skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120L
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:
23:00:09
27.02.2013
27.02.2013
minno
-> Dušan: čo si to kúpil za čudo? programovateľné zapalko?
10:17:58
05.02.2013
05.02.2013
Dušan
-> Shatter: jo to nevim :)
09:12:51
05.02.2013
05.02.2013
Shatter
-> Dušan: ahaaa. bral by som taký, alebo modrý. Ale to už asi nezoženiem čo?
08:56:46
05.02.2013
05.02.2013
kraska98
My ho měli taky
08:55:42
05.02.2013
05.02.2013
Dušan
-> Shatter: to tu nekdo prodaval na virtu, ale uz nevim kdo
08:31:57
05.02.2013
05.02.2013
Shatter
-> Dušan: ten kľúčik je super. To je na objednávku, alebo sa také vyrábajú bežne?
08:44:15
28.01.2013
28.01.2013
minno
-> Dušan: aha, no ja len tak, že som našiel ideálnu kombináciu, viem že si to tiež riešil že je to hodne mäkké, tak sa delím o skúsenosť :)
08:41:53
28.01.2013
28.01.2013
Dušan
-> minno: na ty silentbloky zatim prdim. Nerad bych aby me semici utekli pri prvnim pridani
08:00:41
28.01.2013
28.01.2013
minno
-> Dušan: ak si ešte nerobil nič nové s tými silentblokmi motora, tak ti dám jednu radu, na ten pravý držiak kúp a daj silentblok z favorita. Bude to +/- rovnako tiché a navyše bude motor omnoho stabilnejšie uložený.
10:09:00
24.01.2013
24.01.2013
Dušan
problem byl ve vymezeni axialu ikdyz to nechapu. Pouzil jsem jinou remenici a ta tlacila vic na axialy pricemz se pridreli. Vsechno vymenene a axial doreseny takze uvidime jak dlouho to pojede.
09:48:55
24.01.2013
24.01.2013
Vrba
-> minno: po každém závodu je lepší všechno rozebrat a překontrolovat
17:47:55
21.01.2013
21.01.2013
TUNER
Já vnitřek svýho motoru za cca 10 let ani neviděl ))
09:43:38
21.01.2013
21.01.2013
minno
-> Dušan: Ty sa tie motory tiež narozoberáš čosi Ja som spodok svojeho motora videl naposledy v roku 2008
21:27:03
20.01.2013
20.01.2013
Dušan
nesere mě to tak moc, protože jsem musel sundat stejně i hlavu, protože bych nevyndal tyčky kvůli vačce takže toto už je minimum.
21:21:54
20.01.2013
20.01.2013
sikula
-> Dušan: škoda, ale aspoň že jsi to takhle podchytil za včasu.
21:20:10
20.01.2013
20.01.2013
m8rinek
Axial s utrženym zámkem...
21:19:45
20.01.2013
20.01.2013
Dušan
-> Eidy: jak píše kolega. Je to axiál. Nechápu jak je možný, že jsou sedřený, když jsem je při montáži usadil a dotáhl řemenici. Když jsem to teď sundal tak byl vyskočenej jazýček. Byly to původní v dobrým stavu. Každopádně jsem to vytáhl zavčas. Nicméně aspoň jsem zkontroloval ložiska kliky a je to všechno v pohodě.
21:17:56
20.01.2013
20.01.2013
Eidy
-> sikula: Možná?? Ale hlavně mě zaráží to, že motor měl Dušan rozebranej do šroubku a najednou na něj něco vypadlo?
21:16:12
20.01.2013
20.01.2013
sikula
Příspěvek smazal moderátor - OndraKrupi
21:16:11
20.01.2013
20.01.2013
sikula
-> Eidy: Možná něco jako axiálka