skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120L
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:
12:46:06
14.06.2013
14.06.2013
Dušan
-> Eidy: nepotkalo se to na fest. Jen se proste oklepal takze o pist. Kazdopadne pujde ven na kontrolu stejne jako ostatni ventily a hlava na opravu.
12:44:02
14.06.2013
14.06.2013
Eidy
Aj sakra. No píst asi pořádně prohlídnout, případně nechat proměřit, ale jinak by to mohl zvládnout i nadále. Jen by bylo lepší všechny svážit. I když ono to bude spíš zatlučený dovnitř, než že by to chybělo. No a změřit ojnici.
12:40:46
14.06.2013
14.06.2013
m8rinek
-> Dušan: Jaký má ten ventil parametry?
12:39:51
14.06.2013
14.06.2013
Dušan
-> m8rinek: peugot
12:39:25
14.06.2013
14.06.2013
m8rinek
-> Dušan: Co to je za ventil? Alfa? Co se týče seriovejch škodováckejch tak to jsou sračky snad z oceli na hřebíky...
12:38:24
14.06.2013
14.06.2013
Eidy
-> Dušan: Přetrženej ventil? Je to potkaný?
12:37:13
14.06.2013
14.06.2013
Dušan
tak uz to zase nejede. Rekl bych, ze v tom turbo nema vubec prsty ba naopak vada materialu.
17:04:37
11.06.2013
11.06.2013
Dušan
-> Eidy: oni nemaji seriove auto, ale aspon vim kam se smerovat
16:37:10
11.06.2013
11.06.2013
Eidy
09:05:02
03.06.2013
03.06.2013
minno
-> minno: ti tadiaľ teraz bude pršať
22:57:53
02.06.2013
02.06.2013
Dušan
-> matoo: tak trochu :)
22:13:27
02.06.2013
02.06.2013
matoo
-> Dušan: preco mas na aute reklamu IMF, co ta zacali sponzorovat? :D
20:42:02
02.06.2013
02.06.2013
Dušan
-> minno: nijak
12:28:02
02.06.2013
02.06.2013
minno
-> Dušan: a diery po strieške si ako zaondil?
12:11:04
02.06.2013
02.06.2013
Dušan
-> Sepp: jej udělal jsem jiný řešení.
10:40:57
02.06.2013
02.06.2013
Sepp
Pěknej výkon. Ten spojler ze střechy jsi sundal? Na posledních fotkách ho není vidět.
18:04:15
01.06.2013
01.06.2013
palinator
-> Eidy 01.06.13 17:18:01:
To vždycky na Dieselpoweru.... Jak jednou člověk auto (TDI) chipne, tak už to pak jde samo, větší vstřiky, pak větší turbo k tomu FMIC, pak spojka, pak to omrzí, takže zase větší vstřiky + větší čerpadlo, zase nestíhá turbo, takže větší turbo, k tomu musí větší FMIC ... no a to už je 240 k a dál už to jde pomalejc.
To vždycky na Dieselpoweru.... Jak jednou člověk auto (TDI) chipne, tak už to pak jde samo, větší vstřiky, pak větší turbo k tomu FMIC, pak spojka, pak to omrzí, takže zase větší vstřiky + větší čerpadlo, zase nestíhá turbo, takže větší turbo, k tomu musí větší FMIC ... no a to už je 240 k a dál už to jde pomalejc.
17:23:22
01.06.2013
01.06.2013
Eidy
-> minno: Tak sednout do sériovky by mi ani snad nevadilo. Má to "mizernej" motor, podvozek, brzdy, takže to nikam neženeš a jen si tak užíváš.