Dneska jsme nastavili ventilové vůle 0,30 a 0,40 za tepla. Vyměnil jsem svíčky a dal NGK BCP6ES a zdá se mi lepší chod motoru.Na svíčky jsem zatím najel jen 10km oproti těm předchozím cca 700km. Myslím si, že to chce ještě malinko doladit bohatost.Nebo je to v pohodě.
Na nových jsem hned nechcípnul motor, než zajedu do garáže přes práh,tak to trvá a mají jen těch 10km proto nejsou moc zbarvené,takže se ještě uvidí..
Ještě jsem vyměnil lanko za strunu na plyn a na STK jsem zjistil že je dobrá sbíhavost předku.
Včera vyměněn olej, byl tam nějaký kousek železa cca 3x3mm zahnutý, nevím z čeho to může být.
Ještě doladit pár drobností a mohu jet ladit do kopce předstih a pak snad hurá na Běšiny.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Auto bylo rozebrané do posledního šroubku.Většina dílu je nových nebo zrenovovaných.Pracovalo se na ní přes 2 roky a i nadále se vylepšuje
Karoserie:
-Barva ze vzorníku škoda,červená rallye 8180 od Standoxu.
-B sloupek a rámy dveří matný lak.
-Spodek práhů a hrany zadní lemů stříknuto schutzem
-kompletně vyvařená a opískovaná
-Vyvýšené úchyty předních tlumičů o 50mm z jeklu 100x60x50
-v zadní části u tlumičů jsou udělány patky na výztuhu z 3 plechu
-vyztuženy úchyty přední nápravy z 2 plechu
-vyztuženy úchyty podélných ramen z 2 plechu
-nový most kompletně ovařený,vyztužený a pobouchaný pro stabilizátor
-předělány úchyty na sedačky z jeklu 30x20mm
-Uchycení pásů z 3mm plechu
-spodek auta nalakován Epoxidovou barvou EPS 620 a 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015
Přední náprava:
-vyztužená dle L/A
-pružiny 220mm tuhost 80 kN by Tunera#2 v červeném komaxitu
-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (22 poloh) v držáku z 3mm nerezového plechu.nastavena 11 poloha
-odklon -2°05'' sbíhavost 0mm
-nové 4 pístkové brzdiče natřené Galvinolem a červeným Alkytonem
-strmé řízení od pana Kalouska
-štefty 68mm
-nápravnice a ramena jsou ve žlutém komaxitu,ostatní díly v černém komaxitu
-ovařená nápravnice
-tvrdé silentbloky uložení horních i spodních ramen a stabilizátoru od Pemita
-Tvredé silentbloky svislých čepů
-10mm Alu podložka pod stabilizátorem
-20 mm stabilizátor v červeném komaxitu
-vzpěra mezi tlumiči
Zadní náprava:
-příčka,podélná a šikmá ramena ve žlutém komaxitu
-štíty bubnů a náboje v černém komaxitu
-štefty 68mm
-upravené zadní náboje se středícím kroužkem
-podélná ramena vyztužená dle L/A
-šikmá ramena vyztužená dle L/A
-příčka převodovky,ovařené úchyty šikmých ramen
-tvrdý silentblok převodovky, podélných ramen a šikmých ramen
-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (40 poloh) nastavena 18 poloha
-kyvkové pružiny v červeném komaxitu a Kyvkové domky
-vzpěra mezi tlumiči
Interier:
-Palubní deska z rapida a tunel z felicie
-štít na kulaté přístroje,plech na přepínače vše z hliníku a přeleštěno
-hliníkový plech na budík tlaku oleje polepen carbonovou folii
-Budík tlaku oleje 52mm značky KMGY
-Budík Teploty oleje a vody JFperformance
-Budík Lambda sondy
-Páka sytiče slouží pro odpojovač baterie
-centrál, el.stahování předních oken renault 19
-Sportovní sedačky Jom Sport Style 1 a 3bodové pásy Jom
-Sportovní volant, semiš odsazeni 70mm a posazen níž o cca 6cm
-pedály sparco
-zkrácená ruční brzda - Madlo z duralu
-řadící páka vyhnutá dozadu - hlavice řadící páky z duralu s čísly
-Černá kožená manžeta červeně prošívaná ruční brzdy a řadičky
-stropnice a kryty C sloupků z bílé koženky
-černý koberec
-Plato udělané z 3mm hlinkového plechu potažené bílou koženkou,červeně prošívané
-Místo sedaček je 3mm hliníkový plech potažen černou koženkou,červeně prošívané.
