skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Auto bylo rozebrané do posledního šroubku.Většina dílu je nových nebo zrenovovaných.Pracovalo se na ní přes 2 roky a i nadále se vylepšuje
Karoserie:
-Barva ze vzorníku škoda,červená rallye 8180 od Standoxu.
-B sloupek a rámy dveří matný lak.
-Spodek práhů a hrany zadní lemů stříknuto schutzem
-kompletně vyvařená a opískovaná
-Vyvýšené úchyty předních tlumičů o 50mm z jeklu 100x60x50
-v zadní části u tlumičů jsou udělány patky na výztuhu z 3 plechu
-vyztuženy úchyty přední nápravy z 2 plechu
-vyztuženy úchyty podélných ramen z 2 plechu
-nový most kompletně ovařený,vyztužený a pobouchaný pro stabilizátor
-předělány úchyty na sedačky z jeklu 30x20mm
-Uchycení pásů z 3mm plechu
-spodek auta nalakován Epoxidovou barvou EPS 620 a 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015
Přední náprava:
-vyztužená dle L/A
-pružiny 220mm tuhost 80 kN by Tunera#2 v červeném komaxitu
-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (22 poloh) v držáku z 3mm nerezového plechu.nastavena 11 poloha
-odklon -2°05'' sbíhavost 0mm
-nové 4 pístkové brzdiče natřené Galvinolem a červeným Alkytonem
-strmé řízení od pana Kalouska
-štefty 68mm
-nápravnice a ramena jsou ve žlutém komaxitu,ostatní díly v černém komaxitu
-ovařená nápravnice
-tvrdé silentbloky uložení horních i spodních ramen a stabilizátoru od Pemita
-Tvredé silentbloky svislých čepů
-10mm Alu podložka pod stabilizátorem
-20 mm stabilizátor v červeném komaxitu
-vzpěra mezi tlumiči
Zadní náprava:
-příčka,podélná a šikmá ramena ve žlutém komaxitu
-štíty bubnů a náboje v černém komaxitu
-štefty 68mm
-upravené zadní náboje se středícím kroužkem
-podélná ramena vyztužená dle L/A
-šikmá ramena vyztužená dle L/A
-příčka převodovky,ovařené úchyty šikmých ramen
-tvrdý silentblok převodovky, podélných ramen a šikmých ramen
-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (40 poloh) nastavena 18 poloha
-kyvkové pružiny v červeném komaxitu a Kyvkové domky
-vzpěra mezi tlumiči
Interier:
-Palubní deska z rapida a tunel z felicie
-štít na kulaté přístroje,plech na přepínače vše z hliníku a přeleštěno
-hliníkový plech na budík tlaku oleje polepen carbonovou folii
-Budík tlaku oleje 52mm značky KMGY
-Budík Teploty oleje a vody JFperformance
-Budík Lambda sondy
-Páka sytiče slouží pro odpojovač baterie
-centrál, el.stahování předních oken renault 19
-Sportovní sedačky Jom Sport Style 1 a 3bodové pásy Jom
-Sportovní volant, semiš odsazeni 70mm a posazen níž o cca 6cm
-pedály sparco
-zkrácená ruční brzda - Madlo z duralu
-řadící páka vyhnutá dozadu - hlavice řadící páky z duralu s čísly
-Černá kožená manžeta červeně prošívaná ruční brzdy a řadičky
-stropnice a kryty C sloupků z bílé koženky
-černý koberec
-Plato udělané z 3mm hlinkového plechu potažené bílou koženkou,červeně prošívané
-Místo sedaček je 3mm hliníkový plech potažen černou koženkou,červeně prošívané.
