skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Auto bylo rozebrané do posledního šroubku.Většina dílu je nových nebo zrenovovaných.Pracovalo se na ní přes 2 roky a i nadále se vylepšuje
Karoserie:
-Barva ze vzorníku škoda,červená rallye 8180 od Standoxu.
-B sloupek a rámy dveří matný lak.
-Spodek práhů a hrany zadní lemů stříknuto schutzem
-kompletně vyvařená a opískovaná
-Vyvýšené úchyty předních tlumičů o 50mm z jeklu 100x60x50
-v zadní části u tlumičů jsou udělány patky na výztuhu z 3 plechu
-vyztuženy úchyty přední nápravy z 2 plechu
-vyztuženy úchyty podélných ramen z 2 plechu
-nový most kompletně ovařený,vyztužený a pobouchaný pro stabilizátor
-předělány úchyty na sedačky z jeklu 30x20mm
-Uchycení pásů z 3mm plechu
-spodek auta nalakován Epoxidovou barvou EPS 620 a 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015
Přední náprava:
-vyztužená dle L/A
-pružiny 220mm tuhost 80 kN by Tunera#2 v červeném komaxitu
-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (22 poloh) v držáku z 3mm nerezového plechu.nastavena 11 poloha
-odklon -2°05'' sbíhavost 0mm
-nové 4 pístkové brzdiče natřené Galvinolem a červeným Alkytonem
-strmé řízení od pana Kalouska
-štefty 68mm
-nápravnice a ramena jsou ve žlutém komaxitu,ostatní díly v černém komaxitu
-ovařená nápravnice
-tvrdé silentbloky uložení horních i spodních ramen a stabilizátoru od Pemita
-Tvredé silentbloky svislých čepů
-10mm Alu podložka pod stabilizátorem
-20 mm stabilizátor v červeném komaxitu
-vzpěra mezi tlumiči
Zadní náprava:
-příčka,podélná a šikmá ramena ve žlutém komaxitu
-štíty bubnů a náboje v černém komaxitu
-štefty 68mm
-upravené zadní náboje se středícím kroužkem
-podélná ramena vyztužená dle L/A
-šikmá ramena vyztužená dle L/A
-příčka převodovky,ovařené úchyty šikmých ramen
-tvrdý silentblok převodovky, podélných ramen a šikmých ramen
-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (40 poloh) nastavena 18 poloha
-kyvkové pružiny v červeném komaxitu a Kyvkové domky
-vzpěra mezi tlumiči
Interier:
-Palubní deska z rapida a tunel z felicie
-štít na kulaté přístroje,plech na přepínače vše z hliníku a přeleštěno
-hliníkový plech na budík tlaku oleje polepen carbonovou folii
-Budík tlaku oleje 52mm značky KMGY
-Budík Teploty oleje a vody JFperformance
-Budík Lambda sondy
-Páka sytiče slouží pro odpojovač baterie
-centrál, el.stahování předních oken renault 19
-Sportovní sedačky Jom Sport Style 1 a 3bodové pásy Jom
-Sportovní volant, semiš odsazeni 70mm a posazen níž o cca 6cm
-pedály sparco
-zkrácená ruční brzda - Madlo z duralu
-řadící páka vyhnutá dozadu - hlavice řadící páky z duralu s čísly
-Černá kožená manžeta červeně prošívaná ruční brzdy a řadičky
-stropnice a kryty C sloupků z bílé koženky
-černý koberec
-Plato udělané z 3mm hlinkového plechu potažené bílou koženkou,červeně prošívané
-Místo sedaček je 3mm hliníkový plech potažen černou koženkou,červeně prošívané.
