Mates/Š136 1.4 Mates/Š136 1.4

komentáře | popis | fotky | Mates | 26.02.24 12:37 | 527x v oblíbených
Auto bylo rozebrané do posledního šroubku.Většina dílu je nových nebo zrenovovaných.Pracovalo se na ní přes 2 roky a i nadále se vylepšuje



Karoserie:



-Barva ze vzorníku škoda,červená rallye 8180 od Standoxu.

-B sloupek a rámy dveří matný lak.

-Spodek práhů a hrany zadní lemů stříknuto schutzem



-kompletně vyvařená a opískovaná

-Vyvýšené úchyty předních tlumičů o 50mm z jeklu 100x60x50

-v zadní části u tlumičů jsou udělány patky na výztuhu z 3 plechu

-vyztuženy úchyty přední nápravy z 2 plechu

-vyztuženy úchyty podélných ramen z 2 plechu

-nový most kompletně ovařený,vyztužený a pobouchaný pro stabilizátor

-předělány úchyty na sedačky z jeklu 30x20mm

-Uchycení pásů z 3mm plechu

-spodek auta nalakován Epoxidovou barvou EPS 620 a 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015



Přední náprava:



-vyztužená dle L/A

-pružiny 220mm tuhost 80 kN by Tunera#2 v červeném komaxitu

-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (22 poloh) v držáku z 3mm nerezového plechu.nastavena 11 poloha

-odklon -2°05'' sbíhavost 0mm

-nové 4 pístkové brzdiče natřené Galvinolem a červeným Alkytonem

-strmé řízení od pana Kalouska

-štefty 68mm

-nápravnice a ramena jsou ve žlutém komaxitu,ostatní díly v černém komaxitu

-ovařená nápravnice

-tvrdé silentbloky uložení horních i spodních ramen a stabilizátoru od Pemita

-Tvredé silentbloky svislých čepů

-10mm Alu podložka pod stabilizátorem

-20 mm stabilizátor v červeném komaxitu

-vzpěra mezi tlumiči



Zadní náprava:



-příčka,podélná a šikmá ramena ve žlutém komaxitu

-štíty bubnů a náboje v černém komaxitu

-štefty 68mm

-upravené zadní náboje se středícím kroužkem

-podélná ramena vyztužená dle L/A

-šikmá ramena vyztužená dle L/A

-příčka převodovky,ovařené úchyty šikmých ramen

-tvrdý silentblok převodovky, podélných ramen a šikmých ramen

-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (40 poloh) nastavena 18 poloha

-kyvkové pružiny v červeném komaxitu a Kyvkové domky

-vzpěra mezi tlumiči



Interier:



-Palubní deska z rapida a tunel z felicie

-štít na kulaté přístroje,plech na přepínače vše z hliníku a přeleštěno

-hliníkový plech na budík tlaku oleje polepen carbonovou folii

-Budík tlaku oleje 52mm značky KMGY

-Budík Teploty oleje a vody JFperformance

-Budík Lambda sondy

-Páka sytiče slouží pro odpojovač baterie

-centrál, el.stahování předních oken renault 19

-Sportovní sedačky Jom Sport Style 1 a 3bodové pásy Jom

-Sportovní volant, semiš odsazeni 70mm a posazen níž o cca 6cm

-pedály sparco

-zkrácená ruční brzda - Madlo z duralu

-řadící páka vyhnutá dozadu - hlavice řadící páky z duralu s čísly

-Černá kožená manžeta červeně prošívaná ruční brzdy a řadičky

-stropnice a kryty C sloupků z bílé koženky

-černý koberec

-Plato udělané z 3mm hlinkového plechu potažené bílou koženkou,červeně prošívané

-Místo sedaček je 3mm hliníkový plech potažen černou koženkou,červeně prošívané.

-V kufru udělané dno z 3mm hlinkového plechu potažené koženkou s řemínky na výbavu



Exterier:



-Zrcátka Beskydy v barvě auta + vypodložené držáky na lepší štelování + Vypouklé skla

-Nové plastové nárazníky

-Nové zadní kryty světel,vnitřek vylepen chromovou lepenkou

-Boční blinkry z felicie

-Dvoudílná maska

-Tonovaná okna zn. LLUMAR s atestem



Kola:

-7'' Dělítka, barva Reflexní oranžová RS3200

-Pneu Nankang NS2R 185/60 R13



Přední brzdy:

Kotouče ATE 11mm, destičky Ferodo DS2500



Zadní brzdy:

- Beral obložení



-brzdova kapalina ATE 200



Převodovka:

-5q se stálým převodem 4,22

-jedno kloub na řadící tyči

-olej Millers oils CRX 75w90NT+



Motor:



Fabia 1.4 8v by Saky:

-Programovatelné zapalování Ignitech TCIP 4 a zapalovací lišta MPi

-Blok 742.136 v barvě 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015

-Hlava z fabie s kompresí 11,8 a zvětšené kanály a upravené spalováky

-ventilové vůle za tepla 0,40 - 0,45

-Klika,ojnice a písty z Fabie 1.4 8v

-nové kroužky NForm Geotze

-Vačka od Petra U. 280/280 zdvihy 7,05mm

-Svody 4v1 na podélný výfuk od Bohouše, svody našopované a natřené kov. alkytonem