-V kufru udělané dno z 3mm hlinkového plechu potažené koženkou s řemínky na výbavu
Exterier:
-Zrcátka Beskydy v barvě auta + vypodložené držáky na lepší štelování + Vypouklé skla
-Nové plastové nárazníky
-Nové zadní kryty světel,vnitřek vylepen chromovou lepenkou
-Boční blinkry z felicie
-Dvoudílná maska
-Tonovaná okna zn. LLUMAR s atestem
Kola:
-7'' Dělítka, barva Reflexní oranžová RS3200
-Pneu Nankang NS2R 185/60 R13
Přední brzdy:
Kotouče ATE 11mm, destičky Ferodo DS2500
Zadní brzdy:
- Beral obložení
-brzdova kapalina ATE 200
Převodovka:
-5q se stálým převodem 4,22
-jedno kloub na řadící tyči
-olej Millers oils CRX 75w90NT+
Motor:
Fabia 1.4 8v by Saky:
-Programovatelné zapalování Ignitech TCIP 4 a zapalovací lišta MPi
-Blok 742.136 v barvě 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015
-Hlava z fabie s kompresí 11,8 a zvětšené kanály a upravené spalováky
-ventilové vůle za tepla 0,40 - 0,45
-Klika,ojnice a písty z Fabie 1.4 8v
-nové kroužky NForm Geotze
-Vačka od Petra U. 280/280 zdvihy 7,05mm
-Svody 4v1 na podélný výfuk od Bohouše, svody našopované a natřené kov. alkytonem
-Odlehčeny setrvačník cca 1kg
-Nízkotlaké palivové čerpadlo Facet
-Tvrdé silentbloky
-Odvětrání ventilů vyvedené do CATCH TANKU
-Nádobka na vodu z fiat
-Olej Millers oils 10w60
-Lambda sonda Bosch
-palivo 100oktan
-nerezový výfuk burgess
-Chladič oleje
-Výkon: 67Kw při 6000ot, 123Nm při 4500ot. se starou vačkou
-Váha vozidla s půlkou nádrže, výbavou 935kg
Poděkování: Patří mému tátovi, že měl trpělivost se stavbou i když to bylo někdy o nervy. Velké dík panu Čáchovi, který byl vrchní mechanik (vášniví škodovák a motorista), škoda že už není mezi námi. Milanovi P. který už je taky nahoře. Pepovi (Peda 17) a Readymu.
Karoserie:
-Barva ze vzorníku škoda,červená rallye 8180 od Standoxu.
-B sloupek a rámy dveří matný lak.
-Spodek práhů a hrany zadní lemů stříknuto schutzem
-kompletně vyvařená a opískovaná
-Vyvýšené úchyty předních tlumičů o 50mm z jeklu 100x60x50
-v zadní části u tlumičů jsou udělány patky na výztuhu z 3 plechu
-vyztuženy úchyty přední nápravy z 2 plechu
-vyztuženy úchyty podélných ramen z 2 plechu
-nový most kompletně ovařený,vyztužený a pobouchaný pro stabilizátor
-předělány úchyty na sedačky z jeklu 30x20mm
-Uchycení pásů z 3mm plechu
-spodek auta nalakován Epoxidovou barvou EPS 620 a 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015
Přední náprava:
-vyztužená dle L/A
-pružiny 220mm tuhost 80 kN by Tunera#2 v červeném komaxitu
-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (22 poloh) v držáku z 3mm nerezového plechu.nastavena 11 poloha
-odklon -2°05'' sbíhavost 0mm
-nové 4 pístkové brzdiče natřené Galvinolem a červeným Alkytonem
-strmé řízení od pana Kalouska
-štefty 68mm
-nápravnice a ramena jsou ve žlutém komaxitu,ostatní díly v černém komaxitu
-ovařená nápravnice
-tvrdé silentbloky uložení horních i spodních ramen a stabilizátoru od Pemita
-Tvredé silentbloky svislých čepů
-10mm Alu podložka pod stabilizátorem
-20 mm stabilizátor v červeném komaxitu
-vzpěra mezi tlumiči
Zadní náprava:
-příčka,podélná a šikmá ramena ve žlutém komaxitu
-štíty bubnů a náboje v černém komaxitu
-štefty 68mm
-upravené zadní náboje se středícím kroužkem
-podélná ramena vyztužená dle L/A
-šikmá ramena vyztužená dle L/A
-příčka převodovky,ovařené úchyty šikmých ramen
-tvrdý silentblok převodovky, podélných ramen a šikmých ramen
-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (40 poloh) nastavena 18 poloha
-kyvkové pružiny v červeném komaxitu a Kyvkové domky
-vzpěra mezi tlumiči
Interier:
-Palubní deska z rapida a tunel z felicie
-štít na kulaté přístroje,plech na přepínače vše z hliníku a přeleštěno
-hliníkový plech na budík tlaku oleje polepen carbonovou folii
-Budík tlaku oleje 52mm značky KMGY
-Budík Teploty oleje a vody JFperformance
-Budík Lambda sondy
-Páka sytiče slouží pro odpojovač baterie
-centrál, el.stahování předních oken renault 19
-Sportovní sedačky Jom Sport Style 1 a 3bodové pásy Jom
-Sportovní volant, semiš odsazeni 70mm a posazen níž o cca 6cm
-pedály sparco
-zkrácená ruční brzda - Madlo z duralu
-řadící páka vyhnutá dozadu - hlavice řadící páky z duralu s čísly
-Černá kožená manžeta červeně prošívaná ruční brzdy a řadičky
-stropnice a kryty C sloupků z bílé koženky
-černý koberec
-Plato udělané z 3mm hlinkového plechu potažené bílou koženkou,červeně prošívané
-Místo sedaček je 3mm hliníkový plech potažen černou koženkou,červeně prošívané.
