skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Auto bylo rozebrané do posledního šroubku.Většina dílu je nových nebo zrenovovaných.Pracovalo se na ní přes 2 roky a i nadále se vylepšuje
Karoserie:
-Barva ze vzorníku škoda,červená rallye 8180 od Standoxu.
-B sloupek a rámy dveří matný lak.
-Spodek práhů a hrany zadní lemů stříknuto schutzem
-kompletně vyvařená a opískovaná
-Vyvýšené úchyty předních tlumičů o 50mm z jeklu 100x60x50
-v zadní části u tlumičů jsou udělány patky na výztuhu z 3 plechu
-vyztuženy úchyty přední nápravy z 2 plechu
-vyztuženy úchyty podélných ramen z 2 plechu
-nový most kompletně ovařený,vyztužený a pobouchaný pro stabilizátor
-předělány úchyty na sedačky z jeklu 30x20mm
-Uchycení pásů z 3mm plechu
-spodek auta nalakován Epoxidovou barvou EPS 620 a 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015
Přední náprava:
-vyztužená dle L/A
-pružiny 220mm tuhost 80 kN by Tunera#2 v červeném komaxitu
-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (22 poloh) v držáku z 3mm nerezového plechu.nastavena 11 poloha
-odklon -2°05'' sbíhavost 0mm
-nové 4 pístkové brzdiče natřené Galvinolem a červeným Alkytonem
-strmé řízení od pana Kalouska
-štefty 68mm
-nápravnice a ramena jsou ve žlutém komaxitu,ostatní díly v černém komaxitu
-ovařená nápravnice
-tvrdé silentbloky uložení horních i spodních ramen a stabilizátoru od Pemita
-Tvredé silentbloky svislých čepů
-10mm Alu podložka pod stabilizátorem
-20 mm stabilizátor v červeném komaxitu
-vzpěra mezi tlumiči
Zadní náprava:
-příčka,podélná a šikmá ramena ve žlutém komaxitu
-štíty bubnů a náboje v černém komaxitu
-štefty 68mm
-upravené zadní náboje se středícím kroužkem
-podélná ramena vyztužená dle L/A
-šikmá ramena vyztužená dle L/A
-příčka převodovky,ovařené úchyty šikmých ramen
-tvrdý silentblok převodovky, podélných ramen a šikmých ramen
-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (40 poloh) nastavena 18 poloha
-kyvkové pružiny v červeném komaxitu a Kyvkové domky
-vzpěra mezi tlumiči
Interier:
-Palubní deska z rapida a tunel z felicie
-štít na kulaté přístroje,plech na přepínače vše z hliníku a přeleštěno
-hliníkový plech na budík tlaku oleje polepen carbonovou folii
-Budík tlaku oleje 52mm značky KMGY
-Budík Teploty oleje a vody JFperformance
-Budík Lambda sondy
-Páka sytiče slouží pro odpojovač baterie
-centrál, el.stahování předních oken renault 19
-Sportovní sedačky Jom Sport Style 1 a 3bodové pásy Jom
-Sportovní volant, semiš odsazeni 70mm a posazen níž o cca 6cm
-pedály sparco
-zkrácená ruční brzda - Madlo z duralu
-řadící páka vyhnutá dozadu - hlavice řadící páky z duralu s čísly
-Černá kožená manžeta červeně prošívaná ruční brzdy a řadičky
-stropnice a kryty C sloupků z bílé koženky
-černý koberec
-Plato udělané z 3mm hlinkového plechu potažené bílou koženkou,červeně prošívané
-Místo sedaček je 3mm hliníkový plech potažen černou koženkou,červeně prošívané.
