-> CHLUP: dík
-> Norton: Jo už se to konečně rýsuje,ještě asi pár detailů.
Jak jsi na tom ty,už máš nějaké fotky??Nemohu se dočkat na barvu.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Auto bylo rozebrané do posledního šroubku.Většina dílu je nových nebo zrenovovaných.Pracovalo se na ní přes 2 roky a i nadále se vylepšuje
Karoserie:
-Barva ze vzorníku škoda,červená rallye 8180 od Standoxu.
-B sloupek a rámy dveří matný lak.
-Spodek práhů a hrany zadní lemů stříknuto schutzem
-kompletně vyvařená a opískovaná
-Vyvýšené úchyty předních tlumičů o 50mm z jeklu 100x60x50
-v zadní části u tlumičů jsou udělány patky na výztuhu z 3 plechu
-vyztuženy úchyty přední nápravy z 2 plechu
-vyztuženy úchyty podélných ramen z 2 plechu
-nový most kompletně ovařený,vyztužený a pobouchaný pro stabilizátor
-předělány úchyty na sedačky z jeklu 30x20mm
-Uchycení pásů z 3mm plechu
-spodek auta nalakován Epoxidovou barvou EPS 620 a 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015
Přední náprava:
-vyztužená dle L/A
-pružiny 220mm tuhost 80 kN by Tunera#2 v červeném komaxitu
-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (22 poloh) v držáku z 3mm nerezového plechu.nastavena 11 poloha
-odklon -2°05'' sbíhavost 0mm
-nové 4 pístkové brzdiče natřené Galvinolem a červeným Alkytonem
-strmé řízení od pana Kalouska
-štefty 68mm
-nápravnice a ramena jsou ve žlutém komaxitu,ostatní díly v černém komaxitu
-ovařená nápravnice
-tvrdé silentbloky uložení horních i spodních ramen a stabilizátoru od Pemita
-Tvredé silentbloky svislých čepů
-10mm Alu podložka pod stabilizátorem
-20 mm stabilizátor v červeném komaxitu
-vzpěra mezi tlumiči
Zadní náprava:
-příčka,podélná a šikmá ramena ve žlutém komaxitu
-štíty bubnů a náboje v černém komaxitu
-štefty 68mm
-upravené zadní náboje se středícím kroužkem
-podélná ramena vyztužená dle L/A
-šikmá ramena vyztužená dle L/A
-příčka převodovky,ovařené úchyty šikmých ramen
-tvrdý silentblok převodovky, podélných ramen a šikmých ramen
-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (40 poloh) nastavena 18 poloha
-kyvkové pružiny v červeném komaxitu a Kyvkové domky
-vzpěra mezi tlumiči
Interier:
-Palubní deska z rapida a tunel z felicie
-štít na kulaté přístroje,plech na přepínače vše z hliníku a přeleštěno
-hliníkový plech na budík tlaku oleje polepen carbonovou folii
-Budík tlaku oleje 52mm značky KMGY
-Budík Teploty oleje a vody JFperformance
-Budík Lambda sondy
-Páka sytiče slouží pro odpojovač baterie
-centrál, el.stahování předních oken renault 19
-Sportovní sedačky Jom Sport Style 1 a 3bodové pásy Jom
-Sportovní volant, semiš odsazeni 70mm a posazen níž o cca 6cm
-pedály sparco
-zkrácená ruční brzda - Madlo z duralu
-řadící páka vyhnutá dozadu - hlavice řadící páky z duralu s čísly
-Černá kožená manžeta červeně prošívaná ruční brzdy a řadičky
-stropnice a kryty C sloupků z bílé koženky
-černý koberec
-Plato udělané z 3mm hlinkového plechu potažené bílou koženkou,červeně prošívané
-Místo sedaček je 3mm hliníkový plech potažen černou koženkou,červeně prošívané.