-V kufru udělané dno z 3mm hlinkového plechu potažené koženkou s řemínky na výbavu
Exterier:
-Zrcátka Beskydy v barvě auta + vypodložené držáky na lepší štelování + Vypouklé skla
-Nové plastové nárazníky
-Nové zadní kryty světel,vnitřek vylepen chromovou lepenkou
-Boční blinkry z felicie
-Dvoudílná maska
-Tonovaná okna zn. LLUMAR s atestem
Kola:
-7'' Dělítka, barva Reflexní oranžová RS3200
-Pneu Nankang NS2R 185/60 R13
Přední brzdy:
Kotouče ATE 11mm, destičky Ferodo DS2500
Zadní brzdy:
- Beral obložení
-brzdova kapalina ATE 200
Převodovka:
-5q se stálým převodem 4,22
-jedno kloub na řadící tyči
-olej Millers oils CRX 75w90NT+
Motor:
Fabia 1.4 8v by Saky:
-Programovatelné zapalování Ignitech TCIP 4 a zapalovací lišta MPi
-Blok 742.136 v barvě 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015
-Hlava z fabie s kompresí 11,8 a zvětšené kanály a upravené spalováky
-ventilové vůle za tepla 0,40 - 0,45
-Klika,ojnice a písty z Fabie 1.4 8v
-nové kroužky NForm Geotze
-Vačka od Petra U. 280/280 zdvihy 7,05mm
-Svody 4v1 na podélný výfuk od Bohouše, svody našopované a natřené kov. alkytonem
-Odlehčeny setrvačník cca 1kg
-Nízkotlaké palivové čerpadlo Facet
-Tvrdé silentbloky
-Odvětrání ventilů vyvedené do CATCH TANKU
-Nádobka na vodu z fiat
-Olej Millers oils 10w60
-Lambda sonda Bosch
-palivo 100oktan
-nerezový výfuk burgess
-Chladič oleje
-Výkon: 67Kw při 6000ot, 123Nm při 4500ot. se starou vačkou
-Váha vozidla s půlkou nádrže, výbavou 935kg
Poděkování: Patří mému tátovi, že měl trpělivost se stavbou i když to bylo někdy o nervy. Velké dík panu Čáchovi, který byl vrchní mechanik (vášniví škodovák a motorista), škoda že už není mezi námi. Milanovi P. který už je taky nahoře. Pepovi (Peda 17) a Readymu.
Karoserie:
-Barva ze vzorníku škoda,červená rallye 8180 od Standoxu.
-B sloupek a rámy dveří matný lak.
-Spodek práhů a hrany zadní lemů stříknuto schutzem
-kompletně vyvařená a opískovaná
-Vyvýšené úchyty předních tlumičů o 50mm z jeklu 100x60x50
-v zadní části u tlumičů jsou udělány patky na výztuhu z 3 plechu
-vyztuženy úchyty přední nápravy z 2 plechu
-vyztuženy úchyty podélných ramen z 2 plechu
-nový most kompletně ovařený,vyztužený a pobouchaný pro stabilizátor
-předělány úchyty na sedačky z jeklu 30x20mm
-Uchycení pásů z 3mm plechu
-spodek auta nalakován Epoxidovou barvou EPS 620 a 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015
Přední náprava:
-vyztužená dle L/A
-pružiny 220mm tuhost 80 kN by Tunera#2 v červeném komaxitu
-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (22 poloh) v držáku z 3mm nerezového plechu.nastavena 11 poloha
-odklon -2°05'' sbíhavost 0mm
-nové 4 pístkové brzdiče natřené Galvinolem a červeným Alkytonem
-strmé řízení od pana Kalouska
-štefty 68mm
-nápravnice a ramena jsou ve žlutém komaxitu,ostatní díly v černém komaxitu
-ovařená nápravnice
-tvrdé silentbloky uložení horních i spodních ramen a stabilizátoru od Pemita
-Tvredé silentbloky svislých čepů
-10mm Alu podložka pod stabilizátorem
-20 mm stabilizátor v červeném komaxitu
-vzpěra mezi tlumiči
Zadní náprava:
-příčka,podélná a šikmá ramena ve žlutém komaxitu
-štíty bubnů a náboje v černém komaxitu
-štefty 68mm
-upravené zadní náboje se středícím kroužkem
-podélná ramena vyztužená dle L/A
-šikmá ramena vyztužená dle L/A
-příčka převodovky,ovařené úchyty šikmých ramen
-tvrdý silentblok převodovky, podélných ramen a šikmých ramen
-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (40 poloh) nastavena 18 poloha
-kyvkové pružiny v červeném komaxitu a Kyvkové domky
-vzpěra mezi tlumiči
Interier:
-Palubní deska z rapida a tunel z felicie
-štít na kulaté přístroje,plech na přepínače vše z hliníku a přeleštěno
-hliníkový plech na budík tlaku oleje polepen carbonovou folii
-Budík tlaku oleje 52mm značky KMGY
-Budík Teploty oleje a vody JFperformance
-Budík Lambda sondy
-Páka sytiče slouží pro odpojovač baterie
-centrál, el.stahování předních oken renault 19
-Sportovní sedačky Jom Sport Style 1 a 3bodové pásy Jom
-Sportovní volant, semiš odsazeni 70mm a posazen níž o cca 6cm
-pedály sparco
-zkrácená ruční brzda - Madlo z duralu
-řadící páka vyhnutá dozadu - hlavice řadící páky z duralu s čísly
-Černá kožená manžeta červeně prošívaná ruční brzdy a řadičky
-stropnice a kryty C sloupků z bílé koženky
-černý koberec
-Plato udělané z 3mm hlinkového plechu potažené bílou koženkou,červeně prošívané
-Místo sedaček je 3mm hliníkový plech potažen černou koženkou,červeně prošívané.
