-> Dušan:
Není toho Škoda škoda?
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120L
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:
20:14:07
25.08.2012
25.08.2012
palinator
20:11:06
25.08.2012
25.08.2012
Aidamgonnahate
To je ten co se prodával za 15tis ?
20:04:05
25.08.2012
25.08.2012
minno
-> Dušan: 5x uložená klika, no ale to by ma zaujímalo, čo to bude za blok.
20:01:11
25.08.2012
25.08.2012
Petrson
-> Dušan 25.08.12 20:00:32: 5x uložená klika :DDDD
20:00:32
25.08.2012
25.08.2012
Dušan
-> minno: 1500 jo, ale jeste si to prepocitej
19:59:42
25.08.2012
25.08.2012
minno
-> Dušan: tak som zle tipoval
Takže 1500 ccm a kupovali ste to spolu s Čokinom.
Takže 1500 ccm a kupovali ste to spolu s Čokinom.
19:55:35
25.08.2012
25.08.2012
minno
-> Dušan: kotúče na zadok :D ostatné tipy vylučujem, niečo na motor už teda fakt neviem čo by si tam ešte mohol dať, prevodovka z iného auta to asi nebude a viac ti tam už na tom aute asi netreba robiť.
19:39:33
25.08.2012
25.08.2012
Dušan
-> minno: vsak napis. Ja to sem stejne potom dam :)
19:20:02
25.08.2012
25.08.2012
minno
-> Dušan: mám 2 tipy čo to je :-)
19:03:52
25.08.2012
25.08.2012
Dušan
Dneska jsem autu koupil neco moc hezkyho. Aspon bude pres zimu co delat a na jare to bude teprve mazec
23:37:25
22.08.2012
22.08.2012
Dušan
-> Karel.: zitra mam rodinou chvili takze nekdy pozdeji
22:51:29
22.08.2012
22.08.2012
Karel.
-> Dušan: krásná práce, možná zítra budu mít čas kdybys chtěl
22:34:19
22.08.2012
22.08.2012
minno
-> Dušan: a o tom vravím
22:27:28
22.08.2012
22.08.2012
Dušan
-> minno: prumerne 1 na 10 km. A to je to jen LSo
22:19:23
22.08.2012
22.08.2012
minno
-> Dušan: ty tú výdrž nerátaj na kilometre, ale koľko ľudí s tým autom na cestách naserieš A myslím že za 4000 km ich naserieš dosť
22:11:02
22.08.2012
22.08.2012
Dušan
-> minno: no snad to zase tak 4000 km vydrzi
22:06:19
22.08.2012
22.08.2012
minno
-> Dušan: nooo, to už je lepšô, s tým môžeš tak mesiac uhrať
18:37:34
22.08.2012
22.08.2012
Dušan
sup a dve prevodovky jsou doma za lidovku