Kapřík / Mazlík 136 Evo Kapřík / Mazlík 136 Evo

komentáře | popis | fotky | Kapřík | 19.09.10 21:08 | 121x v oblíbených
Mazlík 136 Evolution



Koupena v dubnu 2006 v sériovém solidním stavu. Původně škoda 125 (mokrý 5q, motor 120).

Na autě začínám pracovat 15. 8. 2006 ......

Celkové investice včetně zakoupení auta ke dni 6.3. 2009 cca 107000 Kč.



Karoserie:

- NOVÝ LAK ...RAL 3020 (trafic red)... vlastní výroba

- kompletně vyvařeno, nové prahy, blatníky, zadní lemy

- přední, zadní spoiler, nástavce prahů, křídlo WRC

- tahokov v přední masce, víku motoru

- kliky z fáčka

- bílá optika (blinkry, zadní světla)

- zrcátka "kapky"

- baterie přesunutá do kurfu + bateriák v interiéru

- nové zámky dveří

- centrální zamykání s alarmem na DO

- vzpěra mezi předními tlumiči

Podvozek:

- Přední náprava:

- kompletní GO

- otryskováno, ovařená nápravnice, vyztuženo dle L/A, vše new

- pružiny 250 mm (Saky)

- tlumiče + 30% (Motex)

- 4 pístové brzdiče (repasované)

- stabilizátor 18mm + tvrdé gumy (p. Svozil Prostějov 608884326)

- červeno-stříbrná kombinace alkytonu



- Zadní náprava:

- kompletní GO vlečné nápravy

- otryskováno, vyztužené podélné i šikmé ramena dle L/A,

- nová podélná ramena, silenbloky, repasované poloosy, nová ložiška ZKL

- přitvrzené tlumiče +40 % (Motex)

- nové zadní brzdy komplet

- červeno-stříbrná kombinace alkytonu

- podvázaná náprava ke kastli



- 13ctky litá kola BTW 5,5J 4x108

- 25mm duralové podložky na přední nápravě (www.podlozky.wbs.cz/index .html)

- 35 mm duralové podložky na zadní nápravě (www.podlozky.wbs.cz/index .html)

- komplet GO brzd (HBV, brzdové trubky, lanka ruční brzdy, pakny, prasátka 19 mm, atd.)

- pneu 175/65 vepředu a 175/70 vzadu (Barum Brillantis)

Motor:

-blok 742.136 ... rozebrán, komplet vyčištěn, povrchová úprava galvinol + 2x stříbrný alkyton

-komplet GO motoru (new vložky, písty, gufera, těsnění, origo rozvody, vyčištěný, dynamické vyvážení, atd.)

-hlava felicia MPI 50KW (kompletní úprava GR - Gemini racing)

- zvětšené sací a výfukové kanály, leštěné

- upravené vodítka a sedla ventilů

- upravené spalovací prostory

- upravené a vyleštěné ventily, zabroušené se sedly, sedla opravené frézami

- kuželové pružiny na ventilech

- hlava snížena o 0,6mm na KP 10,3 : 1

-sací a výfukové potrubí slícované s hlavou

-vačka motor Excel 265°/258°, větší zdvihy 6,5/6,3 mm (www.motor-excel.cz/)

-karburátor Sedr 136 (3223), difuzory 22, 24, trysky 120/145, vzdušníky 200/140

-zapalovací svíčky NGK BCP6ES

-bezkontaktní zapalování Magneton 9204 880 ze 136X

-olej plná syntetika Q8 Formula 10W50

-sportovní filtr KN, upravený sací trakt

-odpružená spojková lamela TAZ1500

-tvrdé silentbloky motoru (www.hyhlan.cz)

-alternátor 55 A z felicie

-výfukové potrubí a výfukové svody omotány termopáskou Thermo Tec (www.speedpro.cz)

-reduktorový startér z Felicie 1kW

-celkové investice cca 23000 Kč

Převodovka

-suchá 5ti stupňová převodovka po GO (kolečka, gufera, synchrony, přetěsněná)

-stálý převod 4,22

-převodový olej PP80

-tvrdý silentblok převodovky (www.speedpro.cz)

Interiér

- závodní třiramenný volant s odsazením 90 mm (www.speedpro.cz)

- přídavné budíky ekonoměr, voltmetr, otáčkoměr + polepy budíků

- tlakoměr oleje + čidlo tlaku oleje KMGY (www.hdkovo.cz)

- tapecíry všech dveří a celé podlahy, stropu, kufru z "budget" koberce

- hlavice řadící páky + fusekle, řadička zkrácena o 7 cm

- středový panel kombinace panelu z Felicie a octavie) + doplňky a letecké vypínače

- nové těsnící gumy kolem dveří, kufru

- 3 bodové pásy autostyle + nášivky ŠKODA AUTO

- hasící přístroj

- digitální tachometr

- lukasy z felicie

- sportovní sedačky Sportivo (www.sportovnisedacky.cz)

- nášlap na plynový pedál vlastní výroby

Music:

- Pioneer DEH 3900MP 4x50W Mosfet

- přední komponentní repro Helix Dark Blue 62.1

- vytlumené přední dveře Tecsound Alu 2mm

Úspěchy:

