-> U-Geen: Jestli myslíš 185/70 r13, tak to je v háji, už jsem je prodal, budu muset sehnat jiný
-> havlik: Záleží, jaký je odpovídající rozměr jestli 195/50, tak si myslím, že by byla trochu jiná mezera.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Auto bylo rozebrané do posledního šroubku.Většina dílu je nových nebo zrenovovaných.Pracovalo se na ní přes 2 roky a i nadále se vylepšuje
Karoserie:
-Barva ze vzorníku škoda,červená rallye 8180 od Standoxu.
-B sloupek a rámy dveří matný lak.
-Spodek práhů a hrany zadní lemů stříknuto schutzem
-kompletně vyvařená a opískovaná
-Vyvýšené úchyty předních tlumičů o 50mm z jeklu 100x60x50
-v zadní části u tlumičů jsou udělány patky na výztuhu z 3 plechu
-vyztuženy úchyty přední nápravy z 2 plechu
-vyztuženy úchyty podélných ramen z 2 plechu
-nový most kompletně ovařený,vyztužený a pobouchaný pro stabilizátor
-předělány úchyty na sedačky z jeklu 30x20mm
-Uchycení pásů z 3mm plechu
-spodek auta nalakován Epoxidovou barvou EPS 620 a 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015
Přední náprava:
-vyztužená dle L/A
-pružiny 220mm tuhost 80 kN by Tunera#2 v červeném komaxitu
-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (22 poloh) v držáku z 3mm nerezového plechu.nastavena 11 poloha
-odklon -2°05'' sbíhavost 0mm
-nové 4 pístkové brzdiče natřené Galvinolem a červeným Alkytonem
-strmé řízení od pana Kalouska
-štefty 68mm
-nápravnice a ramena jsou ve žlutém komaxitu,ostatní díly v černém komaxitu
-ovařená nápravnice
-tvrdé silentbloky uložení horních i spodních ramen a stabilizátoru od Pemita
-Tvredé silentbloky svislých čepů
-10mm Alu podložka pod stabilizátorem
-20 mm stabilizátor v červeném komaxitu
-vzpěra mezi tlumiči
Zadní náprava:
-příčka,podélná a šikmá ramena ve žlutém komaxitu
-štíty bubnů a náboje v černém komaxitu
-štefty 68mm
-upravené zadní náboje se středícím kroužkem
-podélná ramena vyztužená dle L/A
-šikmá ramena vyztužená dle L/A
-příčka převodovky,ovařené úchyty šikmých ramen
-tvrdý silentblok převodovky, podélných ramen a šikmých ramen
-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (40 poloh) nastavena 18 poloha
-kyvkové pružiny v červeném komaxitu a Kyvkové domky
-vzpěra mezi tlumiči
Interier:
-Palubní deska z rapida a tunel z felicie
-štít na kulaté přístroje,plech na přepínače vše z hliníku a přeleštěno
-hliníkový plech na budík tlaku oleje polepen carbonovou folii
-Budík tlaku oleje 52mm značky KMGY
-Budík Teploty oleje a vody JFperformance
-Budík Lambda sondy
-Páka sytiče slouží pro odpojovač baterie
-centrál, el.stahování předních oken renault 19
-Sportovní sedačky Jom Sport Style 1 a 3bodové pásy Jom
-Sportovní volant, semiš odsazeni 70mm a posazen níž o cca 6cm
-pedály sparco
-zkrácená ruční brzda - Madlo z duralu
-řadící páka vyhnutá dozadu - hlavice řadící páky z duralu s čísly
-Černá kožená manžeta červeně prošívaná ruční brzdy a řadičky
-stropnice a kryty C sloupků z bílé koženky
-černý koberec
-Plato udělané z 3mm hlinkového plechu potažené bílou koženkou,červeně prošívané
-Místo sedaček je 3mm hliníkový plech potažen černou koženkou,červeně prošívané.