-V kufru udělané dno z 3mm hlinkového plechu potažené koženkou s řemínky na výbavu
Exterier:
-Zrcátka Beskydy v barvě auta + vypodložené držáky na lepší štelování + Vypouklé skla
-Nové plastové nárazníky
-Nové zadní kryty světel,vnitřek vylepen chromovou lepenkou
-Boční blinkry z felicie
-Dvoudílná maska
-Tonovaná okna zn. LLUMAR s atestem
Kola:
-7'' Dělítka, barva Reflexní oranžová RS3200
-Pneu Nankang NS2R 185/60 R13
Přední brzdy:
Kotouče ATE 11mm, destičky Ferodo DS2500
Zadní brzdy:
- Beral obložení
-brzdova kapalina ATE 200
Převodovka:
-5q se stálým převodem 4,22
-jedno kloub na řadící tyči
-olej Millers oils CRX 75w90NT+
Motor:
Fabia 1.4 8v by Saky:
-Programovatelné zapalování Ignitech TCIP 4 a zapalovací lišta MPi
-Blok 742.136 v barvě 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015
-Hlava z fabie s kompresí 11,8 a zvětšené kanály a upravené spalováky
-ventilové vůle za tepla 0,40 - 0,45
-Klika,ojnice a písty z Fabie 1.4 8v
-nové kroužky NForm Geotze
-Vačka od Petra U. 280/280 zdvihy 7,05mm
-Svody 4v1 na podélný výfuk od Bohouše, svody našopované a natřené kov. alkytonem
-Odlehčeny setrvačník cca 1kg
-Nízkotlaké palivové čerpadlo Facet
-Tvrdé silentbloky
-Odvětrání ventilů vyvedené do CATCH TANKU
-Nádobka na vodu z fiat
-Olej Millers oils 10w60
-Lambda sonda Bosch
-palivo 100oktan
-nerezový výfuk burgess
-Chladič oleje
-Výkon: 67Kw při 6000ot, 123Nm při 4500ot. se starou vačkou
-Váha vozidla s půlkou nádrže, výbavou 935kg
Poděkování: Patří mému tátovi, že měl trpělivost se stavbou i když to bylo někdy o nervy. Velké dík panu Čáchovi, který byl vrchní mechanik (vášniví škodovák a motorista), škoda že už není mezi námi. Milanovi P. který už je taky nahoře. Pepovi (Peda 17) a Readymu.
Karoserie:
-Barva ze vzorníku škoda,červená rallye 8180 od Standoxu.
-B sloupek a rámy dveří matný lak.
-Spodek práhů a hrany zadní lemů stříknuto schutzem
-kompletně vyvařená a opískovaná
-Vyvýšené úchyty předních tlumičů o 50mm z jeklu 100x60x50
-v zadní části u tlumičů jsou udělány patky na výztuhu z 3 plechu
-vyztuženy úchyty přední nápravy z 2 plechu
-vyztuženy úchyty podélných ramen z 2 plechu
-nový most kompletně ovařený,vyztužený a pobouchaný pro stabilizátor
-předělány úchyty na sedačky z jeklu 30x20mm
-Uchycení pásů z 3mm plechu
-spodek auta nalakován Epoxidovou barvou EPS 620 a 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015
Přední náprava:
-vyztužená dle L/A
-pružiny 220mm tuhost 80 kN by Tunera#2 v červeném komaxitu
-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (22 poloh) v držáku z 3mm nerezového plechu.nastavena 11 poloha
-odklon -2°05'' sbíhavost 0mm
-nové 4 pístkové brzdiče natřené Galvinolem a červeným Alkytonem
-strmé řízení od pana Kalouska
-štefty 68mm
-nápravnice a ramena jsou ve žlutém komaxitu,ostatní díly v černém komaxitu
-ovařená nápravnice
-tvrdé silentbloky uložení horních i spodních ramen a stabilizátoru od Pemita
-Tvredé silentbloky svislých čepů
-10mm Alu podložka pod stabilizátorem
-20 mm stabilizátor v červeném komaxitu
-vzpěra mezi tlumiči
Zadní náprava:
-příčka,podélná a šikmá ramena ve žlutém komaxitu
-štíty bubnů a náboje v černém komaxitu
-štefty 68mm
-upravené zadní náboje se středícím kroužkem
-podélná ramena vyztužená dle L/A
-šikmá ramena vyztužená dle L/A
-příčka převodovky,ovařené úchyty šikmých ramen
-tvrdý silentblok převodovky, podélných ramen a šikmých ramen
-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (40 poloh) nastavena 18 poloha
-kyvkové pružiny v červeném komaxitu a Kyvkové domky
-vzpěra mezi tlumiči
Interier:
-Palubní deska z rapida a tunel z felicie
-štít na kulaté přístroje,plech na přepínače vše z hliníku a přeleštěno
-hliníkový plech na budík tlaku oleje polepen carbonovou folii
-Budík tlaku oleje 52mm značky KMGY
-Budík Teploty oleje a vody JFperformance
-Budík Lambda sondy
-Páka sytiče slouží pro odpojovač baterie
-centrál, el.stahování předních oken renault 19
-Sportovní sedačky Jom Sport Style 1 a 3bodové pásy Jom
-Sportovní volant, semiš odsazeni 70mm a posazen níž o cca 6cm
-pedály sparco
-zkrácená ruční brzda - Madlo z duralu
-řadící páka vyhnutá dozadu - hlavice řadící páky z duralu s čísly
-Černá kožená manžeta červeně prošívaná ruční brzdy a řadičky
-stropnice a kryty C sloupků z bílé koženky
-černý koberec
-Plato udělané z 3mm hlinkového plechu potažené bílou koženkou,červeně prošívané
-Místo sedaček je 3mm hliníkový plech potažen černou koženkou,červeně prošívané.
