hmm aha a ještě by to chtělo asi ten odkaz co
www.autotip.com/images/..
./0000000000348649_03.jpg
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Mazlík 136 Evolution
Koupena v dubnu 2006 v sériovém solidním stavu. Původně škoda 125 (mokrý 5q, motor 120).
Na autě začínám pracovat 15. 8. 2006 ......
Celkové investice včetně zakoupení auta ke dni 6.3. 2009 cca 107000 Kč.
Karoserie:
- NOVÝ LAK ...RAL 3020 (trafic red)... vlastní výroba
- kompletně vyvařeno, nové prahy, blatníky, zadní lemy
- přední, zadní spoiler, nástavce prahů, křídlo WRC
- tahokov v přední masce, víku motoru
- kliky z fáčka
- bílá optika (blinkry, zadní světla)
- zrcátka "kapky"
- baterie přesunutá do kurfu + bateriák v interiéru
- nové zámky dveří
- centrální zamykání s alarmem na DO
- vzpěra mezi předními tlumiči
Podvozek:
- Přední náprava:
- kompletní GO
- otryskováno, ovařená nápravnice, vyztuženo dle L/A, vše new
- pružiny 250 mm (Saky)
- tlumiče + 30% (Motex)
- 4 pístové brzdiče (repasované)
- stabilizátor 18mm + tvrdé gumy (p. Svozil Prostějov 608884326)
- červeno-stříbrná kombinace alkytonu
- Zadní náprava:
- kompletní GO vlečné nápravy
- otryskováno, vyztužené podélné i šikmé ramena dle L/A,
- nová podélná ramena, silenbloky, repasované poloosy, nová ložiška ZKL
- přitvrzené tlumiče +40 % (Motex)
- nové zadní brzdy komplet
- červeno-stříbrná kombinace alkytonu
- podvázaná náprava ke kastli
- 13ctky litá kola BTW 5,5J 4x108
- 25mm duralové podložky na přední nápravě (www.podlozky.wbs.cz/index .html)
- 35 mm duralové podložky na zadní nápravě (www.podlozky.wbs.cz/index .html)
- komplet GO brzd (HBV, brzdové trubky, lanka ruční brzdy, pakny, prasátka 19 mm, atd.)
- pneu 175/65 vepředu a 175/70 vzadu (Barum Brillantis)
Motor:
-blok 742.136 ... rozebrán, komplet vyčištěn, povrchová úprava galvinol + 2x stříbrný alkyton
-komplet GO motoru (new vložky, písty, gufera, těsnění, origo rozvody, vyčištěný, dynamické vyvážení, atd.)
-hlava felicia MPI 50KW (kompletní úprava GR - Gemini racing)
- zvětšené sací a výfukové kanály, leštěné
- upravené vodítka a sedla ventilů
- upravené spalovací prostory
- upravené a vyleštěné ventily, zabroušené se sedly, sedla opravené frézami
- kuželové pružiny na ventilech
- hlava snížena o 0,6mm na KP 10,3 : 1
-sací a výfukové potrubí slícované s hlavou
-vačka motor Excel 265°/258°, větší zdvihy 6,5/6,3 mm (www.motor-excel.cz/)
-karburátor Sedr 136 (3223), difuzory 22, 24, trysky 120/145, vzdušníky 200/140
-zapalovací svíčky NGK BCP6ES
-bezkontaktní zapalování Magneton 9204 880 ze 136X
-olej plná syntetika Q8 Formula 10W50
-sportovní filtr KN, upravený sací trakt
-odpružená spojková lamela TAZ1500
-tvrdé silentbloky motoru (www.hyhlan.cz)
-alternátor 55 A z felicie
-výfukové potrubí a výfukové svody omotány termopáskou Thermo Tec (www.speedpro.cz)
-reduktorový startér z Felicie 1kW
-celkové investice cca 23000 Kč
Převodovka
-suchá 5ti stupňová převodovka po GO (kolečka, gufera, synchrony, přetěsněná)
-stálý převod 4,22
-převodový olej PP80
-tvrdý silentblok převodovky (www.speedpro.cz)
Interiér
- závodní třiramenný volant s odsazením 90 mm (www.speedpro.cz)
- přídavné budíky ekonoměr, voltmetr, otáčkoměr + polepy budíků
- tlakoměr oleje + čidlo tlaku oleje KMGY (www.hdkovo.cz)
- tapecíry všech dveří a celé podlahy, stropu, kufru z "budget" koberce
