skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120L
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:
21:34:44
06.06.2012
06.06.2012
Dušan
-> Pavel P..: me ale zajima zda nektere z nich vydrzi vic nez to co se dnes prodava. Na tvoje sourani staci i 2P
21:34:34
06.06.2012
06.06.2012
minno
-> Dušan: to bude asi to isté ako dnešné Feroda Premiery. Čiže viac menej séria. Ja mám platničky TRW a spokojnosť.
21:31:32
06.06.2012
06.06.2012
Pavel P..
Dušan 06.06.12 21:30:26 napsal:
a nebo Osinek ?
rozhodně osinek... a po jízdě pořádně fouknout do brzd a z hluboka se nadechnout
a nebo Osinek ?
rozhodně osinek... a po jízdě pořádně fouknout do brzd a z hluboka se nadechnout
21:27:00
06.06.2012
06.06.2012
Dušan
vi nekdo jaka je kvalita ? Predpokladam, ze je to serie. 90 roky.
20:42:28
06.06.2012
06.06.2012
Eidy
-> radekp: Jo. Na tvém místě bych bral 2500.
19:34:56
06.06.2012
06.06.2012
radekp
-> Eidy: teď jsem se díval na speedpro a 2500 vyjdou na 2600, DS 3000 na 2900.
Je v nich podstatný rozdíl? v provozní teplotě?
Je v nich podstatný rozdíl? v provozní teplotě?
19:28:44
06.06.2012
06.06.2012
Eidy
-> radekp: Já měl "jen" DS2000 a kotouče moc neubejvaly. Možná míň, než s normálníma deskama. Destičky jsou totiž měkčí, "mažou" se na kotouče a tím vytváří velké tření. Takže bez obav.
19:00:56
06.06.2012
06.06.2012
radekp
-> vhml: nežerou ty ds2500 moc kotouče? mám kotouče i desky obyč feroda a rád bych změnu...
16:14:09
06.06.2012
06.06.2012
Dušan
-> minno: vsichni to rikaji a vsude to pisou
16:00:42
06.06.2012
06.06.2012
minno
-> Dušan 06.06.12 15:53:42: isto? však už u sériového kotúča je ten strmeň bez rozšírenia spolu s nábojom len tak tak natesno.
15:53:42
06.06.2012
06.06.2012
Dušan
-> minno: pokud jsou to kotoucoue 20mm tak jen vymenis a rozsiris 4P. Ja mam kotouce 22mm tak musim nechat stocit naboj
15:38:40
06.06.2012
06.06.2012
Karel.
-> vhml: a pokud mám vzadu kotouče tak tam co zad desky?mám tam 4písty
15:35:55
06.06.2012
06.06.2012
havlik
-> minno: náboj jen stáhnout na průměru
15:34:53
06.06.2012
06.06.2012
minno
-> Dušan: ma začínaš srať
Pri použití chlaďákov a zachovania rozteče 4x130, tam stačí náboje len stiahnuť na menší priemer po obvode, či sa tam robia aj iné úpravy?
Pri použití chlaďákov a zachovania rozteče 4x130, tam stačí náboje len stiahnuť na menší priemer po obvode, či sa tam robia aj iné úpravy?
15:16:09
06.06.2012
06.06.2012
vhml
-> Dušan: nemá cenu dělat kompromisy. Kup DS2500. Nestojí moc ( aktuálně kolem 2500). Ze sériovejma deskama nemá cenu ztrácet čas. Jedině dát azbest nebo ATE, ale ostrý feroda jsou i tak jiná liga.
14:47:49
06.06.2012
06.06.2012
Dušan
-> vhml: to je me jasny. Nevim presne jaky, ale prozatim bud klasika Ferodo nebo origo
14:46:20
06.06.2012
06.06.2012
vhml
-> Dušan: hlavne dej poradny desky, protože s chlazenejma kotoučema to bude překvapivě brzdit úplně stejně jako s obycejnejma... :-D
14:44:54
06.06.2012
06.06.2012
Dušan
-> Mates: koupil jsem nove ze Sakyho vyroby
14:41:20
06.06.2012
06.06.2012
Dušan
nevite nekdo kde sehnat drzaky 4P na zadni napravu, ale na zpusob LR. Prevlikaci kotouce.