skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120L
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:
08:01:35
25.12.2014
25.12.2014
exwrcteam
1,8 T v poradku:) konecne to ma vyznam:)
00:02:27
25.12.2014
25.12.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Dušan 24.12.14 23:50:30: Ono se to siri samo, i tady na zapade o tom vime uz nejakou dobu ;)
23:53:41
24.12.2014
24.12.2014
Dušan
-> Star LC20: ano s tím máš pravdu, ale abych řekl pravdu tak škodováckej motor přestavím za týden komplet na Turbo a všechno drží a funguje. Toto jsem dělal přes měsíc den co den a pořád to není ono. Je to o milionu věcí okolo. Už jsem si ale říkal, že tuto sestavu komplet pustím a dám opět hrkačku.
23:50:30
24.12.2014
24.12.2014
Dušan
-> MajoLR: jj klasika O1 1.8T 20V
-> Tuner#2: ono je to venku dlouho, ale já to moc nešířil. PČR mě zajisté miluje a vyčkává :)
-> Nwkt: další krok je Turbo, vstřiky, motor a jsme na 2,7T
-> Tuner#2: ono je to venku dlouho, ale já to moc nešířil. PČR mě zajisté miluje a vyčkává :)
-> Nwkt: další krok je Turbo, vstřiky, motor a jsme na 2,7T
23:49:51
24.12.2014
24.12.2014
Star LC20
Dokud tam byla ta přeplňovaná škodovácká patnáctka, přišlo mi to hodně dobrý, a ve všech ohledech nesmírně zajímací. Tohle je celkem nuda. To už tam můžeš dát prakticky cokoliv, co se dozadu vejde. Předchozí motorová evoluce pro mě byla ukázkou maximální šikovnosti / umu / vlastní invence s použitím "dobových" věcí.
Nicméně, ty víš určitě dobře, co děláš, a kam chceš směřovat, takže...
Nicméně, ty víš určitě dobře, co děláš, a kam chceš směřovat, takže...
23:48:07
24.12.2014
24.12.2014
Dušan
Abych přiznal tak je to funkční už od cca července. Poslední dva měsíce na to není moc čas a hlavně řeším převodovku. Samo to chce dodělat budíky a saní s výfukem, ale někdo již viděl auto jezdit na podzim v Lulči u Vyškova. OndraKrupi má snad i videa z jízd, ale musí dodat on :) Na trubku jsem hodil jen první video, když jsem to v létě nastartoval.
Motor má mít dle čipu co jsem dávál 154kW/300Nm. Sérii 110kW fakt ne
Motor má mít dle čipu co jsem dávál 154kW/300Nm. Sérii 110kW fakt ne
23:41:57
24.12.2014
24.12.2014
Nwkt
Je to aspoň 165kW?
23:39:35
24.12.2014
24.12.2014
castrol
-> Dušan: ci pana
23:39:21
24.12.2014
24.12.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
A je to venku
23:36:46
24.12.2014
24.12.2014
MajoLR
Fuuuu....tak Dušane toto je absolut punk!!! 1800 ccm 20V turbooo???
22:05:42
09.04.2014
09.04.2014
minno
-> Dušan: bokovku, to akože čo? Motor V12 a nešlapalo to dobre, tak si nahodil nazad pôvodný 120 motor?
21:49:58
09.04.2014
09.04.2014
Dušan
-> minno: hele co ty o tom vis. Mel jsem nejakou bokovku tak jsem to dnes dal do puvodniho stavu. Snad to pojede a bude stacit jen umyt a vysat.
22:46:04
07.04.2014
07.04.2014
minno
-> Dušan: Tuníš na zraz? Terezka sa sťažuje, že sa jej málo venuješ :-)
20:46:42
06.03.2014
06.03.2014
Dušan
-> Tommyk: na zacatku kvetna by mely byt dalsi jizdy a to uz snad bude vsechno v poradku.
20:42:01
06.03.2014
06.03.2014
Tommyk
-> Dušan: škoda :)
20:38:12
06.03.2014
06.03.2014
Dušan
-> Tommyk: cau, urcite ne. Musim vymenit prevodovku, protoze rupl staly prevod.
20:56:51
05.03.2014
05.03.2014
Tommyk
-> Dušan: ahoj, nepojedeš se svíst? www.automotodrombrno.cz/c
z/akce?s=1061
že bych zajel na čumendu
že bych zajel na čumendu
19:09:32
01.03.2014
01.03.2014
Karel.
-> Dušan: já se svezu
20:38:44
28.02.2014
28.02.2014
Dušan
-> minno: no na 240 tak 20km . Na 220 tak 3km
20:34:50
28.02.2014
28.02.2014
minno
-> Dušan: len nájsť dostatočne dlhú uzavretú trať