skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120L
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:
23:16:09
04.11.2012
04.11.2012
Dušan
-> Athlonek: to nevim, proste jsou to pisty :)
23:06:15
04.11.2012
04.11.2012
Athlonek
-> Dušan: Čau, jaké má písty ta 1,5 jsou kompenzované jako u seriového Fáčka?
22:23:04
04.11.2012
04.11.2012
Dušan
-> ŠKODA 120 GLS: vicemene to neni problem doskladat behem dne, ale nemam dodelanou hlavu a nemam domek termostatu s pumpou.
18:45:10
04.11.2012
04.11.2012
ŠKODA 120 GLS
Koukám, že to stihneš ještě před zimou projet s novým motorem.
22:25:14
20.10.2012
20.10.2012
Star LC20
-> Dušan: takže Tvoje představa je prodat turbomotor a postavit "zdechlou" atmosféru? To Tě bude bavit jo? Tomu odmítám věřit.
PS: Leda, že bys chystal nějakou tajnou vychytávku...
PS: Leda, že bys chystal nějakou tajnou vychytávku...
00:05:46
19.10.2012
19.10.2012
Péďa17
-> Dušan: a co motor z fabie II RS ?
20:46:53
18.10.2012
18.10.2012
stika87 - Maschinenführer
-> Dušan: nnn motor s kompresorem by zabiral hned dole :)
20:45:36
18.10.2012
18.10.2012
Athlonek
-> Dušan: Počkej, brzo seženeš blok ze Škody 720 a bude i ten dvoulitr v turbu.
20:45:24
18.10.2012
18.10.2012
Dušan
nejak se nemuzu srovnat s nejakym nazvem karty
-> stika87: podvozek ?
-> stika87: podvozek ?
20:44:13
18.10.2012
18.10.2012
stika87 - Maschinenführer
-> Dušan: slo by to vic dole
20:43:01
18.10.2012
18.10.2012
Athlonek
-> Maťulo: Já bych řek že už to je týpek.
20:42:41
18.10.2012
18.10.2012
Maťulo
-> Dušan: no veru davaj! na galaveceri si hrkneme spolu!
20:41:14
18.10.2012
18.10.2012
Dušan
-> Maťulo: na to si davam pozor uz ted ...
20:40:50
18.10.2012
18.10.2012
Dušan
-> Athlonek: ta 1,8 neni spatnej napad, ale to si jeste pocka. Kdyz extrem tak uz poradnej :)
20:32:20
18.10.2012
18.10.2012
Maťulo
-> Athlonek: a potom budeme na zrazoch a galaveceroch spominat jaky to bol typek ten dusan...
20:30:27
18.10.2012
18.10.2012
Athlonek
-> Karel.: Počkej jednou z 1,5ky bude 1,6ka a zanedlouho vyndá motor ze své Octavie a dá ho do škodárny a bude 1,8 a pak to převrtá na 2,0 a bude z toho WRC.
20:28:08
18.10.2012
18.10.2012
Dušan
-> stika87: s tim kompresorem me nepokousej, to uz me taky napadlo
20:19:45
18.10.2012
18.10.2012
darabos
-> Dušan: vsak prave oturbene 1.5-ky mali cez 1000kw...
20:14:30
18.10.2012
18.10.2012
stika87 - Maschinenführer
-> Karel.: vsak on da k tej 1,5 kompresor
16:58:41
18.10.2012
18.10.2012
Dušan
-> Karel.: 180 koni ma kdejaka mrdka. Takovych 300 koni to uz je jina