skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Auto bylo rozebrané do posledního šroubku.Většina dílu je nových nebo zrenovovaných.Pracovalo se na ní přes 2 roky a i nadále se vylepšuje
Karoserie:
-Barva ze vzorníku škoda,červená rallye 8180 od Standoxu.
-B sloupek a rámy dveří matný lak.
-Spodek práhů a hrany zadní lemů stříknuto schutzem
-kompletně vyvařená a opískovaná
-Vyvýšené úchyty předních tlumičů o 50mm z jeklu 100x60x50
-v zadní části u tlumičů jsou udělány patky na výztuhu z 3 plechu
-vyztuženy úchyty přední nápravy z 2 plechu
-vyztuženy úchyty podélných ramen z 2 plechu
-nový most kompletně ovařený,vyztužený a pobouchaný pro stabilizátor
-předělány úchyty na sedačky z jeklu 30x20mm
-Uchycení pásů z 3mm plechu
-spodek auta nalakován Epoxidovou barvou EPS 620 a 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015
Přední náprava:
-vyztužená dle L/A
-pružiny 220mm tuhost 80 kN by Tunera#2 v červeném komaxitu
-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (22 poloh) v držáku z 3mm nerezového plechu.nastavena 11 poloha
-odklon -2°05'' sbíhavost 0mm
-nové 4 pístkové brzdiče natřené Galvinolem a červeným Alkytonem
-strmé řízení od pana Kalouska
-štefty 68mm
-nápravnice a ramena jsou ve žlutém komaxitu,ostatní díly v černém komaxitu
-ovařená nápravnice
-tvrdé silentbloky uložení horních i spodních ramen a stabilizátoru od Pemita
-Tvredé silentbloky svislých čepů
-10mm Alu podložka pod stabilizátorem
-20 mm stabilizátor v červeném komaxitu
-vzpěra mezi tlumiči
Zadní náprava:
-příčka,podélná a šikmá ramena ve žlutém komaxitu
-štíty bubnů a náboje v černém komaxitu
-štefty 68mm
-upravené zadní náboje se středícím kroužkem
-podélná ramena vyztužená dle L/A
-šikmá ramena vyztužená dle L/A
-příčka převodovky,ovařené úchyty šikmých ramen
-tvrdý silentblok převodovky, podélných ramen a šikmých ramen
-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (40 poloh) nastavena 18 poloha
-kyvkové pružiny v červeném komaxitu a Kyvkové domky
-vzpěra mezi tlumiči
Interier:
-Palubní deska z rapida a tunel z felicie
-štít na kulaté přístroje,plech na přepínače vše z hliníku a přeleštěno
-hliníkový plech na budík tlaku oleje polepen carbonovou folii
-Budík tlaku oleje 52mm značky KMGY
-Budík Teploty oleje a vody JFperformance
-Budík Lambda sondy
-Páka sytiče slouží pro odpojovač baterie
-centrál, el.stahování předních oken renault 19
-Sportovní sedačky Jom Sport Style 1 a 3bodové pásy Jom
-Sportovní volant, semiš odsazeni 70mm a posazen níž o cca 6cm
-pedály sparco
-zkrácená ruční brzda - Madlo z duralu
-řadící páka vyhnutá dozadu - hlavice řadící páky z duralu s čísly
-Černá kožená manžeta červeně prošívaná ruční brzdy a řadičky
-stropnice a kryty C sloupků z bílé koženky
-černý koberec
-Plato udělané z 3mm hlinkového plechu potažené bílou koženkou,červeně prošívané
-Místo sedaček je 3mm hliníkový plech potažen černou koženkou,červeně prošívané.