- hlavice řadící páky + fusekle, řadička zkrácena o 7 cm
- středový panel kombinace panelu z Felicie a octavie) + doplňky a letecké vypínače
- nové těsnící gumy kolem dveří, kufru
- 3 bodové pásy autostyle + nášivky ŠKODA AUTO
- hasící přístroj
- digitální tachometr
- lukasy z felicie
- sportovní sedačky Sportivo (www.sportovnisedacky.cz)
- nášlap na plynový pedál vlastní výroby
Music:
- Pioneer DEH 3900MP 4x50W Mosfet
- přední komponentní repro Helix Dark Blue 62.1
- vytlumené přední dveře Tecsound Alu 2mm
Úspěchy:
- 14. - 16. 9. 2007 3. sraz konference škoda 120 Moravský kras
- 1. místo v soutěži zručnosti
- 5. nej auto srazu
- 24. 5. 2008 Rumbleroad 2008 (Vysočina)
- 3. místo za design vozu
- květen 2008 2. místo v anketě I-TUNER (autosport § tuning)
-19. - 21.6. 2009 sraz Moravský kras
-1. místo v soutěži zručnosti
-2. - 4.10. 2009 6. Jihomoravský sraz
-3. místo v Moravsko-slovenském poháru (soutěže zručnosti)
- květen 2010 Želiv
- 5. místo sprint do 1400 ccm
- červen 2010 sraz Moravský kras
- 3. místo sprint celkově
Novinky 2010:
- pokračování záběhu nového motoru...najeto 3600 km
- indikátor zařazené rychlosti http://youtube.com/v/tnb0 Ug_gLY4
- duralové podložky se změnou rozteče na zadní nápravě, tloušťka 35 mm, váha 1,4 kg/kus
- výfukové svody omotány termopáskou Thermo Tec
- nový levý krycí plech motorového prostoru
- upravené držáky sedaček, sedačky posunuty o 2 cm dozadu a 1,5 cm dolů
- závodní tříramenný volant RRS (průměr 35 cm)
- změna uložení volantové tyče, snížení o 2 cm
- reduktorový startér z felicie 1kW
In progress:
Hotovo .. sezona může začít
Koupena v dubnu 2006 v sériovém solidním stavu. Původně škoda 125 (mokrý 5q, motor 120).
Na autě začínám pracovat 15. 8. 2006 ......
Celkové investice včetně zakoupení auta ke dni 6.3. 2009 cca 107000 Kč.
Karoserie:
- NOVÝ LAK ...RAL 3020 (trafic red)... vlastní výroba
- kompletně vyvařeno, nové prahy, blatníky, zadní lemy
- přední, zadní spoiler, nástavce prahů, křídlo WRC
- tahokov v přední masce, víku motoru
- kliky z fáčka
- bílá optika (blinkry, zadní světla)
- zrcátka "kapky"
- baterie přesunutá do kurfu + bateriák v interiéru
- nové zámky dveří
- centrální zamykání s alarmem na DO
- vzpěra mezi předními tlumiči
Podvozek:
- Přední náprava:
- kompletní GO
- otryskováno, ovařená nápravnice, vyztuženo dle L/A, vše new
- pružiny 250 mm (Saky)
- tlumiče + 30% (Motex)
- 4 pístové brzdiče (repasované)
- stabilizátor 18mm + tvrdé gumy (p. Svozil Prostějov 608884326)
- červeno-stříbrná kombinace alkytonu
- Zadní náprava:
- kompletní GO vlečné nápravy
- otryskováno, vyztužené podélné i šikmé ramena dle L/A,
- nová podélná ramena, silenbloky, repasované poloosy, nová ložiška ZKL
- přitvrzené tlumiče +40 % (Motex)
- nové zadní brzdy komplet
- červeno-stříbrná kombinace alkytonu
- podvázaná náprava ke kastli
- 13ctky litá kola BTW 5,5J 4x108
- 25mm duralové podložky na přední nápravě (www.podlozky.wbs.cz/index .html)
- 35 mm duralové podložky na zadní nápravě (www.podlozky.wbs.cz/index .html)
- komplet GO brzd (HBV, brzdové trubky, lanka ruční brzdy, pakny, prasátka 19 mm, atd.)
- pneu 175/65 vepředu a 175/70 vzadu (Barum Brillantis)
Motor:
-blok 742.136 ... rozebrán, komplet vyčištěn, povrchová úprava galvinol + 2x stříbrný alkyton
-komplet GO motoru (new vložky, písty, gufera, těsnění, origo rozvody, vyčištěný, dynamické vyvážení, atd.)