-V kufru udělané dno z 3mm hlinkového plechu potažené koženkou s řemínky na výbavu
Exterier:
-Zrcátka Beskydy v barvě auta + vypodložené držáky na lepší štelování + Vypouklé skla
-Nové plastové nárazníky
-Nové zadní kryty světel,vnitřek vylepen chromovou lepenkou
-Boční blinkry z felicie
-Dvoudílná maska
-Tonovaná okna zn. LLUMAR s atestem
Kola:
-7'' Dělítka, barva Reflexní oranžová RS3200
-Pneu Nankang NS2R 185/60 R13
Přední brzdy:
Kotouče ATE 11mm, destičky Ferodo DS2500
Zadní brzdy:
- Beral obložení
-brzdova kapalina ATE 200
Převodovka:
-5q se stálým převodem 4,22
-jedno kloub na řadící tyči
-olej Millers oils CRX 75w90NT+
Motor:
Fabia 1.4 8v by Saky:
-Programovatelné zapalování Ignitech TCIP 4 a zapalovací lišta MPi
-Blok 742.136 v barvě 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015
-Hlava z fabie s kompresí 11,8 a zvětšené kanály a upravené spalováky
-ventilové vůle za tepla 0,40 - 0,45
-Klika,ojnice a písty z Fabie 1.4 8v
-nové kroužky NForm Geotze
-Vačka od Petra U. 280/280 zdvihy 7,05mm
-Svody 4v1 na podélný výfuk od Bohouše, svody našopované a natřené kov. alkytonem
-Odlehčeny setrvačník cca 1kg
-Nízkotlaké palivové čerpadlo Facet
-Tvrdé silentbloky
-Odvětrání ventilů vyvedené do CATCH TANKU
-Nádobka na vodu z fiat
-Olej Millers oils 10w60
-Lambda sonda Bosch
-palivo 100oktan
-nerezový výfuk burgess
-Chladič oleje
-Výkon: 67Kw při 6000ot, 123Nm při 4500ot. se starou vačkou
-Váha vozidla s půlkou nádrže, výbavou 935kg
Poděkování: Patří mému tátovi, že měl trpělivost se stavbou i když to bylo někdy o nervy. Velké dík panu Čáchovi, který byl vrchní mechanik (vášniví škodovák a motorista), škoda že už není mezi námi. Milanovi P. který už je taky nahoře. Pepovi (Peda 17) a Readymu.
Karoserie:
-Barva ze vzorníku škoda,červená rallye 8180 od Standoxu.
-B sloupek a rámy dveří matný lak.
-Spodek práhů a hrany zadní lemů stříknuto schutzem
-kompletně vyvařená a opískovaná
-Vyvýšené úchyty předních tlumičů o 50mm z jeklu 100x60x50
-v zadní části u tlumičů jsou udělány patky na výztuhu z 3 plechu
-vyztuženy úchyty přední nápravy z 2 plechu
-vyztuženy úchyty podélných ramen z 2 plechu
-nový most kompletně ovařený,vyztužený a pobouchaný pro stabilizátor
-předělány úchyty na sedačky z jeklu 30x20mm
-Uchycení pásů z 3mm plechu
-spodek auta nalakován Epoxidovou barvou EPS 620 a 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015
Přední náprava:
-vyztužená dle L/A
-pružiny 220mm tuhost 80 kN by Tunera#2 v červeném komaxitu
-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (22 poloh) v držáku z 3mm nerezového plechu.nastavena 11 poloha
-odklon -2°05'' sbíhavost 0mm
-nové 4 pístkové brzdiče natřené Galvinolem a červeným Alkytonem
-strmé řízení od pana Kalouska
-štefty 68mm
-nápravnice a ramena jsou ve žlutém komaxitu,ostatní díly v černém komaxitu
-ovařená nápravnice
-tvrdé silentbloky uložení horních i spodních ramen a stabilizátoru od Pemita
-Tvredé silentbloky svislých čepů
-10mm Alu podložka pod stabilizátorem
-20 mm stabilizátor v červeném komaxitu
-vzpěra mezi tlumiči
Zadní náprava:
-příčka,podélná a šikmá ramena ve žlutém komaxitu
-štíty bubnů a náboje v černém komaxitu
-štefty 68mm
-upravené zadní náboje se středícím kroužkem
-podélná ramena vyztužená dle L/A
-šikmá ramena vyztužená dle L/A
-příčka převodovky,ovařené úchyty šikmých ramen
-tvrdý silentblok převodovky, podélných ramen a šikmých ramen
-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (40 poloh) nastavena 18 poloha
-kyvkové pružiny v červeném komaxitu a Kyvkové domky
-vzpěra mezi tlumiči
Interier:
-Palubní deska z rapida a tunel z felicie
-štít na kulaté přístroje,plech na přepínače vše z hliníku a přeleštěno
-hliníkový plech na budík tlaku oleje polepen carbonovou folii
-Budík tlaku oleje 52mm značky KMGY
-Budík Teploty oleje a vody JFperformance
-Budík Lambda sondy
-Páka sytiče slouží pro odpojovač baterie
-centrál, el.stahování předních oken renault 19
-Sportovní sedačky Jom Sport Style 1 a 3bodové pásy Jom
-Sportovní volant, semiš odsazeni 70mm a posazen níž o cca 6cm
-pedály sparco
-zkrácená ruční brzda - Madlo z duralu
-řadící páka vyhnutá dozadu - hlavice řadící páky z duralu s čísly
-Černá kožená manžeta červeně prošívaná ruční brzdy a řadičky
-stropnice a kryty C sloupků z bílé koženky
-černý koberec
-Plato udělané z 3mm hlinkového plechu potažené bílou koženkou,červeně prošívané
-Místo sedaček je 3mm hliníkový plech potažen černou koženkou,červeně prošívané.
