Dušan / Škoda 120L NR.1 Dušan / Škoda 120L NR.1

komentáře | popis | fotky | Dušan | 22.04.20 21:02 | 543x v oblíbených
ŠKODA 120L



Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...





Karoserie: M1

V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.

Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.

Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.

Barva červená šípková 8125



Podvozek:

obě nápravy vyztuženy dle L/A

přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm

zadní pružiny kyvka + domky vlečka

stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita

nové ložiska a náboje

stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13



Brzdy:

sériový okruh pro Š130

přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500

zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm



Motor: Škoda 120L



Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)



vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému

vložky po výbrusu + nové písty 72mm

vahadla C sestavené z Fa+Fe

vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7

odlehčené písty a ojnice

hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1

nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS

zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft

mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii

setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie

alternátor 55A

širokopásmová lambda A/F

čidlo klepání



Převodovka: 5Q SP 4,22



Kola: Minator

KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50





Informace

Vmax: 170km/h

0-100: XX s ?

kW/Nm: XX ?



Videa



více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....



Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě



Škoda 120L @ 1.4 svatební kočár
-video auta v pohybu



Predchozi vuz SKODA 136GL

TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI

vzpominka
Škoda 136GL


zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
Skoda 136GL 0-100km/h


VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL

skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...

skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...

Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:

13:23:18
18.05.2012
Dušan
-> Vrba: prevodovka od zacatku huci, ale treba zavarena 3ka porad drzi a jde vsechno pekne radit. Ale ocekvam ze nevydrzi vse. Ted uz je ten kroutak fakt markatni. Zkousim 1.2b a to je dobry peklo 1
12:46:03
18.05.2012
Vrba
-> Dušan: A co převodovka?Nebo konkretneji trojka?porád drží?
10:43:22
18.05.2012
Dušan
18.0-> Ultim: napred se stavi a pak se dela design. Toto uz je asi EVO4
10:38:32
18.05.2012
Ultim
-> Dušan: BTW konecne poradny hadice. Ty zmuchlany cerny byly jak pest na oko.
10:35:21
18.05.2012
Dušan
me se nechce davat zrovna dalsi 4t. Ja bych radsi jezdil tu serii 3 . To mate turbo, ventil, chladic, hadice, trubky, spony, .... 3
10:25:43
18.05.2012
m8rinek
-> vhml: tak to jsi asi koukal jinam ;).
10:16:26
18.05.2012
vhml
-> m8rinek: loni jsem na to koukal. A nebo jsem debil a cumel sjem na neco jinyho. Me to pár let zpátky stálo 500+pošta
10:04:32
18.05.2012
m8rinek
-> vhml: nekecej? Wanec ho nedávno bral ještě za pár šušňů...
10:02:45
18.05.2012
vhml
-> Dušan: za me jednoznacne odpruzenou a takovym kroutakem keramiku. Tvrdy oblozeni z renovaku uz neni za 500 ale asi za 1500 a to je lepsi dat rovnou keramiku
10:01:49
18.05.2012
m8rinek
-> Dušan: vem nejlepší lamelu co máš doma a pošli ji do renovaku, ať Ti tam nanejtujou sportovní obložení, stojí to kolem 500Kč, max litr.
09:57:30
18.05.2012
Ultim
-> Dušan: Zato dela i odpruzene. Coz je sice anti-sportovni, ale zase vic setris prevodovku 4
09:29:57
18.05.2012
Dušan
-> Ultim: no tak od vyrobce to neni levnjesi 8
09:15:37
18.05.2012
Ultim
08:04:36
18.05.2012
Karel.
-> Dušan: konečně ten motorák vypadá4 Nevíš jakej průměr má hadice co jde z hrdla nádrže do nádrže? Myslím tu menší přepadovou
07:04:49
18.05.2012
squalo
-> Dušan: kľudne tam daj keramiku, da sa s tym krasne jazdiť a ze by to fungovalo systemom on/off su naozaj len reci, mam tu spojku v aute uz druhy rok a spokojnost nadmieru 4
06:53:55
18.05.2012
Eidy
-> Dušan: Řídil jsem 2 auta s keramickou spojkou a bez problému. Nejdřív pistovu turbostovku, kde bych to ani nepoznal a pak bratránkovu třistakoňovou Hondu Civic, kde to bylo ostřejší, ale po pár rozjezdech jsem si zvykl. Takže směle do toho.

A přítlačák bych vzal od Čepka z Motorexcelu. On prodává sériový, ale měří přítlak a vybírá si ty nejlepší. Možná bude dražší než z e-shopu, ale máš jistotu.
06:38:01
18.05.2012
Petr Urban
-> Dušan: Nebál bych se té kovokeramiky a přítlačák z 1.6...jde o to v jak moc velkém celku máš vyváženou kliku, já mám přítlačák na třech kolících vyvážený s celkem.

PS : začíná to být dobré maso, fandím ti 4 Teď už motorový prostor nevypadá jako by se tam měly vlést ještě dva další takové motory. Řekni až se bude chtít někdy nějaký dopravák mrknout do motoru, co ti řekne 3 3

PS2: Jen bacha my na Moravě víme o motorech prý hovno a jen nám praskaj písty...neberte jako provokaci k otevření debaty !
upraveno 1x, naposled 18.05.2012 06:38:36
06:21:21
18.05.2012
DEKODOVAC
krasne usporiadany ten motorovy priestor 6
23:07:27
17.05.2012
Dušan
-> Jindas: trefa. U Ferrari nikdo a u me sotva jsem otevrel kapotu se to stridalo. Ja byt tim majitelem tak to asi prodam 3
Extreme Tyres