-V kufru udělané dno z 3mm hlinkového plechu potažené koženkou s řemínky na výbavu
Exterier:
-Zrcátka Beskydy v barvě auta + vypodložené držáky na lepší štelování + Vypouklé skla
-Nové plastové nárazníky
-Nové zadní kryty světel,vnitřek vylepen chromovou lepenkou
-Boční blinkry z felicie
-Dvoudílná maska
-Tonovaná okna zn. LLUMAR s atestem
Kola:
-7'' Dělítka, barva Reflexní oranžová RS3200
-Pneu Nankang NS2R 185/60 R13
Přední brzdy:
Kotouče ATE 11mm, destičky Ferodo DS2500
Zadní brzdy:
- Beral obložení
-brzdova kapalina ATE 200
Převodovka:
-5q se stálým převodem 4,22
-jedno kloub na řadící tyči
-olej Millers oils CRX 75w90NT+
Motor:
Fabia 1.4 8v by Saky:
-Programovatelné zapalování Ignitech TCIP 4 a zapalovací lišta MPi
-Blok 742.136 v barvě 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015
-Hlava z fabie s kompresí 11,8 a zvětšené kanály a upravené spalováky
-ventilové vůle za tepla 0,40 - 0,45
-Klika,ojnice a písty z Fabie 1.4 8v
-nové kroužky NForm Geotze
-Vačka od Petra U. 280/280 zdvihy 7,05mm
-Svody 4v1 na podélný výfuk od Bohouše, svody našopované a natřené kov. alkytonem
-Odlehčeny setrvačník cca 1kg
-Nízkotlaké palivové čerpadlo Facet
-Tvrdé silentbloky
-Odvětrání ventilů vyvedené do CATCH TANKU
-Nádobka na vodu z fiat
-Olej Millers oils 10w60
-Lambda sonda Bosch
-palivo 100oktan
-nerezový výfuk burgess
-Chladič oleje
-Výkon: 67Kw při 6000ot, 123Nm při 4500ot. se starou vačkou
-Váha vozidla s půlkou nádrže, výbavou 935kg
Poděkování: Patří mému tátovi, že měl trpělivost se stavbou i když to bylo někdy o nervy. Velké dík panu Čáchovi, který byl vrchní mechanik (vášniví škodovák a motorista), škoda že už není mezi námi. Milanovi P. který už je taky nahoře. Pepovi (Peda 17) a Readymu.
Mates/Š136 1.4 - komentáře:
12:03:04
24.05.2011
24.05.2011
Norton
-> Mates: mno konecne pekne pokracujes :o)
08:51:57
24.05.2011
24.05.2011
CHLUP
Klobouk dolů chlape fakt bomba
21:41:45
23.05.2011
23.05.2011
Mates
-> Eidy: Někdy se taky budu chtít svést svižneji,ale až bude lepší motor.Měl jsem skoro nové dvě pneumatiky,tak jsem sehnal další dvě nové a zatím to tak nechám.Jak jsem psal nejsou peníze,ale třeba zas budou a seženu kvalitní a s jiným rozměrem.
