik (vášniví škodovák a motorista), škoda že už není mezi námi. Milanovi P. který už je taky nahoře. Pepovi (Peda 17) a Readymu.
Karoserie:
-Barva ze vzorníku škoda,červená rallye 8180 od Standoxu.
-B sloupek a rámy dveří matný lak.
-Spodek práhů a hrany zadní lemů stříknuto schutzem
-kompletně vyvařená a opískovaná
-Vyvýšené úchyty předních tlumičů o 50mm z jeklu 100x60x50
-v zadní části u tlumičů jsou udělány patky na výztuhu z 3 plechu
-vyztuženy úchyty přední nápravy z 2 plechu
-vyztuženy úchyty podélných ramen z 2 plechu
-nový most kompletně ovařený,vyztužený a pobouchaný pro stabilizátor
-předělány úchyty na sedačky z jeklu 30x20mm
-Uchycení pásů z 3mm plechu
-spodek auta nalakován Epoxidovou barvou EPS 620 a 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015
Přední náprava:
-vyztužená dle L/A
-pružiny 220mm tuhost 80 kN by Tunera#2 v červeném komaxitu
-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (22 poloh) v držáku z 3mm nerezového plechu.nastavena 11 poloha
-odklon -2°05'' sbíhavost 0mm
-nové 4 pístkové brzdiče natřené Galvinolem a červeným Alkytonem
-strmé řízení od pana Kalouska
-štefty 68mm
-nápravnice a ramena jsou ve žlutém komaxitu,ostatní díly v černém komaxitu
-ovařená nápravnice
-tvrdé silentbloky uložení horních i spodních ramen a stabilizátoru od Pemita
-Tvredé silentbloky svislých čepů
-10mm Alu podložka pod stabilizátorem
-20 mm stabilizátor v červeném komaxitu
-vzpěra mezi tlumiči
Zadní náprava:
-příčka,podélná a šikmá ramena ve žlutém komaxitu
-štíty bubnů a náboje v černém komaxitu
-štefty 68mm
-upravené zadní náboje se středícím kroužkem
-podélná ramena vyztužená dle L/A
-šikmá ramena vyztužená dle L/A
-příčka převodovky,ovařené úchyty šikmých ramen
-tvrdý silentblok převodovky, podélných ramen a šikmých ramen
-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (40 poloh) nastavena 18 poloha
-kyvkové pružiny v červeném komaxitu a Kyvkové domky
-vzpěra mezi tlumiči
Interier:
-Palubní deska z rapida a tunel z felicie
-štít na kulaté přístroje,plech na přepínače vše z hliníku a přeleštěno
-hliníkový plech na budík tlaku oleje polepen carbonovou folii
-Budík tlaku oleje 52mm značky KMGY
-Budík Teploty oleje a vody JFperformance
-Budík Lambda sondy
-Páka sytiče slouží pro odpojovač baterie
-centrál, el.stahování předních oken renault 19
-Sportovní sedačky Jom Sport Style 1 a 3bodové pásy Jom
-Sportovní volant, semiš odsazeni 70mm a posazen níž o cca 6cm
-pedály sparco
-zkrácená ruční brzda - Madlo z duralu
-řadící páka vyhnutá dozadu - hlavice řadící páky z duralu s čísly
-Černá kožená manžeta červeně prošívaná ruční brzdy a řadičky
-stropnice a kryty C sloupků z bílé koženky
-černý koberec
-Plato udělané z 3mm hlinkového plechu potažené bílou koženkou,červeně prošívané
-Místo sedaček je 3mm hliníkový plech potažen černou koženkou,červeně prošívané.