-V kufru udělané dno z 3mm hlinkového plechu potažené koženkou s řemínky na výbavu
Exterier:
-Zrcátka Beskydy v barvě auta + vypodložené držáky na lepší štelování + Vypouklé skla
-Nové plastové nárazníky
-Nové zadní kryty světel,vnitřek vylepen chromovou lepenkou
-Boční blinkry z felicie
-Dvoudílná maska
-Tonovaná okna zn. LLUMAR s atestem
Kola:
-7'' Dělítka, barva Reflexní oranžová RS3200
-Pneu Nankang NS2R 185/60 R13
Přední brzdy:
Kotouče ATE 11mm, destičky Ferodo DS2500
Zadní brzdy:
- Beral obložení
-brzdova kapalina ATE 200
Převodovka:
-5q se stálým převodem 4,22
-jedno kloub na řadící tyči
-olej Millers oils CRX 75w90NT+
Motor:
Fabia 1.4 8v by Saky:
-Programovatelné zapalování Ignitech TCIP 4 a zapalovací lišta MPi
-Blok 742.136 v barvě 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015
-Hlava z fabie s kompresí 11,8 a zvětšené kanály a upravené spalováky
-ventilové vůle za tepla 0,40 - 0,45
-Klika,ojnice a písty z Fabie 1.4 8v
-nové kroužky NForm Geotze
-Vačka od Petra U. 280/280 zdvihy 7,05mm
-Svody 4v1 na podélný výfuk od Bohouše, svody našopované a natřené kov. alkytonem
-Odlehčeny setrvačník cca 1kg
-Nízkotlaké palivové čerpadlo Facet
-Tvrdé silentbloky
-Odvětrání ventilů vyvedené do CATCH TANKU
-Nádobka na vodu z fiat
-Olej Millers oils 10w60
-Lambda sonda Bosch
-palivo 100oktan
-nerezový výfuk burgess
-Chladič oleje
-Výkon: 67Kw při 6000ot, 123Nm při 4500ot. se starou vačkou
-Váha vozidla s půlkou nádrže, výbavou 935kg
Poděkování: Patří mému tátovi, že měl trpělivost se stavbou i když to bylo někdy o nervy. Velké dík panu Čáchovi, který byl vrchní mechanik (vášniví škodovák a motorista), škoda že už není mezi námi. Milanovi P. který už je taky nahoře. Pepovi (Peda 17) a Readymu.
Mates/Š136 1.4 - komentáře:
12:20:07
30.05.2013
30.05.2013
Mates
12:07:49
30.05.2013
30.05.2013
havlik
-> Mates: když dáš 15" a odpovídající pneu tak ta díra bude furt stejná
12:06:13
30.05.2013
30.05.2013
U-Geen
-> Mates: leda vetsi gumy :)
12:00:56
30.05.2013
30.05.2013
Mates
-> m8rinek: To máš pravdu, kdybych tam měl 15 kola, jako ostatní, tak je to ideál, ale takhle je tam mezera a pořád tam bude.
-> U-Geen: To snad už ne, raději to ani nečtu, pořád se najde někdo, kdo si do někoho rýpne a pak už to jede.
-> U-Geen: To snad už ne, raději to ani nečtu, pořád se najde někdo, kdo si do někoho rýpne a pak už to jede.
11:52:45
30.05.2013
30.05.2013
U-Geen
-> Mates 30.05.13 11:05:05: pokud si zase nevyslouzi ban :))
11:18:09
30.05.2013
30.05.2013
m8rinek
Já si naopak mysli, že výška je akorát, přecijen je to auto na rally kolech, tak podle toho taky vypadá...
11:05:05
30.05.2013
30.05.2013
Mates
-> T: Jo kdyby to šlo, tak ji položím, ale pak už nikam nevyjedu a hlavně ke garáži už mám co dělat abych neponičil čelo. Přes zimu objednám od Honzy přední pružiny až zadá výrobu. Tyhle jsou bláto.
-> Athlonek: Ke garáži už drhnu i hupech.
-> Athlonek: Ke garáži už drhnu i hupech.
20:16:43
29.05.2013
29.05.2013
Athlonek
-> T: Jo a pak bude brousit předníma zástěrkama o zem.
19:14:31
29.05.2013
29.05.2013
T
-> Mates: : chce to na zem
18:30:17
29.05.2013
29.05.2013
Mates
-> Athlonek: Měly by být podobné jako předtím 0,2 a 0,25 , protože jsou povolené jen o malý kus, ale nezměřil jsem je. Až bude čas, tak bych je chtěl zkontrolovat. Kdybych měl měrky 0,35 a 0,45 tak bych nastavil tyhle hodnoty, jenže je nemám, tak je udělán kompromis.