-Odlehčeny setrvačník cca 1kg

-Nízkotlaké palivové čerpadlo Facet

-Tvrdé silentbloky

-Odvětrání ventilů vyvedené do CATCH TANKU

-Nádobka na vodu z fiat

-Olej Millers oils 10w60

-Lambda sonda Bosch

-palivo 100oktan

-nerezový výfuk burgess

-Chladič oleje



-Výkon: 67Kw při 6000ot, 123Nm při 4500ot. se starou vačkou



-Váha vozidla s půlkou nádrže, výbavou 935kg



Poděkování: Patří mému tátovi, že měl trpělivost se stavbou i když to bylo někdy o nervy. Velké dík panu Čáchovi, který byl vrchní mechanik (vášniví škodovák a motorista), škoda že už není mezi námi. Milanovi P. který už je taky nahoře. Pepovi (Peda 17) a Readymu.

Mates/Š136 1.4 - komentáře:

10:36:32
19.07.2013
Mates
O víkendu jsem sundal svody a výfuk a zjistil jsem, že jsou komplet vevnitř čisté, žádná černota, jen začátek svodů od kanálů z hlavy. Co vy na to, není to nějaké chudé a nebo to dobře spaluje a dělá to i 100 oktan? Na svíčky jsem nekoukal jak teď vypadají. Na motoru je zatím najet 1200km ,ale takhle to pořád vypadá i když jsem to obohatil.
zvětšit Mates/Š136 1.4 - obrázek od Mates vložen 19.07.2013 10:36:32
18:04:27
18.06.2013
Mates
-> onba: To by jsi si zkusil 3 , byl to můj sen vlastnit je 2 . Jinak jsem rád, že se líbila.
17:56:45
18.06.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Mates 18.06.13 17:47:28: NZ ;)
17:54:19
18.06.2013
onba
Nejhezčí mko v Běšinách 4 Nejraději bych ti demontoval ty kola...1
17:47:28
18.06.2013
Mates
-> Tuner#2: Dík už jsou v kartě 4
00:07:28
17.06.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Mates: Máš mail 4
10:15:15
06.06.2013
Mates
-> Tuner#2: Na fotky nepospíchám, až budou tak budou 4 .
01:32:00
06.06.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Mates: Na fotky jsem se ještě nedostal, jakmile budou, tak pošlu mailem 4
01:30:58
06.06.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> U-Geen 30.05.13 11:52:45: Spíš pokud si zas nebudeš chtít udělat radost ne? Mě nějaký BAN netankuje, jediný komu ublížíš jsou ty potencionální lidi co o tom nebudou vědět. Na svůj účel co plánuju si umím sehnat lidi i jinde a jinak 4
10:57:33
01.06.2013
Mates
-> Péďa17: To jo, nic tam skoro nemohu dělat, aby neměli řeči, hlavně ten magor nahoře, který to hned fotí 8. Nejlepší by bylo mít vlastní barák s dílnou a ne takhle před bytovkou.
10:24:21
01.06.2013
Péďa17
-> Mates: ti vaši sousedi jsou za trest
12:23:53
31.05.2013
Mates
-> havlik: Ted mi budou pokládat balenou úplně před garáží, protože je tam prohlubeň a drží se tam voda, tak jsem povídal tátovi, ať udělají i nájezd. Jenže ten by dlouho nevydrže, protože tam jsou kostky a v zimě to vyrve pluh. Nehledě na to že máme dobré sousedy a ty by měli zase řeči, že tam něco necháme dělat.



Musím najíždět hodně zboku a nebo to vezmu ze šikma po chodníku
12:17:55
31.05.2013
havlik
-> Mates: tak vybetonovat trošku
12:16:05
31.05.2013
Mates
-> havlik: Jo když nejsou pořád peníze na zbytečné rozhazování 1 . Chtěl jsem to vyřešit přes prkna, ale pořád je vyndavat, to se mi nechce.
11:38:45
31.05.2013
havlik
-> Mates: tak postavit novou garáž47
11:37:40
31.05.2013
Mates
-> T: Já vím 4 . Neměřil jsem to, ale kouknu na to. Mě jde hlavně o čelo, jak jsem psal, kdyby byl jiný nájezd na dvůr ke garážím, tak ji trochu snížím.
upraveno 1x, naposled 31.05.2013 11:38:08
18:00:34
30.05.2013
-> Mates: : já vím, jen rejpu 40

ale jen tak ze zvědavosti, kolik máš třeba od šroubu předních tlumičů na zem ?
12:28:22
30.05.2013
Mates
-> havlik: To jo se 185/70 to bylo docela blízko zadní hraně blatníku
12:23:51
30.05.2013
havlik
-> Mates: jo já zapomněl že už nemáš 185/70 tam je to v podstatě totéž
Extreme Tyres