-V kufru udělané dno z 3mm hlinkového plechu potažené koženkou s řemínky na výbavu
Exterier:
-Zrcátka Beskydy v barvě auta + vypodložené držáky na lepší štelování + Vypouklé skla
-Nové plastové nárazníky
-Nové zadní kryty světel,vnitřek vylepen chromovou lepenkou
-Boční blinkry z felicie
-Dvoudílná maska
-Tonovaná okna zn. LLUMAR s atestem
Kola:
-7'' Dělítka, barva Reflexní oranžová RS3200
-Pneu Nankang NS2R 185/60 R13
Přední brzdy:
Kotouče ATE 11mm, destičky Ferodo DS2500
Zadní brzdy:
- Beral obložení
-brzdova kapalina ATE 200
Převodovka:
-5q se stálým převodem 4,22
-jedno kloub na řadící tyči
-olej Millers oils CRX 75w90NT+
Motor:
Fabia 1.4 8v by Saky:
-Programovatelné zapalování Ignitech TCIP 4 a zapalovací lišta MPi
-Blok 742.136 v barvě 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015
-Hlava z fabie s kompresí 11,8 a zvětšené kanály a upravené spalováky
-ventilové vůle za tepla 0,40 - 0,45
-Klika,ojnice a písty z Fabie 1.4 8v
-nové kroužky NForm Geotze
-Vačka od Petra U. 280/280 zdvihy 7,05mm
-Svody 4v1 na podélný výfuk od Bohouše, svody našopované a natřené kov. alkytonem
-Odlehčeny setrvačník cca 1kg
-Nízkotlaké palivové čerpadlo Facet
-Tvrdé silentbloky
-Odvětrání ventilů vyvedené do CATCH TANKU
-Nádobka na vodu z fiat
-Olej Millers oils 10w60
-Lambda sonda Bosch
-palivo 100oktan
-nerezový výfuk burgess
-Chladič oleje
-Výkon: 67Kw při 6000ot, 123Nm při 4500ot. se starou vačkou
-Váha vozidla s půlkou nádrže, výbavou 935kg
Poděkování: Patří mému tátovi, že měl trpělivost se stavbou i když to bylo někdy o nervy. Velké dík panu Čáchovi, který byl vrchní mechanik (vášniví škodovák a motorista), škoda že už není mezi námi. Milanovi P. který už je taky nahoře. Pepovi (Peda 17) a Readymu.
Karoserie:
-Barva ze vzorníku škoda,červená rallye 8180 od Standoxu.
-B sloupek a rámy dveří matný lak.
-Spodek práhů a hrany zadní lemů stříknuto schutzem
-kompletně vyvařená a opískovaná
-Vyvýšené úchyty předních tlumičů o 50mm z jeklu 100x60x50
-v zadní části u tlumičů jsou udělány patky na výztuhu z 3 plechu
-vyztuženy úchyty přední nápravy z 2 plechu
-vyztuženy úchyty podélných ramen z 2 plechu
-nový most kompletně ovařený,vyztužený a pobouchaný pro stabilizátor
-předělány úchyty na sedačky z jeklu 30x20mm
-Uchycení pásů z 3mm plechu
-spodek auta nalakován Epoxidovou barvou EPS 620 a 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015
Přední náprava:
-vyztužená dle L/A
-pružiny 220mm tuhost 80 kN by Tunera#2 v červeném komaxitu
-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (22 poloh) v držáku z 3mm nerezového plechu.nastavena 11 poloha
-odklon -2°05'' sbíhavost 0mm
-nové 4 pístkové brzdiče natřené Galvinolem a červeným Alkytonem
-strmé řízení od pana Kalouska
-štefty 68mm
-nápravnice a ramena jsou ve žlutém komaxitu,ostatní díly v černém komaxitu
-ovařená nápravnice
-tvrdé silentbloky uložení horních i spodních ramen a stabilizátoru od Pemita
-Tvredé silentbloky svislých čepů
-10mm Alu podložka pod stabilizátorem
-20 mm stabilizátor v červeném komaxitu
-vzpěra mezi tlumiči
Zadní náprava:
-příčka,podélná a šikmá ramena ve žlutém komaxitu
-štíty bubnů a náboje v černém komaxitu
-štefty 68mm
-upravené zadní náboje se středícím kroužkem
-podélná ramena vyztužená dle L/A
-šikmá ramena vyztužená dle L/A
-příčka převodovky,ovařené úchyty šikmých ramen
-tvrdý silentblok převodovky, podélných ramen a šikmých ramen
-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (40 poloh) nastavena 18 poloha
-kyvkové pružiny v červeném komaxitu a Kyvkové domky
-vzpěra mezi tlumiči
Interier:
-Palubní deska z rapida a tunel z felicie
-štít na kulaté přístroje,plech na přepínače vše z hliníku a přeleštěno
-hliníkový plech na budík tlaku oleje polepen carbonovou folii
-Budík tlaku oleje 52mm značky KMGY
-Budík Teploty oleje a vody JFperformance
-Budík Lambda sondy
-Páka sytiče slouží pro odpojovač baterie
-centrál, el.stahování předních oken renault 19
-Sportovní sedačky Jom Sport Style 1 a 3bodové pásy Jom
-Sportovní volant, semiš odsazeni 70mm a posazen níž o cca 6cm
-pedály sparco
-zkrácená ruční brzda - Madlo z duralu
-řadící páka vyhnutá dozadu - hlavice řadící páky z duralu s čísly
-Černá kožená manžeta červeně prošívaná ruční brzdy a řadičky
-stropnice a kryty C sloupků z bílé koženky
-černý koberec
-Plato udělané z 3mm hlinkového plechu potažené bílou koženkou,červeně prošívané
-Místo sedaček je 3mm hliníkový plech potažen černou koženkou,červeně prošívané.