Do octavie,dám určo čip,s tím jezdím skoro každý den,tak tam se to užije.Ze škodnou budu jezdit jen o víkendu a v pěkném počasí,tak toho moc nenajedu.
Do octavie,dám určo čip,s tím jezdím skoro každý den,tak tam se to užije.Ze škodnou budu jezdit jen o víkendu a v pěkném počasí,tak toho moc nenajedu.
21:41:01
23.05.2011
23.05.2011
T
-> Eidy: : nojo toho se taky bojím ale 10 let bych taky bral....
21:35:01
23.05.2011
23.05.2011
Eidy
-> T: Tak to se určitě pustím. Do smrti to v tomhle stavu nevydrží. Už tam frčej malý puchejře.
21:33:20
23.05.2011
23.05.2011
T
-> Mates: : OK
-> Eidy: : tak uvidíš, třeba se pustíš do téhle a od základu,ale já bych nic neměnil na Tvém autě
-> Eidy: : tak uvidíš, třeba se pustíš do téhle a od základu,ale já bych nic neměnil na Tvém autě
21:32:53
23.05.2011
23.05.2011
Eidy
-> Mates: Tak to bych se vyprdnul na čip a koupil pořádný gumy. Jako neříkám, že s tím musíš lítat bokem. Ale ten podvozek nevynikne. A zrovna tyhle Barumky bych snad nedal ani na trakař. Ale pokud plánuješ s autem jezdit kloboukovsky a užívat si krajiny, pak není o čem.
21:30:16
23.05.2011
23.05.2011
Eidy
-> T: Tak já ze Kóču rozhodně nestydím, ba naopak. Ale říkám, že to jde udělat ještě líp. A jinou kastli teda dávat rozhodně nebudu. To už by bylo jiný auto.
21:29:41
23.05.2011
23.05.2011
Mates
-> T: Možná se někde setkáme na nějakém srazu,tak pak ji můžeš omrknout a já tvé.
-> Eidy: Já to až zas do detailů nemám,možná že mám o proti tobě udělaný podvozek v barvě,ale ty máš hlavně jiné parametry co do výkonu,tak i podvozek a pneu,to je jiná úroveň.
Pneu tam zatím budou Barum Brilantis a Brilant,vím že to není moc kvalitní,ale stejně asi s ní moc nenajezdím a bokem s ní určo jezdit nebudu,to bych se s ní mohl hned rozloučit.
Možná někdy v budoucnu pořídím jiný kola i s pneu,ale ted chci ještě nechat nachipovat octavii a momentálně jsem bez práce,tak peníze dochází.
-> Eidy: Já to až zas do detailů nemám,možná že mám o proti tobě udělaný podvozek v barvě,ale ty máš hlavně jiné parametry co do výkonu,tak i podvozek a pneu,to je jiná úroveň.
Pneu tam zatím budou Barum Brilantis a Brilant,vím že to není moc kvalitní,ale stejně asi s ní moc nenajezdím a bokem s ní určo jezdit nebudu,to bych se s ní mohl hned rozloučit.
Možná někdy v budoucnu pořídím jiný kola i s pneu,ale ted chci ještě nechat nachipovat octavii a momentálně jsem bez práce,tak peníze dochází.
21:25:49
23.05.2011
23.05.2011
T
-> Eidy: : pak mam taky co dělat...štětec v kufru a motoru,tlumex na spodku a olej se taky najde
ale máš ho zase už 10 let pokud se nepletu, tak na karoserii jendou dojde čas, teď to dovedeš k dokonalosti technicky a třeba za 5 let se najde nějaká pěkná kastle a to už na to bude nárok...nikdo nepostaví auto napoprvé dokonalé, to zjišťuje časem ty mouchy přeci
a jinak myslím, že zrovna ty se za auto stydět nemusíš rozhodně
ale máš ho zase už 10 let pokud se nepletu, tak na karoserii jendou dojde čas, teď to dovedeš k dokonalosti technicky a třeba za 5 let se najde nějaká pěkná kastle a to už na to bude nárok...nikdo nepostaví auto napoprvé dokonalé, to zjišťuje časem ty mouchy přeci
a jinak myslím, že zrovna ty se za auto stydět nemusíš rozhodně
21:14:17
23.05.2011
23.05.2011
Eidy
-> T: No co, spodek mám natlumexovanej (fuj), motorovej prostor naštětcovanej (fuj), kufr taky a všude z toho teče olej.
