Mates/Š136 1.4 Mates/Š136 1.4

komentáře | popis | fotky | Mates | 26.02.24 12:37 | 527x v oblíbených
Auto bylo rozebrané do posledního šroubku.Většina dílu je nových nebo zrenovovaných.Pracovalo se na ní přes 2 roky a i nadále se vylepšuje



Karoserie:



-Barva ze vzorníku škoda,červená rallye 8180 od Standoxu.

-B sloupek a rámy dveří matný lak.

-Spodek práhů a hrany zadní lemů stříknuto schutzem



-kompletně vyvařená a opískovaná

-Vyvýšené úchyty předních tlumičů o 50mm z jeklu 100x60x50

-v zadní části u tlumičů jsou udělány patky na výztuhu z 3 plechu

-vyztuženy úchyty přední nápravy z 2 plechu

-vyztuženy úchyty podélných ramen z 2 plechu

-nový most kompletně ovařený,vyztužený a pobouchaný pro stabilizátor

-předělány úchyty na sedačky z jeklu 30x20mm

-Uchycení pásů z 3mm plechu

-spodek auta nalakován Epoxidovou barvou EPS 620 a 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015



Přední náprava:



-vyztužená dle L/A

-pružiny 220mm tuhost 80 kN by Tunera#2 v červeném komaxitu

-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (22 poloh) v držáku z 3mm nerezového plechu.nastavena 11 poloha

-odklon -2°05'' sbíhavost 0mm

-nové 4 pístkové brzdiče natřené Galvinolem a červeným Alkytonem

-strmé řízení od pana Kalouska

-štefty 68mm

-nápravnice a ramena jsou ve žlutém komaxitu,ostatní díly v černém komaxitu

-ovařená nápravnice

-tvrdé silentbloky uložení horních i spodních ramen a stabilizátoru od Pemita

-Tvredé silentbloky svislých čepů

-10mm Alu podložka pod stabilizátorem

-20 mm stabilizátor v červeném komaxitu

-vzpěra mezi tlumiči



Zadní náprava:



-příčka,podélná a šikmá ramena ve žlutém komaxitu

-štíty bubnů a náboje v černém komaxitu

-štefty 68mm

-upravené zadní náboje se středícím kroužkem

-podélná ramena vyztužená dle L/A

-šikmá ramena vyztužená dle L/A

-příčka převodovky,ovařené úchyty šikmých ramen

-tvrdý silentblok převodovky, podélných ramen a šikmých ramen

-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (40 poloh) nastavena 18 poloha

-kyvkové pružiny v červeném komaxitu a Kyvkové domky

-vzpěra mezi tlumiči



Interier:



-Palubní deska z rapida a tunel z felicie

-štít na kulaté přístroje,plech na přepínače vše z hliníku a přeleštěno

-hliníkový plech na budík tlaku oleje polepen carbonovou folii

-Budík tlaku oleje 52mm značky KMGY

-Budík Teploty oleje a vody JFperformance

-Budík Lambda sondy

-Páka sytiče slouží pro odpojovač baterie

-centrál, el.stahování předních oken renault 19

-Sportovní sedačky Jom Sport Style 1 a 3bodové pásy Jom

-Sportovní volant, semiš odsazeni 70mm a posazen níž o cca 6cm

-pedály sparco

-zkrácená ruční brzda - Madlo z duralu

-řadící páka vyhnutá dozadu - hlavice řadící páky z duralu s čísly

-Černá kožená manžeta červeně prošívaná ruční brzdy a řadičky

-stropnice a kryty C sloupků z bílé koženky

-černý koberec

-Plato udělané z 3mm hlinkového plechu potažené bílou koženkou,červeně prošívané

-Místo sedaček je 3mm hliníkový plech potažen černou koženkou,červeně prošívané.

-V kufru udělané dno z 3mm hlinkového plechu potažené koženkou s řemínky na výbavu



Exterier:



-Zrcátka Beskydy v barvě auta + vypodložené držáky na lepší štelování + Vypouklé skla

-Nové plastové nárazníky

-Nové zadní kryty světel,vnitřek vylepen chromovou lepenkou

-Boční blinkry z felicie

-Dvoudílná maska

-Tonovaná okna zn. LLUMAR s atestem



Kola:

-7'' Dělítka, barva Reflexní oranžová RS3200

-Pneu Nankang NS2R 185/60 R13



Přední brzdy:

Kotouče ATE 11mm, destičky Ferodo DS2500



Zadní brzdy:

- Beral obložení



-brzdova kapalina ATE 200



Převodovka:

-5q se stálým převodem 4,22

-jedno kloub na řadící tyči

-olej Millers oils CRX 75w90NT+



Motor:



Fabia 1.4 8v by Saky:

-Programovatelné zapalování Ignitech TCIP 4 a zapalovací lišta MPi

-Blok 742.136 v barvě 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015

-Hlava z fabie s kompresí 11,8 a zvětšené kanály a upravené spalováky

-ventilové vůle za tepla 0,40 - 0,45

-Klika,ojnice a písty z Fabie 1.4 8v

-nové kroužky NForm Geotze

-Vačka od Petra U. 280/280 zdvihy 7,05mm

-Svody 4v1 na podélný výfuk od Bohouše, svody našopované a natřené kov. alkytonem