-V kufru udělané dno z 3mm hlinkového plechu potažené koženkou s řemínky na výbavu
Exterier:
-Zrcátka Beskydy v barvě auta + vypodložené držáky na lepší štelování + Vypouklé skla
-Nové plastové nárazníky
-Nové zadní kryty světel,vnitřek vylepen chromovou lepenkou
-Boční blinkry z felicie
-Dvoudílná maska
-Tonovaná okna zn. LLUMAR s atestem
Kola:
-7'' Dělítka, barva Reflexní oranžová RS3200
-Pneu Nankang NS2R 185/60 R13
Přední brzdy:
Kotouče ATE 11mm, destičky Ferodo DS2500
Zadní brzdy:
- Beral obložení
-brzdova kapalina ATE 200
Převodovka:
-5q se stálým převodem 4,22
-jedno kloub na řadící tyči
-olej Millers oils CRX 75w90NT+
Motor:
Fabia 1.4 8v by Saky:
-Programovatelné zapalování Ignitech TCIP 4 a zapalovací lišta MPi
-Blok 742.136 v barvě 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015
-Hlava z fabie s kompresí 11,8 a zvětšené kanály a upravené spalováky
-ventilové vůle za tepla 0,40 - 0,45
-Klika,ojnice a písty z Fabie 1.4 8v
-nové kroužky NForm Geotze
-Vačka od Petra U. 280/280 zdvihy 7,05mm
-Svody 4v1 na podélný výfuk od Bohouše, svody našopované a natřené kov. alkytonem
-Odlehčeny setrvačník cca 1kg
-Nízkotlaké palivové čerpadlo Facet
-Tvrdé silentbloky
-Odvětrání ventilů vyvedené do CATCH TANKU
-Nádobka na vodu z fiat
-Olej Millers oils 10w60
-Lambda sonda Bosch
-palivo 100oktan
-nerezový výfuk burgess
-Chladič oleje
-Výkon: 67Kw při 6000ot, 123Nm při 4500ot. se starou vačkou
-Váha vozidla s půlkou nádrže, výbavou 935kg
Poděkování: Patří mému tátovi, že měl trpělivost se stavbou i když to bylo někdy o nervy. Velké dík panu Čáchovi, který byl vrchní mechanik (vášniví škodovák a motorista), škoda že už není mezi námi. Milanovi P. který už je taky nahoře. Pepovi (Peda 17) a Readymu.
Mates/Š136 1.4 - komentáře:
21:51:02
11.07.2016
11.07.2016
vhml
-> Eidy 11.07.16 21:48:38: a nebo to 1 bar nemaže Protože na tom nesmyslně 10 barovým budíku bych si rozdíl mezi 0,5 a 1 bar hledat netroufal.
21:48:38
11.07.2016
11.07.2016
Eidy
-> Mates: Nejdřív vyměn policajta. Pokud to maže 1 bar, nemůže svítit.
20:24:26
11.07.2016
11.07.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Mates 11.07.16 19:49:42: Tos tomu moc nedával, já když naháněl Eidyho na Šumava ringu, tak olej byl přes 120°C a to mám lyžinu jen po příčku, takže vana se může chladit. Při této teplotě mě to v otáčkách maže pod 4 a na volnoběh kolem 1 nicméně kontrolka tlaku je od 0,4 nebo 0,5baru (už si to přesně nepamatuju) takže to že svítila je divné. Buď bude vadná a nebo to maže už hodně málo. Jaký olej jezdíš? Pořád 10W50?
19:49:42
11.07.2016
11.07.2016
Mates
Čau kluci, mám otázku, včera jsem ji byl projet z Běšin na Ž.Rudu do kopců, dával jsem ji kotel. Nahoře jsem zastavil olej měl 108°C. Pak jsem jel dál a na Čenkově pile jsem chtěl zastavit, olej měl 100°C . Když jsem zastavil svítila kontrolka mazání, na tlakoměru zhruba 1 bar. Při jízdě tlačil zhruba 3.5 baru. Moje otázka může to být teplotou oleje, že byl víc ohřátý a zřídl?
Mám čidlo mazání z favorita, nemám dát ze š120 nebo je to jedno? Dál přemýšlím, že udělám pár děr do lyžiny, aby proudil víc vzduch k vaně, má to smysl?
Čarpadlo je nejspíš OK jen doufám, že není chycen na šálách.
Doteď jsem takový problém neměl, na volnoběh tlačil 2 bary a v zátěži 4 bary.
Mám čidlo mazání z favorita, nemám dát ze š120 nebo je to jedno? Dál přemýšlím, že udělám pár děr do lyžiny, aby proudil víc vzduch k vaně, má to smysl?
Čarpadlo je nejspíš OK jen doufám, že není chycen na šálách.
Doteď jsem takový problém neměl, na volnoběh tlačil 2 bary a v zátěži 4 bary.
10:32:52
29.06.2016
29.06.2016
Mates
-> Čokin: Rezistin jsem měl hned po složení, ted jsem dal Autocor Oil od Detechy, která vyrábí tlumex plast. Je to řídké jako voda, ale uschne a tváří se, jako když to nebylo vystříkané, ale na dotek je díl mastný
22:49:40
28.06.2016
28.06.2016
Čokin
-> Mates: Motip jsem dal do středového tunelu a ta sračka lepí v tom tunelu dodnes o zaprasených hadicích topení a lanku plynu nemluvě. Pak už jsem dával Resistin ML normálně v plechovkách a přes kompresor prahy , dutiny , nápravnice , most , ramena.
