skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120L
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:
14:56:58
05.12.2013
05.12.2013
Eidy
-> T: Je to divný, ale každej tam má jiný kotouče.
14:55:13
05.12.2013
05.12.2013
T
-> Dušan: : s touto úpravou na této sériovce souhlasím
jinak teda polo kotouč....zdá se mi to nebo každej, kdo má tyhle brzdiče má to sestavené úplně jinak ?
jinak teda polo kotouč....zdá se mi to nebo každej, kdo má tyhle brzdiče má to sestavené úplně jinak ?
14:38:27
05.12.2013
05.12.2013
Luky
Myslím že STK vás vůbec zajímat nemusí - pokud nebude legální a zavřou ji, pojedete na jinou STK. Podstatné je, aby vám tam udělali TK
14:32:30
05.12.2013
05.12.2013
MOLSO
-> minno: legalna stk neni nutnost..... nutnost je len stk
10:31:02
05.12.2013
05.12.2013
minno
-> Dušan: kto by sa s tým s*al každé 2 roky :/
10:07:41
05.12.2013
05.12.2013
Dušan
-> minno: za 2h je to vymeneny
09:35:14
05.12.2013
05.12.2013
minno
-> MOLSO: a s legálnou STK sa môžem rozlúčiť :)
09:09:44
05.12.2013
05.12.2013
MOLSO
-> minno: do roka a do dna
08:33:38
05.12.2013
05.12.2013
minno
-> Dušan: aha jasné, ja som to pochopil tak, že brzdiče sú z Pola. Kotúče by sa páčili aj mne, ale ja do toho nechcem vŕtať.
08:01:24
05.12.2013
05.12.2013
Dušan
-> minno: kotouče jak jsem psal a náboje jsou od pecy co mel + nějaký úpravy . Hledám ale někoho kdo umí udělat vnitřní ozubení na hřídel. Chci to komplet trochu jinak.
07:47:52
05.12.2013
05.12.2013
minno
-> Dušan: ooo ja už len čakal na tento moment, kedy ty budeš mať kotúče Pekné :) Kotúče sú čo zač? A náboje je kto výrobca?
07:05:13
05.12.2013
05.12.2013
Dušan
-> J3STER: je to komplet vyrobek z jednoho kusu
-> radekp: VW polo
-> radekp: VW polo
06:04:47
05.12.2013
05.12.2013
radekp
-> Dušan: Z čeho jsou kotouče? 5 mm? to je bohatě, já tam mám tak 1 mm a to jsem musel sundat tak 3 mm materiálu z brzdiče
00:01:22
05.12.2013
05.12.2013
J3STER
-> Dušan: Ten zadní náboj vznikl z předního s vložením středové části zadního náboje a zavařením?
23:31:10
04.12.2013
04.12.2013
Čokin
-> Dušan: Njn zlatý škodovácký 4P.....
22:22:35
04.12.2013
04.12.2013
Dušan
-> Eidy: tak je jasny ze bez 15" bych to tam nedal. Urcite ne tento brzdic na tomto rozchodu kol ve 13".
22:00:45
04.12.2013
04.12.2013
Eidy
-> Dušan: Ty si stěžuj. Máš 15" kola a vlečku. To je snazší než na u mě.
21:36:33
04.12.2013
04.12.2013
Dušan
-> Čokin: do komina to mas pravdu
-> Eidy: myslim ze dve jiny brzdy to auto vzhledove od seriovky nijak nezmeni
Uz se to komplet koupe v zinku tak to pak jen nahodim, poladim lanovody a hadici k brzdici.
Musim rict, ze vymyslet neco takovyho co se tam vejde na 5mm ze vsech stran je umeni
-> Eidy: myslim ze dve jiny brzdy to auto vzhledove od seriovky nijak nezmeni
Uz se to komplet koupe v zinku tak to pak jen nahodim, poladim lanovody a hadici k brzdici.
Musim rict, ze vymyslet neco takovyho co se tam vejde na 5mm ze vsech stran je umeni
21:15:48
04.12.2013
04.12.2013
Eidy
-> Dušan: Kotouče dobrý. Akorát je škoda, že to přestane bejt sériovka.
21:08:13
04.12.2013
04.12.2013
Čokin
-> Dušan: Já připravuju hlavně peněženku To by se mělo napsat bílou křídou do komína...........ty kotouče vzadu