skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120L
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:
08:59:33
25.06.2012
25.06.2012
minno
-> Peca 24.06.12 16:08:26: asi tak nejako by som to videl aj ja :)
20:20:25
24.06.2012
24.06.2012
T
-> Dušan: : dík
20:07:41
24.06.2012
24.06.2012
Dušan
-> T: barvu uvime. 5ka za 3ku
19:20:28
24.06.2012
24.06.2012
T
-> Dušan: : neni to úplně ono, ale chápu funkčnost, takže kapota je OK :-) jen ta stříška...ať ji někdo zkusí ve virtualu hodit do barvy
jinak co stála ta dlouha 5-ka?
jinak co stála ta dlouha 5-ka?
18:50:34
24.06.2012
24.06.2012
Dušan
-> lubeky130: projdi si historii a asi to pochopis :)
-> Winged_Arrow: sixta ti proda za lidovou cenu
Chlapci jinak dekuji za chvalu. Motor drzi a jezdi jak ma. Jak jsem uz rikal, chybel tomu proste vzduch .
-> Winged_Arrow: sixta ti proda za lidovou cenu
Chlapci jinak dekuji za chvalu. Motor drzi a jezdi jak ma. Jak jsem uz rikal, chybel tomu proste vzduch .
16:15:37
24.06.2012
24.06.2012
Winged_Arrow
Ako si zmenil ten prevodový pomer 5. stupňa na 0,74? :)
16:08:26
24.06.2012
24.06.2012
Peca
Včerejší jízda ve čtyřech do kopce naprosto neskutečná, při 160ce jsem měl fakt pocit že nerovnosti silnice jen přelétáváme... S touto zkušeností se mi jeví běžné úpravy motoru obyčejného smrtelníka (dostupně hustá vačka, snížená hlava a hlavně přeleštěný kanály voe :) ) jako směšná imitace výkonu. Fakt klobouk dolů Dušane, to už je precizní konstruktérský počin!
14:35:28
24.06.2012
24.06.2012
lubeky130
-> MOLSO: fabiovsky motor ?
14:30:36
24.06.2012
24.06.2012
MOLSO
-> minno: už chodíš ?
-> dušan: pane, jede vám to jak prase ... raz darmo Fábijovský motor so slimákom
-> dušan: pane, jede vám to jak prase ... raz darmo Fábijovský motor so slimákom
13:44:57
24.06.2012
24.06.2012
minno
Včera nás Dušan zas povozil a....na 120tku to ťahá neskutočne, klobúk dole Kapota pomohla
19:48:29
23.06.2012
23.06.2012
DuriQ
Dušan: neviem naco este cakas : )) ja som bubny zavrhol uz pred 10r : ))
22:17:44
22.06.2012
22.06.2012
pistaa
-> Dušan: 2500 postacuje ferodo a osinech je nanic
19:49:57
22.06.2012
22.06.2012
Dušan
dneska vymena prednich desticek za DS2500 tak uvidime, ale brzdi to lip jak ten original Ferodo.
A z toho zadku me asi brzo mr..., +- to brzdi, ale pri dobrzdovani prozmenu buben silene vrze. Ja tam asi fakt dam kotouce
A z toho zadku me asi brzo mr..., +- to brzdi, ale pri dobrzdovani prozmenu buben silene vrze. Ja tam asi fakt dam kotouce
16:05:23
22.06.2012
22.06.2012
Tommyk
na první pohled jsem si tý kapoty ani nevšiml a čelo se mi zdálo jak nějakej fotoshop.. takže za mě dobrý
říkáš že je to evo, takže věřím, že to ještě vychytáš nějak :-)
říkáš že je to evo, takže věřím, že to ještě vychytáš nějak :-)
14:00:51
22.06.2012
22.06.2012
skodovak
minno 22.06.12 10:04:04 napsal:
→ Dušan: za naších čias keď ľuďia chceli od škodovky
vyšší výkon tak tam šupli motor z favorita. Ty ideš nejakým divným
smerom, motor 120 a robí diery do kapoty a čela Má to
zmysel?
→ Dušan: za naších čias keď ľuďia chceli od škodovky
vyšší výkon tak tam šupli motor z favorita. Ty ideš nejakým divným
smerom, motor 120 a robí diery do kapoty a čela Má to
zmysel?
13:52:54
22.06.2012
22.06.2012
Dušan
-> minno:
12:18:42
22.06.2012
22.06.2012
minno
Ale my aj tak všetci dobre vieme že on tam má LSo
10:56:59
22.06.2012
22.06.2012
Ultim
-> Dušan: Zase nejake novoty... 120L s chladicem vzadu ... no toto
10:47:53
22.06.2012
22.06.2012
Dušan
-> TTomas: to v te ose by slo, ale zase bys videl vsechen ten humbuk v motoru. Toto je umistene nad chladicem
10:46:01
22.06.2012
22.06.2012
TTomas
-> Dušan: Ze zadniho pohledu me malinko drasa ta vyosenost diry v kapote. Osobne bych ji radeji udelal vetsi a v ose, ale jinak za mne dobra prace a hlavne kdyz to funguje, tak neni co resit