skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120L
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:
21:56:51
21.04.2013
21.04.2013
minno
-> MOLSO: no magor na entu
21:53:03
21.04.2013
21.04.2013
MOLSO
-> minno: to ked prisiel na zraz na podvale startuje a startuje a zrazu to chytilo a hovorim nieco tam piska ... a hele
21:48:23
21.04.2013
21.04.2013
minno
-> Dušan: ty si blázon
21:59:44
17.04.2013
17.04.2013
Dušan
-> Marcius: noo jako jeste jsem se k tomu nedostal, ale mam univerzalni system . ZAtim vozim druhy zapalovani pro jistotu kdyby nahodou a tudiz mam na otackomeru signal z klasika civky
-> Eidy: bylo jo ?
-> Eidy: bylo jo ?
21:41:20
17.04.2013
17.04.2013
Eidy
Tady se bude zase turbit. Už aby to bylo .
21:40:35
17.04.2013
17.04.2013
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
-> Dušan: jinak co otáčkoměr a IMF, povedlo se ti to rozchodit ? deska ti doufám dorazila ...
09:36:21
17.04.2013
17.04.2013
minno
-> Dušan: nič sa tam neskrýva, je to len obrázok
22:16:43
16.04.2013
16.04.2013
ochoda
šnek
22:15:25
16.04.2013
16.04.2013
Dušan
Co já vim co se tam skrývá :-)
19:27:47
16.04.2013
16.04.2013
Groopi
-> francomk: To by nebolo ono, bez slimáka byť...
14:15:45
16.04.2013
16.04.2013
francomk
-> Dušan: No jasné, znovu slimáka?
13:24:37
29.03.2013
29.03.2013
Dušan
-> Urbi: to nevim a takovou ver uz ani resit nebudu :) Nevim proc nejake reseni co dle jejich doporuceni funguje je treba menit.
12:00:00
29.03.2013
29.03.2013
Petr Urban
-> Dušan: Mám Ignitech a hodlám to narvat na MPI lištu, co ti k tomu řekli v IMF ? Jak je to zaplé v Feldě, nedá se to nějak nasimulovat do škodovky ? Tzn. aby šlo napájení pro cívky třeba až půjde signál z čidla otáček motoru ?
08:44:54
25.03.2013
25.03.2013
Dušan
-> Marcius: neni moc vhodna. Pri zapnuti klicku je porad ve zkratu takze by mela byt jinak prinana, ale to by ti rekli v imsoftu. Ja to vyresil dle doporuceni a funguje to dobre :)
07:13:32
25.03.2013
25.03.2013
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
-> Dušan: a co MPi lista, s tou to neslo skloubit?
22:39:36
23.03.2013
23.03.2013
Kurier Grobar
-> Dušan: brutal
17:38:52
23.03.2013
23.03.2013
Dušan
-> Nwkt: to je moc brzo :) to radsi za klukama na slalom
-> MOLSO: zatim jen na prazdno, ale staci naskladat kraviny jako celo apod. Pojede to doufam dobre
-> MOLSO: zatim jen na prazdno, ale staci naskladat kraviny jako celo apod. Pojede to doufam dobre
17:33:59
23.03.2013
23.03.2013
MOLSO
-> Dušan: padáda a jak to jede ?
17:33:41
23.03.2013
23.03.2013
Nwkt
-> Dušan: www.automotodrombrno.cz/c
z můžeš rovnou otestovat
17:30:41
23.03.2013
23.03.2013
Dušan
děcka pozotéé motor běží bez rozdělovače úplná almázia