skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120L
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:
21:09:02
20.10.2013
20.10.2013
Dušan
kryt ložiska je obráceně
21:08:28
20.10.2013
20.10.2013
mirecek.666
-> Dušan: chybí kotouč:-)
21:08:11
20.10.2013
20.10.2013
DEKODOVAC
-> Dušan: spodné uloženie pakní je dost vyhnuté preto to deie dost tie bubny do vonkajšku
21:06:43
20.10.2013
20.10.2013
DEKODOVAC
-> Dušan: samostav asi nejako dobre nefunguje podla mna
21:05:51
20.10.2013
20.10.2013
vhml
-> Dušan 20.10.13 21:03:57: co je tam špatně?
20:59:05
20.10.2013
20.10.2013
Dušan
no nic moc :) zjištěno několik závad co je záhodné před STK dořešit
19:39:58
17.10.2013
17.10.2013
Dušan
-> minno: to nebude jen tim vykonem. Proste to celkove Odeslo. ma to tak 15t km. Neco tam proste spatne sedi a posledni moznost uz je smajdajici naboj na hrideli coz problem vlecky.
10:13:51
17.10.2013
17.10.2013
minno
-> Dušan: Tak to je sila. Ale nedokážem si predstaviť, ako k tomu môže vyšším výkonom dôjsť.
19:40:07
16.10.2013
16.10.2013
Dušan
-> minno: byla doba kdy se to ani nehlo :) a pak jsem zacal navysovat vykon. Dela me to jen jedno kolo. Nebrzdi ani na rucku a to je tam vsechno uz vymeneny.
09:03:34
16.10.2013
16.10.2013
minno
-> Dušan: myslíš že sú tie stávajúce hriadele a unášače krivé? Ono čo som počul tak tie vlečkové hriadele a unášače nikdy neboli 100 rovné :) Ja len že či si tou výmenou pomôžeš.
18:46:13
15.10.2013
15.10.2013
Dušan
-> minno: to zase ne :) jen byl cas si trochu odpocinout od auta a delat taky jiny veci. Ted me ceka vymena zadnich hrideli s unasecama, protoze me nebavi vrzani a smajdani brzd :) Pak STK a muzeme zase jezdit.
11:58:53
15.10.2013
15.10.2013
minno
Tu skapal pes? Dušan predal škodovku :D
17:07:51
02.08.2013
02.08.2013
ŠKODA 120 GLS
16:42:38
02.08.2013
02.08.2013
Dušan
motor nemotor, porad je to legalni 120ka :)
07:43:42
01.08.2013
01.08.2013
MOLSO
-> Mates AZNP ŠKODA: odvtedy uz stihol aj 2x ten motor vymenit turbo tam bolo uz v aprili na zraze
07:21:01
01.08.2013
01.08.2013
Mates AZNP ŠKODA
viem ze sa cosi hovorilo o tom ze chce oturbiť ten 5-krat uložený motor
14:14:43
31.07.2013
31.07.2013
Eidy
-> Mates AZNP ŠKODA: Těžko říct.