A navíc jak jsem ty úpravy dělal postupně na jezdícím autě, tak nejsou úplně perfektní. Aspoň teda zpracování. A ty trubky pod autem? Taky děs. Musím to udělat krásný z hliníku.
A navíc jak jsem ty úpravy dělal postupně na jezdícím autě, tak nejsou úplně perfektní. Aspoň teda zpracování. A ty trubky pod autem? Taky děs. Musím to udělat krásný z hliníku.
21:11:44
23.05.2011
23.05.2011
T
-> Eidy: : co to povídáš?
21:09:32
23.05.2011
23.05.2011
Eidy
-> Mates: Počkej až se poprvé projedeš a až odladíš mušky. To bude perfektní pocit. Věř mi.
Perfektně si s ní hraješ a jdeš do detailů. Kéž bych já měl Kóču takhle dotaženou.
Edit: Nevím teda, jaký gumy plánuješ, ale hlavně to s nima nezabij. Máš slušný tlumiče, tak tam obuj nějaký Yokohamky nebo tak a bude to hezky poslouchat.
Perfektně si s ní hraješ a jdeš do detailů. Kéž bych já měl Kóču takhle dotaženou.
Edit: Nevím teda, jaký gumy plánuješ, ale hlavně to s nima nezabij. Máš slušný tlumiče, tak tam obuj nějaký Yokohamky nebo tak a bude to hezky poslouchat.
20:59:23
23.05.2011
23.05.2011
T
-> Mates: : proto jsem ji tam cpal co nejmíň tak uvidíme,až ti to někde obhlídnu ve skutečnosti
20:49:03
23.05.2011
23.05.2011
Mates
-> Mates: Moc se nesměj,nebo tě nikdy nesvezu pokud to tedy někdy pojede.
Měl jsem s tím seknout jako ty a měl bych po starostech,jenže mám k ní pouto je po dědovi,tak si říkám než ji dát do šrotu,tak ji uděláme nový kabát,ale nějak se to na 100% nepovedlo.
Jinak pokud budeš mít čas třeba v týdnu tak se stav,krom pátku.Pujdu do města na dny.
Měl jsem s tím seknout jako ty a měl bych po starostech,jenže mám k ní pouto je po dědovi,tak si říkám než ji dát do šrotu,tak ji uděláme nový kabát,ale nějak se to na 100% nepovedlo.
Jinak pokud budeš mít čas třeba v týdnu tak se stav,krom pátku.Pujdu do města na dny.
20:45:45
23.05.2011
23.05.2011
Péďa17
-> Mates:
20:44:37
23.05.2011
23.05.2011
Mates
-> T: Dík,ale nevím jestli je až zas tak hezké,objevuji čím dál víc vad po lakýrovy a i dost viditelné.
Někdy už si říkám,že jsem se do toho pustil a nekoupil jsem si raději jiné auto na blbnutí.
Jinak dneska jsem si udělal alespon radost,už mi fungují el.okna,těch jsem se bál nejvíc.Elektrika ta je nejhorší.
Někdy už si říkám,že jsem se do toho pustil a nekoupil jsem si raději jiné auto na blbnutí.
Jinak dneska jsem si udělal alespon radost,už mi fungují el.okna,těch jsem se bál nejvíc.Elektrika ta je nejhorší.
20:32:49
23.05.2011
23.05.2011
T
-> Mates: : už to začíná připomínat auto...a hezké auto
07:07:50
21.05.2011
21.05.2011
Eidy
-> Mates: Jo tak s lakýrníkama mám vlastní zkušenosti a i když byl některej profík, tak byl stejně trochu natvrdlej. Lakování Kóči je kapitola sama pro sebe a naposled, když jsem nechával lakovat kapoty (u někoho jinýho) tak mu říkám "Chci to lehký a je to dobrá práce, stačí to jenom plničem a netřeba to kitovat." On to vzal doslova a nechal mi tam několik dírek po bublinách. Naštěstí jsou na hraně, že nejsou skoro vidět.