skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120L
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:
08:21:49
18.10.2012
18.10.2012
Karel.
-> Dušan: když si vemu výkon 1400 na turbu a té 1500,tak nevěřím, že ti to bude stačit, nějak mi to u tebe nesedí, stárneš?
23:04:44
17.10.2012
17.10.2012
Dušan
-> minno: spatne jsem to podal. Jak dlouho mi vydrzi jeden motor ?
23:04:19
17.10.2012
17.10.2012
MOLSO
-> haso: to by som ti už nevrátil lebo by som sa do 5 dní zabil
23:03:40
17.10.2012
17.10.2012
minno
-> Dušan: nie ale škodovku máš stále (jednu vec).
22:52:29
17.10.2012
17.10.2012
Dušan
-> minno: vydrzl jsem nekdy u jedne veci ?
22:51:51
17.10.2012
17.10.2012
minno
-> Dušan: a prečo predávaš ten turbo motor?
22:50:08
17.10.2012
17.10.2012
haso
-> MOLSO: poziciam ti?
22:48:32
17.10.2012
17.10.2012
MOLSO
-> Dušan: mat prachy tak to berem v momente
22:38:16
17.10.2012
17.10.2012
Dušan
07:32:34
17.10.2012
17.10.2012
Dušan
-> tibi1702: 3.44
07:29:38
17.10.2012
17.10.2012
tibi1702
nazdar ake mas to sukolie snek a obruc na diferak, prevodovy pomer? Mas tam pod 3,9?
15:59:02
04.10.2012
04.10.2012
minno
-> Dušan 04.10.12 12:12:01: ty nie si normálny
15:54:21
04.10.2012
04.10.2012
Dušan
-> pistaa: tak s tou 3.9 na seriovych prevodech je to bida. vim ze tu petku to nebude tahat v plnym, ale je to ekonomicky prevod
12:40:32
04.10.2012
04.10.2012
pistaa
-> Dušan: prevod pwkny ale zrychlenie bude zalostne... Prijdes o to pekne myslim a neviem ci ta nevyuzitelna rychlost za to stoji... Uvidime
12:12:26
04.10.2012
04.10.2012
vhml
-> havlik: sharan má údajně 3,583 2,048 1,345 0,921 0,674
SP 4,235
Zajímavý jak je zkvaltovaný úplně jinak
SP 4,235
Zajímavý jak je zkvaltovaný úplně jinak
12:12:01
04.10.2012
04.10.2012
Dušan
-> havlik: presne tak, na mou 5ku to dokaze jet v 6000 260km/h. Bude novy rekord
12:05:44
04.10.2012
04.10.2012
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Dušan: Hezky pekne, to uz se pomalu dostavas na hodnoty Rapida RH.
10:08:56
04.10.2012
04.10.2012
havlik
-> vhml:
škodovka SP 3.44 a kvalty 3,800 2,120 1,410 1,080 0,830
oktávka SP 3.684 a kvalty 3,300 1,940 1,31 0,030 0,840.
Tzn teoretická maximálka u škoda převodovky je při 6500ot/min 247,5
a v oktávce to je 228,3
počítáno při pneu 195/50 R15 v obou případech
e: počítal sem s seriovýma rychlostma ne s dušanovo prodlouženou 5tkou tam je to pak 277,6
škodovka SP 3.44 a kvalty 3,800 2,120 1,410 1,080 0,830
oktávka SP 3.684 a kvalty 3,300 1,940 1,31 0,030 0,840.
Tzn teoretická maximálka u škoda převodovky je při 6500ot/min 247,5
a v oktávce to je 228,3
počítáno při pneu 195/50 R15 v obou případech
e: počítal sem s seriovýma rychlostma ne s dušanovo prodlouženou 5tkou tam je to pak 277,6