-hlava felicia MPI 50KW (kompletní úprava GR - Gemini racing)
- zvětšené sací a výfukové kanály, leštěné
- upravené vodítka a sedla ventilů
- upravené spalovací prostory
- upravené a vyleštěné ventily, zabroušené se sedly, sedla opravené frézami
- kuželové pružiny na ventilech
- hlava snížena o 0,6mm na KP 10,3 : 1
-sací a výfukové potrubí slícované s hlavou
-vačka motor Excel 265°/258°, větší zdvihy 6,5/6,3 mm (www.motor-excel.cz/)
-karburátor Sedr 136 (3223), difuzory 22, 24, trysky 120/145, vzdušníky 200/140
-zapalovací svíčky NGK BCP6ES
-bezkontaktní zapalování Magneton 9204 880 ze 136X
-olej plná syntetika Q8 Formula 10W50
-sportovní filtr KN, upravený sací trakt
-odpružená spojková lamela TAZ1500
-tvrdé silentbloky motoru (www.hyhlan.cz)
-alternátor 55 A z felicie
-výfukové potrubí a výfukové svody omotány termopáskou Thermo Tec (www.speedpro.cz)
-reduktorový startér z Felicie 1kW
-celkové investice cca 23000 Kč
Převodovka
-suchá 5ti stupňová převodovka po GO (kolečka, gufera, synchrony, přetěsněná)
-stálý převod 4,22
-převodový olej PP80
-tvrdý silentblok převodovky (www.speedpro.cz)
Interiér
- závodní třiramenný volant s odsazením 90 mm (www.speedpro.cz)
- přídavné budíky ekonoměr, voltmetr, otáčkoměr + polepy budíků
- tlakoměr oleje + čidlo tlaku oleje KMGY (www.hdkovo.cz)
- tapecíry všech dveří a celé podlahy, stropu, kufru z "budget" koberce
- hlavice řadící páky + fusekle, řadička zkrácena o 7 cm
- středový panel kombinace panelu z Felicie a octavie) + doplňky a letecké vypínače
- nové těsnící gumy kolem dveří, kufru
- 3 bodové pásy autostyle + nášivky ŠKODA AUTO
- hasící přístroj
- digitální tachometr
- lukasy z felicie
- sportovní sedačky Sportivo (www.sportovnisedacky.cz)
- nášlap na plynový pedál vlastní výroby
Music:
- Pioneer DEH 3900MP 4x50W Mosfet
- přední komponentní repro Helix Dark Blue 62.1
- vytlumené přední dveře Tecsound Alu 2mm
Úspěchy:
- 14. - 16. 9. 2007 3. sraz konference škoda 120 Moravský kras
- 1. místo v soutěži zručnosti
- 5. nej auto srazu
- 24. 5. 2008 Rumbleroad 2008 (Vysočina)
- 3. místo za design vozu
- květen 2008 2. místo v anketě I-TUNER (autosport § tuning)
-19. - 21.6. 2009 sraz Moravský kras
-1. místo v soutěži zručnosti
-2. - 4.10. 2009 6. Jihomoravský sraz
-3. místo v Moravsko-slovenském poháru (soutěže zručnosti)
- květen 2010 Želiv
- 5. místo sprint do 1400 ccm
- červen 2010 sraz Moravský kras
- 3. místo sprint celkově
Novinky 2010:
- pokračování záběhu nového motoru...najeto 3600 km
- indikátor zařazené rychlosti http://youtube.com/v/tnb0 Ug_gLY4
- duralové podložky se změnou rozteče na zadní nápravě, tloušťka 35 mm, váha 1,4 kg/kus
- výfukové svody omotány termopáskou Thermo Tec
- nový levý krycí plech motorového prostoru
- upravené držáky sedaček, sedačky posunuty o 2 cm dozadu a 1,5 cm dolů
- závodní tříramenný volant RRS (průměr 35 cm)
- změna uložení volantové tyče, snížení o 2 cm
- reduktorový startér z felicie 1kW
In progress:
Hotovo .. sezona může začít
Kapřík / Mazlík 136 Evo - komentáře:
21:47:34
23.10.2007
23.10.2007
mAATT
21:44:40
23.10.2007
23.10.2007
mAATT
-> kaprik faster: tady je to trochu vidět že to jsou sedadla z Vochcávky;)
21:14:36
23.10.2007
23.10.2007
Kapřík
-> mAATT: díky za info...v těch sedačkách nemám pořád jasno...ale mně bylo řečeno že jsou z Fabie.. Tak už fakt nevím...
Jinak myslím že když motor rozeberu, vyčistím, přetěsním, dám nový gufera, zgenerálkuju vodní pumpu, palivovou pumpu, rozdělovač, a pak to všechno dám do laku tak se to dá považovat za renovaci....
Jinak myslím že když motor rozeberu, vyčistím, přetěsním, dám nový gufera, zgenerálkuju vodní pumpu, palivovou pumpu, rozdělovač, a pak to všechno dám do laku tak se to dá považovat za renovaci....
