Dušan / Škoda 120L NR.1 Dušan / Škoda 120L NR.1

komentáře | popis | fotky | Dušan | 22.04.20 21:02 | 543x v oblíbených
ŠKODA 120L



Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...





Karoserie: M1

V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.

Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.

Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.

Barva červená šípková 8125



Podvozek:

obě nápravy vyztuženy dle L/A

přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm

zadní pružiny kyvka + domky vlečka

stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita

nové ložiska a náboje

stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13



Brzdy:

sériový okruh pro Š130

přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500

zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm



Motor: Škoda 120L



Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)



vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému

vložky po výbrusu + nové písty 72mm

vahadla C sestavené z Fa+Fe

vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7

odlehčené písty a ojnice

hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1

nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS

zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft

mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii

setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie

alternátor 55A

širokopásmová lambda A/F

čidlo klepání



Převodovka: 5Q SP 4,22



Kola: Minator

KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50





Informace

Vmax: 170km/h

0-100: XX s ?

kW/Nm: XX ?



Videa



více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....



Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě



Škoda 120L @ 1.4 svatební kočár
-video auta v pohybu



Predchozi vuz SKODA 136GL

TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI

vzpominka
Škoda 136GL


zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
Skoda 136GL 0-100km/h


VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL

skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...

skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...

Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:

16:13:37
30.03.2012
DuriQ
Dušan: tak ale ty si na tie piesty specialista aj bez turba :P tensnenie nema dvovod nedrzat :) mne seriove tesnenie drzalo 12,5:1 len tie mrazovky trochu lietaly :D jop a prevetrat to mozes aj tym ze to iste co spravis pre IC spravis aj na druhej strane pre lauf

upraveno 1x, naposled 30.03.2012 16:15:03
16:09:53
30.03.2012
Dušan
zajimavy je, ze treba tesneni pod hlavou nema problem zadnej, jen ty pisty 8 . O vikendu na to vlitnu a neco z toho udelam. Nebojim se toho takze bude zase vyssi vykon.



Jinak ty svody tam neni moc kam dat, turbo ma polohu jakou ma mit kvuli chlazeni vodou a mazani olejem. Ono to tam staci jen rozvirit ten vzduch at to nekam proudi.
16:04:54
30.03.2012
DuriQ
Dušan: to je pekne ze sedi jak hrnec na prdeli, ale to teplo tomu motoru urcite neprispieva k chladeniu :)) co sa tyka intercooleru tak zozen si este jeden dekel na zadok, vyrez dieru pripadne kup nasavac a IC poloz pod tu dieru, pripadne mozes pod IC supnut este ventilator z predneho chladica a zapojis ho spravne ;) co sa KP tyka tam to je na skusani, Gemac ti nieco nahodil je na tebe ci sa toho chytis ;)
upraveno 1x, naposled 30.03.2012 16:06:36
15:59:15
30.03.2012
Dušan
-> DuriQ: vyfuk a turbo jinak nebude, to tam sedi jak prdel na hrnec, intercooler uz byl i jinde, ale holt motor vzadu moc nenabizi. Jedine to natahnout v pravo dolu. KP upravim, lec kazdymu se to rika najednou 1 Predtim moc nikdo neradil.
15:46:02
30.03.2012
DuriQ
Dušan: za 1 intercooler mas uplne na picu usadeny, strasne malo vzduchu doneho musi ist | za 2 ak by sa ti dalo otocit to turbo a co najviac skratit cestu plynom von (cim viac zeleza tam mas tym viac to bude vsetko naokolo prehrievat), budes mat menej teplo pod kapotou | za tretie znizit KP o kolko to zalezi od toho kolko do toho chces tlacit
20:56:54
29.03.2012
Dušan
-> Vrba: jako je tam vic, ale neco to vydrzet musi. Fabia mela neco okolo 8,4. Budu to jeste snizovat kvuli tomu tlaku. On toho ten motor uz ma taky solidne za sebou 8 . Casem koupim jinej a poskladam treba zase 1,4. Ono to u toho turba, ale neni asni tak treba. Tam se vykon nahani lehce 1
20:51:50
29.03.2012
Vrba
-> Dušan: Nemáš moc přetaženej ten Kp?
16:46:25
29.03.2012
Dušan
-> palinator: musi se to vychytat. Pokud po tom motoru nechci maximum na vyssi kvalty tak drzi, pak uz ne. Nekde je porad zrada. Kazdopadne na 1,3 selip shani veci takze to tim smerem asi pujde.
16:44:35
29.03.2012
palinator
-> Dušan:

No já tim chtěl říct, abys to nesváděl na to, že je to Fábie. Myslim že odejde i 135.
16:43:01
29.03.2012
Dušan
-> palinator: Fabie s 0,8 jede normalne, ale proste 1b jede lip 1 . Nevydrzi tak pujde dalsi. Takovej je kolobeh.
21:25:11
27.03.2012
palinator
-> Dušan:

Abys nedal na 135 0,8+ a nedopadlo to úplně stejně. Zkusil bych trochu řešit tu teplotu nasávanýho vzduchu, dát za IC čidlo a sledovat to. U dieselů je tahle teplota sice ještě důležitější aspekt (u benzinů neplatí čím chladnější = lepší), ale věřim, že vysoká teplota směsi před zapálením způsobí i vyšší teplotu hoření - enormní nároky na mechaniku. To že to neklepe je hodně daný éčkem a jeho OČ, takže teploty tam budou hodně nad normálem.
21:20:27
27.03.2012
Dušan
-> palinator: 0,6. To bylo takovy lechtani
21:19:54
27.03.2012
palinator
-> Dušan:

Kolik jsi měl tlak na 1,3? Mě se zdá, že od toho chceš docela dost.
21:17:03
27.03.2012
Dušan
jak to tak vypada tak se budu vracet na 1.3. Ta fabie to je zlo. To vubec nic nevydrzi. Vypada to na upeceny pistni krouzky. Huli to vikem, ale jede to normalne na 4. Chladic oleje tam je, chladi se to dobre, ale asi to prostw ten motor nedava.
18:45:20
27.03.2012
DuriQ
Dušan: a kedy ides na 2 ?
20:04:23
25.03.2012
Dušan
dneska jsem nasadil vlastorucně upraveny rozdelovac s maximalni regulaci 6°. Zakladni predstih 5° a motor v plnym vykonu neklepe, ale to prozatim na 0,8bar. Uvidim co pri 1bar.



Takze pri 1bar uz neklepeme taky :) Vykon je pro me vcelku brutalni :D : Jen resim problem s privodem studenyho vzduchu, protoze to turbo tam topi jak 3 vyfuky a nestaci se chladit intercooler.
upraveno 1x, naposled 25.03.2012 23:12:12
20:04:21
25.03.2012
minno
3 3 3
19:56:09
25.03.2012
MOLSO
-> peti: neoficialne nim uz je uz len predat cestne uznanie na nejakom zraze 3
19:27:01
25.03.2012
peti
-> MOLSO: onedlho bude minno vyhlaseny za korheľa virtu 3 3
13:00:27
25.03.2012
DuriQ
minno: ty ma prekvapujes cim dalej tym viac 3
Extreme Tyres