-V kufru udělané dno z 3mm hlinkového plechu potažené koženkou s řemínky na výbavu
Exterier:
-Zrcátka Beskydy v barvě auta + vypodložené držáky na lepší štelování + Vypouklé skla
-Nové plastové nárazníky
-Nové zadní kryty světel,vnitřek vylepen chromovou lepenkou
-Boční blinkry z felicie
-Dvoudílná maska
-Tonovaná okna zn. LLUMAR s atestem
Kola:
-7'' Dělítka, barva Reflexní oranžová RS3200
-Pneu Nankang NS2R 185/60 R13
Přední brzdy:
Kotouče ATE 11mm, destičky Ferodo DS2500
Zadní brzdy:
- Beral obložení
-brzdova kapalina ATE 200
Převodovka:
-5q se stálým převodem 4,22
-jedno kloub na řadící tyči
-olej Millers oils CRX 75w90NT+
Motor:
Fabia 1.4 8v by Saky:
-Programovatelné zapalování Ignitech TCIP 4 a zapalovací lišta MPi
-Blok 742.136 v barvě 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015
-Hlava z fabie s kompresí 11,8 a zvětšené kanály a upravené spalováky
-ventilové vůle za tepla 0,40 - 0,45
-Klika,ojnice a písty z Fabie 1.4 8v
-nové kroužky NForm Geotze
-Vačka od Petra U. 280/280 zdvihy 7,05mm
-Svody 4v1 na podélný výfuk od Bohouše, svody našopované a natřené kov. alkytonem
-Odlehčeny setrvačník cca 1kg
-Nízkotlaké palivové čerpadlo Facet
-Tvrdé silentbloky
-Odvětrání ventilů vyvedené do CATCH TANKU
-Nádobka na vodu z fiat
-Olej Millers oils 10w60
-Lambda sonda Bosch
-palivo 100oktan
-nerezový výfuk burgess
-Chladič oleje
-Výkon: 67Kw při 6000ot, 123Nm při 4500ot. se starou vačkou
-Váha vozidla s půlkou nádrže, výbavou 935kg
Poděkování: Patří mému tátovi, že měl trpělivost se stavbou i když to bylo někdy o nervy. Velké dík panu Čáchovi, který byl vrchní mechanik (vášniví škodovák a motorista), škoda že už není mezi námi. Milanovi P. který už je taky nahoře. Pepovi (Peda 17) a Readymu.
Mates/Š136 1.4 - komentáře:
23:53:55
21.04.2013
21.04.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Mates 21.04.13 18:57:46: Mrknul bych proč ta jedna strana nešla víc dopředu, občas je třeba propilovat díru v podélném, ale není to nic hrozného ty hodnoty.
18:57:46
21.04.2013
21.04.2013
Mates
-> Tuner#2: Tak to není zas tak hrozné, asi to nechám dělá to jen 0,05mm ,jestli se nepletu?
21:56:37
20.04.2013
20.04.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Mates 20.04.13 19:45:36: Tak předek je tím pádem dobře a špatně je zadek, který ale asi zřejmě na jedné straně nejde šoupnout víc dopředu, tak udělal kompromis jinak by to dělalo 4 stopy. Ono ten odklon je taky tím, že auto na geometrii zvedají (teda alespoň tam kam jezdím já se to musí zvednout a podsunout takové desky) takže to tím pádem nesedne tak jako je to při normálním zatížení po jízdě.