21:03:49
23.10.2007
23.10.2007
mAATT
kaprik faster 23.10.07 20:19:49 napsal:
-> J3STER: kdo tu mluví o renovaci motoru? máš to jako popis u fotky jinak auta pěkný, je vidět že máš nápady, ale chtělo by to nějaký výraznější a možná i trochu větší kola
BTW ty řední sedčky jsou z Octavie, z výbavy GLX
-> J3STER: kdo tu mluví o renovaci motoru? máš to jako popis u fotky jinak auta pěkný, je vidět že máš nápady, ale chtělo by to nějaký výraznější a možná i trochu větší kola
BTW ty řední sedčky jsou z Octavie, z výbavy GLX
20:19:49
23.10.2007
23.10.2007
Kapřík
-> J3STER: kdo tu mluví o renovaci motoru? Motor jsem komplet rozebral, vše vyčistil, vše co šlo přetěsnil, dal nové gufera a pak jak říkáš "napatlal barvou". Jestli se ti víc líbí zasraný motory tak je to tvůj problém. Ale jinak si svý trapný příspěvky nechej laskavě pro sebe. Děkuju!!!!!!
09:22:07
14.10.2007
14.10.2007
Kapřík
-> Karel.: možná jo, já fakt nevím Psal jsem jen to co mi bylo řečenoJá se v těch předohrabech nevyznám
00:57:34
14.10.2007
14.10.2007
Karel.
-> kaprik faster: to jsou sedačky z 1.2 htp bych řekl a to bez keců
19:15:12
13.10.2007
13.10.2007
Kapřík
-> Karel.: no nejsou to sedačky z běžný Fabie, tyhle mají výraznější tvarování, anatomii a boční vedení....všechny tyto parametry stejné jako sedačky v RS. Ale mají jinou textilii....tyto se tuším dávají do nějakých "lepších" fábii....tak nějak pro upřesnění
18:57:45
13.10.2007
13.10.2007
Karel.
-> kaprik faster: hele ty sedačky nejsou z RS? ty vypadaj jinak
15:16:22
13.10.2007
13.10.2007
Kapřík
-> babo6666: čau, ty komentáře k těm kolům byly když tam byly fotky ještě s plecháčema Jinak ty kola mají rozteč 4x108 a dávaly se tuším na nějaký Peugeoty (asi 205), nevím. A jsou to 13tky.. Jinak díky
11:20:45
13.10.2007
13.10.2007
babo6666
-> kaprik faster: caues pekna skodovienka vazne pekna pocuj mozem sa ta opytat co to mas za kola to su skodovacke???nie ze???lebo ja mam take podobne a su to oz-tka,hento su tiez???a neviem co sa komu nepaci na tych kolach nahodou su pekne
16:08:25
23.09.2007
23.09.2007
Kapřík
-> klokan: nojo, já bych rád lepší kola ale nejsou prachy....časem třeba přijde překvapení Jinak díky
-> peti: já vím, říká mi to dost lidí...ale nenechám si do toho mluvit a nedám na názor ostatních, mně se to prostě líbí Ale sériovka má taky svoje kouzlo
-> peti: já vím, říká mi to dost lidí...ale nenechám si do toho mluvit a nedám na názor ostatních, mně se to prostě líbí Ale sériovka má taky svoje kouzlo
10:08:00
22.09.2007
22.09.2007
peti
fakt pekné auto len pre mňa trocha vela plastov
22:10:44
21.09.2007
21.09.2007
klokan
Je to pekna kara len tie kolesa su malo vyrazne. Mas dost vyrazne plasty a knim bi sa hodili dake vyraznejsie kolesa - trochu sportovejsie , agresivnejsie , ale inak suúper
21:27:54
17.09.2007
17.09.2007
Kapřík
-> kuko: jj, jedu určitě
21:26:40
17.09.2007
17.09.2007
kuko
-> kaprik faster:
dakujem, ale ma svoje muchy
dufam ze sa uvidime na 1.brno tym day
dakujem, ale ma svoje muchy
dufam ze sa uvidime na 1.brno tym day
21:20:36
17.09.2007
17.09.2007
Kapřík
-> kuko: díky....však z toho mám radost jak malej kluk Mimochodem tvoje kára je krásná...však taky u mě patřila mezi 3 nej auta srazu
21:19:17
17.09.2007
17.09.2007
Kapřík
-> Leny: díky moc....ona sériovka je nádherná....kdybych mohl, nejradši bych postavil ještě jednu v sériovým stavu....Ale víc jsem na takový ty "závodničky"...
proto ty plasty....díky
20:43:09
17.09.2007
17.09.2007
kuko
vobec som si cez vikend nevedel spomenut na tvoj nick, konecne viem s kym som mal tu cest
gratulujem k oceneniu
gratulujem k oceneniu