ŠKODA 120L
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
Škoda 120L @ 1.4 svatební kočár
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index.
php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index.
php?action=sho...
Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:
-> minno: zinkovane
![5](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
, tentokrat na barvy tak trosku prdim
![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Dušan: pekná pedálovka. pedále a konzolu si zinkoval, či to je len náter?
-> Pavel P..: si vůl
![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Labros: příště budeme fotit bez blesku aby byla vidět aspoň silueta auta..
![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Dušan: ono když se fotí něco bleskem tak to většinou vypadá rezatější než na denním světle - stejně Pavel s Větévkou hudrovali na moji přední nápravu, která vypadá na denním světle docela dobře a s bleskem jsou na ní tradiční podvozkový orezliny.
-> Pavel P..: mozny to je. ale dutiny uz jsou davno vystrikany. prahy jsou tvrdy jako kamen, takze se nebojim.
-> Pavel P..: ty bys dopad líp, ty bys možná našel ještě dečku, jestli by ji nezabavili cikáni
![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Labros: já se nebojim ale ty bys měl, jinak ti po zimě zustanou u chodníku 4 gumy a hromádka rzi
![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Dušan: No Pavel by to hnedka vzal dráťákem, honem, jinak to tam příští zimu už nenajdeš
![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Pavel P..: tak u nekoho je jen zrzavej plastizol
![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
. Zbytek uz davno zmizel.
-> Dušan: no většinou je plastizol je trošku zrzavej oproti tomu se skrývá pod ním
![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Labros: zalezi co myslis. Ono v podstate vsechno co tam vidis je povrchova rez. Spis je to zbarvenej plastizol
![5](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
-> Dušan: Ale nosníky pod.ramen jsou už taky trochu načnutý,co?
-> Maco666: dle puvodniho majitele ji kazdy rok na dusicky zavreli do garaze a pak vyjela az na jare. Ale poslednich 5let uz stala venku. I tak se s ni nejezdilo.
ta S120L bola asi garazovana a v zime nejazdena ked je tak zachovali ci?
![2](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/2.gif)
Po takej tuzi asi kazdy skodovkar
![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Dušan: Celkem se na to těším.Konečně budu mít nějakého kumpána s fabkou motorem.Na jaře bych se asi stavil do Brna se na to všechno podívat,nebo možná i dříve...budu tam ted jezdit na kontroly do úrazovky.
-> Vrba: motor je odladenej na to, aby se s nim dalo jezdit, ale finalni doladeni na plny vykon bude az na jare. Musim hlavne doladit to zapalovani a karbec.
-> founy16: hneda byla fakt uplne shnila. Ja nezachranuju shnilotiny
![10](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/10.gif)
. Cervena je proti tomu kus jak z fabriky
![5](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)