-V kufru udělané dno z 3mm hlinkového plechu potažené koženkou s řemínky na výbavu
Exterier:
-Zrcátka Beskydy v barvě auta + vypodložené držáky na lepší štelování + Vypouklé skla
-Nové plastové nárazníky
-Nové zadní kryty světel,vnitřek vylepen chromovou lepenkou
-Boční blinkry z felicie
-Dvoudílná maska
-Tonovaná okna zn. LLUMAR s atestem
Kola:
-7'' Dělítka, barva Reflexní oranžová RS3200
-Pneu Nankang NS2R 185/60 R13
Přední brzdy:
Kotouče ATE 11mm, destičky Ferodo DS2500
Zadní brzdy:
- Beral obložení
-brzdova kapalina ATE 200
Převodovka:
-5q se stálým převodem 4,22
-jedno kloub na řadící tyči
-olej Millers oils CRX 75w90NT+
Motor:
Fabia 1.4 8v by Saky:
-Programovatelné zapalování Ignitech TCIP 4 a zapalovací lišta MPi
-Blok 742.136 v barvě 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015
-Hlava z fabie s kompresí 11,8 a zvětšené kanály a upravené spalováky
-ventilové vůle za tepla 0,40 - 0,45
-Klika,ojnice a písty z Fabie 1.4 8v
-nové kroužky NForm Geotze
-Vačka od Petra U. 280/280 zdvihy 7,05mm
-Svody 4v1 na podélný výfuk od Bohouše, svody našopované a natřené kov. alkytonem
-Odlehčeny setrvačník cca 1kg
-Nízkotlaké palivové čerpadlo Facet
-Tvrdé silentbloky
-Odvětrání ventilů vyvedené do CATCH TANKU
-Nádobka na vodu z fiat
-Olej Millers oils 10w60
-Lambda sonda Bosch
-palivo 100oktan
-nerezový výfuk burgess
-Chladič oleje
-Výkon: 67Kw při 6000ot, 123Nm při 4500ot. se starou vačkou
-Váha vozidla s půlkou nádrže, výbavou 935kg
Poděkování: Patří mému tátovi, že měl trpělivost se stavbou i když to bylo někdy o nervy. Velké dík panu Čáchovi, který byl vrchní mechanik (vášniví škodovák a motorista), škoda že už není mezi námi. Milanovi P. který už je taky nahoře. Pepovi (Peda 17) a Readymu.
Karoserie:
-Barva ze vzorníku škoda,červená rallye 8180 od Standoxu.
-B sloupek a rámy dveří matný lak.
-Spodek práhů a hrany zadní lemů stříknuto schutzem
-kompletně vyvařená a opískovaná
-Vyvýšené úchyty předních tlumičů o 50mm z jeklu 100x60x50
-v zadní části u tlumičů jsou udělány patky na výztuhu z 3 plechu
-vyztuženy úchyty přední nápravy z 2 plechu
-vyztuženy úchyty podélných ramen z 2 plechu
-nový most kompletně ovařený,vyztužený a pobouchaný pro stabilizátor
-předělány úchyty na sedačky z jeklu 30x20mm
-Uchycení pásů z 3mm plechu
-spodek auta nalakován Epoxidovou barvou EPS 620 a 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015
Přední náprava:
-vyztužená dle L/A
-pružiny 220mm tuhost 80 kN by Tunera#2 v červeném komaxitu
-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (22 poloh) v držáku z 3mm nerezového plechu.nastavena 11 poloha
-odklon -2°05'' sbíhavost 0mm
-nové 4 pístkové brzdiče natřené Galvinolem a červeným Alkytonem
-strmé řízení od pana Kalouska
-štefty 68mm
-nápravnice a ramena jsou ve žlutém komaxitu,ostatní díly v černém komaxitu
-ovařená nápravnice
-tvrdé silentbloky uložení horních i spodních ramen a stabilizátoru od Pemita
-Tvredé silentbloky svislých čepů
-10mm Alu podložka pod stabilizátorem
-20 mm stabilizátor v červeném komaxitu
-vzpěra mezi tlumiči
Zadní náprava:
-příčka,podélná a šikmá ramena ve žlutém komaxitu
-štíty bubnů a náboje v černém komaxitu
-štefty 68mm
-upravené zadní náboje se středícím kroužkem
-podélná ramena vyztužená dle L/A
-šikmá ramena vyztužená dle L/A
-příčka převodovky,ovařené úchyty šikmých ramen
-tvrdý silentblok převodovky, podélných ramen a šikmých ramen
-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (40 poloh) nastavena 18 poloha
-kyvkové pružiny v červeném komaxitu a Kyvkové domky
-vzpěra mezi tlumiči
Interier:
-Palubní deska z rapida a tunel z felicie
-štít na kulaté přístroje,plech na přepínače vše z hliníku a přeleštěno
-hliníkový plech na budík tlaku oleje polepen carbonovou folii
-Budík tlaku oleje 52mm značky KMGY
-Budík Teploty oleje a vody JFperformance
-Budík Lambda sondy
-Páka sytiče slouží pro odpojovač baterie
-centrál, el.stahování předních oken renault 19
-Sportovní sedačky Jom Sport Style 1 a 3bodové pásy Jom
-Sportovní volant, semiš odsazeni 70mm a posazen níž o cca 6cm
-pedály sparco
-zkrácená ruční brzda - Madlo z duralu
-řadící páka vyhnutá dozadu - hlavice řadící páky z duralu s čísly
-Černá kožená manžeta červeně prošívaná ruční brzdy a řadičky
-stropnice a kryty C sloupků z bílé koženky
-černý koberec
-Plato udělané z 3mm hlinkového plechu potažené bílou koženkou,červeně prošívané
-Místo sedaček je 3mm hliníkový plech potažen černou koženkou,červeně prošívané.
