skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120L
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:
08:36:10
09.01.2014
09.01.2014
Karel.
-> Dušan: to je bastl
08:18:38
09.01.2014
09.01.2014
Vrba
-> Dušan: Myslíš,že ten silnější posilovač bude přínosem? Ve srovnání s "novějšími auty" mi příjdou brzdy u škodovky líp dávkovatelné. Jakej pruměr má ten váleček?
06:34:36
29.12.2013
29.12.2013
Dušan
-> J3STER: poslední dva dny je venku jak na jaře takže se dá krásně dělat
19:29:43
28.12.2013
28.12.2013
J3STER
-> Dušan: Jak vidím tu poslední fotku mám normálně absťák. Už aby bylo jaro a mohl jezdit.
20:10:52
11.12.2013
11.12.2013
Dušan
-> minno: ja jen vim, ze ten motor ma nejaky cislo 136
13:46:28
11.12.2013
11.12.2013
minno
-> Dušan 08.12.13 19:51:21: no tak ja teda netuším ;-)
19:57:32
08.12.2013
08.12.2013
francomk
-> Dušan: hlavne potichu
19:56:47
08.12.2013
08.12.2013
tomapa
Kdyžtak mám pořád něco schovanýho v garáži
19:51:21
08.12.2013
08.12.2013
Dušan
-> Karel.: neni problem, ale vem si s sebou velkej meses
-> Michal N 283: jak se rika kterej ?
-> minno: myslim, ze vsichni vime
-> Michal N 283: jak se rika kterej ?
-> minno: myslim, ze vsichni vime
18:49:21
08.12.2013
08.12.2013
Karel.
-> Dušan: pristi tyden se pro ten motor stavim, at ti tam nezavazi jo? Diky
18:42:58
08.12.2013
08.12.2013
Michal N 283 - zrušená registrace
-> Dušan: kam zmizol turbomotor???
18:31:55
08.12.2013
08.12.2013
minno
-> Dušan: Zapaľovanie okolo motora pekné :) A aký bude nasledovný motor?
06:37:06
06.12.2013
06.12.2013
radekp
-> Eidy: s rovným středem by byla situace stejná. I lomený střed má dosedací plochu v rovině s dosedací plochou límce. Musel bych dostat kotouč více dovnitř - mimo sešroubení límců, abych mohl dát větší kotouč. Můj kotouč má prostě plýtký klobouk.
17:59:22
05.12.2013
05.12.2013
T
-> radekp: : OK, poznamenávám si
16:13:04
05.12.2013
05.12.2013
Eidy
-> radekp: Problémem asi není 13" jako že jsou lomený.
16:01:16
05.12.2013
05.12.2013
radekp
-> Eidy: Ale 13" střed, ten je omezující. Kolem límce mám místa dost
15:43:48
05.12.2013
05.12.2013
Eidy
-> radekp: A to ty máš ještě tenoučkej límec a 14".
15:41:58
05.12.2013
05.12.2013
radekp
-> T: s 13" kolama se ti smrskl výběr pouze na mě
15:06:00
05.12.2013
05.12.2013
T
-> Eidy: : takže se mi to nezdálo pokud ale já někdy, tak já budu radši kopírovat od někoho