skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120L
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:
13:23:18
18.05.2012
18.05.2012
Dušan
-> Vrba: prevodovka od zacatku huci, ale treba zavarena 3ka porad drzi a jde vsechno pekne radit. Ale ocekvam ze nevydrzi vse. Ted uz je ten kroutak fakt markatni. Zkousim 1.2b a to je dobry peklo
12:46:03
18.05.2012
18.05.2012
Vrba
-> Dušan: A co převodovka?Nebo konkretneji trojka?porád drží?
10:43:22
18.05.2012
18.05.2012
Dušan
18.0-> Ultim: napred se stavi a pak se dela design. Toto uz je asi EVO4
10:38:32
18.05.2012
18.05.2012
Ultim
-> Dušan: BTW konecne poradny hadice. Ty zmuchlany cerny byly jak pest na oko.
10:35:21
18.05.2012
18.05.2012
Dušan
me se nechce davat zrovna dalsi 4t. Ja bych radsi jezdil tu serii . To mate turbo, ventil, chladic, hadice, trubky, spony, ....
10:25:43
18.05.2012
18.05.2012
m8rinek
-> vhml: tak to jsi asi koukal jinam ;).
10:16:26
18.05.2012
18.05.2012
vhml
-> m8rinek: loni jsem na to koukal. A nebo jsem debil a cumel sjem na neco jinyho. Me to pár let zpátky stálo 500+pošta
10:04:32
18.05.2012
18.05.2012
m8rinek
-> vhml: nekecej? Wanec ho nedávno bral ještě za pár šušňů...
10:02:45
18.05.2012
18.05.2012
vhml
-> Dušan: za me jednoznacne odpruzenou a takovym kroutakem keramiku. Tvrdy oblozeni z renovaku uz neni za 500 ale asi za 1500 a to je lepsi dat rovnou keramiku
10:01:49
18.05.2012
18.05.2012
m8rinek
-> Dušan: vem nejlepší lamelu co máš doma a pošli ji do renovaku, ať Ti tam nanejtujou sportovní obložení, stojí to kolem 500Kč, max litr.
09:57:30
18.05.2012
18.05.2012
Ultim
-> Dušan: Zato dela i odpruzene. Coz je sice anti-sportovni, ale zase vic setris prevodovku
09:29:57
18.05.2012
18.05.2012
Dušan
-> Ultim: no tak od vyrobce to neni levnjesi
09:15:37
18.05.2012
18.05.2012
Ultim
08:52:17
18.05.2012
18.05.2012
Dušan
08:04:36
18.05.2012
18.05.2012
Karel.
-> Dušan: konečně ten motorák vypadá Nevíš jakej průměr má hadice co jde z hrdla nádrže do nádrže? Myslím tu menší přepadovou
07:04:49
18.05.2012
18.05.2012
squalo
-> Dušan: kľudne tam daj keramiku, da sa s tym krasne jazdiť a ze by to fungovalo systemom on/off su naozaj len reci, mam tu spojku v aute uz druhy rok a spokojnost nadmieru
06:53:55
18.05.2012
18.05.2012
Eidy
-> Dušan: Řídil jsem 2 auta s keramickou spojkou a bez problému. Nejdřív pistovu turbostovku, kde bych to ani nepoznal a pak bratránkovu třistakoňovou Hondu Civic, kde to bylo ostřejší, ale po pár rozjezdech jsem si zvykl. Takže směle do toho.
A přítlačák bych vzal od Čepka z Motorexcelu. On prodává sériový, ale měří přítlak a vybírá si ty nejlepší. Možná bude dražší než z e-shopu, ale máš jistotu.
A přítlačák bych vzal od Čepka z Motorexcelu. On prodává sériový, ale měří přítlak a vybírá si ty nejlepší. Možná bude dražší než z e-shopu, ale máš jistotu.
06:38:01
18.05.2012
18.05.2012
Petr Urban
-> Dušan: Nebál bych se té kovokeramiky a přítlačák z 1.6...jde o to v jak moc velkém celku máš vyváženou kliku, já mám přítlačák na třech kolících vyvážený s celkem.
PS : začíná to být dobré maso, fandím ti Teď už motorový prostor nevypadá jako by se tam měly vlést ještě dva další takové motory. Řekni až se bude chtít někdy nějaký dopravák mrknout do motoru, co ti řekne
PS2: Jen bacha my na Moravě víme o motorech prý hovno a jen nám praskaj písty...neberte jako provokaci k otevření debaty !
PS : začíná to být dobré maso, fandím ti Teď už motorový prostor nevypadá jako by se tam měly vlést ještě dva další takové motory. Řekni až se bude chtít někdy nějaký dopravák mrknout do motoru, co ti řekne
PS2: Jen bacha my na Moravě víme o motorech prý hovno a jen nám praskaj písty...neberte jako provokaci k otevření debaty !
06:21:21
18.05.2012
18.05.2012
DEKODOVAC
krasne usporiadany ten motorovy priestor
23:07:27
17.05.2012
17.05.2012
Dušan
-> Jindas: trefa. U Ferrari nikdo a u me sotva jsem otevrel kapotu se to stridalo. Ja byt tim majitelem tak to asi prodam