-V kufru udělané dno z 3mm hlinkového plechu potažené koženkou s řemínky na výbavu
Exterier:
-Zrcátka Beskydy v barvě auta + vypodložené držáky na lepší štelování + Vypouklé skla
-Nové plastové nárazníky
-Nové zadní kryty světel,vnitřek vylepen chromovou lepenkou
-Boční blinkry z felicie
-Dvoudílná maska
-Tonovaná okna zn. LLUMAR s atestem
Kola:
-7'' Dělítka, barva Reflexní oranžová RS3200
-Pneu Nankang NS2R 185/60 R13
Přední brzdy:
Kotouče ATE 11mm, destičky Ferodo DS2500
Zadní brzdy:
- Beral obložení
-brzdova kapalina ATE 200
Převodovka:
-5q se stálým převodem 4,22
-jedno kloub na řadící tyči
-olej Millers oils CRX 75w90NT+
Motor:
Fabia 1.4 8v by Saky:
-Programovatelné zapalování Ignitech TCIP 4 a zapalovací lišta MPi
-Blok 742.136 v barvě 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015
-Hlava z fabie s kompresí 11,8 a zvětšené kanály a upravené spalováky
-ventilové vůle za tepla 0,40 - 0,45
-Klika,ojnice a písty z Fabie 1.4 8v
-nové kroužky NForm Geotze
-Vačka od Petra U. 280/280 zdvihy 7,05mm
-Svody 4v1 na podélný výfuk od Bohouše, svody našopované a natřené kov. alkytonem
-Odlehčeny setrvačník cca 1kg
-Nízkotlaké palivové čerpadlo Facet
-Tvrdé silentbloky
-Odvětrání ventilů vyvedené do CATCH TANKU
-Nádobka na vodu z fiat
-Olej Millers oils 10w60
-Lambda sonda Bosch
-palivo 100oktan
-nerezový výfuk burgess
-Chladič oleje
-Výkon: 67Kw při 6000ot, 123Nm při 4500ot. se starou vačkou
-Váha vozidla s půlkou nádrže, výbavou 935kg
Poděkování: Patří mému tátovi, že měl trpělivost se stavbou i když to bylo někdy o nervy. Velké dík panu Čáchovi, který byl vrchní mechanik (vášniví škodovák a motorista), škoda že už není mezi námi. Milanovi P. který už je taky nahoře. Pepovi (Peda 17) a Readymu.
Mates/Š136 1.4 - komentáře:
20:54:07
31.03.2011
31.03.2011
Chester škoda 120
to máš pravdu , ja už bych se taky rád pustil do komletniho rozebrani kterým sem se inspiroval u tebe , vše mam nachystané akorat jedna podstatná věc mi chybí a to vlečka kterou nemužu vubec nikde sehnat
20:36:10
31.03.2011
31.03.2011
Mates
-> Chester škoda 120: To bude ještě nějakej ten pátek trvat.Už nikam nechvátám,stejně na našich silnicích bych to hned otřískal,ted zas začnou lepit,tak to stejně nemá cenu vyjet.
20:05:22
31.03.2011
31.03.2011
Chester škoda 120
fakt vypada moc dobře už se těším na konečnou podobu
18:37:46
31.03.2011
31.03.2011
Arnold
-> Mates: za malo rad pochvalim peknou praci a snazivost
18:35:01
31.03.2011
31.03.2011
Mates
-> Arnold: Děkuji jsem rád že se líbí
-> Péďa17: V něděli dopoledne na 90%.V sobotu nevím, protože zítra jdem zapít,že nás propustili z práce.