-V kufru udělané dno z 3mm hlinkového plechu potažené koženkou s řemínky na výbavu
Exterier:
-Zrcátka Beskydy v barvě auta + vypodložené držáky na lepší štelování + Vypouklé skla
-Nové plastové nárazníky
-Nové zadní kryty světel,vnitřek vylepen chromovou lepenkou
-Boční blinkry z felicie
-Dvoudílná maska
-Tonovaná okna zn. LLUMAR s atestem
Kola:
-7'' Dělítka, barva Reflexní oranžová RS3200
-Pneu Nankang NS2R 185/60 R13
Přední brzdy:
Kotouče ATE 11mm, destičky Ferodo DS2500
Zadní brzdy:
- Beral obložení
-brzdova kapalina ATE 200
Převodovka:
-5q se stálým převodem 4,22
-jedno kloub na řadící tyči
-olej Millers oils CRX 75w90NT+
Motor:
Fabia 1.4 8v by Saky:
-Programovatelné zapalování Ignitech TCIP 4 a zapalovací lišta MPi
-Blok 742.136 v barvě 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015
-Hlava z fabie s kompresí 11,8 a zvětšené kanály a upravené spalováky
-ventilové vůle za tepla 0,40 - 0,45
-Klika,ojnice a písty z Fabie 1.4 8v
-nové kroužky NForm Geotze
-Vačka od Petra U. 280/280 zdvihy 7,05mm
-Svody 4v1 na podélný výfuk od Bohouše, svody našopované a natřené kov. alkytonem
-Odlehčeny setrvačník cca 1kg
-Nízkotlaké palivové čerpadlo Facet
-Tvrdé silentbloky
-Odvětrání ventilů vyvedené do CATCH TANKU
-Nádobka na vodu z fiat
-Olej Millers oils 10w60
-Lambda sonda Bosch
-palivo 100oktan
-nerezový výfuk burgess
-Chladič oleje
-Výkon: 67Kw při 6000ot, 123Nm při 4500ot. se starou vačkou
-Váha vozidla s půlkou nádrže, výbavou 935kg
Poděkování: Patří mému tátovi, že měl trpělivost se stavbou i když to bylo někdy o nervy. Velké dík panu Čáchovi, který byl vrchní mechanik (vášniví škodovák a motorista), škoda že už není mezi námi. Milanovi P. který už je taky nahoře. Pepovi (Peda 17) a Readymu.
Mates/Š136 1.4 - komentáře:
20:32:12
09.01.2011
09.01.2011
Mates
-> Arnold: Doufám,že se bude líbit i našim orgánům .Snad jim nebudou moc vadit ty sedačky a pásy.
20:30:02
09.01.2011
09.01.2011
Mates
-> Tommyk: Origo už nejde dát,je větší díra,blinkry mě tak netrápí.
20:29:18
09.01.2011
09.01.2011
Arnold
-> Mates: moc krasna prace tohle je pastva pro oci a dusi kazdeho skodovkare nadhera smekam
20:27:05
09.01.2011
09.01.2011
Mates
-> hany: Díky pane
-> Placko: Ohledně barevné kombinace jsem měl strach,žeto bude jak pojízdný cirkus,ale nakonec to k sobě ladí.
-> pitrs-84@: Ohledně skládání.Před lakováním jsem to měl vše složené.Těd jsme to pasovali podle předních dveří a sedí to pěkně.
Ohleně blinkru,původně jsem tam chtěl bílé i přední a zvítězil origo vzhled předku.Díra už byla na tenhle,takže už to nešlo vrátit zpět.
-> Placko: Ohledně barevné kombinace jsem měl strach,žeto bude jak pojízdný cirkus,ale nakonec to k sobě ladí.
-> pitrs-84@: Ohledně skládání.Před lakováním jsem to měl vše složené.Těd jsme to pasovali podle předních dveří a sedí to pěkně.
Ohleně blinkru,původně jsem tam chtěl bílé i přední a zvítězil origo vzhled předku.Díra už byla na tenhle,takže už to nešlo vrátit zpět.
20:25:33
09.01.2011
09.01.2011
Jarinko
Krasa:-)) ide k oblubenym a drzim prsty!