15:17:47
03.06.2016
03.06.2016
Mates
-> Tuner#2: Díky Honzo
Asi dám do prahů a lemů Dinitrol a na otevřená místa Motip nebo Valvoline, aby to nemastilo pokud budu něco dělat pod autem
Dík všem
Asi dám do prahů a lemů Dinitrol a na otevřená místa Motip nebo Valvoline, aby to nemastilo pokud budu něco dělat pod autem
Dík všem
21:41:52
02.06.2016
02.06.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
Tak tohle: autokosmetika.heureka.cz/
valvoline-tectyl-ml-600-ml
/specifikace
Oproti mlíku od Motipu se mě to osvědčilo více a má to i lepší trysku.
Oproti mlíku od Motipu se mě to osvědčilo více a má to i lepší trysku.
20:18:31
02.06.2016
02.06.2016
U-Geen
-> Eidy: blby ze vytece, ja s nim strikal dutiny, kde az tak nemel kam rychleodtejkat a krasne vyvzlinal, pravda, ne spray ale klasika z kompresoru
16:29:40
02.06.2016
02.06.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
Pouzivam Valvoline vosk, az budu vedle pisnu jaky.
13:55:18
02.06.2016
02.06.2016
Eidy
-> Sejki: Já s Dinitrolem vystříkával nápravnici a zadní ramena a je fakt opruz, když ti něco nateče na ruce, kdykoliv to obrátíš. Ale třeba není špatnej účinkem, jen mi vadí jiný vlastnosti.
13:32:24
02.06.2016
02.06.2016
Sejki - zrušená registrace
-> Eidy: tak on ten film sam o sobe staci na odpuzovani vlhka a je lepsi kdyz to zaleze vsude... s Motipem vsak zkusenosti nemam tak nemuzu soudit...
13:29:26
02.06.2016
02.06.2016
Eidy
Dinitrol jsem zkoušel taky a ano, je mastný a dobře teče, ale teče dlouho. Spíš přebytek vyteče a zůstane jen mastnej film. Motip udělá vrstvu a zaschne. Proto mi vyhovuje víc.
13:20:18
02.06.2016
02.06.2016
Mates
-> Sejki: ten jsem měl než jsme ji vyvařili a bylo to suprově mastné, bud dám motip nebo ten dinitrol. Uvidím podle ceny.
-> Eidy: Dík Eidy.
-> Eidy: Dík Eidy.
13:14:22
02.06.2016
02.06.2016
Sejki - zrušená registrace
Jestli chces kvalitu tak Dinitrol ML... a ano mam to vyzkousene, pouzivali jsme v autorizaku Peugeot...
13:11:29
02.06.2016
02.06.2016
Eidy
-> Mates: www.motipdupli.cz/dep/298
-ml-na-dutiny
13:04:02
02.06.2016
02.06.2016
Mates
-> Eidy: A vyvzlíná dobře, prodává se jen ve spreji, potřeboval bych to na 3 auta, tak abych nekupoval tolik sprejů? Potřeboval bych, aby udělal pořádnou mlhu a všude se dostal
12:42:42
02.06.2016
02.06.2016
Eidy
-> Mates: Resistin je pravěké řešení. Jak říkáš, ztvrdne. Používám vosk od Motipu. Zaschne, nevylézá jako olej, ale i po letech je trochu lepkavej. Prodávají to ve spreji.
12:29:36
02.06.2016
02.06.2016
Mates
Mám dotaz, jaký používáte vosk na dutiny? Mám ji vystříkanou Rezistin ML, ale neředil jsem to olejem a potom jsem zjistil, že ztvrdnul a tak chci po 6 letech pořádně namastit dutiny. Mám zbytek Rezistinu, mám ho zředit s novým olejem nebo jiný vosk mi doporučíte, který je pořád mazlavý a který případně zamezí už začatý rzi nebo ji zpomalí.
10:47:26
09.05.2016
09.05.2016
minno
-> Mates: Prečo máš ten samostav na zadnej brzde namastený? A prečo lano ručnej brzdy vedené tak divoko (vrchom)? :)