-V kufru udělané dno z 3mm hlinkového plechu potažené koženkou s řemínky na výbavu
Exterier:
-Zrcátka Beskydy v barvě auta + vypodložené držáky na lepší štelování + Vypouklé skla
-Nové plastové nárazníky
-Nové zadní kryty světel,vnitřek vylepen chromovou lepenkou
-Boční blinkry z felicie
-Dvoudílná maska
-Tonovaná okna zn. LLUMAR s atestem
Kola:
-7'' Dělítka, barva Reflexní oranžová RS3200
-Pneu Nankang NS2R 185/60 R13
Přední brzdy:
Kotouče ATE 11mm, destičky Ferodo DS2500
Zadní brzdy:
- Beral obložení
-brzdova kapalina ATE 200
Převodovka:
-5q se stálým převodem 4,22
-jedno kloub na řadící tyči
-olej Millers oils CRX 75w90NT+
Motor:
Fabia 1.4 8v by Saky:
-Programovatelné zapalování Ignitech TCIP 4 a zapalovací lišta MPi
-Blok 742.136 v barvě 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015
-Hlava z fabie s kompresí 11,8 a zvětšené kanály a upravené spalováky
-ventilové vůle za tepla 0,40 - 0,45
-Klika,ojnice a písty z Fabie 1.4 8v
-nové kroužky NForm Geotze
-Vačka od Petra U. 280/280 zdvihy 7,05mm
-Svody 4v1 na podélný výfuk od Bohouše, svody našopované a natřené kov. alkytonem
-Odlehčeny setrvačník cca 1kg
-Nízkotlaké palivové čerpadlo Facet
-Tvrdé silentbloky
-Odvětrání ventilů vyvedené do CATCH TANKU
-Nádobka na vodu z fiat
-Olej Millers oils 10w60
-Lambda sonda Bosch
-palivo 100oktan
-nerezový výfuk burgess
-Chladič oleje
-Výkon: 67Kw při 6000ot, 123Nm při 4500ot. se starou vačkou
-Váha vozidla s půlkou nádrže, výbavou 935kg
Poděkování: Patří mému tátovi, že měl trpělivost se stavbou i když to bylo někdy o nervy. Velké dík panu Čáchovi, který byl vrchní mechanik (vášniví škodovák a motorista), škoda že už není mezi námi. Milanovi P. který už je taky nahoře. Pepovi (Peda 17) a Readymu.
Karoserie:
-Barva ze vzorníku škoda,červená rallye 8180 od Standoxu.
-B sloupek a rámy dveří matný lak.
-Spodek práhů a hrany zadní lemů stříknuto schutzem
-kompletně vyvařená a opískovaná
-Vyvýšené úchyty předních tlumičů o 50mm z jeklu 100x60x50
-v zadní části u tlumičů jsou udělány patky na výztuhu z 3 plechu
-vyztuženy úchyty přední nápravy z 2 plechu
-vyztuženy úchyty podélných ramen z 2 plechu
-nový most kompletně ovařený,vyztužený a pobouchaný pro stabilizátor
-předělány úchyty na sedačky z jeklu 30x20mm
-Uchycení pásů z 3mm plechu
-spodek auta nalakován Epoxidovou barvou EPS 620 a 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015
Přední náprava:
-vyztužená dle L/A
-pružiny 220mm tuhost 80 kN by Tunera#2 v červeném komaxitu
-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (22 poloh) v držáku z 3mm nerezového plechu.nastavena 11 poloha
-odklon -2°05'' sbíhavost 0mm
-nové 4 pístkové brzdiče natřené Galvinolem a červeným Alkytonem
-strmé řízení od pana Kalouska
-štefty 68mm
-nápravnice a ramena jsou ve žlutém komaxitu,ostatní díly v černém komaxitu
-ovařená nápravnice
-tvrdé silentbloky uložení horních i spodních ramen a stabilizátoru od Pemita
-Tvredé silentbloky svislých čepů
-10mm Alu podložka pod stabilizátorem
-20 mm stabilizátor v červeném komaxitu
-vzpěra mezi tlumiči
Zadní náprava:
-příčka,podélná a šikmá ramena ve žlutém komaxitu
-štíty bubnů a náboje v černém komaxitu
-štefty 68mm
-upravené zadní náboje se středícím kroužkem
