skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120L
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:
-> Dušan: A jaké budou převody?Série 3,9 nebo něco extra?
-> Vrba: velice brzy. Stale premyslim jak to tam vsechno dostat ![5](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
![5](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
-> Dušan: Tak kdy uz se tam objeví nějakej ten laďáček?![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Eidy: jj to znam ,ale tady to neni jak zmerit a jde o to mechanicky zpevnit stenu. Kazdopadne by bylo potreba oblepit cely auto od zadu az do predu horem dolem :) coz by bylo tezky a mooc drahy.
-> Tuner#2: vsak z ahifi to mam. Kazdopadne uprostred je to z duvodu, ze jsem nejak mudroval jak behaji rezonance plechem a stred se mi zdal nejlesi.
-> Dušan 20.12.12 22:44:00: NJ myslel jsem, že už jsi to měl. teď budeš mít jinej motor, ten bude mít jiné rezonance a máš i jiné uložení, takže to nebude mít tu správnou vypovídající hodnotu. Mě to jen zaujalo, žes udělal takový pruh, zda to mělo nějaký hlubší význam
STPčko dělá tuším ahifi a mají pobočku taky v Brně, ale už jsem z toho vypadnul a nějak to aktivně nesleduju.
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Karel.: neboj :)
-> MOLSO: ja s tim zatim nejel, ale zatim ten motor stoji pevne jak ma
-> Tuner#2: to poznam az s tim budu jezit, mel jsem pas tak jsem olepis mekky plechy v prostoru a na blatnik po pasu, ale chtelo by to spis komplet. Nevis kde to sehnat za nejakou normalni cenu ?
-> MOLSO: ja s tim zatim nejel, ale zatim ten motor stoji pevne jak ma
-> Tuner#2: to poznam az s tim budu jezit, mel jsem pas tak jsem olepis mekky plechy v prostoru a na blatnik po pasu, ale chtelo by to spis komplet. Nevis kde to sehnat za nejakou normalni cenu ?
-> Dušan: To STPčko na blatníku funguje? Nebo jsi to udělal komplet a nezkoušel rozdíl?
-> Dušan: ako sa to sprava na tych silentoch ?
trasie sa ten motor ?
![40](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/40.gif)
-> Dušan: nudaaaa![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Dušan: ...jako přeplňovaná fábka asi nee
ale jinak krásná práce, jako vždy
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> minno: taky si rikam
. Nicmene dneska jsem motor poprve nastartoval ( bez vyfuku ) a az na to, ze chcije aci potrubi pres mrazovku ( driv netekla ) tak to po utlumeni vyfuku pekne sepota :) Uvidime jak to pojede po odladeni.
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Dušan: čo si to tam nahodil za obyčajný tuctový favo motor![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Karel.: eeee to je moc tezky na chudaka skodovku. Me bude stacit to co tam je.
-> Dušan: kolik budeme foukat? 2 atmosfery? :D víš co to znamená pro převodovku :)
-> ŠKODA 120 GLS: casem ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Vrba: jediny co vim, tak ze to bude tichy vyfuk