20:20:05
09.01.2011
09.01.2011
Tommyk
krasne ale kazi mi to tam ty blinkry z feldy proč to? dej tam origo
20:17:09
09.01.2011
09.01.2011
hany
krása pane
19:38:08
09.01.2011
09.01.2011
pitrs-84@
pekne mam ale dotaz,,,, proc si skladal predek? auto by se melo skladat od zadnich dveri,,, tedy zacnu zadnimka dverma ktery slicuju s blotnikem,na to slicuju predni dvere k zadnim dverim,a potom davam teprv predni blatniky a licuju je s dvermi..takhle budes licovat vsechno se vsim soucasne .......
edit dle meho soudu si blikry z feldy davat nemel,ale urcite sis to nechal projit hlavou....
edit dle meho soudu si blikry z feldy davat nemel,ale urcite sis to nechal projit hlavou....
19:37:39
09.01.2011
09.01.2011
Placko
-> Mates: nič ineé ako pochvalu si to ani nezaslúúži kráásne všetko farebne zladenéé a všetko spasované ...... už sa tešíím na finále
19:28:21
09.01.2011
09.01.2011
Mates
-> Placko: Děkuji za pochvalu , konečně se to rýsuje.
19:20:16
09.01.2011
09.01.2011
Placko
nemam slov nič ine iba mňam kráásna prááca
09:15:12
02.01.2011
02.01.2011
Mates
-> kraska98: Auto bude leštěnka na srazy.Jinak s ní budu jezdit,asi jen o víkendu a hlavně když bude pěkně.
19:45:13
01.01.2011
01.01.2011
kraska98
ten intros vypada paradně a i cele auto,uz se těsim az to bude hotove jo a na co to auto budes mit na denni pouziti nebo jako lestenku na srazy ?
17:57:26
30.12.2010
30.12.2010
Mates
-> minno: Stropnice je natažená,ale jsou tam faldíky,takže v létě ji asi přešponuje.Topení jsme nerepasovali,nejdřív jsem ho tam nechtěl,stejně v zimě nebudu jezdit,maximálně ráno,když bude orosené okno.
-> škodec: pochopil jsem to trochu jinak,moje chyba,jinak dík.Nečekal jsem že to pujde tak rychle.
-> libor-nem: Zadní koberec je ze 3ks.2ks pod sedačku a 1ks tunel,jinak bych to asi nedocílil,tak jak to je.Předek je komplet,pak pod palubkou a podběhy zvlášt. Pár míst je přilepeno,ale jen pár.Na podběhu nahoře,protože je nařízlý,aby nedělal boule a nad pedály.Jinak špunty a lišty.
-> škodec: pochopil jsem to trochu jinak,moje chyba,jinak dík.Nečekal jsem že to pujde tak rychle.
-> libor-nem: Zadní koberec je ze 3ks.2ks pod sedačku a 1ks tunel,jinak bych to asi nedocílil,tak jak to je.Předek je komplet,pak pod palubkou a podběhy zvlášt. Pár míst je přilepeno,ale jen pár.Na podběhu nahoře,protože je nařízlý,aby nedělal boule a nad pedály.Jinak špunty a lišty.
11:58:08
30.12.2010
30.12.2010
libor-nem
ty koberce si lepil?
11:42:34
30.12.2010
30.12.2010
škodec
-> Mates: ako hovori-> minno: tempo v skladani auta :D
09:49:24
30.12.2010
30.12.2010
minno
-> Mates: vyzerá to dobre. čo je to za koberec? stropnica je už natiahnutá? daj foto :)
Ináč pozerám na teleso kúrenia - kúrenie si nerepasoval? Si ho mohol aspoň rozobrať a vyčistiť, tie zasvinené klapky nevyzerajú dobre :)
Ináč pozerám na teleso kúrenia - kúrenie si nerepasoval? Si ho mohol aspoň rozobrať a vyčistiť, tie zasvinené klapky nevyzerajú dobre :)
09:48:08
30.12.2010
30.12.2010
minno
-> Mates: škodec mal na mysli asi že máš rýchle tempo v skladaní auta, nie že to máš rozleštiť tempom :)))
08:32:01
30.12.2010
30.12.2010
Mates
-> RON: Snad vytvrdne,budu se muset modlit.Já mám takovou smůlu,vždycky se někde něco najde a není to na 100%.Já to říkám,co si neudělám sám precízně,tak to nemám a ostatní si řeknou je to jen škodovka.
-> škodec: Tempo by tomu dalo,to bych měl až na základovku,nesmím s tím nic dělat,lakýra to rozleští až bude v celku.
-> škodec: Tempo by tomu dalo,to bych měl až na základovku,nesmím s tím nic dělat,lakýra to rozleští až bude v celku.
23:29:02
29.12.2010
29.12.2010
škodec
-> Mates: super rychle tempo, radost sledovať takú krásnu prácu.