skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Auto bylo rozebrané do posledního šroubku.Většina dílu je nových nebo zrenovovaných.Pracovalo se na ní přes 2 roky a i nadále se vylepšuje
Karoserie:
-Barva ze vzorníku škoda,červená rallye 8180 od Standoxu.
-B sloupek a rámy dveří matný lak.
-Spodek práhů a hrany zadní lemů stříknuto schutzem
-kompletně vyvařená a opískovaná
-Vyvýšené úchyty předních tlumičů o 50mm z jeklu 100x60x50
-v zadní části u tlumičů jsou udělány patky na výztuhu z 3 plechu
-vyztuženy úchyty přední nápravy z 2 plechu
-vyztuženy úchyty podélných ramen z 2 plechu
-nový most kompletně ovařený,vyztužený a pobouchaný pro stabilizátor
-předělány úchyty na sedačky z jeklu 30x20mm
-Uchycení pásů z 3mm plechu
-spodek auta nalakován Epoxidovou barvou EPS 620 a 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015
Přední náprava:
-vyztužená dle L/A
-pružiny 220mm tuhost 80 kN by Tunera#2 v červeném komaxitu
-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (22 poloh) v držáku z 3mm nerezového plechu.nastavena 11 poloha
-odklon -2°05'' sbíhavost 0mm
-nové 4 pístkové brzdiče natřené Galvinolem a červeným Alkytonem
-strmé řízení od pana Kalouska
-štefty 68mm
-nápravnice a ramena jsou ve žlutém komaxitu,ostatní díly v černém komaxitu
-ovařená nápravnice
-tvrdé silentbloky uložení horních i spodních ramen a stabilizátoru od Pemita
-Tvredé silentbloky svislých čepů
-10mm Alu podložka pod stabilizátorem
-20 mm stabilizátor v červeném komaxitu
-vzpěra mezi tlumiči
Zadní náprava:
-příčka,podélná a šikmá ramena ve žlutém komaxitu
-štíty bubnů a náboje v černém komaxitu
-štefty 68mm
-upravené zadní náboje se středícím kroužkem
-podélná ramena vyztužená dle L/A
-šikmá ramena vyztužená dle L/A
-příčka převodovky,ovařené úchyty šikmých ramen
-tvrdý silentblok převodovky, podélných ramen a šikmých ramen
-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (40 poloh) nastavena 18 poloha
-kyvkové pružiny v červeném komaxitu a Kyvkové domky
-vzpěra mezi tlumiči
Interier:
-Palubní deska z rapida a tunel z felicie
-štít na kulaté přístroje,plech na přepínače vše z hliníku a přeleštěno
-hliníkový plech na budík tlaku oleje polepen carbonovou folii
-Budík tlaku oleje 52mm značky KMGY
-Budík Teploty oleje a vody JFperformance
-Budík Lambda sondy
-Páka sytiče slouží pro odpojovač baterie
-centrál, el.stahování předních oken renault 19
-Sportovní sedačky Jom Sport Style 1 a 3bodové pásy Jom
-Sportovní volant, semiš odsazeni 70mm a posazen níž o cca 6cm
-pedály sparco
-zkrácená ruční brzda - Madlo z duralu
-řadící páka vyhnutá dozadu - hlavice řadící páky z duralu s čísly
-Černá kožená manžeta červeně prošívaná ruční brzdy a řadičky
-stropnice a kryty C sloupků z bílé koženky
-černý koberec
-Plato udělané z 3mm hlinkového plechu potažené bílou koženkou,červeně prošívané
-Místo sedaček je 3mm hliníkový plech potažen černou koženkou,červeně prošívané.