-V kufru udělané dno z 3mm hlinkového plechu potažené koženkou s řemínky na výbavu
Exterier:
-Zrcátka Beskydy v barvě auta + vypodložené držáky na lepší štelování + Vypouklé skla
-Nové plastové nárazníky
-Nové zadní kryty světel,vnitřek vylepen chromovou lepenkou
-Boční blinkry z felicie
-Dvoudílná maska
-Tonovaná okna zn. LLUMAR s atestem
Kola:
-7'' Dělítka, barva Reflexní oranžová RS3200
-Pneu Nankang NS2R 185/60 R13
Přední brzdy:
Kotouče ATE 11mm, destičky Ferodo DS2500
Zadní brzdy:
- Beral obložení
-brzdova kapalina ATE 200
Převodovka:
-5q se stálým převodem 4,22
-jedno kloub na řadící tyči
-olej Millers oils CRX 75w90NT+
Motor:
Fabia 1.4 8v by Saky:
-Programovatelné zapalování Ignitech TCIP 4 a zapalovací lišta MPi
-Blok 742.136 v barvě 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015
-Hlava z fabie s kompresí 11,8 a zvětšené kanály a upravené spalováky
-ventilové vůle za tepla 0,40 - 0,45
-Klika,ojnice a písty z Fabie 1.4 8v
-nové kroužky NForm Geotze
-Vačka od Petra U. 280/280 zdvihy 7,05mm
-Svody 4v1 na podélný výfuk od Bohouše, svody našopované a natřené kov. alkytonem
-Odlehčeny setrvačník cca 1kg
-Nízkotlaké palivové čerpadlo Facet
-Tvrdé silentbloky
-Odvětrání ventilů vyvedené do CATCH TANKU
-Nádobka na vodu z fiat
-Olej Millers oils 10w60
-Lambda sonda Bosch
-palivo 100oktan
-nerezový výfuk burgess
-Chladič oleje
-Výkon: 67Kw při 6000ot, 123Nm při 4500ot. se starou vačkou
-Váha vozidla s půlkou nádrže, výbavou 935kg
Poděkování: Patří mému tátovi, že měl trpělivost se stavbou i když to bylo někdy o nervy. Velké dík panu Čáchovi, který byl vrchní mechanik (vášniví škodovák a motorista), škoda že už není mezi námi. Milanovi P. který už je taky nahoře. Pepovi (Peda 17) a Readymu.
Mates/Š136 1.4 - komentáře:
18:45:00
18.10.2009
18.10.2009
hany
nehledě na to že si teď připadám že je to jenom kopírka světel co má tommi na rapidu... i když jsem je měl vymyšlený dávno
18:43:03
18.10.2009
18.10.2009
hany
-> Mates: dnes jsme je dali s lakýrou do plniče
21:33:28
10.10.2009
10.10.2009
Mates
-> hany: Už jsem si zvykl,musím udělat jenom palubku,zadní plato,okolo bedny a přes zesilovač a kapík.
Ty tvoje světla jsou nádherné ,za tu práci to stojí.
Ty tvoje světla jsou nádherné ,za tu práci to stojí.
19:29:22
10.10.2009
10.10.2009
hany
-> Mates: ty lamináty ti nezávidim já nemám ani chuť dodělávat ty moje přední světla
21:15:18
08.10.2009
08.10.2009
Mates
-> Vencars: Díky
20:46:02
08.10.2009
08.10.2009
Vencars
moc pěkný jen tak dál chlape
20:38:39
02.10.2009
02.10.2009
Mates
-> hany: Jak víš ze své zkušenosti,tak to pár let trvá.Myslím si že v roce 2011 by mohla být hotová,ale záleží to na penězích a času.Nejhorší práci bych mohl mít za sebou,ještě musím obrousit podvozek,ale tam už toho moc nebude,podlaha bude z části nová.Na jaře se vrhnu na lamináty,to bude taky hrozná práce.