-podélná ramena vyztužená dle L/A
-šikmá ramena vyztužená dle L/A
-příčka převodovky,ovařené úchyty šikmých ramen
-tvrdý silentblok převodovky, podélných ramen a šikmých ramen
-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (40 poloh) nastavena 18 poloha
-kyvkové pružiny v červeném komaxitu a Kyvkové domky
-vzpěra mezi tlumiči
Interier:
-Palubní deska z rapida a tunel z felicie
-štít na kulaté přístroje,plech na přepínače vše z hliníku a přeleštěno
-hliníkový plech na budík tlaku oleje polepen carbonovou folii
-Budík tlaku oleje 52mm značky KMGY
-Budík Teploty oleje a vody JFperformance
-Budík Lambda sondy
-Páka sytiče slouží pro odpojovač baterie
-centrál, el.stahování předních oken renault 19
-Sportovní sedačky Jom Sport Style 1 a 3bodové pásy Jom
-Sportovní volant, semiš odsazeni 70mm a posazen níž o cca 6cm
-pedály sparco
-zkrácená ruční brzda - Madlo z duralu
-řadící páka vyhnutá dozadu - hlavice řadící páky z duralu s čísly
-Černá kožená manžeta červeně prošívaná ruční brzdy a řadičky
-stropnice a kryty C sloupků z bílé koženky
-černý koberec
-Plato udělané z 3mm hlinkového plechu potažené bílou koženkou,červeně prošívané
-Místo sedaček je 3mm hliníkový plech potažen černou koženkou,červeně prošívané.
-V kufru udělané dno z 3mm hlinkového plechu potažené koženkou s řemínky na výbavu
Exterier:
-Zrcátka Beskydy v barvě auta + vypodložené držáky na lepší štelování + Vypouklé skla
-Nové plastové nárazníky
-Nové zadní kryty světel,vnitřek vylepen chromovou lepenkou
-Boční blinkry z felicie
-Dvoudílná maska
-Tonovaná okna zn. LLUMAR s atestem
Kola:
-7'' Dělítka, barva Reflexní oranžová RS3200
-Pneu Nankang NS2R 185/60 R13
Přední brzdy:
Kotouče ATE 11mm, destičky Ferodo DS2500
Zadní brzdy:
- Beral obložení
-brzdova kapalina ATE 200
Převodovka:
-5q se stálým převodem 4,22
-jedno kloub na řadící tyči
-olej Millers oils CRX 75w90NT+
Motor:
Fabia 1.4 8v by Saky:
-Programovatelné zapalování Ignitech TCIP 4 a zapalovací lišta MPi
-Blok 742.136 v barvě 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015
-Hlava z fabie s kompresí 11,8 a zvětšené kanály a upravené spalováky
-ventilové vůle za tepla 0,40 - 0,45
-Klika,ojnice a písty z Fabie 1.4 8v
-nové kroužky NForm Geotze
-Vačka od Petra U. 280/280 zdvihy 7,05mm
-Svody 4v1 na podélný výfuk od Bohouše, svody našopované a natřené kov. alkytonem
-Odlehčeny setrvačník cca 1kg
-Nízkotlaké palivové čerpadlo Facet
-Tvrdé silentbloky
-Odvětrání ventilů vyvedené do CATCH TANKU
-Nádobka na vodu z fiat
-Olej Millers oils 10w60
-Lambda sonda Bosch
-palivo 100oktan
-nerezový výfuk burgess
-Chladič oleje
-Výkon: 67Kw při 6000ot, 123Nm při 4500ot. se starou vačkou
-Váha vozidla s půlkou nádrže, výbavou 935kg
Poděkování: Patří mému tátovi, že měl trpělivost se stavbou i když to bylo někdy o nervy. Velké dík panu Čáchovi, který byl vrchní mechanik (vášniví škodovák a motorista), škoda že už není mezi námi. Milanovi P. který už je taky nahoře. Pepovi (Peda 17) a Readymu.
Mates/Š136 1.4 - komentáře:
12:49:56
24.04.2015
24.04.2015
Mates
-> Vena136: Utahoval to na geometrii a bral to jen golou, chci to ještě přitahnout momentákem, mám dát na 100Nm podle dokumentace L/A, vydrží origo šroub.