-V kufru udělané dno z 3mm hlinkového plechu potažené koženkou s řemínky na výbavu
Exterier:
-Zrcátka Beskydy v barvě auta + vypodložené držáky na lepší štelování + Vypouklé skla
-Nové plastové nárazníky
-Nové zadní kryty světel,vnitřek vylepen chromovou lepenkou
-Boční blinkry z felicie
-Dvoudílná maska
-Tonovaná okna zn. LLUMAR s atestem
Kola:
-7'' Dělítka, barva Reflexní oranžová RS3200
-Pneu Nankang NS2R 185/60 R13
Přední brzdy:
Kotouče ATE 11mm, destičky Ferodo DS2500
Zadní brzdy:
- Beral obložení
-brzdova kapalina ATE 200
Převodovka:
-5q se stálým převodem 4,22
-jedno kloub na řadící tyči
-olej Millers oils CRX 75w90NT+
Motor:
Fabia 1.4 8v by Saky:
-Programovatelné zapalování Ignitech TCIP 4 a zapalovací lišta MPi
-Blok 742.136 v barvě 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015
-Hlava z fabie s kompresí 11,8 a zvětšené kanály a upravené spalováky
-ventilové vůle za tepla 0,40 - 0,45
-Klika,ojnice a písty z Fabie 1.4 8v
-nové kroužky NForm Geotze
-Vačka od Petra U. 280/280 zdvihy 7,05mm
-Svody 4v1 na podélný výfuk od Bohouše, svody našopované a natřené kov. alkytonem
-Odlehčeny setrvačník cca 1kg
-Nízkotlaké palivové čerpadlo Facet
-Tvrdé silentbloky
-Odvětrání ventilů vyvedené do CATCH TANKU
-Nádobka na vodu z fiat
-Olej Millers oils 10w60
-Lambda sonda Bosch
-palivo 100oktan
-nerezový výfuk burgess
-Chladič oleje
-Výkon: 67Kw při 6000ot, 123Nm při 4500ot. se starou vačkou
-Váha vozidla s půlkou nádrže, výbavou 935kg
Poděkování: Patří mému tátovi, že měl trpělivost se stavbou i když to bylo někdy o nervy. Velké dík panu Čáchovi, který byl vrchní mechanik (vášniví škodovák a motorista), škoda že už není mezi námi. Milanovi P. který už je taky nahoře. Pepovi (Peda 17) a Readymu.
Karoserie:
-Barva ze vzorníku škoda,červená rallye 8180 od Standoxu.
-B sloupek a rámy dveří matný lak.
-Spodek práhů a hrany zadní lemů stříknuto schutzem
-kompletně vyvařená a opískovaná
-Vyvýšené úchyty předních tlumičů o 50mm z jeklu 100x60x50
-v zadní části u tlumičů jsou udělány patky na výztuhu z 3 plechu
-vyztuženy úchyty přední nápravy z 2 plechu
-vyztuženy úchyty podélných ramen z 2 plechu
-nový most kompletně ovařený,vyztužený a pobouchaný pro stabilizátor
-předělány úchyty na sedačky z jeklu 30x20mm
-Uchycení pásů z 3mm plechu
-spodek auta nalakován Epoxidovou barvou EPS 620 a 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015
Přední náprava:
-vyztužená dle L/A
-pružiny 220mm tuhost 80 kN by Tunera#2 v červeném komaxitu
-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (22 poloh) v držáku z 3mm nerezového plechu.nastavena 11 poloha
-odklon -2°05'' sbíhavost 0mm
-nové 4 pístkové brzdiče natřené Galvinolem a červeným Alkytonem
-strmé řízení od pana Kalouska
-štefty 68mm
-nápravnice a ramena jsou ve žlutém komaxitu,ostatní díly v černém komaxitu
-ovařená nápravnice
-tvrdé silentbloky uložení horních i spodních ramen a stabilizátoru od Pemita
-Tvredé silentbloky svislých čepů
-10mm Alu podložka pod stabilizátorem
-20 mm stabilizátor v červeném komaxitu
-vzpěra mezi tlumiči
Zadní náprava:
-příčka,podélná a šikmá ramena ve žlutém komaxitu
-štíty bubnů a náboje v černém komaxitu
-štefty 68mm
-upravené zadní náboje se středícím kroužkem
-podélná ramena vyztužená dle L/A
-šikmá ramena vyztužená dle L/A
-příčka převodovky,ovařené úchyty šikmých ramen
-tvrdý silentblok převodovky, podélných ramen a šikmých ramen
-tlumiče GAZ s možností nastavení tuhosti (40 poloh) nastavena 18 poloha
-kyvkové pružiny v červeném komaxitu a Kyvkové domky
-vzpěra mezi tlumiči
Interier:
-Palubní deska z rapida a tunel z felicie
-štít na kulaté přístroje,plech na přepínače vše z hliníku a přeleštěno
-hliníkový plech na budík tlaku oleje polepen carbonovou folii
-Budík tlaku oleje 52mm značky KMGY
-Budík Teploty oleje a vody JFperformance
-Budík Lambda sondy
-Páka sytiče slouží pro odpojovač baterie
-centrál, el.stahování předních oken renault 19
-Sportovní sedačky Jom Sport Style 1 a 3bodové pásy Jom
-Sportovní volant, semiš odsazeni 70mm a posazen níž o cca 6cm
-pedály sparco
-zkrácená ruční brzda - Madlo z duralu
-řadící páka vyhnutá dozadu - hlavice řadící páky z duralu s čísly
-Černá kožená manžeta červeně prošívaná ruční brzdy a řadičky
-stropnice a kryty C sloupků z bílé koženky
-černý koberec
-Plato udělané z 3mm hlinkového plechu potažené bílou koženkou,červeně prošívané
-Místo sedaček je 3mm hliníkový plech potažen černou koženkou,červeně prošívané.