- 14. - 16. 9. 2007 3. sraz konference škoda 120 Moravský kras

- 1. místo v soutěži zručnosti

- 5. nej auto srazu

- 24. 5. 2008 Rumbleroad 2008 (Vysočina)

- 3. místo za design vozu

- květen 2008 2. místo v anketě I-TUNER (autosport § tuning)

-19. - 21.6. 2009 sraz Moravský kras

-1. místo v soutěži zručnosti

-2. - 4.10. 2009 6. Jihomoravský sraz

-3. místo v Moravsko-slovenském poháru (soutěže zručnosti)

- květen 2010 Želiv

- 5. místo sprint do 1400 ccm

- červen 2010 sraz Moravský kras

- 3. místo sprint celkově

Novinky 2010:

- pokračování záběhu nového motoru...najeto 3600 km

- indikátor zařazené rychlosti http://youtube.com/v/tnb0 Ug_gLY4

- duralové podložky se změnou rozteče na zadní nápravě, tloušťka 35 mm, váha 1,4 kg/kus

- výfukové svody omotány termopáskou Thermo Tec

- nový levý krycí plech motorového prostoru

- upravené držáky sedaček, sedačky posunuty o 2 cm dozadu a 1,5 cm dolů

- závodní tříramenný volant RRS (průměr 35 cm)

- změna uložení volantové tyče, snížení o 2 cm

- reduktorový startér z felicie 1kW



In progress:



Hotovo .. sezona může začít

Kapřík / Mazlík 136 Evo - komentáře:

22:33:06
23.03.2008
Kapřík
-> Karel.: jednou dvě naráz2 Zážitek na celej život!!!!!! Měl jsem kliku..Ale víckrát se mi to už těžko poštěstí......4
22:30:44
23.03.2008
Karel.
-> kaprik faster: jo grupáč? hmmm bych tě chtěl vidět jak bys to zvládal3 Mně stačí jedna, ale tak nějak................že určitě si rozumíme5 1 2
22:29:09
23.03.2008
Kapřík
-> Karel.: no měl bys4

-> Qwert..: vklidu, jsme na ženský2 A čím víc tím líp2
22:27:06
23.03.2008
Karel.
-> kaprik faster: 3 3 no co, mám špatný spalování, vyměním koncák a bude to ok1

-> Qwert..: ty vole, nejsme prasata, fakt na pohodičku se opít, pokecat a tak1
22:24:38
23.03.2008
Kapřík
-> Qwert..: 5 neboj4
22:23:03
23.03.2008
Qwert..
pomoc homopruti bezcenní, no to snad ne kluci, jak vodsu podsud, dovnitr ale ne !!!
22:22:12
23.03.2008
Kapřík
-> Karel.: no moc se neozývej, ráno jsi nevoněl zrovna po fialkách3 3
22:19:59
23.03.2008
Karel.
-> kaprik faster: nééé3 3 ale já ti říkal, že mě ráno bolí zadek a ty ses tak divně cuilil3 takže Qwert by měl mít strach z tebe3
22:18:14
23.03.2008
Kapřík
-> Karel.: když tys byl tak milej3 3 3 a to víš, ty ruce od oleje jsou tak vzrušující3
22:16:11
23.03.2008
Karel.
-> kaprik faster: ty vole já nevím kdo tam dělal večer, spíš teda ráno bordel, že mě vomrdá, když už jsme byli v betli já to nebyl?3 Ale myslím, že jsem ti taky něco hezkýho nevrhoval1

-> Qwert..: neměj strach a kdyby něco tak všedchno je jednou poprvé3
22:14:31
23.03.2008
Kapřík
-> Qwert..: 3 3 3 3 3 3 -> Karel.: určitě néééééééééééé že?? 3
22:13:15
23.03.2008
Qwert..
-> kaprik faster: no těch nových zkušeností se docela bojím, aby nás tam Karel nezamkl až se ožereme
22:12:47
23.03.2008
Karel.
-> Qwert..: přesně jak říká kapřík, večer se pilo a kecalo, vše se probralo a měls mě vidět jak jsme druhej den makali se šáde4 Navíc makat můžeš a přijedeš na večer, slina tě chytne4
22:05:13
23.03.2008
Kapřík
-> Qwert..: jeden večer Tě nezabije4 A na druhou stranu získáš spoustu novejch vědomostí a praktickejch zkušeností, takže potom ti to půjde všechno samo4
22:03:36
23.03.2008
Qwert..
-> Karel.: no nevím, já bych měl spíš dělat na utě, za měsíc potřebuju vyjet,a le uvudíme, třeba chytnu slinu
21:56:45
23.03.2008
Kapřík
-> Qwert..: spíš jsme oslavovali jak je dobrý Starobrno Medium v lahváčích. Každej svou bedýnku a už jsme jeli2
21:56:22
23.03.2008
Karel.
-> Qwert..: ne chlastačka, však taky přijeď jedem na chatu 4.-5.4. vařit prahy s tomapou a přitom se večer opijem1
21:54:41
23.03.2008
Qwert..
-> kaprik faster: byly párkový slavnosti ???3
21:52:36
23.03.2008
Kapřík
-> Karel.: 22 22 22 119 119 jojo
21:50:42
23.03.2008
Karel.
-> kaprik faster: jojo bude to už zařídím4 jo tak dali jsme tomu celkem solidně2
Extreme Tyres