20:08:30
20.04.2013
20.04.2013
minno
-> Mates 20.04.13 17:28:17: no podľa protokolu predok ti nastavili dobre a zadok bol pred zásahom dobre a po zásahu máš nastavenú rozbiehavosť 0,05, čiže zle.
19:45:36
20.04.2013
20.04.2013
Mates
-> Tuner#2: To je fakt ze nemohl zmenit odklon asi to je tim jak s autem porad hybal asi si to ulozilo spatne,ale stejne mi prijde ta gemotrie vzdy divna po kazde to ukazde jine hodnoty i zadni osy.Mam jeste predchozi protokoly.
Jinak predni osa je ta prvni co je do plusu.
Jinak predni osa je ta prvni co je do plusu.
18:03:21
20.04.2013
20.04.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Mates 20.04.13 17:28:17: Není vidět co je předek a co je zadek, každopádně obě osy musí mít zbíhavost a Ty máš u jedné rozbíhavost a za druhé mě není jasné jak mohl upravit odklon zadních kol?
17:28:17
20.04.2013
20.04.2013
Mates
Chci se zeptat, nevyznáte se v protokolu od geometrie, měřeno na 3D(přijde mi že se v tom mechanik moc nevyzná). Chtěl jsem sbíhavost 1mm a podle zadní nápravy která má sbíhavost v – parametru, tak předek mi hodil do + . Na protokol jsem nekoukal, byl jsem to hned projet a ještě jsem nafoukal gumy a když jsem jel cca 90km/h , tak jsem to honil po silnici, minulý rok jsem mohl projíždět ostřeji zatáčky a seděla jak přibitá. Podle mně mi udělal předek rozbíhaví.
A teď jsem taky zjistil, že mám o dost menší odklon na zadní nápravě. Pokud je to přesné.
A teď jsem taky zjistil, že mám o dost menší odklon na zadní nápravě. Pokud je to přesné.
19:41:45
19.04.2013
19.04.2013
Mates
-> Tuner#2: Mám tam tu silnou podložku už mi to i psal do sz Martin120L.
19:16:31
19.04.2013
19.04.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Mates 19.04.13 11:48:57: Aha, jasný ;) BTW ten plech až budeš obracet, tak ho rovnou vyhoď ;) Máš tam tu silnou podložku pod karbcem?
11:48:57
19.04.2013
19.04.2013
Mates
-> All: tolik reakcí jsem nečekal .
-> minno: Dík za upozornění, blbec jsem si toho nevšim, hlavně že jsem naladil karburátor.
-> Tuner#2: Ten je na dvojité, dno musím ještě dát na něj řemínky, abych tam dal zvedák a trojúhelník.
-> minno: Dík za upozornění, blbec jsem si toho nevšim, hlavně že jsem naladil karburátor.
-> Tuner#2: Ten je na dvojité, dno musím ještě dát na něj řemínky, abych tam dal zvedák a trojúhelník.
22:28:41
18.04.2013
18.04.2013
Athlonek
-> minno: Těch pechů bylo více druhů. Ty teda máš plech 114032111
21:26:40
18.04.2013
18.04.2013
minno
-> Athlonek: nechcem sa hádať, ale myslím že sa mýliš :) Neviem aký plech pod karbom mala 110 R, ale u 105-120-120LS by mal byť ten plech s tou jednou veľkou oválnou dierou. Aspoň u mojej 120L 1988 z výroby bol tento plech (jedna veľká oválna diera). Možno sa to ale líšilo v priebehu výroby, ktohovie. Plech s tou akoby hviezdicou na rozprášenie benzínu na druhom stupni, čo som nedávno zisťoval, by mal patriť ale pre Škodu 1203 / TAZ 1500. No a plech s tými dvoma malými dierami ten sa nedával zrejme nikdy, bude to asi druhoška.
21:06:37
18.04.2013
18.04.2013
Athlonek
-> minno: A eRko by mělo mít velkou oválnou díru v plechu.
21:04:10
18.04.2013
18.04.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
Plech je u 135/6 nežádoucí benzín má odtéct do těch dvou pruhlubních v sání kde se odpaří ;)
-> Mates: Na co máš ten rošt v kufru?
-> Mates: Na co máš ten rošt v kufru?
21:02:10
18.04.2013
18.04.2013
Athlonek
-> minno: Takle podobně vypadá na LS, tohle bude asi nějaká druhovýroba. auto.mybazar.cz/big.php?o
brazek=66...
20:59:16
18.04.2013
18.04.2013
Athlonek
-> minno: Ty co jsou pod druhým stupněm. www.skoda110r.com/archiv/
.../saci%20potrubi3f.jpg
20:53:53
18.04.2013
18.04.2013
minno
-> Athlonek: ake packy?