-V kufru udělané dno z 3mm hlinkového plechu potažené koženkou s řemínky na výbavu
Exterier:
-Zrcátka Beskydy v barvě auta + vypodložené držáky na lepší štelování + Vypouklé skla
-Nové plastové nárazníky
-Nové zadní kryty světel,vnitřek vylepen chromovou lepenkou
-Boční blinkry z felicie
-Dvoudílná maska
-Tonovaná okna zn. LLUMAR s atestem
Kola:
-7'' Dělítka, barva Reflexní oranžová RS3200
-Pneu Nankang NS2R 185/60 R13
Přední brzdy:
Kotouče ATE 11mm, destičky Ferodo DS2500
Zadní brzdy:
- Beral obložení
-brzdova kapalina ATE 200
Převodovka:
-5q se stálým převodem 4,22
-jedno kloub na řadící tyči
-olej Millers oils CRX 75w90NT+
Motor:
Fabia 1.4 8v by Saky:
-Programovatelné zapalování Ignitech TCIP 4 a zapalovací lišta MPi
-Blok 742.136 v barvě 2K PUR AKZ v odstínu RAL 1015
-Hlava z fabie s kompresí 11,8 a zvětšené kanály a upravené spalováky
-ventilové vůle za tepla 0,40 - 0,45
-Klika,ojnice a písty z Fabie 1.4 8v
-nové kroužky NForm Geotze
-Vačka od Petra U. 280/280 zdvihy 7,05mm
-Svody 4v1 na podélný výfuk od Bohouše, svody našopované a natřené kov. alkytonem
-Odlehčeny setrvačník cca 1kg
-Nízkotlaké palivové čerpadlo Facet
-Tvrdé silentbloky
-Odvětrání ventilů vyvedené do CATCH TANKU
-Nádobka na vodu z fiat
-Olej Millers oils 10w60
-Lambda sonda Bosch
-palivo 100oktan
-nerezový výfuk burgess
-Chladič oleje
-Výkon: 67Kw při 6000ot, 123Nm při 4500ot. se starou vačkou
-Váha vozidla s půlkou nádrže, výbavou 935kg
Poděkování: Patří mému tátovi, že měl trpělivost se stavbou i když to bylo někdy o nervy. Velké dík panu Čáchovi, který byl vrchní mechanik (vášniví škodovák a motorista), škoda že už není mezi námi. Milanovi P. který už je taky nahoře. Pepovi (Peda 17) a Readymu.
Mates/Š136 1.4 - komentáře:
21:49:59
18.11.2009
18.11.2009
Maxx
-> Ultim: sej zakladovku pěkně 2 -3 vrstvy a na to tlumex a je to mezi to nic nedavej,na tu zakladovku se tlumex chytí lip nez na nejakou hladkou lesklou barvu tlumex hned na zakladovku....
20:48:56
18.11.2009
18.11.2009
Mates
-> Ultim: Tady na virtu jsem někde četl,že někdo dával pod tlumex třeba alkyton,ale to si myslím,že je docela přepych.Základovku bych tam dal určitě a nějakou barvu a na to asi ten tlumex,ale zeptal bych se pro jistotu ve foru ,jak to dělaj ostatní.
Já na auto už nedám tlumex,když jsem ho tak pracně dával dolů,dám pěknou barvu.
Já na auto už nedám tlumex,když jsem ho tak pracně dával dolů,dám pěknou barvu.
19:22:01
18.11.2009
18.11.2009
Ultim
-> Mates: Muzes me poradit? Ted delam neco podobneho a resim zda mam podlahu natrit zakladem a pak vrchni lesklou a na to tlumex. Jde o to zda se ten tlumex na tom dobre udrzi. Vis preci jenom zakladovka je porovita,zatimco vrchni je hladka.
16:55:44
17.11.2009
17.11.2009
Mates
-> Ultim: Byla tam ipa,ale voda se dostala pod ní a tak to dopadlo,někde nebyla karoserie ani pořádně ošetřena.Dali na holý plech vrchní barvu,hlavně v kufru,ale na podvozku je pod plastizolem základní barva.Je to díky tomu,že se měnil skelet.
