skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120L
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:
17:24:12
14.09.2012
14.09.2012
Nwkt
Hele povolený komentáře, co to?
17:23:12
14.09.2012
14.09.2012
Dušan
-> minno: chci neco na takovy to courani
17:16:54
14.09.2012
14.09.2012
minno
-> Dušan: tak vravíš že motor 120LS, tentokrát vývozná verzia s 5x uloženou klikou hej
23:59:24
28.08.2012
28.08.2012
Tuner#2 - zrušená registrace
-> stika87 28.08.12 23:40:20: Tak Vraťa má motor před zadní nápravou a co jsem s ním jel, tak to hrabalo max. na dvojku nehledě na to, že Klásek tam má pomalu jednou tolik...
23:40:20
28.08.2012
28.08.2012
stika87 - Maschinenführer
-> Tuner#2: vratovi i na 4
20:15:44
28.08.2012
28.08.2012
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Dušan 28.08.12 19:30:38: Jasný, mě to bylo hned divný, když to na dvojku nehrábne ani Kláskovi
19:30:38
28.08.2012
28.08.2012
Dušan
-> Tuner#2: na suchu urcite ne pokud neni horsi silnic a pokud je mokro tak na 3ku a porad :D
18:19:42
28.08.2012
28.08.2012
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Dušan: Jedeš na dvojku ustálené otáčky, dáš plnej a ono si to na asfaltu ještě hrábne? Nebo je to klasika Flash komentář
22:08:39
27.08.2012
27.08.2012
Dušan
-> Karel.: to nebude ta moje. To je toho druhyho
21:50:14
27.08.2012
27.08.2012
MOLSO
-> Karel.:
21:37:58
27.08.2012
27.08.2012
Karel.
-> Dušan: www.autohificlub.cz/forum
/.../1650108-skoda-%5C120%
5C-turbo
měl bys ji nechat chvilku spinkat v garáži, jinak budeš až moc známej
měl bys ji nechat chvilku spinkat v garáži, jinak budeš až moc známej
22:47:40
25.08.2012
25.08.2012
Maťulo
-> Dušan 25.08.12 20:08:07: no ty moj kokot!!!
22:42:03
25.08.2012
25.08.2012
myschaak AZNP K.Hora
-> Dušan: dobře
20:30:11
25.08.2012
25.08.2012
Dušan
-> palinator: kdyby
-> Tuner#2: to je moje nemoc
-> Tuner#2: to je moje nemoc
20:26:19
25.08.2012
25.08.2012
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Dušan 25.08.12 20:23:16: NJ Ty měníš motory rychleji než já ty dvě sady kol
20:24:46
25.08.2012
25.08.2012
palinator
-> Dušan:
Teď neříkáš že na to bude turbo a příští víkend to bude už odbržděný na 1,5 bar.
Teď neříkáš že na to bude turbo a příští víkend to bude už odbržděný na 1,5 bar.
20:23:16
25.08.2012
25.08.2012
Dušan
-> Tuner#2: nerikam, ze to bude turbo. Na to mam fabku a ta to statecne drzi. Na zacatku zari ji odbrzdim a pak se uvidi kolik najezdi. Toto je spis rarita
20:20:45
25.08.2012
25.08.2012
Tuner#2 - zrušená registrace
Hezkej nákup, ale jinak jako palinator, tohodle je na turbo škoda :-/ V takovým RHčku by se vyjímal...
20:17:33
25.08.2012
25.08.2012
castrol
-> palinator: skoda ne tu to ma potencial
20:15:22
25.08.2012
25.08.2012
Dušan
-> Aidamgonnahate: +-
-> palinator: zalezi na co skoda.
-> palinator: zalezi na co skoda.