18:06:03
29.05.2013
29.05.2013
Athlonek
-> Mates: Jsi nastavil ventilové vůle 0,30 a 0,40 za tepla a měřil si kolik to sype za studena?
17:51:33
29.05.2013
29.05.2013
Mates
-> Eidy: Snad bude pořád v pěkném stavu.
Snad to vydrží, dal jsem tam ten makroflex,co mám na celém autě. Je to dobrý silikon, po čase se na to podívám. Dík potěší to od tebe. Škoda že jsi nepřivezl Koču, taky bych ji rád obhlídnul. Tak snad jindy.
Ohledně koberce rád pomohu, ale nevím jak. Do Plzně vůbec nejezdím, protože jsem skoro pořád v práci, možná by ti pomohl spíše někdo z Plzně(Honza, Radek). Nevím, jestli je v tom krámu pořád stejný přístup k zákazníkovi, jako když jsem ho kupoval.
-> onba: Dík, snad bude dlouho sloužit.
Snad to vydrží, dal jsem tam ten makroflex,co mám na celém autě. Je to dobrý silikon, po čase se na to podívám. Dík potěší to od tebe. Škoda že jsi nepřivezl Koču, taky bych ji rád obhlídnul. Tak snad jindy.
Ohledně koberce rád pomohu, ale nevím jak. Do Plzně vůbec nejezdím, protože jsem skoro pořád v práci, možná by ti pomohl spíše někdo z Plzně(Honza, Radek). Nevím, jestli je v tom krámu pořád stejný přístup k zákazníkovi, jako když jsem ho kupoval.
-> onba: Dík, snad bude dlouho sloužit.
15:28:00
29.05.2013
29.05.2013
onba
Okoukl jsem ti to v Běšinách a máš to moc pěkný. Přeji ať ti taky dobře slouží, aspoň tak jako mě.
10:59:56
29.05.2013
29.05.2013
Eidy
-> Mates: Nevím, jestli je zrovna dobrý těsnit to pod karbem silikonem. Neodolává benzínu, takže by se mohl časem rozpadnout a začne to zase blbnout. Je lepší udělat pořádný těsnění, případně srovnat příruby.
Jinak to máš pěkný, prohlížel jsem to v Běšinech a fakt dobrý. Hezky čistě zpracovaný. Tak ať dlouho vydrží v takovým pěkným stavu.
BTW: Budeš ochoten pomoct mi s tím kobercem?
Jinak to máš pěkný, prohlížel jsem to v Běšinech a fakt dobrý. Hezky čistě zpracovaný. Tak ať dlouho vydrží v takovým pěkným stavu.
BTW: Budeš ochoten pomoct mi s tím kobercem?
10:34:32
29.05.2013
29.05.2013
Mates
-> minno: Už to jede dobře, akorát dám asi ty 7 svíčky. Karburátor se sáním je přetěsněn silikonem a je to lepší.Už to krásně drží otáčky a předstíh zatím je cca 13-14 ale ten přesně nepoznám jak to kolísá.
09:57:35
28.05.2013
28.05.2013
minno
-> Mates: už dačo poriešené s tým motorom?
10:35:25
06.05.2013
06.05.2013
Mates
-> minno: Měl jsem tam BKR6EK. Benzín dávám od Shellu 100okt. Auto ještě nebylo na technický až v září tam jede, ale chtěl jsem zjistit zbíhavost na přední nápravě, jestli je to dobře nastavená a je to OK.
Ta komprese je možná jen 10,6 ,protože Saky povídal nejdřív 10,8 a pak 10,6 , tak nevím.
Ta komprese je možná jen 10,6 ,protože Saky povídal nejdřív 10,8 a pak 10,6 , tak nevím.
22:36:49
05.05.2013
05.05.2013
minno
-> Mates 05.05.13 16:48:53: a tie staré sviečky boli aký typ? Podľa mňa sfarbenie OK, ale ako sme tu minule diskutovali, dnes sa už nedá dobre posudzovať bohatosť zmesi podľa zafarbenia sviečok, nakoľko sviečky sa vďaka eko prídavkom v benzíne už tak nevyfarbujú ako za starých čias olovnatých benzínov a benzínov bez eko zložiek, a tak môžu byť úplne čisté nezafarbené aj keď je bohatosť OK.... Moje sviečky po cca 500 km vyzerali rovnako ako táto tvoja nová po 10 km (takisto NGK BCP6ES)..... Na tvoju kompresiu by si už ale asi mal používať BCP7ES...
U vás na STK kontrolujú geometriu?
U vás na STK kontrolujú geometriu?