15:02:54
17.11.2009
17.11.2009
Ultim
-> Mates: Tak to neni zase tak spatny. Ono asi udelalo dost ze uz pred tim byla brousena. Mel jsi tam plastizol? nebo co to je...
09:07:01
15.11.2009
15.11.2009
Mates
-> Ultim: Ahoj,nebyla v tak špatném stavu,našel jsem par direk.Už jednou jsem ji brousil a to byla chycená hodně povrchovou rzí,ale neočistil jsem to pořádně a taky mi tak zatékalo.Po obroušení jsem zjistil,že je někde ve velkém bodová rez a tak jsem to chtěl mít udělané pořádně.Ze spodu byla asi i zdravá.
Objednal jsem si podlahu z obautodíly,ale byla kratší tak jsme jí dodělal.A6 se to zatmelí tak to nebude poznat.
Tady máš foto té bodové rzi.
Objednal jsem si podlahu z obautodíly,ale byla kratší tak jsme jí dodělal.A6 se to zatmelí tak to nebude poznat.
Tady máš foto té bodové rzi.
21:22:22
14.11.2009
14.11.2009
Ultim
-> Mates: Ahoj,proj jsi tak moc rezal tu podlahu? To byla tak moc sezrana?
20:30:33
14.11.2009
14.11.2009
Mates
-> Sp4rc0: Dík,doufám že to něco už vydrží ,když se s tím tak dělám.
20:28:43
14.11.2009
14.11.2009
Sp4rc0
Myslim si ze bude hodne pekna,fandím ti, a bude jako nova koukam
22:34:06
02.11.2009
02.11.2009
hany
-> Mates: to mě jednou ruplo v kouli a bylo to
20:49:09
02.11.2009
02.11.2009
Mates
-> hany: Já taky, jsem jak malý kluk.
Na tvoje se taky těším,bude to pecka,hlavně se mi líbí kolečka ,taky jsem o nich uvažoval,ale ty peníze dám raději do motoru.Možná za pár let .
Na tvoje se taky těším,bude to pecka,hlavně se mi líbí kolečka ,taky jsem o nich uvažoval,ale ty peníze dám raději do motoru.Možná za pár let .
20:34:25
02.11.2009
02.11.2009
hany
-> Mates: to se těšíme
15:40:46
02.11.2009
02.11.2009
Mates
-> hany: To mě se líbila jak šedá,tak i ted.Nejhezčí bude po laku a kompletní,ale to se nechte překvapit.
07:47:43
02.11.2009
02.11.2009
hany
-> DEAtH ROLL: ta šedá bývala hezčí, ale to je věc názoru mě se tahle červená moc nelíbí
21:32:20
31.10.2009
31.10.2009
Mates
-> DEAtH ROLL: Díky,zatím to nevypadá jako auto,ale už se to pomalu rýsuje.
21:14:24
31.10.2009
31.10.2009
DEAtH ROLL
Fuha tak to vyzera inac luxusne
06:21:25
21.10.2009
21.10.2009
Mates
hany 20.10.09 20:49:08 napsal:
→ Mates: no ale prohlídni si ty jeho blinkry… budu mít
úplně stejný i když to je moje práce :-DNa to se vykašli,chlavně že je to tvoje práce a to je hlavní
→ Mates: no ale prohlídni si ty jeho blinkry… budu mít
úplně stejný i když to je moje práce :-DNa to se vykašli,chlavně že je to tvoje práce a to je hlavní
20:49:08
20.10.2009
20.10.2009
hany
-> Mates: no ale prohlídni si ty jeho blinkry... budu mít úplně stejný i když to je moje práce :-D
18:31:12
19.10.2009
19.10.2009
Mates
-> hany: O tom rapidu vím,je nádhernej.
Ohledně těch světel,nemyslím si že jsi je okopíroval a i kdyby,tak je to tvoje práce a to je hlavní .Kdybych řekl že jsem nikdy nic od nikoho neokopíroval,tak bych kecal.Někdo přijde s nějakou novinkou a druhejm se to líbí,tak to udělaj podobně.
Ohledně těch světel,nemyslím si že jsi je okopíroval a i kdyby,tak je to tvoje práce a to je hlavní .Kdybych řekl že jsem nikdy nic od nikoho neokopíroval,tak bych kecal.Někdo přijde s nějakou novinkou a druhejm se to líbí,tak to udělaj podobně.
18:45:32
18.10.2009
18.10.2009
hany