
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120L
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:
-> minno: ty korheľ !

-> palinator: alebo si pozrieť péčko a mať v p..i

-> Dušan:
Nebo jet na čistý éčko.
Nebo jet na čistý éčko.
dusan: mno drzim palce ak by sa ti podarilo posunut predzapal nizsie pripadne do toho minusu tak by mohol tlacit viac ;)
-> DuriQ: pri takovych stupnich uz to nejelo vubec. Predelal jsem rozdelova tak to zkusim a uvidim
Dušan: predpokladam, ze si skusal predstih praskunut na -5 -8 volnobezny ... ci ? :)
ked som mal KP12,5:1 : )) tak mi to chodilo len na -2-0 stupoch inac to zvonilo furt
ked som mal KP12,5:1 : )) tak mi to chodilo len na -2-0 stupoch inac to zvonilo furt
-> Marcius: na 1.4 uz mam tu drahu kratkou jako na zacatku. Samozrejme je to blbe udelany ten chladic ale motor si zaklepe kdyz je to ochlazeny. To je proste v zapalovani pripadne jak pise Gemini.
dost možná je jedním z důvodů proč to klepe, hodně dlouhá dráha vzduchu, který musí turbo natlačit (hodně se zahřeje), pochybuju že by tak malý IC s neideálním přívodem vzduchu to zvládl zchladit. zkus to vzduchový vedení pořádně zkrátit (buď nepoužít IC a co nejkratší cestou navést přímo do karbecu a nebo IC dát na levou stranu motoráku. jinak ty jsi psal že tam liješ E85?
momentálně je volnobeh chudší, ale v zátěži bohaty akorát 12 - 12.8
-> Čokin: tak to zase nemyslím ! .. bylo by nejlepší kdyby Dušan napsal na jaké hodnotě lambda to má a jestli obohatil směs když už zvedl plnící tlak..
-> TechniX: V tom případě mají chudou směs všechny auta :/
-> Dušan: Když si zvýšil plnící tlak turbodmychadla tak doufám že si i obohatil směs ? a případně když už máš ten air fuel meter tak na jaké hodnotě jsi na volnoběhu a pak na max při zatížení ? tím teď třeba objevíš problém co to způsobuje :)
-> Mantrabeach: znati ?
130 konova je krapet linejsi nez 150, ale tak jako kdyz dam plnej tak ti za mnou maji co delat aby se chytali 


-> Dušan: super video z brzdy

-> Dušan: chlapče jakpak ti to jede?
je to hodně znáti?já budu muset už taky někdy nahonit ty koně chcíplý 


-> vhml:
Je to výhodnější, jde hlavně o množství vzduchu, jak efektivně se pak spálí, to je věc druhá a pro výkon ne až tak podstatná. U turbodieselů je dnes trend hodně nafukovat a dávat malou kompresi.
Je to výhodnější, jde hlavně o množství vzduchu, jak efektivně se pak spálí, to je věc druhá a pro výkon ne až tak podstatná. U turbodieselů je dnes trend hodně nafukovat a dávat malou kompresi.
-> TechniX: cca před 2500
-> Vrba: je to cca -2 pri 1000ot
-> Gemini: uvidim, ted tlacim 0,8 a motor na fajn kultivovany chod. Jen jsem si dnes vsiml, ze na me sviti cely vyfukovy potrubi a turbo jak zarovka. Samozrejme po vetsi zatezi. Je to normalni nebo predstih ci smes ?
-> Vrba: je to cca -2 pri 1000ot
-> Gemini: uvidim, ted tlacim 0,8 a motor na fajn kultivovany chod. Jen jsem si dnes vsiml, ze na me sviti cely vyfukovy potrubi a turbo jak zarovka. Samozrejme po vetsi zatezi. Je to normalni nebo predstih ci smes ?
-> Gemini: a je to výhodnější mít vyšší tlak a nižší kompresy?
I když asi jo, protože kompresní tlak ti nažene to co tam nafoukáš
I když asi jo, protože kompresní tlak ti nažene to co tam nafoukáš
Dušan 21.03.12 07:17:14 napsal: → Urbi: ja ti verim, jen zkousim 880 stahovat dolu abych zamezil detonacim a pri – 2° to stejne klepe. Pokud to neodladim sam tak ti napisu. Snizit max predstih rozdelovace neni tak tezky.
a ani to neodladis......pre 1bar potrebujes nizsi KP 7,5-8:1, pre 1,2 bar uz 7:1
(btw turbo5 ma v serii KP 7:1)
a ani to neodladis......pre 1bar potrebujes nizsi KP 7,5-8:1, pre 1,2 bar uz 7:1
(btw turbo5 ma v serii KP 7:1)
-> Dušan: Ten předstih měříš jak na te ETZ? Ty -2st. musí být pro nějaké otáčky-pro jaké?Mapu předstihu pro nějaké turbo jsi nenašel?Obecně se dá předpokládat,že to bude hodně krátká regulace.Ty máš regulaci pro sériový motor,proto můžou vycházet ty nesmyslný čísla.Kolik km vydržel ten drblej píst?