12:30:25
24.04.2015
24.04.2015
Vena136 - zrušená registrace
-> Mates: a kolik zadek utahuješ? Ono ten M14x1,5 závit vydrží celkem hodně,když dáš pořádný šroub a ne to origo bláto Takle by sis někde hrábnul na sprintu a nebo vzal za ručku a měl by si jinou geometrii,to neni asi dobrý
12:24:05
24.04.2015
24.04.2015
Mates
-> Čokin: Ty už mám od začátku , nepomohlo mi ani lino,asi není moc kvalitní, vzadu mám podložky a geometrie je taky trochu divočina.
Stačí zahýbat trochu autem a mění hodnoty. Naladit sbíhavost zadku byla pakárna, pořád se hýbaly hodnoty, tak kam jsme nechtěli.
Stačí zahýbat trochu autem a mění hodnoty. Naladit sbíhavost zadku byla pakárna, pořád se hýbaly hodnoty, tak kam jsme nechtěli.
18:02:12
23.04.2015
23.04.2015
Čokin
-> Mates: Slušný Ačka vzadu.....já mám 2,5 st.
10:22:38
22.04.2015
22.04.2015
Mates
Včera geometrie, konečně se mi líbí hodnoty i když přední pravé kolo má o trochu větší odklon, ale divím se, že šel tolik, před tím jsem ho nemohl dohnat ani na 1°30´´
Už jen pár detailů a hlavně pořádně umýt od prachu, když se dělaly domky. Snad to stihnu vše vyladit na Hnačák.
Už jen pár detailů a hlavně pořádně umýt od prachu, když se dělaly domky. Snad to stihnu vše vyladit na Hnačák.
15:00:25
20.04.2015
20.04.2015
Vena136 - zrušená registrace
-> Mates: přesně tak,plast naprosto bezproblémů,pevnost tam je dá se říct stejná a alespoň se nenafoukne oxidací a jde i vyndat po čase.A geometrie je na škodovce naprd,já naštěstí složil nápravy tak,že jsem na to nemusel sahat Ale dělat to byť na GO nápravě je utrpení,zlatý svařence s štelování šroubkama....
10:50:54
20.04.2015
20.04.2015
Mates
-> Kocvin: Vyřešeno byl jsem u nás v autodílech a měli tam 2 plastové kostky.
10:47:57
20.04.2015
20.04.2015
Kocvin
-> Mates: Mám plastové na dvou autech a pohoda Aspoň to neoxiduje a nerozpadá se, jako hliník po letech..
10:43:08
20.04.2015
20.04.2015
Mates
-> Vena136: Počítám s tím, ale musím ještě dodělat ty drobnosti a hlavně geometrii.
Mám otázku, na pravé straně zdaní nápravě mi nešla seštelovat sbíhavost, tak jsem malinko probrousil kostku na trubkách a nakonec jsem zjistil, že nešla šoupat díky komaxitu na podélným rameni(tak jsem ji zúžil). Bude mít hodně vliv, když ji tam nechám, je to kolem 1mm a je tam trochu vůle v podélném pohybu, než se opře o trubku. Mám trochu obavy, že se mi při nějakém výmolu změní sbíhavost.Mám ji vyměnit nebo nechat.
Chtěl bych ji případně koupit u Krbce, ale má ji v plastu má s plastem někdo zkušenost, na origo mám hliník. Jestli raději nemám sehnat hliník.
Dík za radu.
Viz foto
Mám otázku, na pravé straně zdaní nápravě mi nešla seštelovat sbíhavost, tak jsem malinko probrousil kostku na trubkách a nakonec jsem zjistil, že nešla šoupat díky komaxitu na podélným rameni(tak jsem ji zúžil). Bude mít hodně vliv, když ji tam nechám, je to kolem 1mm a je tam trochu vůle v podélném pohybu, než se opře o trubku. Mám trochu obavy, že se mi při nějakém výmolu změní sbíhavost.Mám ji vyměnit nebo nechat.
Chtěl bych ji případně koupit u Krbce, ale má ji v plastu má s plastem někdo zkušenost, na origo mám hliník. Jestli raději nemám sehnat hliník.
Dík za radu.
