skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120L
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:
14:02:34
31.07.2013
31.07.2013
minno
-> Mates AZNP ŠKODA: Konkrétne dnes ti neviem povedať :)
13:48:16
31.07.2013
31.07.2013
Mates AZNP ŠKODA
09:43:22
17.07.2013
17.07.2013
Dušan
-> minno:
08:49:41
17.07.2013
17.07.2013
minno
-> Dušan: tak tento tvoj výrok si asi niekde poznačím, nemá chybu
17:44:13
11.07.2013
11.07.2013
Dušan
-> minno: zase tak moc se na tom motory nemeni :) . Pokud chces velky vysledek tak to stoji asi hodne usili. Mohl jsem jit lehci cestou, ale vybral jsem si tu horsi. Vysledek je o to lepsi :)
Jinak ridi to aktualne IMFsoft a nemam k tomu vyhrady. Casem prejdu na vstriky a to snad vyhladi chyby ktery ma karbec.
Jinak ridi to aktualne IMFsoft a nemam k tomu vyhrady. Casem prejdu na vstriky a to snad vyhladi chyby ktery ma karbec.
12:56:45
10.07.2013
10.07.2013
Klubko_
-> minno: no pohofestu jsem zaslech "stejne uz to ma Dusan vsechno na kridlovy matice, at to muze rychle vytahnout" a snad muzu odpovedet za Dusana, zapalko ma rizene IMFsoft jednotkou.
12:52:46
10.07.2013
10.07.2013
stika87 - Maschinenführer
-> Dušan: → Eidy: od tebe potesi a musim rict, ze jsem byl prekvapenej ze jsi taky normalni 3 .
12:19:12
08.07.2013
08.07.2013
minno
-> Dušan: koľkokrát si už tento rok vyberal / prehadzoval motory? Zapalko máš teda teraz riadené tým Imsoftom, či čo to máš?
10:52:57
08.07.2013
08.07.2013
Dušan
Tak po vsech tech problemech co nastali po posledni havarii motoru muzu rict, ze to funguje jak ma. O vikendu najeto 580km a celkem projeto cca 60L Ethanolu . Tzn ze kdyz se s tim jede beznym provozem tak jsem pod 10L/100, kdezto pri popojizdeni apod do 13L/100. Nektery mista jsou porad zbytecne bohaty, takze doresim vstrikovani a uspora bude muset byt znat.
-> Eidy: od tebe potesi a musim rict, ze jsem byl prekvapenej ze jsi taky normalni .
-> Eidy: od tebe potesi a musim rict, ze jsem byl prekvapenej ze jsi taky normalni .
01:16:28
07.07.2013
07.07.2013
Eidy
Tak jsem měl tu čest, tuhle potvůrku řídit a je to super. Turbína tlačí fakt slušně. Dá se s tím jet pohodička pomalu nebo tomu naložit a upalovat. A i to celkem drží na silnici. Je to velmi dobře postavený auto.
-> Dušan: Má úcta, pane.
-> Dušan: Má úcta, pane.
23:09:22
05.07.2013
05.07.2013
TechniX
-> peti: nejen na volnoběh
12:58:14
03.07.2013
03.07.2013
peti
-> TechniX: a tocili do 9 tis
11:54:31
03.07.2013
03.07.2013
TechniX
-> Dušan: to může většina virtu potvrdit, kdysi dávno tu byla doba že měl každý 100HP
11:46:46
03.07.2013
03.07.2013
Dušan
-> minno: i 105ka muze mit 105 koni :)
10:00:11
03.07.2013
03.07.2013
minno
-> peti: Znie to tak famózne
23:13:24
02.07.2013
02.07.2013
peti
-> minno: akoze co? dusan pochopil ze 1,5 turbo neni to prave a tadeto cesta nevedie, tak zacal chystat ostru atmosfericku 105ku
22:38:40
02.07.2013
02.07.2013
minno
-> Dušan: mňa by zaujímalo hlavne to, čo sa vylepšuje
15:09:26
02.07.2013
02.07.2013
Dušan
-> minno: noo to ani primo ne, ale neco se opravuje, neco vymenuje a neco vylepsuje.
13:50:20
02.07.2013
02.07.2013
minno
Tu skapal pes. Chystá sa 1.6T?
12:46:48
14.06.2013
14.06.2013
Dušan
-> m8rinek: jo to nevim, ja to jen zadal na upravu.