20:10:27
02.10.2009
02.10.2009
hany
už aby to bylo, děláš to výborně
18:40:04
26.08.2009
26.08.2009
Péďa17
-> Mates: Uvažuji docela dost o tom že bych nechal vyměnit podlahu,stejně u řidiče a za řidičem to vypadá že se bude muset vyměnit,jak jsem se na to dneska díval.
18:34:12
26.08.2009
26.08.2009
Mates
-> Péďa17: Sundaval jsem to dlátem,vrtačkou a flexou jak to bylo orezlé tak to šlo špatně.Podlahu jsem dělal nejdéle a nakonec se asi vyřežou zadky.Ted na ní čekám abych si vzal dovču a s tátou jsme se na ní vrhly.
18:20:33
26.08.2009
26.08.2009
Péďa17
-> Mates: Čím si sundaval tlumex na vnitřní podlaze???
10:32:12
26.08.2009
26.08.2009
Péďa17
-> Mates: No dělal jsem noční,protože mám dovolenou,už takhle dělám několik dní a jde to.No přes den jsem očištěná místa obrousil vrtačkou.No špachtí to jde pěkně,takhle jsem už dělal přední podběhy.
18:58:08
25.08.2009
25.08.2009
Mates
-> Mates: Ty to bereš spachtlí,to jde asi špatně ne??Já to beru dlátem,kde je velká vrstva(tlumexu,plastizolu a základovky)tak používám odstranovač starých nátěrů.Bral jsem tím podběhy a je to paráda.
18:54:40
25.08.2009
25.08.2009
Mates
-> Péďa17: Koukal jsem tys dělal noční to já nemohu,to by se lidem nelíbilo.
Já jsem chladičovku z venku nebrousil,ale vezmu jen rohy a rantly,tam to musím být zdravé.
Já jsem chladičovku z venku nebrousil,ale vezmu jen rohy a rantly,tam to musím být zdravé.
22:02:15
24.08.2009
24.08.2009
Péďa17
-> Mates: Zatím ty díry jsem našel na pravé straně dole a v kufru v rohu u světel.No to obroušení štěny chladičovky je docela náročné,musím jí brát špachtlí,protože vrtáčkou se tam nedostanu a rez ničím odrezovačem.V pátek se stavím u tvého táty a domluvím se s ním.Budu jí objednávat z ob autodílů,použijí z ní pár dílů.hlavně plech nad chladičem,ten je už v mizerném stavu a nehledě na díry po šroubech.Já dneska jsem dělal elektriku u předních světel a zítra jí dodělám a budu se věnovat obroušení štěny chladičovky a pak se vrhnu na oboušení zadních podběhů.
19:05:52
24.08.2009
24.08.2009
Mates
-> Péďa17: To jsem mu říkal že bys to možná chtěl měnit.Říkal že je to docela pracné,on není klepíř.Kde máš ty díry,uvnitř v kufru nebo za chladičem??
Co mám říkat já,ted dělám zadní blatníky(kapsy) a je to sem tam orezlé,doufám že mi to potom nevyleze.
Čím ničíš rez odrezovačem??
Co mám říkat já,ted dělám zadní blatníky(kapsy) a je to sem tam orezlé,doufám že mi to potom nevyleze.
Čím ničíš rez odrezovačem??
20:17:15
23.08.2009
23.08.2009
Péďa17
-> Mates: No myslím,vím o ní z ob,ale dost vážně o ní uvažuji.dokázal by to tvůj táta celé vyměnit???Jinak jsem na ní objevil pár dir a to nejsem u konce
17:37:17
23.08.2009
23.08.2009
Mates
-> Péďa17: Myslíš stěnu chladiče??Proč ty ji máš špatnou??? Na obautodily.cz ji mají i s brejlema,jinak nevím.Tu mojí co mám si nechám,protože člověk nikdy neví a pak něco schánej.
10:35:01
23.08.2009
23.08.2009
Péďa17
-> Mates: Nevíš kde bych sehnal chladičovku???