Viz foto
09:22:22
20.04.2015
20.04.2015
Vena136 - zrušená registrace
-> Mates: tak to vem rovnou ke mě do dílny
13:41:48
17.04.2015
17.04.2015
Mates
Tak už jsou Gaze i olej Q8 doma . Teď jen udělat geometrii a vyvážit kola + nějaká drobnost. Snad se brzy projedu.
18:38:48
12.04.2015
12.04.2015
Mates
-> m8rinek: To jo, ale když jsem objednal krabičku na detonace z Lotyšska, tak se kurýr ani neuráčil ozvat a hodil ke schránkám a kdyby nešel otec, tak ji nemám. S volantem to bylo v pohodě přes DPD.
18:34:52
12.04.2015
12.04.2015
Mates
-> Nwkt: Já si nestěžuji, jen jsem jim psa,l jak to vypadá.Prý čekají zásilku, ale to trvá už 3 týdny. V týdnu jim zavolám a uvidím. Kdybych zjistil že jsou KO už na podzim tak to nehrotím, jenže chci připravit auto na Hnačov a taky se chci svést a odladit.
18:34:22
12.04.2015
12.04.2015
m8rinek
-> Mates: Když objednáš přes ebay a zaplatíš paypalem, tak jsi docela slušně krytej;).
18:32:36
12.04.2015
12.04.2015
Nwkt
-> Mates: Já myslím že na ebay je to jistější než ve speedpru akorát je nemůžou posílat letecky, takže si chvilku počkáš no
18:31:26
12.04.2015
12.04.2015
Mates
-> m8rinek: To tedy jo, co jsem četl od Tčka. Budu se muset nejspíš stavět v Plzni a vezmu rovnou olej.
Nejvíc mě štve, že je mají už jen u Kalmara a o dost drahé, ikdyž něco na nich musí trhnout, když je objednají z Anglie, tak je mají za min. 4000,-
Chtěl jsem je objednat na ebay, ale mám obavy aby dorazily.
Nejspíš budu jezdit se starýma
Nejvíc mě štve, že je mají už jen u Kalmara a o dost drahé, ikdyž něco na nich musí trhnout, když je objednají z Anglie, tak je mají za min. 4000,-
Chtěl jsem je objednat na ebay, ale mám obavy aby dorazily.
Nejspíš budu jezdit se starýma
18:29:42
12.04.2015
12.04.2015
Nwkt
-> Mates: Ještě pár stížností a pudeš na blacklist a nic ti neprodaj
18:23:42
12.04.2015
12.04.2015
m8rinek
-> Mates: Máš kliku, že Tě ještě po mailu neposlali do prdele, jak mají ve zvyku...
18:19:20
12.04.2015
12.04.2015
Mates
Mám dotaz, neobjednával si někdo nedávno nebo někdy tlumiče Gaz ze Speedpra. Za jak dlouho je dodali? Na rukavice jsem čekal měsíc a už jsem ani nečekal, že dorazí a najednou přijela pošta s balíkem.
Volal jsem jim a bylo mi řečeno, že zrovna všechny prodaly a mám počkat až přijde další zásilka. Bylo mi řečeno, že do 2 týdnů je mají, jenže realita je jiná a já na tlumiče čekám skoro 2 měsíce. Po 2 mailech píší, že čekají zásilku skoro 3 týdny.
Už mi dochází trpělivost a asi je budu muset sehnat jinde, brzy jsou srazy a tlumiče nikde.
Volal jsem jim a bylo mi řečeno, že zrovna všechny prodaly a mám počkat až přijde další zásilka. Bylo mi řečeno, že do 2 týdnů je mají, jenže realita je jiná a já na tlumiče čekám skoro 2 měsíce. Po 2 mailech píší, že čekají zásilku skoro 3 týdny.
Už mi dochází trpělivost a asi je budu muset sehnat jinde, brzy jsou srazy a tlumiče nikde.
10:56:15
04.03.2015
04.03.2015
Mates
-> MajoLR: Já nemám teplo v garáži , ale potřebuji stíhat sezonu, tak jsem musel makat i v mrazech.