skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120L
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:
15:59:12
08.12.2012
08.12.2012
Dušan
-> Čokin: treba to nebude potreba
15:54:18
08.12.2012
08.12.2012
Čokin
-> Dušan: Vymysli k tomu pořádnou převodovku co to vydrží.....možná by šla požít z Passatu B5
15:53:10
08.12.2012
08.12.2012
Dušan
No co vam budu vykladat. Zatim je klid, ale teste se Nechci nic rikat, ale neco s turbem jeste urcite bude.....
15:47:49
08.12.2012
08.12.2012
palinator
-> minno:
Jen aby to tady v neděli nebylo.
-> Tuner#2 27.11.12 23:50:41:
Jen aby to tady v neděli nebylo.
-> Tuner#2 27.11.12 23:50:41:
15:40:46
08.12.2012
08.12.2012
Čokin
-> Tuner#2:
09:01:13
08.12.2012
08.12.2012
minno
-> kraska98: Nebude. Aspoň nie hneď prvý týždeň.
08:59:15
08.12.2012
08.12.2012
kraska98
Hezká práce,budeš na tu 1,5 dávat turbo ?
17:25:44
28.11.2012
28.11.2012
Péďa17
-> Tuner#2:
06:09:07
28.11.2012
28.11.2012
MOLSO
-> Tuner#2:
lezim pod stolom
lezim pod stolom
23:57:43
27.11.2012
27.11.2012
Jindas
-> Tuner#2: Si zabil
23:50:41
27.11.2012
27.11.2012
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Jindas 27.11.12 23:02:20: Spíš se mu staví z patnáctky
23:02:20
27.11.2012
27.11.2012
Jindas
-> MOLSO: Počkat,ty stavíš taky patnáctku?
17:48:24
26.11.2012
26.11.2012
Dušan
-> Jindas: tohle je ale takova mrdka na courani
17:48:21
26.11.2012
26.11.2012
MOLSO
-> Jindas: ehm ehm ehm
17:30:59
26.11.2012
26.11.2012
Jindas
Počkat,počkat,počkat... Takže už jedeme tři v kategorii do 1500?
Juchůůůů Budu na stupínku,ať to dopadne,jak to dopadne
Doufám,že už nikdo jinej se nevokáže s něčím podobným (joke)
Juchůůůů Budu na stupínku,ať to dopadne,jak to dopadne
Doufám,že už nikdo jinej se nevokáže s něčím podobným (joke)
11:32:57
26.11.2012
26.11.2012
Karel.
17:52:48
05.11.2012
05.11.2012
Athlonek
-> Dušan: Ano, to je ono.
14:25:39
05.11.2012
05.11.2012
Dušan
-> Athlonek: ze spodni strany jsou videt nejaky plechy, nikde jinde nic videt neni. Pisty jsem nikdy moc nezkoumal.
13:21:06
05.11.2012
05.11.2012
Athlonek
-> Dušan: Mají v sobě zalité plechy, předpokládam že ano, jinak by to za studena čoudilo jako stodvacítka?! Nebyla by fotka pístu ze strany pístního čepu?