skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120L
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:
12:14:16
17.12.2012
17.12.2012
ŠKODA 120 GLS
-> Dušan: jo a kdy to oturbíš nevěřím tomu, že to bude seriové dlouho
10:12:08
17.12.2012
17.12.2012
Vrba
-> Dušan: Jakej na tom bude vyfuk?
09:02:05
17.12.2012
17.12.2012
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
-> minno: já mám ukostřenej motor přímo od baterky na šroub motor/převodovka.
-> Dušan: nemáš navíc ty trubky pro silentbloky, nebo nebudeš vyrábět držáky motoru ? hlásím se
-> Dušan: nemáš navíc ty trubky pro silentbloky, nebo nebudeš vyrábět držáky motoru ? hlásím se
22:08:08
16.12.2012
16.12.2012
minno
-> Dušan: jj tú kravinu tiež mi to vychádza tak, že sa to tam bez odbrúsenia asi nepoprace. Ukostrovací pásik sa bude musieť asi tiež inde upevniť.
22:03:33
16.12.2012
16.12.2012
Dušan
-> minno: jestli mysli tu zadni kravinu tak tu jsem castecne ubrousil
21:54:10
16.12.2012
16.12.2012
minno
-> Dušan: U teba sa to bude vymedzovať horšie, keď máš nahodené naraz obidva držiaky a takto budeš rovno montovať motor. Ja to budem robiť na namontovanom motore v aute, najskôr demontujem jeden starý držiak a nový vymedzím tak, aby to nebolo našponované a potom vymením a vymedzím druhý držiak.
Pasuje dobre aj na pravom držiaku tá druhá priečna časť držiaka?
Pasuje dobre aj na pravom držiaku tá druhá priečna časť držiaka?
21:48:03
16.12.2012
16.12.2012
Dušan
-> MOLSO: akorat nevim jak vymezit vzdalenosti do pricky. JAko vim jak na to, ale nevim zda uz ma nekdo odzkouseno kolik jsou ty podlozky, jelikoz se me to nechce nejak zkouset
21:47:29
16.12.2012
16.12.2012
minno
-> Dušan: no to je tiež pravda
21:46:41
16.12.2012
16.12.2012
MOLSO
-> Dušan: tak snad budu ok su to prototypy tak potom poprosim referencie
21:38:15
16.12.2012
16.12.2012
Dušan
-> Aidamgonnahate: ja vidim 200k
21:37:51
16.12.2012
16.12.2012
Dušan
-> minno: svody jsem ani nikdy nenatiral, protoze na červeně zářícím kovu moc barev nedrží
-> MOLSO: silentbloky tam šli až moc dobře, take jsem to krapet deformoval.
-> MOLSO: silentbloky tam šli až moc dobře, take jsem to krapet deformoval.
21:36:57
16.12.2012
16.12.2012
Aidamgonnahate
Přijde mi to na tebe moc nudnej motor. Čekám aspon kompresor :D
21:28:57
16.12.2012
16.12.2012
MOLSO
-> Dušan: šikovný pasovali dobre ?
21:25:53
16.12.2012
16.12.2012
minno
-> Dušan: Pozerám že už máš nahodené na novom motore aj nové držiaky. Už si si ich stihol dať aj nazinkovať? Ja som tie moje práve dnes donatieral :-) Ináč motor krásny. Výfukové zvody nejdeš natrieť?
20:12:34
14.12.2012
14.12.2012
Dušan
-> vhml: 36.7
18:25:17
14.12.2012
14.12.2012
Karel.
-> Dušan: a dál nic nedělal?pozlacení třeba?
18:21:18
14.12.2012
14.12.2012
vhml
Jak jsou ty ventily velký?
15:54:16
14.12.2012
14.12.2012
Dušan
-> Karel.: je to krapet drazsi nez jsem cekal, ale jsou tam nejvetsi ventiy co jdou, je komplet srovnana, voditka, gufera, proste noha hlava na 1500
14:59:56
14.12.2012
14.12.2012
Karel.
-> Dušan: mimochodem co na tom stálo ty prachy? To bych se teda na to mohl
14:59:12
14.12.2012
14.12.2012
Karel.
-> Dušan: kurňa, já sotva vypnu telefon a tys už letěl po Olomoucké, tos byl už v autě ne?