Klidně se stav.Budu makat na motoru a na elektrice,abych ho mohl nadlábnout.
-> Péďa17: V něděli dopoledne na 90%.V sobotu nevím, protože zítra jdem zapít,že nás propustili z práce.
Klidně se stav.Budu makat na motoru a na elektrice,abych ho mohl nadlábnout.
18:31:12
31.03.2011
31.03.2011
Péďa17
-> Mates: Ahoj,budeš o víkendu dělat na autě?Pokud jo tak by jsem se stavil
18:28:59
31.03.2011
31.03.2011
Arnold
-> Mates: uplna nadhera radost pohledet
18:22:43
31.03.2011
31.03.2011
Mates
-> tonek.favo: Snažim se,aby to k sobě ladilo.Už brzy ho zkusím natočit,doufám že nebudu muset volat hasiče.
18:18:23
31.03.2011
31.03.2011
tonek.favo
Tady si někdo dává záležet
21:54:33
29.03.2011
29.03.2011
Mates
-> Lukáš Černý: Dík.Nevím kdy vyjedu,na Běšiny to určitě nepojede i když mám ted času dost,ale nechci to uspěchat,tak až asi na podzim.
Kola taky ještě daj práci,musím nechat udělat sedla.
Myslím si,že asi někdy v květnu nebo v červnu,ale záleží na těch kolech a taky už bych chtěl druhý motor,ale není dárce vnitřností.
Kola taky ještě daj práci,musím nechat udělat sedla.
Myslím si,že asi někdy v květnu nebo v červnu,ale záleží na těch kolech a taky už bych chtěl druhý motor,ale není dárce vnitřností.
21:47:36
29.03.2011
29.03.2011
Lukáš Černý
pekny :) na kdy tak planujes prvni vyjezd ?
20:04:56
08.03.2011
08.03.2011
Mates
-> Bucin: Na něm bude přidělaná povinná výbava vozu,aby necestovala po celém kufru,v autě není kam to dát.
20:04:52
08.03.2011
08.03.2011
afro100
-> Bucin: pasovanie drog, wuhaaaa
19:42:42
08.03.2011
08.03.2011
Bucin
nač to falešné dno v kufru ?
18:05:26
17.02.2011
17.02.2011
Mates
-> stika87: Je to předělané protože,by pásy šly moc ze šikma a aby byl pěkně vytahlý a ne zahlý přes hranu.Takhle je to ještě pevnější než uchycení na jeden šroub.Držák je uchycen obouma šroubama.
Ohledně koberce to neklapne,do Plzně moc často nejezdím a oni ho objednávaj přesně na metry podle zákazníka(ne na sklad) a musí se zaplatit záloha,je to hrozný obchod.
Ohledně koberce to neklapne,do Plzně moc často nejezdím a oni ho objednávaj přesně na metry podle zákazníka(ne na sklad) a musí se zaplatit záloha,je to hrozný obchod.
22:43:53
16.02.2011
16.02.2011
stika87 - Maschinenführer
-> Mates: proc pak si predelaval to uchyceni pasu ? jinak koukam ze ten koberec by byl asi hezci nez co jsem tam ted daval ja :) myslis ze by si mi to koupil a poslal postou pripadne ? :)
15:35:56
16.02.2011
16.02.2011
Mates
-> Eidy: Koberec je úplně černý viz foto.Kupoval jsem ho v Plzni v Komfortu,odkaz je o pár řádek níž.Hezky se s ním pracuje,drží krásně tvar a je docela slabý.
Nevšímat si na fotce ten vykousaný plech,ještě jsem to celý nedočistil .
Nevšímat si na fotce ten vykousaný plech,ještě jsem to celý nedočistil .
22:08:53
15.02.2011
15.02.2011
Eidy
-> Mates: Hezky pokračuješ. A řekni mi, kde a za kolik jsi sehnal ten hezkej černej koberec. Takovej sháním.
BTW:Je fakt černej, nebo má v sobě světlý vlákna?
BTW:Je fakt černej, nebo má v sobě světlý vlákna?
19:54:24
15.02.2011
15.02.2011
Norton
-> Mates: ooo ha.... tak to som moc rad... zachvilocku budu novinky :o)
19:41:36
15.02.2011
15.02.2011
Mates
-> Norton: Dík,tvůj projekt taky sleduji.