-Odlehčeny setrvačník cca 1kg

-Nízkotlaké palivové čerpadlo Facet

-Tvrdé silentbloky

-Odvětrání ventilů vyvedené do CATCH TANKU

-Nádobka na vodu z fiat

-Olej Millers oils 10w60

-Lambda sonda Bosch

-palivo 100oktan

-nerezový výfuk burgess

-Chladič oleje



-Výkon: 67Kw při 6000ot, 123Nm při 4500ot. se starou vačkou



-Váha vozidla s půlkou nádrže, výbavou 935kg



Poděkování: Patří mému tátovi, že měl trpělivost se stavbou i když to bylo někdy o nervy. Velké dík panu Čáchovi, který byl vrchní mechanik (vášniví škodovák a motorista), škoda že už není mezi námi. Milanovi P. který už je taky nahoře. Pepovi (Peda 17) a Readymu.

Mates/Š136 1.4 - komentáře:

19:33:16
15.02.2011
Norton
-> Mates: moc moc pekna bude gratulujem sup medzi oblubene :o)
20:39:57
09.02.2011
Chester škoda 120
-> Mates Díky moc ;-)
upraveno 2x, naposled 09.02.2011 20:41:41
11:59:57
06.02.2011
Mates
-> Chester škoda 120: Není to ten styl origo,ale je to jak se používá na auto koberečky.

www.komfort.eu/metrove_ko berce.php?pro_id=121...
20:13:59
05.02.2011
castrol
-> Chester škoda 120: vyrobit 4
19:57:30
05.02.2011
Chester škoda 120
nadherná škodovka !!!! fakt dobra prace



zeptam se schanim čistej černej koberec v kterym obchode jsi koupil tendle co tam maš 4
20:58:16
25.01.2011
Arnold
-> Mates: ok tak at se povede drzim palce 4
20:56:56
25.01.2011
jarda.u1
-> Mates: hezky jsi pokrocil,vyoada to moc slibne 4
16:19:53
25.01.2011
Mates
-> castrol: Díky budu se snažit.

-> Arnold: Díky,už se to opravdu rýsuje,ještě udělat stěnu místo sedaček,dno do kufru a zrenovovat Apolla,zatím jsou opískované.Pak nějaké drobnosti,jako podvázat nápravu,stabík,nějaké drobnosti v interieru.

Doufám že Běšiny stihnu.



-> Shader: Zadní plato i zbytek čalounění dělá čalouník,já si na to netroufnu.
19:28:24
24.01.2011
Shader
Parádička a to zadní plato, to je teda klobouk4 , nádhera...
19:03:38
24.01.2011
Arnold
-> Mates: moc pekna prace opravdu radost koukat na to jak to auto pomalu je hotove 4 good job 156 158
18:52:35
24.01.2011
castrol
-> Mates: pekne ides lenn tak dalej
17:15:03
23.01.2011
Mates
-> Klubko_: Držáky už jsou hotové,vyráběl je známý.Je to z 3mm plechu s žebrama.Držák bude uchycen dole,jak byly původní pásy.Je to chycené na obě matky(do kastle),takže to bude víc pevné.Až se dostanu do garáže udělám foto.

Vím že se v tom nehnu,už jsem je tam měl před tím,akorát tam byly sedačky z rapida.



Jak psal vhml při couvání je povolím.
upraveno 3x, naposled 23.01.2011 17:17:09
16:54:22
23.01.2011
vhml
-> Klubko_: vzhledem k tomu že mám připoutaný tělo a ne hlavu, tak s jejím otáčením nemám problém :-D
16:51:33
23.01.2011
Klubko_
-> vhml: to je mas tak volny, ze te to pusti se radne vytocit?
15:40:17
23.01.2011
vhml
-> Klubko_: s tím nemám problém, akorát na couvání je povolím
15:38:42
23.01.2011
Klubko_
-> Mates: jak planujes to uchyceni pasu vzadu? Jen ti reknu takovou malou neprijemnost. Pro beznej provoz jsou ty pevny 3-bodaky naprd, pac te nepusti se mrknout v krizovatce radne doprava doleva. Proto jsem ja sehnal s navijakem.
11:01:49
15.01.2011
Skododlak
Tak toto sa mi paci :) len tak dalej
18:00:15
11.01.2011
Mates
-> Péďa17: Nečekal jsem,že to taky pujde,tak rychle on nám pomáhal i jeden pán.

O víkendu budu v sobotu,ale až odpoledne,ale ne až do večera a v neděli asi i ráno.Klidně se stav.
upraveno 1x, naposled 11.01.2011 18:12:43
11:36:55
11.01.2011
Péďa17
-> Mates: koukám že vám to jde od ruky,budeš o víkendu v garáži?stavil by jsem se
20:35:04
09.01.2011
Arnold
-> Mates: snad ano 4
Extreme Tyres